Kesis 320d ///M
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 7
- chevron_right
kā taisīji kopiju?!
Pēc netā dabūtiem izmēriem, gabarītiem
vai bija kāds paraugs/sagatave gatava?!
Pēc netā dabūtiem izmēriem, gabarītiem
vai bija kāds paraugs/sagatave gatava?!
Ar kopēšanu ir pagrūti, jo touringam nav CSL, kuru kopēt. Izmantoju CSL uzliku kā pamatu, kuru piestiprināju oem nagažnieka spoilerim un tālāk jau improvizācija un pacietība darbā ar špakteli. Patinot topiku atpakaļ var redzēt foto, kur sagraizīta CSL uzlika ir piekniedēta pie tiuringa bagažnieka “spoilera”.
Darbi pie auto ir sakustējušies :evil:
Škoda test car. Aptuveni var redzēt kā tas izskatīsies no sāna. Lēni, bet stabili turpinās spoilera veidošana.
Pateicoties tam, ka AFs iegādājās jaunu amortizācijas setupu es tiku pie BC Racing atbalstiem. Tātad MSR atbalsti tiks aizstāti ar jau manāmi foršāku ražojumu :hourra:
Sachs diesel sport racing spararats, jeb 6gang Sachs dubultmasas sparats. Heavy one.
Ģimenes otra e46 vasaras ripuļi ir gatavi, atliek tikai sagaidīt nedaudz vasarīgakus laikapstakļus.
M20 atvieinats, vienmasas - 5kg
Salīdzinot..
Salīdzinot..
Varbūt neievēroju, bet cik HP sanākuši no visiem uzlabojumiem?
Trubai tikai gals taisns bez klusinātāja vai visā garumā taisna? Skaņa patīkama?
Trubai tikai gals taisns bez klusinātāja vai visā garumā taisna? Skaņa patīkama?
Šķiet, ka neesi izlasījis šo nepilnu divu lapu garo topicu. Praktiski ar maznozīmīgiem uzlabojumiem, bet ar agresīvu chipu tika iegūti 200hp/440nm.
Nesen sākās vecā dzinēja izņemšana, attiecīgi jaunais setups vēl nav ielikts, piebraukts un kur nu vēl saregulēts.
Līdzšim truba visā garumā bija taisna un bez bunduļiem, turpāk arī būs izplūde bez bunduļiem.
Svarīgākais jautājums, vai līdz 17. aprīlim būs gatavs braukšanai?
Instagram: @bad_idea_racing
Noteikti nebūs. Cerība ir pagūt salikt, piebraukt un saregulēt uz otro posmu, bet notekti, ka šeit var sekot līdzi progresam un tad jau manīs, kad auto būs gatavāks slodzei.
nu diži agresīvs viņš nebija, jo tev nācās Artūram griest nost spiedienu un iesmidzes laiku, par cik tev pēcāk stāvēja 3.5d sprauslas kuru ražība stipri pārspēja turbīnas sējas. pirms tam, kad tev bija stock sprauslas, mēs domājam ka rezultātam būtu jābūt virs tiem 200hp, jo uz to brīdi sanāca, ka degvielas par daudz attiecībā pret to, cik spēj vispār turbīna caur sevi izlaist.Kesis rakstīja: ↑27 Mar 2018, 22:43Šķiet, ka neesi izlasījis šo nepilnu divu lapu garo topicu. Praktiski ar maznozīmīgiem uzlabojumiem, bet ar agresīvu chipu tika iegūti 200hp/440nm.
Nesen sākās vecā dzinēja izņemšana, attiecīgi jaunais setups vēl nav ielikts, piebraukts un kur nu vēl saregulēts.
Līdzšim truba visā garumā bija taisna un bez bunduļiem, turpāk arī būs izplūde bez bunduļiem.
Ar stock 2.0d sprauslām es domāju 210-220 varētu paspiest ja viss ir stīgā.
