BMW e46 M50B31 Stroker TURBO
Sveiki visiem!
Lai notiktu kaut kāda kustība šajā topikā kamēr mans topošais/galvenais projekts liekas kopā un filmējas
Un lai karantīnas laikā nebūtu garlaicīgi
Prezentēju jums savu jauno video, kurā galvenajās lomās ļoti sterila, standarta un nenočakarēta 2.8 žurka.
Aizmirsīsim par visiem vīrusiem un problēmam, bet gan visi kopā baudīsim skaistus kadrus no pagājušā gada vasaras.
Kā arī būšu ļoti priecīgs, ja piesekosi manam YouTube kanālam, kā arī Instagram profilam.
Visiem stipru veselību un patīkamu skatīšanos
P.s. Dažas bildes ar kadriem no video.
Lai notiktu kaut kāda kustība šajā topikā kamēr mans topošais/galvenais projekts liekas kopā un filmējas
Un lai karantīnas laikā nebūtu garlaicīgi
Prezentēju jums savu jauno video, kurā galvenajās lomās ļoti sterila, standarta un nenočakarēta 2.8 žurka.
Aizmirsīsim par visiem vīrusiem un problēmam, bet gan visi kopā baudīsim skaistus kadrus no pagājušā gada vasaras.
Kā arī būšu ļoti priecīgs, ja piesekosi manam YouTube kanālam, kā arī Instagram profilam.
Visiem stipru veselību un patīkamu skatīšanos
P.s. Dažas bildes ar kadriem no video.
Diski labi izsktās
ņemot vērā, ka sakrāsoju ļoti sūdīgi
Labs vakars jūsu mājās
Dalos ar informāciju par savu e46 M50B31 Stroker turbo projektu, kā parasti video formātā
Projekts jau ir aizgājis daudz tālāk, vienkārši video būvējas ļoti lēnu
Video būs principā viena runāšana tāpēc kam interesē laikam šeit īsumā sarakstīšu par savām turbo detaļām kas būs video
Īsumā:
Dzinējs M50B31 Strokers C.R zem 9 (detalizētāk ir rakstīts iepriekš un citā video stāstīts);
Kaut kāds no name izplūdes kolektors, bet diez gan kvalitatīvs (katra atsevišķa truba līdz turbai, 3mm ņerža, viss sametināts metinats ar TIG);
Max Speeding Rods turbo GT3076, jeb parastiem vārdiem 30Garret izmēri. Iepriekš bij domāts likt GT3582;
40mm WasteGate;
Interkūleris 550x230x65 izmēros;
Ieplūdes sistēma no alumīnija trubām 70mm diametrā (protams klāt foršie silikona savienojumi);
Termoizolācijas, turbīnas barošana, dzeses sitēma tur jau nav ko rakstīt video viss redzams
Un varbūt kādam nepatiks un domās, ka vietām ir pilnīgs gateris utt., neuztraucieties tas viss būvējas iekšā drifta miskastē, kurai vienīgais uzdevums būs iet ar sānu, nevis pa izstādēm braukāt. Galvenais ir, lai tas viss darbotos ar maksimālu atdevi
Droši raksti kādu labu vārdu komentārā, vai arī droši vari uzdot interesējošos jautājums, kā arī dot kādu padomu
Pāris bildes ar kadriem no video. Jauku skatīšanos.
Droši nekautrējies un vari piesekot arī manam YouTube kanālam
Dalos ar informāciju par savu e46 M50B31 Stroker turbo projektu, kā parasti video formātā
Projekts jau ir aizgājis daudz tālāk, vienkārši video būvējas ļoti lēnu
Video būs principā viena runāšana tāpēc kam interesē laikam šeit īsumā sarakstīšu par savām turbo detaļām kas būs video
Īsumā:
Dzinējs M50B31 Strokers C.R zem 9 (detalizētāk ir rakstīts iepriekš un citā video stāstīts);
Kaut kāds no name izplūdes kolektors, bet diez gan kvalitatīvs (katra atsevišķa truba līdz turbai, 3mm ņerža, viss sametināts metinats ar TIG);
Max Speeding Rods turbo GT3076, jeb parastiem vārdiem 30Garret izmēri. Iepriekš bij domāts likt GT3582;
40mm WasteGate;
Interkūleris 550x230x65 izmēros;
Ieplūdes sistēma no alumīnija trubām 70mm diametrā (protams klāt foršie silikona savienojumi);
Termoizolācijas, turbīnas barošana, dzeses sitēma tur jau nav ko rakstīt video viss redzams
Un varbūt kādam nepatiks un domās, ka vietām ir pilnīgs gateris utt., neuztraucieties tas viss būvējas iekšā drifta miskastē, kurai vienīgais uzdevums būs iet ar sānu, nevis pa izstādēm braukāt. Galvenais ir, lai tas viss darbotos ar maksimālu atdevi
Droši raksti kādu labu vārdu komentārā, vai arī droši vari uzdot interesējošos jautājums, kā arī dot kādu padomu
Pāris bildes ar kadriem no video. Jauku skatīšanos.
Droši nekautrējies un vari piesekot arī manam YouTube kanālam
Silti iesaku lielāku eļļas kūleri, ņemot vērā ka mazajās trases tev mazs pretvēja ātrums :)
Sveiciens visiem bembistiem. Noteikti tie, kas lasa šo postu, varbūt seko man instagramā vai arī YouTubā ir lietas kursā par to, ka es būvēju turbo projektu ar m50 Stroker dzinēju iekš BMW e46 virsbūvē.
