AF'a turboVodka
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 14
- chevron_right
Sandtler24.de 400e
tā vajag
Nu primāri tas ka ir pazemināts cr, otramkārtām 1000rpm tukšgaitā, aukstas 0.8mm sveces, pārējos aspektus kapēc gan neminēšu, tā teikt firmas noslēpums jeb sava ideoloģija par to kapēc tam tā jābūt, kam būs daudz pretinieku, kas raisīs daudz nevajadzīgu diskusiju un tenku.
Īsāk sakot šādā maisījumā motors strādā visvienmērīgāk, klusāk un bez liekām vibrācijām.
Īsāk sakot šādā maisījumā motors strādā visvienmērīgāk, klusāk un bez liekām vibrācijām.
Pēdējais labojis -AF- - 03 Mai 2018, 10:04, kopā labots 1 reizi.
Ar pazeminātu cr nevar noregulēt mazāk degvielas? Es redzu eļļas maiņu katrus 1000km.
Var noregulēt, bet negribu, ņemot vērā ka dzinējs strādā uz e85 kurš nešķīdina ellu.
Otrāmkārtām tukšgaitā auto reti rūc.
Pēdējais labojis -AF- - 03 Mai 2018, 10:06, kopā labots 1 reizi.
Es tik tā.. ar savu mirstīgo viedokli. Kas vispār par vadību?
Abit Korvet 11.3*
Doma tev pareiza, bet mums bišku cita filozofija šitam konkrētam motoram.
Doma tev pareiza, bet mums bišku cita filozofija šitam konkrētam motoram.
Grūti pateikt, bet viss kopā aptuveni ap 10k kas mašīnā ieguldīts, neskaitot savu darbu.
Kkur redzēts auto
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
- ikey07
Man jau likās kkur delfos spīd, bet nē indoxā izmantoju publisko galeriju priekš šitām fotogrāfijām
Kapec neliki uzreiz niknaku iepludes sadaleni?
Tip 252 gradi un 10.2 lift ir slikta?
A ko vēl niknāku uz hidrokompensātoriem?
Vaitad neko niknaku uz stock setupa nevar likt?
1.Priekškam uz turbo kaut ko niknāku par esošo, ja motors netiek griests tālāk par 7200.
2. Īsti nav
2. Īsti nav
Nu tā, info papildinājums.
Ar prieku aizvadīti divi bmw pasākumi. E46 šī gada pirmais pasākums un 3er.
Bet nu, tas neizgāja diži kā plānots, jo beigās dzinējam salūza divi virzuļi.
Viss sākās ar braucienu mājās no e46 pasākuma, kad labi atvelkot izsita pirmo reizi zilīti. Sapratu jau tobrīd, ka uz labu tas nav. Bet turpinot pa nedēļu nekas neliecināja beigu sākumu. Līdz 3er pasākumā trasē tas sāka parādīties manāmāk, kad jau sapratu, ka visdrīzāk kādam virzulim salūzusi starpsiena. Atpakaļceļā arī atvilku pēdējo reizi, kas līdz galam to piebeidza un izdedzināja ar izplūdes gāzēm to virzuli. Kompresija bija manāmi kritusies 5cili drā, atkal.
Bet izjaucot atklājās ka arī 3 virzulī ir pārlūzusi starpsiena. 3
5
Iemesli tam parasti ir divi, vai nu detonācija, vai par švaku virzuļi.
Detonācijas pēdu nav novērots, nav detektēts, maisījums vienmēr patrekns bijis, owerboosta nav bijis un vispār viss liekās ok.
Aspekts ka pārlūza no švakuma, man liekas reālāks, jo nu tie virzuļi ir pa plānu tomēr.
Pieņēmu lēmumu uzlikt citus, m50b25NV virzuļus, kas ir stipri biezāki, vienīgi jāliek tad īsāki klaņi, 130mm oriģināli kas nāca uz m20b20.