Šīs nedēļas lielais notikums ir tas, ka vecais dzinējs ir izcelts.
Purns gaisā, ai nē, šim auto tā nenotiek.
Sachs Performance kurvis tika pirkts lietots, tad nu noslīpēta darba virsma, lai sajūgs smuki darbotos.
Nedaudz rokdarbi, lai pastiprinātu karstuma barjeru starp izplūdes kolektoru un vārstu vāku/filtra korpusu.
Sievas auto kopskats ar vasaras diskiem.
Pirms disku uzlikšanas uz auto vēl bija domas, ka nepatīk divdaļīgi RK, parcik uz mana auto ir viendalīgi RK, kuri man ļoti simpatizē, bet uzliekot uz auto domas mainijās. Ir ok. -Uzliktas ekscentra plauktu bukses
-Stūres stieņa gumijas daļa aizstāta ar krustiņu
-Maxspeeding atbalsti aizstāti ar BC Racing atbalstiem
Pieļauju domu, ka stūres krustiņu satīrīšana, saeļļošana un BC Racing atbalstu uzlikšana(kuriem gultnis darbojas kā nākas) varētu padarīt patikamāku stūres grozišanu.
Eļļas/tosola siltummaiņa aizstājējs. Flancis, lai varētu pieslēgt eļļas radiatoru. IC truba nogādāta pie alumīnija metinātaja, lai tur taptu vieta, kur smuki iestiprināt 4bar MAP.
Pirms disku uzlikšanas uz auto vēl bija domas, ka nepatīk divdaļīgi RK, parcik uz mana auto ir viendalīgi RK, kuri man ļoti simpatizē, bet uzliekot uz auto domas mainijās. Ir ok. -Uzliktas ekscentra plauktu bukses
-Stūres stieņa gumijas daļa aizstāta ar krustiņu
-Maxspeeding atbalsti aizstāti ar BC Racing atbalstiem
Pieļauju domu, ka stūres krustiņu satīrīšana, saeļļošana un BC Racing atbalstu uzlikšana(kuriem gultnis darbojas kā nākas) varētu padarīt patikamāku stūres grozišanu.
Eļļas/tosola siltummaiņa aizstājējs. Flancis, lai varētu pieslēgt eļļas radiatoru. IC truba nogādāta pie alumīnija metinātaja, lai tur taptu vieta, kur smuki iestiprināt 4bar MAP.
ar kompatu pa brugji
Neliels iesprūdiens uz pāris detaļām, tādēļ iestājusies pauze pie motora ielikšanas darbiem.
Šonedēļ brīvais laiks bija gaužām maz, bet nav tā, ka nekas nebūtu paveikts. Izmazgāta motortelpa un tur esošās mantas. Nākamnedēļ tiks saņemts neliels piekares upgrade - M3 Cabrio 27mm priekšējais stabilizators. Tad vēl tik būs jāizdomā kā pastiprināt aizmugurējo stabilizatora stieni. Ja nu kādam ir kāda laba ideja, kura izmaksātu mazāk kā aftermarker 21mm aizmugurējais stabilizators un darbotos, tad saki.
Šonedēļ brīvais laiks bija gaužām maz, bet nav tā, ka nekas nebūtu paveikts. Izmazgāta motortelpa un tur esošās mantas. Nākamnedēļ tiks saņemts neliels piekares upgrade - M3 Cabrio 27mm priekšējais stabilizators. Tad vēl tik būs jāizdomā kā pastiprināt aizmugurējo stabilizatora stieni. Ja nu kādam ir kāda laba ideja, kura izmaksātu mazāk kā aftermarker 21mm aizmugurējais stabilizators un darbotos, tad saki.
Visiem patīk bildītes, pat, ja tajās nevar lietas redzēt tik labi cik gribētos
M3 Cabrio 27mm priekšejais stabilizators ir saņemts. Stock 23.5mm stabilizatora aizstajējs.