Prezentēju savu jauno video par šo projektu.
Video saturs ir par jauno izplūdi, kurā mēģināšu kaut ko pastāstīt, gan kā arī parādīt
Droši komentārā vari atstāt kādu labu vārdu, kā arī viennozīmīgi padomus un ieteikumus. Patīkamu skatīšanos un jauku dienu.
P.S. Pāris bildes ar kadriem no video.
Prezentēju savu jauno video par šo projektu.
Video saturs ir par jauno izplūdi, kurā mēģināšu kaut ko pastāstīt, gan kā arī parādīt
Droši komentārā vari atstāt kādu labu vārdu, kā arī viennozīmīgi padomus un ieteikumus. Patīkamu skatīšanos un jauku dienu.
P.S. Pāris bildes ar kadriem no video.
Labs vakars, vai diena atkarīgs no tā kad tu lasi šo postu
Kā parasti es turpināšu sava auto stāstu lieki nerakstot garus memoruārus, bet gan pavisam vienkārši stāsts būs video formātā
Tie kas seko man Instagram profilā noteikti zina ka šis turbo m50 projekts jau ir sācis pilnvērtīgi braukt, vienkārši video un šis topiks būvējas ļoti lēni
Šoreiz pastāstīšu un parādīšu tehniskās nianses no pāris elementiem, tādiem kā degvielas sistēma (veicot nelielu eksperimentu) un starpcitu video nebiju minējis neko par sprauslām, tātad sprausls man būs SIEMENS DEKA 630cc. Parādīšu kā tika nedaudz modificēts un uzlabots aizmugures pusrāmis, lai no topošās jaudas viņš spētu turēties viena gabalā un kā arī protams galvenais home pilnīgs custom made divdisku sajūgs.
Patīkamu skatīšanos.
Kā parasti es turpināšu sava auto stāstu lieki nerakstot garus memoruārus, bet gan pavisam vienkārši stāsts būs video formātā
Tie kas seko man Instagram profilā noteikti zina ka šis turbo m50 projekts jau ir sācis pilnvērtīgi braukt, vienkārši video un šis topiks būvējas ļoti lēni
Šoreiz pastāstīšu un parādīšu tehniskās nianses no pāris elementiem, tādiem kā degvielas sistēma (veicot nelielu eksperimentu) un starpcitu video nebiju minējis neko par sprauslām, tātad sprausls man būs SIEMENS DEKA 630cc. Parādīšu kā tika nedaudz modificēts un uzlabots aizmugures pusrāmis, lai no topošās jaudas viņš spētu turēties viena gabalā un kā arī protams galvenais home pilnīgs custom made divdisku sajūgs.
Patīkamu skatīšanos.
Sveiki draugi
Beidzot manam turbo projektam redzama kaut kāda gaisma tuneļa galā un ir jau kaut kādi jaudas cipari
Protams visa informācija jau laiciņu ir YouTubā un arī instagrammā, atvainojos, ka topiks tiek būvēts ļoti lēni
Tātad īsumā M50b31 turbo strokeris salasīts un uzlikta arī sporta vadība (VEMS)
Kam slinkums tālāk būs lasīt šeit būs video Stāstīšu visu kā bija. 5 no rīta sakrāvāmies un devāmies tālajā ceļā uz Klaipēdu Veiksmigi atbraukuši līdz galamērkim uzreiz nekavējot laiku (lai vienas dienas laikā tiktu galā, tas ir vadības uzstādīšana, vadu saslēgšana un regulācija un vēl šādi tādi sīkumi) iestūmām mašīnu boksā un regulētājs uzreiz sāka darboties. Nolēmu netaisīt motora vadus no nulles (tas protams būtu forši, bet šis pakalpojums tās ir diezgan lielas papildus izmaksas), tāpēc jaunais vadības bloks tika saslēgts pa taisno pie vecās bosch413 motora pravodkas. Protams visi liekie vadi tika izmesti ārā un vadības bloks ar visu pravodku pārlikts uz otru pusi, lai var normāli viņu ielikt/paslēpt e46 orginālajā kastē. Lūk arī pats vadības bloks Viss plus mīnus tika saslēgts, nomainītais sprauslas no standarta m52b28 uz SIEMENS DEKA 630cc pieslēgts elektroniskais boost kontrolers un mašīna pati uzbrauca lēnā garā uz stenda kur arī notiks regulācija Bardaks zem haubes Auto tika regulēts un mērīts neizmantojot klasisko ''rullīšu'' stenda principu, bet gan izmantojot stupicu stendu. Tas tika darīts drošībai un lai nebūtu buksēšanas uz stenda (kā teica regulētājs mazāk jaudigas mašīnas regulē uz ruļļiem) un plus man vēl nepārāk labas riepas bija kā parasti Viss tika sastiprināts un varēja sākt regulēties. Daudz ko par regulāciju laikam īsti nav ko stāstīt, bija visādi sīki kasjaki kas izlēca arā, bet paldies Dievam nekas nopietns un pēdējie cipari pie kā apstājāmies bija 464 zirgspēki un 600nm grieze (uz motora) bildē ir rezultāts no riteņiem
Varbūt kāds teiks ka tas ir maz, bet ņemot vērā, ka iepūsts ir tikai drusciņ virs 1.bar un degviela ir e98 es domāju rādītāji ir ļoti pieņemami
Mērkis bija uzbūvēt auto, ar mazu spiedienu panākt labu jaudu, lai tas būtu droši un ilgmūžīgi )))) Varēja droši pūst vairāk, bet tā kā man dzinēja galva bija uz standarta blīves un skrūvēm, tāpēc nolēmām neriskēt
Un vislabākais tajā visā ir ļoti laba motora atsauksme, pilnais Boosts jau ir pie 3k-3.1k apgriezieniem dzinēja tilpuma dēļ.
