AF'a turboVodka
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 14
- chevron_right
Tiesi ta.manu ex 10vt dzineju ar kaltajam ieksam izkauaeja pie 2.2 bariem
ar kompatu pa brugji
Pofig kas par motoru vai kāda degviela vai boost. Parspiediens- liesais un čušš
Par cik te klīst pjanka par fake mēbełu dizainu uz salona plastmasām, pastāstīšu par savu fake karbonu.
Nobildēt ir gruti, klātienē redzot grūtipateikt ka fake.
Tā ir jauna karbona “5D” plēve, jau kā ar laku pa virsu, izskatās ar dziłu struktūru.
Darbu veica Riga Customs
https://www.facebook.com/rigacustoms/?ref=ts&fref=ts
Cenu atklāt nevaru, zvaniet prasiet paši.
Tā ir jauna karbona “5D” plēve, jau kā ar laku pa virsu, izskatās ar dziłu struktūru.
Darbu veica Riga Customs
https://www.facebook.com/rigacustoms/?ref=ts&fref=ts
Cenu atklāt nevaru, zvaniet prasiet paši.
Daudz aizņēma laika?
Man panelis noņemts un izņemti sēdekļi, bez tā visa 1h
Stulbs jautājums, tāds E46 ir oem? Vai šis ir custom.
RPM Motorsport Workshop
Auto darbnīca
Rīga, Čiekurkalna 8.šķērslīnija 16
Auto darbnīca
Rīga, Čiekurkalna 8.šķērslīnija 16
Jā, pārsvarā sastopami uz m3
laba poga
te tas nebija vēl iepostots, bet padalīšos ar savu pieredzi par aftermarket rata stiprinājumiem.
Ienāca čura galvā par alumīnija uzgriežńiem uz špiłkām, uz doto brīdi bija Driftworks, kuri kaut kad sen bija anodētas sarkanas, bet ātri aplupa.
Un jau daudz esmu dzirdējis un redzējis ka racecar liekot rūdīta/kaltā alumīnija uzgriežńus, tiekot nost no liekās rotējošās masass no rata ( kas pēc visādām teorijām ir labi)
Tad nu palasīju atsauksmes par aziātu/ kīnas uzgriežńiem un uzsūtīju sev D1 ražotāja( akiexpres) Pirms uz likšanas, lai nekāpt uz grābekłiem, tika ar plašku pāriets pāri vecajām špiłkām, jaunas vai lietotas to vēlams izdarīt, jo rūpnieciski šīm detałām no sākuma uzgriež vītni un tad norūra, kā rezultātā mēdz vītne šur tur deformēties. Un ar vītńgriezni drošības pēc iziets arī cauri pašiem uzgriežńiem - te cepuri nost, łoti laba kvalitāte. Rezultātu pārbaudīju pievelkot uzgriežńus pēc TISa, jeb uz 120nm, viss izturēja godam, atzīmēšu, ka ikdienā tik traki nepievelku, maksimums tik, cik ir rata atslēgas plecs un roku spēks, jo 120nm ir łoti daudz, un vajadzības gadījumā uz ceła, kad vēl disks uzsilis, atraut vałā butu labs pārbaudījums.
Nu un nomainīju slotińas, bet tas maz kuru interesēs
Ienāca čura galvā par alumīnija uzgriežńiem uz špiłkām, uz doto brīdi bija Driftworks, kuri kaut kad sen bija anodētas sarkanas, bet ātri aplupa.
Un jau daudz esmu dzirdējis un redzējis ka racecar liekot rūdīta/kaltā alumīnija uzgriežńus, tiekot nost no liekās rotējošās masass no rata ( kas pēc visādām teorijām ir labi)
Tad nu palasīju atsauksmes par aziātu/ kīnas uzgriežńiem un uzsūtīju sev D1 ražotāja( akiexpres) Pirms uz likšanas, lai nekāpt uz grābekłiem, tika ar plašku pāriets pāri vecajām špiłkām, jaunas vai lietotas to vēlams izdarīt, jo rūpnieciski šīm detałām no sākuma uzgriež vītni un tad norūra, kā rezultātā mēdz vītne šur tur deformēties. Un ar vītńgriezni drošības pēc iziets arī cauri pašiem uzgriežńiem - te cepuri nost, łoti laba kvalitāte. Rezultātu pārbaudīju pievelkot uzgriežńus pēc TISa, jeb uz 120nm, viss izturēja godam, atzīmēšu, ka ikdienā tik traki nepievelku, maksimums tik, cik ir rata atslēgas plecs un roku spēks, jo 120nm ir łoti daudz, un vajadzības gadījumā uz ceła, kad vēl disks uzsilis, atraut vałā butu labs pārbaudījums.
Nu un nomainīju slotińas, bet tas maz kuru interesēs
Ķīnieši ir malači
Kada galvas blive ir tavam dzinejam? Un ar cr 9.5 cik max var iepust lai still ir drosi?
Blive reinz 1.75 un ARP špilkas
Par cik e85 var pūst daudz, nu teiksim līdz 3bar. Nejau galvā vai detonacijā būs problēmas. Iekšas neizturēs.
To arī nevajag, domāju 1.5bar pietiks ar atliektiem galiem.
Ņemot vērā jaudu un griezes līkni, tad visdrīzāk palikšu pie 1bar un drusku tik uzcelšu boostu pie gala rpm lai griezi tikai iztaisnot nevis celt vēl augstāk.
Par cik e85 var pūst daudz, nu teiksim līdz 3bar. Nejau galvā vai detonacijā būs problēmas. Iekšas neizturēs.
To arī nevajag, domāju 1.5bar pietiks ar atliektiem galiem.
Ņemot vērā jaudu un griezes līkni, tad visdrīzāk palikšu pie 1bar un drusku tik uzcelšu boostu pie gala rpm lai griezi tikai iztaisnot nevis celt vēl augstāk.
Ar cik kg vilki galvu uz tām arp?
Ka gramata rakstits - 115nm
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 14
- chevron_right