AF'a turboVodka
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 14
- chevron_right
Par cik biju ieguvis apstiprinājumu uz Stancest2018 5dien vakarā devos uz Tallinu, bet kā parasti viss nogāja greizi.
Gaudojošais reduktors pielika pinktu tripam aiz Saulkrastiem.
Jau pēc atklāšanas reduktors sāka izdvest netipiskas skaņas- piegaudot.
Par cik pēc tam, tika mainīti virzuļi un īsti piparā netika dots kamēr nepiebraukšu motoru, tamdēl uz reduktoru neiespringu, bet tāpat paralēli jau sāku likt otru reduktoru.
Nu un tieši apdzenot kolonnu no jobaniem 85km/h braucējiem nācās iedot mīslī drusku, jo aizmugurē spieda buss.
Nav forša sajūta kad tas notiek uz 100+
Cerību atbraukt uz stancest neatmetu, sagaidīju kad mani aizvilks uz garāžu, kur samainīju reduktoru, un devos atpakaļ tripā, bet tālu netiku, jo izbraucot no teritorijas sapratu ka kārbai 3 robs sapists, visdrīzāk no trieciena tas notika, jo tajā brīdī bija tieši trešajā ātrumā.
Nu un basta, stancest iet secēm.
https://youtu.be/OcFKwZZeILM
6dien sanāca aiztripot uz Lietuvu, kur sagādāta kārba. Foto priekš tiem, kas uzskata, ka liftime oil nozīmē mūžīga eļļa, un ka to nav jāmaina -eļļai jābūt caurspīdīgai.
Kārba samainīta, eļļa nomainīta.
Gaidu reduktoru.
Gaudojošais reduktors pielika pinktu tripam aiz Saulkrastiem.
Jau pēc atklāšanas reduktors sāka izdvest netipiskas skaņas- piegaudot.
Par cik pēc tam, tika mainīti virzuļi un īsti piparā netika dots kamēr nepiebraukšu motoru, tamdēl uz reduktoru neiespringu, bet tāpat paralēli jau sāku likt otru reduktoru.
Nu un tieši apdzenot kolonnu no jobaniem 85km/h braucējiem nācās iedot mīslī drusku, jo aizmugurē spieda buss.
Nav forša sajūta kad tas notiek uz 100+
Cerību atbraukt uz stancest neatmetu, sagaidīju kad mani aizvilks uz garāžu, kur samainīju reduktoru, un devos atpakaļ tripā, bet tālu netiku, jo izbraucot no teritorijas sapratu ka kārbai 3 robs sapists, visdrīzāk no trieciena tas notika, jo tajā brīdī bija tieši trešajā ātrumā.
Nu un basta, stancest iet secēm.
https://youtu.be/OcFKwZZeILM
6dien sanāca aiztripot uz Lietuvu, kur sagādāta kārba. Foto priekš tiem, kas uzskata, ka liftime oil nozīmē mūžīga eļļa, un ka to nav jāmaina -eļļai jābūt caurspīdīgai.
Kārba samainīta, eļļa nomainīta.
Gaidu reduktoru.
Lai arī e46 pilnībā nesimpatizē, šis ir tiešām skaits aparāts, prieks, ka kārbu dabūji
Njā, par laimi kārbu tur daudz, pēc jāņiem laikam būs jāaizbrauc jānopērk rezervei
Noteikti ka 6gang no e46
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
GS6-37BZ/D Jeb 6 ātrumu getrag no m54 motora. Nāca uz e46/60
Tas ir 188 LSD? Vai kadi tur e46 naca?
Tu pieduries vai nopietns jautājums?
Sāksim ar to, ka tas nav ne tuvu tas getrag kuru jūs dzīvē misenēs vai šrotos pa 15€redzējāt. Zem getrag un zf zīmes kārbas ražoja dažādas ( pietam jūsu zināšanai tas viss ir viens koncerns -ZF)
Otrām kārtām ZF nav 6 ātrumu benzīna motoram.
Treškārt, jums pierastais 5ātrumu zf netur ne pusi šīs kārbas slodzes, gan ass šeit ir resnāka, gan zobrati ir biezāki un resnāki.
Pēc zobratu biezuma salīdzināma ar 6ātrumu 2.0d kārbu ( var teikt identiskas) un līdzīga ir 5 ātrumu 3.0d kārba.
Takā teiks ka Getrag govno ZF nelūzt ir aplami, jo pastāv pilnīgi dažādi kārbu modeļi.
Pie tam man ir arī 3.0d kārba salūzusi uz 3.0d universāļa.
