BUHARDI E46 kaujas spainis (želeja)
ar līmi 1x nogrieza šlices, otrreiz asīti. uzgrieznis protams palika vietā. tagad arī uz līmes stāvēja. ar tigu jāmetina zobrats un jāaudzē asītes biezums. ruņģis un hgk tā taisa, nav dzirdēts ka kādam beigtos.
Pie hgk labs cipars ir!!!
Loud N' Proud
Cik kg sanaca izmest ara?
Tev tas kompakts kkā forši izskatās
Pēdējais labojis ikey07 - 19 Jūn 2018, 03:32, kopā labots 1 reizi.
- ikey07
fl e46 purns nav padomā? būtu interesants projekts.
Kā tad gāja komatam šogad? Interesanti
Pabraukti kaut kādi treniņi 333 un pa placi. No katra track day kaut kas saprasts, kādi uzlabojumi nepieciešami utt. Neaizbraucu paša spēkiem tikai no pirmā, kad izģērbās eļļas sūknis, bet kopš sametināšanas, vairāk problēmu nav bijis. Tiesa šogad nesanāca braukt tik daudz kā bija plānots.
Sapratu, ka pirmā savirze man īsti nepatika, tāpēc Powerflex regulējamās ķegas un atkal uz savirzi, šoreiz visvairāk laika pavadīts pie purna regulējumiem.
Pēc tam konstatēju, ka kaut kādu iemeslu dēļ tomēr nevaru noturēties stock beņķī. Lai arī esmu īss un šaurs, iepriekš šādu problēmu sedanā neatceros. Ieinstalēts regulējams Bride beņķis.
Crashi arī šogad bija. Pirmais placī. Man nedaudz ielocījās spārna un haubes stūrītis. Žurkai stoika.
Kas notiek, ja 333 brauc ar pilnu, bet ritens tomēr trāpa ārpus trases (kaut kur kerbu rajonā).
Tad jau pienāca sezonas beigas. Tikai ap šo brīdi sapratu, ka sajūgs ir neglābjami saguris un bez maiņas, te nekas labs nebūs. Visticamāk jau pirmajā test drive pārkarsēju kurvi, jo aizmirsu par sajūga restriktoru Kad likvidēju to, bija cerība, ka vairs nekarsīs un būs ok.. kā tad. Nu neko, M30 komplekts ar keramiku un viss stīgā.
Jau pēc pirmā crasha, saprasts, ka ar misenēm braukt nav aršana, tāpēc pēdējās reizes trasē tika braukt ar jauniem sunfull, bet sezonas beigās jaunas vasarenes dabūt ir sarežģītāk kā es to varēju iedomāties.
Biju jau izlēmis braukt uz 3er sezonas noslēgumu rullītī, nevis drift games biķerniekos, jo likās, ka rullītī varēs vairāk pabraukt. Tad arī uzpeldēja 3 pāri r15. Nav tā, ka gribas braukt ar r15, bet neko citu dabūt īsti nav iespējams. Tip gatavs noslēgt sezonu.
2cm flanči priekšā arī uzmesti pēdējā brīdī.
Un tad jau pats noslēgums
Šoreiz pašam stoika. Vienīgā škrobe, ka pabraukts ar šo bundžu tika diezgan maz. Cik slikti ir īstenībā, redzēs, kad saņemšos nomainīt durvis. Ņemot vērā e46 cenas, vēl domāju vai ir vērts šo taisnot, krāsot, metināt un tam visam papildus arī laiks (kas arī kinda ir nauda).
Meanwhile. Kādu laiku atpakaļ jau pamanīju interesantu projektu - Speeduino. Tagad, kad visas aktīvās skrūvēšanas lietas aiz muguras, laiks pievērsties un papētīt, kas var sanākt no ~ 80$ standalone vadības.
Interese bija, bet brīvs laiks un zināšanas not so much. Lai nu kā, 2 nedēļas vēlāk tas pasākums ierūcās. Atliek mēģināt regulēt un skatīties kas no tā sanāk. Te mērķis nav gūt jaudu, bet pieredzi.
Pirms tam vēl samainīju spoles uz AUDI R8 "gudrajām" spolēm. Bez nekāda īpaša iemesla, apnika čakarēties ar tranzistoriem. Fiziski der plug&play, tikai štekeri jāpārtaisa.
Pabraukti kaut kādi treniņi 333 un pa placi. No katra track day kaut kas saprasts, kādi uzlabojumi nepieciešami utt. Neaizbraucu paša spēkiem tikai no pirmā, kad izģērbās eļļas sūknis, bet kopš sametināšanas, vairāk problēmu nav bijis. Tiesa šogad nesanāca braukt tik daudz kā bija plānots.
Sapratu, ka pirmā savirze man īsti nepatika, tāpēc Powerflex regulējamās ķegas un atkal uz savirzi, šoreiz visvairāk laika pavadīts pie purna regulējumiem.
Pēc tam konstatēju, ka kaut kādu iemeslu dēļ tomēr nevaru noturēties stock beņķī. Lai arī esmu īss un šaurs, iepriekš šādu problēmu sedanā neatceros. Ieinstalēts regulējams Bride beņķis.