Tāpēc ar rezultātu esmu vairāk kā apmierināts. Izbraucot vispār bija pilnas bikses no laimes
Regulācijas beigās tika uztaisīta izturības pārbaude. Ar elektromagnētiem kas iebūvēts stenda tika bremzēts auto pilnā gāzē un radīta maksimālā slodze, tas darīts bija priekš tam, lai redzētu kas notiek ar dzinēju kad ir liela slodze, ko dara turbīna utt, lai nav nekādu brīnumu vēlāk uz ceļa, protams dz;ivē tas bija šausmīgs skats, likās ka tūlīt sprāgs viss bet nu auto to izturēja un visi rādītāji bija super Bildē izplūdes kolektora krāsu paskatieties un sapratīsiet ka pārbaude bij ne pajokam Principā bildēs un video varbūt to tā neredz, bet reāli dzīve saku godīgi viss kolektors, turbīna un downpipe bija sarkanā krāsā
Kopumā laikam visa regulēšana viss beidzās ap3jiem naktī, mašīn pati nobrauca no stenda un bija gatava buksēt nu protams sīkumu vēl daudz kas jāpalabo un jāpabeidz, bet kā es saku pamats tgd ir
Uz stenda mašīna regulējās ap 3 stundām un tika izdedzināts ap 30-40 litriem degvielas, bet nu rezultāts ir, tāpēc regulētājs ir liels malacis, visu izdarīja vienā dienā Astāšu viņa kontaktus YouTubā zem video apraksta
Noguruši, bet ar pozitīvu garīgo devāmies mājup Bija ļoti daudz faktoru protams, kas varēja ietekmēt šo visu pasākumu, bet nu iznākums ir laimīgām beigām šoreiz Mašīna iet ļoti labi, tgd tā ir sanācis, ka braukāju ar to ikdienā un esmu nobraucis jau virs 5k kilometru gan gāzējot gan arī mierīgi un protams ir lūzis viss pēc kārtas (bet par to vēlāk) bet pa motoram nav bijis nekādu problemu Droši atstāj savas domas, vai arī palabo mani ja esmu pierakstījis kādu muļķību protams detalizētāk un sīkāk video, jauku skatīšanos un patīkamu dienu
Beidzot manam turbo projektam redzama kaut kāda gaisma tuneļa galā un ir jau kaut kādi jaudas cipari
Protams visa informācija jau laiciņu ir YouTubā un arī instagrammā, atvainojos, ka topiks tiek būvēts ļoti lēni
Tātad īsumā M50b31 turbo strokeris salasīts un uzlikta arī sporta vadība (VEMS)
Kam slinkums tālāk būs lasīt šeit būs video Stāstīšu visu kā bija. 5 no rīta sakrāvāmies un devāmies tālajā ceļā uz Klaipēdu Veiksmigi atbraukuši līdz galamērkim uzreiz nekavējot laiku (lai vienas dienas laikā tiktu galā, tas ir vadības uzstādīšana, vadu saslēgšana un regulācija un vēl šādi tādi sīkumi) iestūmām mašīnu boksā un regulētājs uzreiz sāka darboties. Nolēmu netaisīt motora vadus no nulles (tas protams būtu forši, bet šis pakalpojums tās ir diezgan lielas papildus izmaksas), tāpēc jaunais vadības bloks tika saslēgts pa taisno pie vecās bosch413 motora pravodkas. Protams visi liekie vadi tika izmesti ārā un vadības bloks ar visu pravodku pārlikts uz otru pusi, lai var normāli viņu ielikt/paslēpt e46 orginālajā kastē. Lūk arī pats vadības bloks Viss plus mīnus tika saslēgts, nomainītais sprauslas no standarta m52b28 uz SIEMENS DEKA 630cc pieslēgts elektroniskais boost kontrolers un mašīna pati uzbrauca lēnā garā uz stenda kur arī notiks regulācija Bardaks zem haubes Auto tika regulēts un mērīts neizmantojot klasisko ''rullīšu'' stenda principu, bet gan izmantojot stupicu stendu. Tas tika darīts drošībai un lai nebūtu buksēšanas uz stenda (kā teica regulētājs mazāk jaudigas mašīnas regulē uz ruļļiem) un plus man vēl nepārāk labas riepas bija kā parasti Viss tika sastiprināts un varēja sākt regulēties. Daudz ko par regulāciju laikam īsti nav ko stāstīt, bija visādi sīki kasjaki kas izlēca arā, bet paldies Dievam nekas nopietns un pēdējie cipari pie kā apstājāmies bija 464 zirgspēki un 600nm grieze (uz motora) bildē ir rezultāts no riteņiem
Varbūt kāds teiks ka tas ir maz, bet ņemot vērā, ka iepūsts ir tikai drusciņ virs 1.bar un degviela ir e98 es domāju rādītāji ir ļoti pieņemami
Mērkis bija uzbūvēt auto, ar mazu spiedienu panākt labu jaudu, lai tas būtu droši un ilgmūžīgi )))) Varēja droši pūst vairāk, bet tā kā man dzinēja galva bija uz standarta blīves un skrūvēm, tāpēc nolēmām neriskēt
Un vislabākais tajā visā ir ļoti laba motora atsauksme, pilnais Boosts jau ir pie 3k-3.1k apgriezieniem dzinēja tilpuma dēļ.