Tad nu sagādājot visu, tas arī tika ielikts. CR aptuveni tāds pats kāds bija.
Kaut arī honējums blokam ir labs, tomēr kad liek jaunus gredzenus labāk ir vismaz uztaisīt flexihonu, par cik man jau zjbala ar to ņemties un tam blokam jau tā pēdējais ceļš, tad yolo Padarbojos ar birsti un pietiks.
Motors jau salikts un brauc, priekšā piebraukšanas process.
P.s vienā no pasākumiem dabūju balvā kaut kādu spec piedevu turbo otora, personīgi esmu šādu štruntu ateists, jo nu com on.
Atverot tās suslas korķi sajutu raksturīgi pretīgo smaku kāda ir transmisijas ellām, tie kas zin, sapratīs. Vizuāli arī atgādina pussintētisko vai minerālo transmisijas ellu. Pofig ielēju, bledj nu nav vārdu, tagad no izpūtēja smird nevis pēc spirta, bet pēc pretīgās transmisijas ellas, zem haubes arī voņī nenormāli, vemt gribās.
Krč nelejiet to sūdu.
Nu un bildes darbībā. Paldies fotogrāfiem.
Ar prieku aizvadīti divi bmw pasākumi. E46 šī gada pirmais pasākums un 3er.
Bet nu, tas neizgāja diži kā plānots, jo beigās dzinējam salūza divi virzuļi.
Viss sākās ar braucienu mājās no e46 pasākuma, kad labi atvelkot izsita pirmo reizi zilīti. Sapratu jau tobrīd, ka uz labu tas nav. Bet turpinot pa nedēļu nekas neliecināja beigu sākumu. Līdz 3er pasākumā trasē tas sāka parādīties manāmāk, kad jau sapratu, ka visdrīzāk kādam virzulim salūzusi starpsiena. Atpakaļceļā arī atvilku pēdējo reizi, kas līdz galam to piebeidza un izdedzināja ar izplūdes gāzēm to virzuli. Kompresija bija manāmi kritusies 5cili drā, atkal.
Bet izjaucot atklājās ka arī 3 virzulī ir pārlūzusi starpsiena. 3
5
Iemesli tam parasti ir divi, vai nu detonācija, vai par švaku virzuļi.
Detonācijas pēdu nav novērots, nav detektēts, maisījums vienmēr patrekns bijis, owerboosta nav bijis un vispār viss liekās ok.
Aspekts ka pārlūza no švakuma, man liekas reālāks, jo nu tie virzuļi ir pa plānu tomēr.
Pieņēmu lēmumu uzlikt citus, m50b25NV virzuļus, kas ir stipri biezāki, vienīgi jāliek tad īsāki klaņi, 130mm oriģināli kas nāca uz m20b20.
Tad nu sagādājot visu, tas arī tika ielikts. CR aptuveni tāds pats kāds bija.
Kaut arī honējums blokam ir labs, tomēr kad liek jaunus gredzenus labāk ir vismaz uztaisīt flexihonu, par cik man jau zjbala ar to ņemties un tam blokam jau tā pēdējais ceļš, tad yolo Padarbojos ar birsti un pietiks.
Motors jau salikts un brauc, priekšā piebraukšanas process.
P.s vienā no pasākumiem dabūju balvā kaut kādu spec piedevu turbo otora, personīgi esmu šādu štruntu ateists, jo nu com on.
Atverot tās suslas korķi sajutu raksturīgi pretīgo smaku kāda ir transmisijas ellām, tie kas zin, sapratīs. Vizuāli arī atgādina pussintētisko vai minerālo transmisijas ellu. Pofig ielēju, bledj nu nav vārdu, tagad no izpūtēja smird nevis pēc spirta, bet pēc pretīgās transmisijas ellas, zem haubes arī voņī nenormāli, vemt gribās.
Krč nelejiet to sūdu.
Nu un bildes darbībā. Paldies fotogrāfiem.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 14
- chevron_right