M3 Cabrio 27mm priekšejais stabilizators ir saņemts. Stock 23.5mm stabilizatora aizstajējs.
Pagājušonedēļ saņēmu nu jau pagajušogad iegūtu nomināciju.
Šķiet, ka nomināciju ieguvu tadēļ, ka saskrūvētais dzinējs tapa gada garumā. Laiks gāja, bet rezultāti nebija saskatāmi, vairāki cilvēki interesējās par to kā virzās dzinēja salikšana(lēni ) un parcik dzinējs joprojām nav nonācis līdz motortelpai, tad domāju, ka diezgan atbilstoša nominācija
Motors ir, vēl pāris nianses un sāksies tā stellēšana motortelpā.
Šķiet, ka nomināciju ieguvu tadēļ, ka saskrūvētais dzinējs tapa gada garumā. Laiks gāja, bet rezultāti nebija saskatāmi, vairāki cilvēki interesējās par to kā virzās dzinēja salikšana(lēni ) un parcik dzinējs joprojām nav nonācis līdz motortelpai, tad domāju, ka diezgan atbilstoša nominācija
Motors ir, vēl pāris nianses un sāksies tā stellēšana motortelpā.
Nuuuu vecit, mega topiks, mega darbi. Tiešām patīkami paskatīties
Piekrītu Edzim
Plānotais jaudas pieaugums nav iedomājams bez piekares uzlabošanas
Drošības apsvērumu dēļ izņemta skaņas izolācija no motortelpas. Atstājot tikai kartumizolāciju(foto uzņemts pirms skaņas izolācijas izņemšanas). Otrs niknākais e46 OEM priekšējais stabilizatora stienis, jeb E46 Cabrio 27mm. M3 CSL ir 30mm. OEM 2.0d 23.5mm stabilizatora stienis ar M3 Cabrio buksi, lai labāk var iztēloties izmēra starpību.
Līdzšim esošās 23mm Strongflex bukses izfrēzētas, lai der uz 27mm. Dzinējs un 6gang ātrumkārba/kardāns ir iecelti uz palikšanu. Stock maģistrālais sūknis aizstāts ar chaina 044 sūkni kā arī izurbts clutch delay valve.
Drošības apsvērumu dēļ izņemta skaņas izolācija no motortelpas. Atstājot tikai kartumizolāciju(foto uzņemts pirms skaņas izolācijas izņemšanas). Otrs niknākais e46 OEM priekšējais stabilizatora stienis, jeb E46 Cabrio 27mm. M3 CSL ir 30mm. OEM 2.0d 23.5mm stabilizatora stienis ar M3 Cabrio buksi, lai labāk var iztēloties izmēra starpību.
Līdzšim esošās 23mm Strongflex bukses izfrēzētas, lai der uz 27mm. Dzinējs un 6gang ātrumkārba/kardāns ir iecelti uz palikšanu. Stock maģistrālais sūknis aizstāts ar chaina 044 sūkni kā arī izurbts clutch delay valve.
Ledus atkal ir sakustējies
Ar draudzenes auto pabiju TDR dyno day. Neplānoti auto tika uzlikts uz stenda un tas uzgrieza ciparus kā jau stock 330cd pienākas. Aizvedu stūri uz Automix, lai pāršuj. Auto purns liekas kopā. Dzinējs nu jau arī ir bijis piedarbināts. Saliks ieplūdes trubas, tad jau manīs, ko vecais softs teiks par izmaiņām.
Ar draudzenes auto pabiju TDR dyno day. Neplānoti auto tika uzlikts uz stenda un tas uzgrieza ciparus kā jau stock 330cd pienākas. Aizvedu stūri uz Automix, lai pāršuj. Auto purns liekas kopā. Dzinējs nu jau arī ir bijis piedarbināts. Saliks ieplūdes trubas, tad jau manīs, ko vecais softs teiks par izmaiņām.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 7
- chevron_right