Tāpēc ar rezultātu esmu vairāk kā apmierināts. Izbraucot vispār bija pilnas bikses no laimes
Regulācijas beigās tika uztaisīta izturības pārbaude. Ar elektromagnētiem kas iebūvēts stenda tika bremzēts auto pilnā gāzē un radīta maksimālā slodze, tas darīts bija priekš tam, lai redzētu kas notiek ar dzinēju kad ir liela slodze, ko dara turbīna utt, lai nav nekādu brīnumu vēlāk uz ceļa, protams dz;ivē tas bija šausmīgs skats, likās ka tūlīt sprāgs viss bet nu auto to izturēja un visi rādītāji bija super Bildē izplūdes kolektora krāsu paskatieties un sapratīsiet ka pārbaude bij ne pajokam Principā bildēs un video varbūt to tā neredz, bet reāli dzīve saku godīgi viss kolektors, turbīna un downpipe bija sarkanā krāsā
Kopumā laikam visa regulēšana viss beidzās ap3jiem naktī, mašīn pati nobrauca no stenda un bija gatava buksēt nu protams sīkumu vēl daudz kas jāpalabo un jāpabeidz, bet kā es saku pamats tgd ir
Uz stenda mašīna regulējās ap 3 stundām un tika izdedzināts ap 30-40 litriem degvielas, bet nu rezultāts ir, tāpēc regulētājs ir liels malacis, visu izdarīja vienā dienā Astāšu viņa kontaktus YouTubā zem video apraksta
Noguruši, bet ar pozitīvu garīgo devāmies mājup Bija ļoti daudz faktoru protams, kas varēja ietekmēt šo visu pasākumu, bet nu iznākums ir laimīgām beigām šoreiz Mašīna iet ļoti labi, tgd tā ir sanācis, ka braukāju ar to ikdienā un esmu nobraucis jau virs 5k kilometru gan gāzējot gan arī mierīgi un protams ir lūzis viss pēc kārtas (bet par to vēlāk) bet pa motoram nav bijis nekādu problemu Droši atstāj savas domas, vai arī palabo mani ja esmu pierakstījis kādu muļķību protams detalizētāk un sīkāk video, jauku skatīšanos un patīkamu dienu
Nice vecīt, lai labi kalpo un mazāk lūzt
Perfekts topiks.
Nu ko sveiki visiem
Laiciņš jau pagājis un jāuzraksta kaut kas par bembi, lai topiks galīgi nenomirst
Pirmajā dienā pēc regulācijas atbraucot uz mājām pirmās 20 minūtes un tad nākamās 20 minūtes, sākuma viena un tad otra pusass momentā. Es padomāju nu ir sūdi ka nekas neturēs, bet par laimi, uzliekot nākamās pusasis (tādas pašas, pat nedaudz vājākas, abas no 2.0d bij ja nemaldos) tās uzliekot viss turēja (kādu laiciņu) paldies Dievam
Nākamā problēma, kas noteikti ir satraukusi arī citus e46 īpāsniekus ir aizmugurējā tilta stiprinājuma vietas. jau atmosfēras dzinēja versijā zināju ka ar šo mezglu var būt problēmas, tāpēc laicīgi tas viss bija uzlabots un pastiprināts. Tas trubas gals, kas torčī arā ir domāts tālākajai atsaitei (tā saucamajam krustam). Gala rezultāts kaut kā šādi izskatās. Viss apmetināts ar bieza metāla plāksnēm, visa tilta stiprinājuma vieta, lai to nelauztu ārā, nekas izlausts vēl tajās vietās nebija, bet iepriekšējais saimnieks vienā pusē bija izurbis caurumu un aizlējis to visu ar kaut ko līdzīgu betonam no vienas puses stulbi, bet no otras ģeniāli, tāpat turēs un nekas nebūs jāmetina
Protams pa virsu vēl tika uzmetināta standarta virsbūves daļa (plāksne).
