BUHARDI E46 kaujas spainis (želeja)

Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 
ar līmi 1x nogrieza šlices, otrreiz asīti. uzgrieznis protams palika vietā. tagad arī uz līmes stāvēja. ar tigu jāmetina zobrats un jāaudzē asītes biezums. ruņģis un hgk tā taisa, nav dzirdēts ka kādam beigtos.
Profila bilde
skrv
Ziņojumi: 551
Pievienojies: 01 Mai 2011, 09:54
Braucu ar: slotu pa stiklu
Atrašanās vieta: Jugla
Reputācija: 2
 
BUHARDI rakstīja: 08 Jūn 2018, 19:17 ar līmi 1x nogrieza šlices, otrreiz asīti. uzgrieznis protams palika vietā. tagad arī uz līmes stāvēja. ar tigu jāmetina zobrats un jāaudzē asītes biezums. ruņģis un hgk tā taisa, nav dzirdēts ka kādam beigtos.
Pie hgk labs cipars ir!!!
Loud N' Proud
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 
kompots joprojām gaida eļļas sūkni, pa to laiku uzinstalēta lūpa
Attēls
Profila bilde
kerza
Ziņojumi: 100
Pievienojies: 25 Mai 2015, 12:04
Braucu ar: E46Ti
Cik kg sanaca izmest ara?
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4218
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 
Tev tas kompakts kkā forši izskatās
Pēdējais labojis ikey07 - 19 Jūn 2018, 03:32, kopā labots 1 reizi.
- ikey07
Profila bilde
edijsa
Ziņojumi: 126
Pievienojies: 18 Sep 2017, 21:06
Braucu ar: e36 coupe
fl e46 purns nav padomā? būtu interesants projekts.
Profila bilde
Pacha
Ziņojumi: 2086
Pievienojies: 10 Jan 2012, 20:28
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 5
 
edijsa rakstīja: 19 Jūn 2018, 01:59 fl e46 purns nav padomā? būtu interesants projekts.
Šis pagaidām paliks kāds ir, bez purna maiņas utt..!;)
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 
Kā tad gāja komatam šogad? Interesanti :hahaha:

Pabraukti kaut kādi treniņi 333 un pa placi. No katra track day kaut kas saprasts, kādi uzlabojumi nepieciešami utt. Neaizbraucu paša spēkiem tikai no pirmā, kad izģērbās eļļas sūknis, bet kopš sametināšanas, vairāk problēmu nav bijis. Tiesa šogad nesanāca braukt tik daudz kā bija plānots.

Sapratu, ka pirmā savirze man īsti nepatika, tāpēc Powerflex regulējamās ķegas un atkal uz savirzi, šoreiz visvairāk laika pavadīts pie purna regulējumiem.
Attēls

Pēc tam konstatēju, ka kaut kādu iemeslu dēļ tomēr nevaru noturēties stock beņķī. Lai arī esmu īss un šaurs, iepriekš šādu problēmu sedanā neatceros. Ieinstalēts regulējams Bride beņķis.
Attēls

Crashi arī šogad bija. Pirmais placī. Man nedaudz ielocījās spārna un haubes stūrītis. Žurkai stoika.
Attēls

Kas notiek, ja 333 brauc ar pilnu, bet ritens tomēr trāpa ārpus trases (kaut kur kerbu rajonā).
Attēls

Tad jau pienāca sezonas beigas. Tikai ap šo brīdi sapratu, ka sajūgs ir neglābjami saguris un bez maiņas, te nekas labs nebūs. Visticamāk jau pirmajā test drive pārkarsēju kurvi, jo aizmirsu par sajūga restriktoru :doh: Kad likvidēju to, bija cerība, ka vairs nekarsīs un būs ok.. kā tad. Nu neko, M30 komplekts ar keramiku un viss stīgā.

Jau pēc pirmā crasha, saprasts, ka ar misenēm braukt nav aršana, tāpēc pēdējās reizes trasē tika braukt ar jauniem sunfull, bet sezonas beigās jaunas vasarenes dabūt ir sarežģītāk kā es to varēju iedomāties.