Sāksim ar to, ka tas nav ne tuvu tas getrag kuru jūs dzīvē misenēs vai šrotos pa 15€redzējāt. Zem getrag un zf zīmes kārbas ražoja dažādas ( pietam jūsu zināšanai tas viss ir viens koncerns -ZF)
Otrām kārtām ZF nav 6 ātrumu benzīna motoram.
Treškārt, jums pierastais 5ātrumu zf netur ne pusi šīs kārbas slodzes, gan ass šeit ir resnāka, gan zobrati ir biezāki un resnāki.
Pēc zobratu biezuma salīdzināma ar 6ātrumu 2.0d kārbu ( var teikt identiskas) un līdzīga ir 5 ātrumu 3.0d kārba.
Takā teiks ka Getrag govno ZF nelūzt ir aplami, jo pastāv pilnīgi dažādi kārbu modeļi.
Pie tam man ir arī 3.0d kārba salūzusi uz 3.0d universāļa.
The ZF S6-37 is a 6-speed manual transmission manufactured by ZF Friedrichshafen AG. It is designed for longitudinal engine applications, and is rated to handle up to 370 newton
The ZF S5-31 transmission is a five-speed manual transmission by ZF Friedrichshafen. The transmission is designed for use in longitudinal engine applications. The transmission is rated for 310 Nm (229 lbf ·ft) of torque.
pat uz papīra Jūsu slavenasi "ZF" ir švakāks par manis izvēlēto getrag jeb arī ZF
Jums pierastasi Getrags no 2.5 tur pēc papīriem vispār līdz 245nm tikai - bet tas ir rūpnīcas garantētā jauda, realitātē, visas šīs kārbas var turēt pat 2x lielāku jaudu.
The ZF S5-31 transmission is a five-speed manual transmission by ZF Friedrichshafen. The transmission is designed for use in longitudinal engine applications. The transmission is rated for 310 Nm (229 lbf ·ft) of torque.
pat uz papīra Jūsu slavenasi "ZF" ir švakāks par manis izvēlēto getrag jeb arī ZF
Jums pierastasi Getrags no 2.5 tur pēc papīriem vispār līdz 245nm tikai - bet tas ir rūpnīcas garantētā jauda, realitātē, visas šīs kārbas var turēt pat 2x lielāku jaudu.
Bēdīga pieredze ar mazo zobratu attiecībā, arī man tā bija, manā gadījumā gan līkrocīgs starpflancis bija reduktorā = nepareiza sazobe = dilsts kamēr buum. :) Tiesa e46 attiecībām mazais zobrats arī open diff liek par sevīm manīt.
Ja vēlies zināt kā tiku vaļā no šīs sērgas ar type 188 lsd elementu e46 korpusā, dod ziņu PM :)
Ja vēlies zināt kā tiku vaļā no šīs sērgas ar type 188 lsd elementu e46 korpusā, dod ziņu PM :)
Itkā sazobe bija ok. Papētot veselos zobus skatos ka saķeres punkts bija labs. Viņš man nobrauca kopumā ap 7 k, un pēkšņi sāka gaudot, tā ka pārsimsts kilometru tik nobraucu, ka sadalījās.
Iedevu izdirsties, laikam tomēr jāliek H beams un kaltie virzuļi arī pie reizes, vecs oem netur tos aptuvenos 560-580hp
Takā tā, pasakas par utopiskajiem 550+ uz bmw oe iekšām laikam neizturēja realitāti.
Vai nu jābrauc ar jaudu līdz tiem 510-530hp, vai jāšķirās no pamatīgākas summas.
Drīzumā jāatjauc vaļā, jāpaskatās smalkāk, bet nu 99% vaininieks ir redzams makaronā.
Jācer tagad atrast kaut ko labu un par saldu cenu no performance detaļām.
Takā tā, pasakas par utopiskajiem 550+ uz bmw oe iekšām laikam neizturēja realitāti.
Vai nu jābrauc ar jaudu līdz tiem 510-530hp, vai jāšķirās no pamatīgākas summas.
Drīzumā jāatjauc vaļā, jāpaskatās smalkāk, bet nu 99% vaininieks ir redzams makaronā.
Jācer tagad atrast kaut ko labu un par saldu cenu no performance detaļām.
Pēdējais labojis -AF- - 16 Jūn 2018, 10:12, kopā labots 1 reizi.
Ka jau visiem pēc piektdienas, novēlu veiksmīgi un pēc iespējas ātrāk "salāpīties"!
d[-_-]b
Tnx. Jāmeklē tik detaļas rokā.
Dārgi braukt neaizliegsi
Lai veicas fiksāk atveseļoties, vispār, kas ir jādara, lai attiecīgi šādi pārsteigumi beigtos?
Lai veicas fiksāk atveseļoties, vispār, kas ir jādara, lai attiecīgi šādi pārsteigumi beigtos?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 14
- chevron_right