Laiciņu pabuksējot nu jau ar turbo versiju viss bija labi, viss turēja, bet vienā jaukā dienā parādījās nelabas skaņas
Izrādās ka tilts bija vietā, bet šoreiz izrāva to kopā ar visu grīdu (ar lielāku laukumu)
Video uztaisīū tur būs redzams labāk tas viss, bet nu pēc bildēm arī doma jums būs saprotama, ja būtu uzreiz sametināts viss kā plānots pie virsvūves tālāk ar atsaitēm un krustiem, tad kaut kas tāds nenotiktu protams Skats no apakšas Nācās nedaudz palauzt vaļā, lai labāk redzētu kas tur notiek pa garajai plaisai redzams cik tālu aizlieca virsbūvi, un visu izplēsa, protams virsbūve nebija no tām ideālākajām, bet es domāju tur rūsa nenospēlēja tik lielu lomu tajā visā. Bet nu tgd par vēlu ko domāt, un par agru mest ārā virsbūvi vēl Tāpēc ķērāmies atkal pie custom remonta Tika ņemta bieza kvadrāta truba, un viss sametināts savā starpā tilta vietas pie aizmugurējiem landžeroniem, lai vairāk nerauj to visu padarīšanu uz leju. Beigās ir doma, to visu savienot savā starpā ar krustu (aizmugurējās glāzes arī) lai viss būtu načotna, un vairs neatgriezties pie šī jautājuma, bet nu varu pateikt ka šie metinājumi ar trubām, lai visu tur 100 procentīgi un nekas vairs nelūzt un nekādu skaņu vairs nav, bet krusti drošībai es domāju noteikti metināsies Pie vienas reizes kamēr apakšā, nomainīju arī redukciju, bija reduktors 3.23 attiecību, bet uzliku 2.93 protams metināts.
Protams braukār ar sietu filtra vietā nebija laba doma, kā parasti pagaidu variants, kurš pēc tam aiziet. Lūk bilde kā tapa šis filtrs Paldies saimniecības preču veikaliem. Bilde, kas pierāda, ka nevajag braukāt ar sietu filtra vietā Tā kā zem haubes man lielam filtram galīgi nav vietas, nolēmu sameistarot filtru pats. Domāju, ka šāds izpildījums būs labāks, jo vismaz vairs nelidos turbīnā iekšā smiltis un putekļi, bet nu es kļūdījos, jo šādam "filtram" cauri galīgi neiet gaiss un mašīna no 3.1 turbo pārvērtās par 2.5 mopēdu. negāja galīgi, sapratu ka tik viegli tā problēma neatrisināsies. Iegādājos graudu nosūkšanas armēto trubu (izturīga pretberzes materiāla) bija laba pa izmēram un iekšā bija armēta stieple, tāpēc bija maza varbūtība, ka viņu turbīna spēs saspiest kopā.
Stiprībai vēl aptinu to ar alumīja follijas līmlenti un pa virsu vēl ar parasto gumijas (sarkanai sporta krāsai ) Gala rezultāts kaut kā šitā, šo visu manipulāciju veicu, jo vēlējos saglabāt lukturi automašīnas. Būtu pavisam vienkārši izņemt lukturi un viņa vietā ielikt filtru, bet nu policista kurgam tas nepatiks, jo šis auto graiza arī pa ielām .
Izskatās varbūt nepārāk, bet nu atkal kā pagaidu variants, jo vasara iet uz priekšu un gribās buksēt, filtra izvietojums auksta gaisa ņemšanai perfekts, bet ja ārā ir lietus un peļķes ļoti zemu un ļoti slikti viss paliek uzreiz bet nu pabraukāšu pagaidām kā ir.
Protams lai dabūtu cauri to 100mm trubu nācās nedaudz pamocīt landžeronu Vēl no lūšanas viedokļa lazūza motora kronšteins (labākas bildes diemžēl nav) un manuprāt viņš salūza tikai tāpēc, ka bija atskrūvējies motora spilvens. Nomainīju kronšteinu, pievilku visu kārtīgi un atkal gāzi grīdā. Šaudījos, šaudījos ar Launch Control, kamēr vienā jaukā reizē izšāva aizmugurējam bundulim iekšas Par laimi šo problēmu nebija ilgi jārisina (āmurs un metināmais aparāts) un bundulis atkal kā jauns Sanāca salasīties pāris mašīnām, jo manas pilsētas un kopīgi aizlaist uz Daugavpils kartodromu "Blāzma" nedaudz padriftot
Protams auto izskats šausmīgs ar to izgriezumu bamperā Lūk dažas seksīgas bildes no trases Lūk šeit ir arī pilnvērtīgs video.))) Pirmo reizi normāli pabraucot pa trasi varu teikt galvenais no kā es baidījos ir pupu mizas. Kā jau jebkuram turbo motoristam mani visvairāk uztrauca turbo bedre tieši trasē/driftā, bet manā gadījumā kad pilnais boosts pie pie 3k apgriezieniem turbo bedri vispār nejūt pilnīgi un tā mašina kaš kā pa sviestu ar visu 2.93 reduktoru gan 2rajā un vispār easy arī 3šajā robā, tāpēc brīžiem pa trasi dūmu bija daudz nu protams Daugavpils ir ļoti slīdīga trase, tāpēc man pagaidām grūti spriest kā būs citur. Nedaudz pielaboju uzlīmes un tagad auto pēdejais dizains ir šāds, protams izskatās pēc miskastes, bet nu šis auto bija būvēts skarbai braukšanai, tāpēc vizuālais izskatas arī ir attiecīgs diski arī sanāca par tumšu ((( naktī vispār izskatās kā vienkārši melni, bet patiesībā tur ir vairākas krāsas.