Crashi arī šogad bija. Pirmais placī. Man nedaudz ielocījās spārna un haubes stūrītis. Žurkai stoika.
Kas notiek, ja 333 brauc ar pilnu, bet ritens tomēr trāpa ārpus trases (kaut kur kerbu rajonā).
Tad jau pienāca sezonas beigas. Tikai ap šo brīdi sapratu, ka sajūgs ir neglābjami saguris un bez maiņas, te nekas labs nebūs. Visticamāk jau pirmajā test drive pārkarsēju kurvi, jo aizmirsu par sajūga restriktoru Kad likvidēju to, bija cerība, ka vairs nekarsīs un būs ok.. kā tad. Nu neko, M30 komplekts ar keramiku un viss stīgā.
Jau pēc pirmā crasha, saprasts, ka ar misenēm braukt nav aršana, tāpēc pēdējās reizes trasē tika braukt ar jauniem sunfull, bet sezonas beigās jaunas vasarenes dabūt ir sarežģītāk kā es to varēju iedomāties.
Biju jau izlēmis braukt uz 3er sezonas noslēgumu rullītī, nevis drift games biķerniekos, jo likās, ka rullītī varēs vairāk pabraukt. Tad arī uzpeldēja 3 pāri r15. Nav tā, ka gribas braukt ar r15, bet neko citu dabūt īsti nav iespējams. Tip gatavs noslēgt sezonu.
2cm flanči priekšā arī uzmesti pēdējā brīdī.
Un tad jau pats noslēgums
Šoreiz pašam stoika. Vienīgā škrobe, ka pabraukts ar šo bundžu tika diezgan maz. Cik slikti ir īstenībā, redzēs, kad saņemšos nomainīt durvis. Ņemot vērā e46 cenas, vēl domāju vai ir vērts šo taisnot, krāsot, metināt un tam visam papildus arī laiks (kas arī kinda ir nauda).
Meanwhile. Kādu laiku atpakaļ jau pamanīju interesantu projektu - Speeduino. Tagad, kad visas aktīvās skrūvēšanas lietas aiz muguras, laiks pievērsties un papētīt, kas var sanākt no ~ 80$ standalone vadības.
Interese bija, bet brīvs laiks un zināšanas not so much. Lai nu kā, 2 nedēļas vēlāk tas pasākums ierūcās. Atliek mēģināt regulēt un skatīties kas no tā sanāk. Te mērķis nav gūt jaudu, bet pieredzi.
Pirms tam vēl samainīju spoles uz AUDI R8 "gudrajām" spolēm. Bez nekāda īpaša iemesla, apnika čakarēties ar tranzistoriem. Fiziski der plug&play, tikai štekeri jāpārtaisa.
Kas teica,ka tas ir r8 spoles?
Viņas isteniba ir no 1.8 turbo audi cik es zinu
Viņas isteniba ir no 1.8 turbo audi cik es zinu
ar kompatu pa brugji
Tak aktīvās spoles nāca 101 VAG un ne VAG motoram :
Acīmredzot tomēr nezini. Pēc kā tu vispār noteici 1.8t vai r8? Jo no augšas viņas izskatās identiski. Atšķirība ir pīpītes garumā. 1.8t ir īsākas, savienojumā ar BMW vārstu vāku, neuzsēžas līdz galam uz sveces.
Šīs nāk visiem, sākot ar 2.0 turbo, beidzot ar R8 un teikt R8 noteikti izklausās daudz krutāk. Kods - 06E 905 115
Blin, tev vecas bija no s62 spoles, s62 naca z8, z8 ir krutaka un dargaka, ne ka audi r8.... :(BUHARDI rakstīja: ↑21 Nov 2018, 10:45Acīmredzot tomēr nezini. Pēc kā tu vispār noteici 1.8t vai r8? Jo no augšas viņas izskatās identiski. Atšķirība ir pīpītes garumā. 1.8t ir īsākas, savienojumā ar BMW vārstu vāku, neuzsēžas līdz galam uz sveces.
Šīs nāk visiem, sākot ar 2.0 turbo, beidzot ar R8 un teikt R8 noteikti izklausās daudz krutāk. Kods - 06E 905 115
kāds pienesums/jēga uzlikt šādas spoles?
Atmo gadījumā nekāds. Smukāk saslēgt ar standalone vadību, ja tai ir tikai loģiskās aizdedzes izejas. Šis saucās gudrās spoles, jo aizdedzes "driveri" ir built-in. Oriģināli BMW šie driveri ir iekšā vadībā, bet man slinkums viņus lodēt, viņi aizņem vietu kastē un maksā ~ pusi no audi spoles cenas šrotā. Arī ar skatu nākotnē, jauna šāda audi spole maksā 20e.
Audi spolēm ir arī krietni spēcīgāka dzirkstele, bet šis ir aktuāli tikai forced induction gadījumā.
Audi spolēm ir arī krietni spēcīgāka dzirkstele, bet šis ir aktuāli tikai forced induction gadījumā.