Biju jau izlēmis braukt uz 3er sezonas noslēgumu rullītī, nevis drift games biķerniekos, jo likās, ka rullītī varēs vairāk pabraukt. Tad arī uzpeldēja 3 pāri r15. Nav tā, ka gribas braukt ar r15, bet neko citu dabūt īsti nav iespējams. Tip gatavs noslēgt sezonu.
Attēls
Attēls

2cm flanči priekšā arī uzmesti pēdējā brīdī.
Attēls

Un tad jau pats noslēgums :hahaha:
Attēls
Attēls

Šoreiz pašam stoika. Vienīgā škrobe, ka pabraukts ar šo bundžu tika diezgan maz. Cik slikti ir īstenībā, redzēs, kad saņemšos nomainīt durvis. Ņemot vērā e46 cenas, vēl domāju vai ir vērts šo taisnot, krāsot, metināt un tam visam papildus arī laiks (kas arī kinda ir nauda).

Meanwhile. Kādu laiku atpakaļ jau pamanīju interesantu projektu - Speeduino. Tagad, kad visas aktīvās skrūvēšanas lietas aiz muguras, laiks pievērsties un papētīt, kas var sanākt no ~ 80$ standalone vadības.
Attēls

Interese bija, bet brīvs laiks un zināšanas not so much. Lai nu kā, 2 nedēļas vēlāk tas pasākums ierūcās. Atliek mēģināt regulēt un skatīties kas no tā sanāk. Te mērķis nav gūt jaudu, bet pieredzi.



Pirms tam vēl samainīju spoles uz AUDI R8 "gudrajām" spolēm. Bez nekāda īpaša iemesla, apnika čakarēties ar tranzistoriem. Fiziski der plug&play, tikai štekeri jāpārtaisa.
Attēls
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio
Kas teica,ka tas ir r8 spoles?
Viņas isteniba ir no 1.8 turbo audi cik es zinu
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Tak aktīvās spoles nāca 101 VAG un ne VAG motoram : :rolleyes:
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 
cipruss18 rakstīja: 20 Nov 2018, 19:17 Kas teica,ka tas ir r8 spoles?
Viņas isteniba ir no 1.8 turbo audi cik es zinu
Acīmredzot tomēr nezini. Pēc kā tu vispār noteici 1.8t vai r8? Jo no augšas viņas izskatās identiski. Atšķirība ir pīpītes garumā. 1.8t ir īsākas, savienojumā ar BMW vārstu vāku, neuzsēžas līdz galam uz sveces.

Šīs nāk visiem, sākot ar 2.0 turbo, beidzot ar R8 un teikt R8 noteikti izklausās daudz krutāk. Kods - 06E 905 115
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio
Piedod,nezināju tad gan :super:
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 
BUHARDI rakstīja: 21 Nov 2018, 10:45
cipruss18 rakstīja: 20 Nov 2018, 19:17 Kas teica,ka tas ir r8 spoles?
Viņas isteniba ir no 1.8 turbo audi cik es zinu
Acīmredzot tomēr nezini. Pēc kā tu vispār noteici 1.8t vai r8? Jo no augšas viņas izskatās identiski. Atšķirība ir pīpītes garumā. 1.8t ir īsākas, savienojumā ar BMW vārstu vāku, neuzsēžas līdz galam uz sveces.

Šīs nāk visiem, sākot ar 2.0 turbo, beidzot ar R8 un teikt R8 noteikti izklausās daudz krutāk. Kods - 06E 905 115
Blin, tev vecas bija no s62 spoles, s62 naca z8, z8 ir krutaka un dargaka, ne ka audi r8.... :(
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 
True :rolleyes:
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 
kāds pienesums/jēga uzlikt šādas spoles?
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 
Atmo gadījumā nekāds. Smukāk saslēgt ar standalone vadību, ja tai ir tikai loģiskās aizdedzes izejas. Šis saucās gudrās spoles, jo aizdedzes "driveri" ir built-in. Oriģināli BMW šie driveri ir iekšā vadībā, bet man slinkums viņus lodēt, viņi aizņem vietu kastē un maksā ~ pusi no audi spoles cenas šrotā. Arī ar skatu nākotnē, jauna šāda audi spole maksā 20e.

Audi spolēm ir arī krietni spēcīgāka dzirkstele, bet šis ir aktuāli tikai forced induction gadījumā.