Šis auto tgd uz ielām vismaz nepaliek nepamanīts un vairs skrieties pilsētā no luksoforiem neviens gudrinieks negrib. Laiciņu pabraucot mana super made custom truba saspiedās un viss pasākums daļēji bija kaķim zem astes, un lai nofilmētu video nācās likt atpakaļ veco filtru. Tgd auto zem haubes izskatās šādi. Protams vēl ir daudz elementu kurus vajag papildināt vai pielabot, piemēram kā kartera ventilāciju utt. Jo tas ir projektauto un kā paši zināt projektauto nekad nebūs 100 procenti pabeigts ja viņš būs pabeigts, tad var teikt ka praktiski nebūs braucis
Tāpēc viss notiek pa mazam, bet galvenais ar šādu auto ir braukt, un aizvērt acis uz konfortu uz problēmām, lūšanu utt., jo man katru reizi kad iespied gāzes pedāli ir smaids līdz ausīm un es kaifoju katru vasaras vakaru, kad ar šo auto izbraucu ielās. Skaņas un efekti ko sniedz šis auto ir vienkārši super, un kad tevi virs 160 vienalga turpina spiest krēslā tu saproti ka viss šis ir katra ieguldītā centa vērts un protams gūtā pieredze šādos projektos nav naudas vērta, kaut arī caur krišanu un kļūdām, bet galvenais ar rezultātu.
Ir vēl daudz ko stāstīt, topiks atkal papildināsies, tāpēc nenokavē Visiem jauku dienu un komentāros gaidīšu jūsu viedokļus, kā arī nekautrējies droši atstāt kādu padomu.
Laiciņš jau pagājis un jāuzraksta kaut kas par bembi, lai topiks galīgi nenomirst
Pirmajā dienā pēc regulācijas atbraucot uz mājām pirmās 20 minūtes un tad nākamās 20 minūtes, sākuma viena un tad otra pusass momentā. Es padomāju nu ir sūdi ka nekas neturēs, bet par laimi, uzliekot nākamās pusasis (tādas pašas, pat nedaudz vājākas, abas no 2.0d bij ja nemaldos) tās uzliekot viss turēja (kādu laiciņu) paldies Dievam
Nākamā problēma, kas noteikti ir satraukusi arī citus e46 īpāsniekus ir aizmugurējā tilta stiprinājuma vietas. jau atmosfēras dzinēja versijā zināju ka ar šo mezglu var būt problēmas, tāpēc laicīgi tas viss bija uzlabots un pastiprināts. Tas trubas gals, kas torčī arā ir domāts tālākajai atsaitei (tā saucamajam krustam). Gala rezultāts kaut kā šādi izskatās. Viss apmetināts ar bieza metāla plāksnēm, visa tilta stiprinājuma vieta, lai to nelauztu ārā, nekas izlausts vēl tajās vietās nebija, bet iepriekšējais saimnieks vienā pusē bija izurbis caurumu un aizlējis to visu ar kaut ko līdzīgu betonam no vienas puses stulbi, bet no otras ģeniāli, tāpat turēs un nekas nebūs jāmetina
Protams pa virsu vēl tika uzmetināta standarta virsbūves daļa (plāksne).
Laiciņu pabuksējot nu jau ar turbo versiju viss bija labi, viss turēja, bet vienā jaukā dienā parādījās nelabas skaņas
Izrādās ka tilts bija vietā, bet šoreiz izrāva to kopā ar visu grīdu (ar lielāku laukumu)
Video uztaisīū tur būs redzams labāk tas viss, bet nu pēc bildēm arī doma jums būs saprotama, ja būtu uzreiz sametināts viss kā plānots pie virsvūves tālāk ar atsaitēm un krustiem, tad kaut kas tāds nenotiktu protams Skats no apakšas Nācās nedaudz palauzt vaļā, lai labāk redzētu kas tur notiek pa garajai plaisai redzams cik tālu aizlieca virsbūvi, un visu izplēsa, protams virsbūve nebija no tām ideālākajām, bet es domāju tur rūsa nenospēlēja tik lielu lomu tajā visā. Bet nu tgd par vēlu ko domāt, un par agru mest ārā virsbūvi vēl Tāpēc ķērāmies atkal pie custom remonta Tika ņemta bieza kvadrāta truba, un viss sametināts savā starpā tilta vietas pie aizmugurējiem landžeroniem, lai vairāk nerauj to visu padarīšanu uz leju. Beigās ir doma, to visu savienot savā starpā ar krustu (aizmugurējās glāzes arī) lai viss būtu načotna, un vairs neatgriezties pie šī jautājuma, bet nu varu pateikt ka šie metinājumi ar trubām, lai visu tur 100 procentīgi un nekas vairs nelūzt un nekādu skaņu vairs nav, bet krusti drošībai es domāju noteikti metināsies Pie vienas reizes kamēr apakšā, nomainīju arī redukciju, bija reduktors 3.23 attiecību, bet uzliku 2.93 protams metināts.
Protams braukār ar sietu filtra vietā nebija laba doma, kā parasti pagaidu variants, kurš pēc tam aiziet. Lūk bilde kā tapa šis filtrs Paldies saimniecības preču veikaliem. Bilde, kas pierāda, ka nevajag braukāt ar sietu filtra vietā Tā kā zem haubes man lielam filtram galīgi nav vietas, nolēmu sameistarot filtru pats. Domāju, ka šāds izpildījums būs labāks, jo vismaz vairs nelidos turbīnā iekšā smiltis un putekļi, bet nu es kļūdījos, jo šādam "filtram" cauri galīgi neiet gaiss un mašīna no 3.1 turbo pārvērtās par 2.5 mopēdu. negāja galīgi, sapratu ka tik viegli tā problēma neatrisināsies. Iegādājos graudu nosūkšanas armēto trubu (izturīga pretberzes materiāla) bija laba pa izmēram un iekšā bija armēta stieple, tāpēc bija maza varbūtība, ka viņu turbīna spēs saspiest kopā.
Stiprībai vēl aptinu to ar alumīja follijas līmlenti un pa virsu vēl ar parasto gumijas (sarkanai sporta krāsai ) Gala rezultāts kaut kā šitā, šo visu manipulāciju veicu, jo vēlējos saglabāt lukturi automašīnas. Būtu pavisam vienkārši izņemt lukturi un viņa vietā ielikt filtru, bet nu policista kurgam tas nepatiks, jo šis auto graiza arī pa ielām .
Izskatās varbūt nepārāk, bet nu atkal kā pagaidu variants, jo vasara iet uz priekšu un gribās buksēt, filtra izvietojums auksta gaisa ņemšanai perfekts, bet ja ārā ir lietus un peļķes ļoti zemu un ļoti slikti viss paliek uzreiz bet nu pabraukāšu pagaidām kā ir.
Protams lai dabūtu cauri to 100mm trubu nācās nedaudz pamocīt landžeronu Vēl no lūšanas viedokļa lazūza motora kronšteins (labākas bildes diemžēl nav) un manuprāt viņš salūza tikai tāpēc, ka bija atskrūvējies motora spilvens. Nomainīju kronšteinu, pievilku visu kārtīgi un atkal gāzi grīdā. Šaudījos, šaudījos ar Launch Control, kamēr vienā jaukā reizē izšāva aizmugurējam bundulim iekšas Par laimi šo problēmu nebija ilgi jārisina (āmurs un metināmais aparāts) un bundulis atkal kā jauns Sanāca salasīties pāris mašīnām, jo manas pilsētas un kopīgi aizlaist uz Daugavpils kartodromu "Blāzma" nedaudz padriftot
Protams auto izskats šausmīgs ar to izgriezumu bamperā Lūk dažas seksīgas bildes no trases Lūk šeit ir arī pilnvērtīgs video.))) Pirmo reizi normāli pabraucot pa trasi varu teikt galvenais no kā es baidījos ir pupu mizas. Kā jau jebkuram turbo motoristam mani visvairāk uztrauca turbo bedre tieši trasē/driftā, bet manā gadījumā kad pilnais boosts pie pie 3k apgriezieniem turbo bedri vispār nejūt pilnīgi un tā mašina kaš kā pa sviestu ar visu 2.93 reduktoru gan 2rajā un vispār easy arī 3šajā robā, tāpēc brīžiem pa trasi dūmu bija daudz nu protams Daugavpils ir ļoti slīdīga trase, tāpēc man pagaidām grūti spriest kā būs citur. Nedaudz pielaboju uzlīmes un tagad auto pēdejais dizains ir šāds, protams izskatās pēc miskastes, bet nu šis auto bija būvēts skarbai braukšanai, tāpēc vizuālais izskatas arī ir attiecīgs diski arī sanāca par tumšu ((( naktī vispār izskatās kā vienkārši melni, bet patiesībā tur ir vairākas krāsas.
Šis auto tgd uz ielām vismaz nepaliek nepamanīts un vairs skrieties pilsētā no luksoforiem neviens gudrinieks negrib. Laiciņu pabraucot mana super made custom truba saspiedās un viss pasākums daļēji bija kaķim zem astes, un lai nofilmētu video nācās likt atpakaļ veco filtru. Tgd auto zem haubes izskatās šādi. Protams vēl ir daudz elementu kurus vajag papildināt vai pielabot, piemēram kā kartera ventilāciju utt. Jo tas ir projektauto un kā paši zināt projektauto nekad nebūs 100 procenti pabeigts ja viņš būs pabeigts, tad var teikt ka praktiski nebūs braucis
Tāpēc viss notiek pa mazam, bet galvenais ar šādu auto ir braukt, un aizvērt acis uz konfortu uz problēmām, lūšanu utt., jo man katru reizi kad iespied gāzes pedāli ir smaids līdz ausīm un es kaifoju katru vasaras vakaru, kad ar šo auto izbraucu ielās. Skaņas un efekti ko sniedz šis auto ir vienkārši super, un kad tevi virs 160 vienalga turpina spiest krēslā tu saproti ka viss šis ir katra ieguldītā centa vērts un protams gūtā pieredze šādos projektos nav naudas vērta, kaut arī caur krišanu un kļūdām, bet galvenais ar rezultātu.
Ir vēl daudz ko stāstīt, topiks atkal papildināsies, tāpēc nenokavē Visiem jauku dienu un komentāros gaidīšu jūsu viedokļus, kā arī nekautrējies droši atstāt kādu padomu.
Parasti cilvēki pielāgo detaļas mašīnai, tu pielāgo mašīnu detaļām
- ikey07
Cepuri nost,
Bet ja plāno iet nākamo skati, vīri noteikti pievērsis uzmanību lonim priekšā un reinforcmentam aizmugurē :(
Bet ja plāno iet nākamo skati, vīri noteikti pievērsis uzmanību lonim priekšā un reinforcmentam aizmugurē :(
Visu cieņu! prieks lasīt! lai labi kalpo!
Nu ko laba diena/vakars visiem Ir pienācis jaunais 2021. Tā kā šis posts man ir pirmais šajā sezonā, tad vēlos visus pie reizes apsveikt ar jauno gadu un protams novēlēt visu to labāko!
Atgriezīsimies pie kā palikām, jeb pie gaisa filtra problēmas Vienu vārdu sakot atkal kā parasti nebija laika uztaisīt ko normālu, bija vēls rudens un vajadzēja vēl paspēt pabuksēt līdz sezonas beigām
Risinājums pa vienkāršo, nācās sačarēt protams lukturi (paldies Dievam tas lukturis jau bija uz miršanas robežas ) paņēmu atlikušo nesaplacināto trubas gabalu un uztaisīju gaisa ņemšanu pa taisno caur lukturi. Izskatās kā parasti pēc stulba gatera, bet toties efektīvi Jo bez filtra braukāt vairs galīgi nebija prāta darbs, jo tas dzinējs bez filtra sūca iekšā visu izņemot zvirbuļus
Motortelpa izskatījās šādi. Kamēr vēl nebija sācies sniegs ar čomiem nolēmām aizmaukt uz trasīti šoreiz uz "JĒKABPILS LIDLAUKA DRIFTA PLACI" un kārtīgi noņemt pēdējo strušku no tačkām pirms likt viņas garāžā uz ziemu.
Ārā kā jau rudenim raksturīgs bija vēss laiks un lietains, protams pa tādiem laikapstākļiem un saķeri uz asfalta ar turbo nav nekāds prāta darbs jau īsi braukāt. Bet kā jau noteikti daļai no jums nevisai īsti veiksmīgais 2020. gads beidzās sūdīgi arī mans pēdējais treniņš, paspēju nospolēt tikai vienu pāri riepu Uuuuun beigu beigās treniņš beidzās ar nelīdzeni strādājošu dzinēju un baltiem dūmiem pa izpūtēju Video esmu diezgan sīki pastāstījis visu kā man gāja un domāju daļai būs nojauta kas īsti notika un kāpēc tas notika Droši varat rakstīt savus variantus, kas īsi notika (pēc tam būs interesanti, kuri no tiem būs pareizie Diez gan protams neinteresants Autovlogs ar maz buksēšanas tajā, bet toties daudz runāšanas kā parasti
Bet kopumā protams kārtēja jautri pavadītā diena kopā ar čomiem, protams nevisai foršu iznākumu, bet nu tie ir tikai dzelži, tāpēc tas viss ir tikai dzīves sīkumi (kuri diemžēl nav īpaši lēti, bet nu neko nepadarīsi Tāka pacietību kungi, līdz nākamajam postam/video, kur es visu parādīšu un saprotami centīšos izskaidrot, lai varbūt kādam kurš domā būvēt šādu projektu nepieļautu tādas kļūdas kā es
Risinājums pa vienkāršo, nācās sačarēt protams lukturi (paldies Dievam tas lukturis jau bija uz miršanas robežas ) paņēmu atlikušo nesaplacināto trubas gabalu un uztaisīju gaisa ņemšanu pa taisno caur lukturi. Izskatās kā parasti pēc stulba gatera, bet toties efektīvi Jo bez filtra braukāt vairs galīgi nebija prāta darbs, jo tas dzinējs bez filtra sūca iekšā visu izņemot zvirbuļus
Motortelpa izskatījās šādi. Kamēr vēl nebija sācies sniegs ar čomiem nolēmām aizmaukt uz trasīti šoreiz uz "JĒKABPILS LIDLAUKA DRIFTA PLACI" un kārtīgi noņemt pēdējo strušku no tačkām pirms likt viņas garāžā uz ziemu.
Ārā kā jau rudenim raksturīgs bija vēss laiks un lietains, protams pa tādiem laikapstākļiem un saķeri uz asfalta ar turbo nav nekāds prāta darbs jau īsi braukāt. Bet kā jau noteikti daļai no jums nevisai īsti veiksmīgais 2020. gads beidzās sūdīgi arī mans pēdējais treniņš, paspēju nospolēt tikai vienu pāri riepu Uuuuun beigu beigās treniņš beidzās ar nelīdzeni strādājošu dzinēju un baltiem dūmiem pa izpūtēju Video esmu diezgan sīki pastāstījis visu kā man gāja un domāju daļai būs nojauta kas īsti notika un kāpēc tas notika Droši varat rakstīt savus variantus, kas īsi notika (pēc tam būs interesanti, kuri no tiem būs pareizie Diez gan protams neinteresants Autovlogs ar maz buksēšanas tajā, bet toties daudz runāšanas kā parasti
Bet kopumā protams kārtēja jautri pavadītā diena kopā ar čomiem, protams nevisai foršu iznākumu, bet nu tie ir tikai dzelži, tāpēc tas viss ir tikai dzīves sīkumi (kuri diemžēl nav īpaši lēti, bet nu neko nepadarīsi Tāka pacietību kungi, līdz nākamajam postam/video, kur es visu parādīšu un saprotami centīšos izskaidrot, lai varbūt kādam kurš domā būvēt šādu projektu nepieļautu tādas kļūdas kā es
Vienmēr interesanti paskatīties kas šeit notiek! Galvenais ir gribēt un ja grib tad var!
Šāda tipa topiki - mega kruti!!!
Ļoti interesanti lasīt
Ļoti interesanti lasīt