Kesis 320d ///M
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 7
- chevron_right
Kur silikonu ņemi ?
ADParts
Topics noslīdējis uz otro lapu, slikti.
Bija nelielas pārmaiņas dzīvē, kas aizņēma laiku.
Pērkot kanalizācijas trubas biju piemirsis par v-band un gofru, bet nu tās arī ir sazimētas.
Ir realizējies arī CSL touringa replicas spoileris, iespējams, ka jau šonedēļ beigās tiks uzlikts uz auto. Nav perfekts, bet saies :nail: Kā arī budžeta variantā tiks atrisināts lūztošo stabilizatora atsaišu problēma. M3 stabilizators nāk citā leņķi kā non-M stabilizators. Biju uztaisījis regulējamas atsaites, bet nepietika, lai atrisinātu problēmu. Papētiju e46 coiloveru klāstu un secināju, ka diezgan daudziem coiloveriem uz e46 nāk regulējamas atsaišu stiprinājuma vietas uz coilovera. Un tad sanāca normāls deals ieķert mazlietotus maxspeedingshits coiloveru statnes ar patronām. Izmantošu līdzšim lietotās 10kg atsperes, Mayle HD aatsaites un rezultātā iegūšu svaigas priekšas statnes/amjus un setupu, kurš darbojas ar M3 stabilizatoru.
Bija nelielas pārmaiņas dzīvē, kas aizņēma laiku.
Pērkot kanalizācijas trubas biju piemirsis par v-band un gofru, bet nu tās arī ir sazimētas.
Ir realizējies arī CSL touringa replicas spoileris, iespējams, ka jau šonedēļ beigās tiks uzlikts uz auto. Nav perfekts, bet saies :nail: Kā arī budžeta variantā tiks atrisināts lūztošo stabilizatora atsaišu problēma. M3 stabilizators nāk citā leņķi kā non-M stabilizators. Biju uztaisījis regulējamas atsaites, bet nepietika, lai atrisinātu problēmu. Papētiju e46 coiloveru klāstu un secināju, ka diezgan daudziem coiloveriem uz e46 nāk regulējamas atsaišu stiprinājuma vietas uz coilovera. Un tad sanāca normāls deals ieķert mazlietotus maxspeedingshits coiloveru statnes ar patronām. Izmantošu līdzšim lietotās 10kg atsperes, Mayle HD aatsaites un rezultātā iegūšu svaigas priekšas statnes/amjus un setupu, kurš darbojas ar M3 stabilizatoru.
Atkārtošos par spoilera tēmu, kamēr nav citas lietas, kuras rādīt.
Uz auto plānots uzlikt sestdien, tad jau zinās kāds būs rezultāts. Pagaidām ir tā, ka ātri braucot kasjakus neredzēs
Bet pagaidām uz to nav iesprindziens, sāks braukt, tad skatīsies vai tas brīnums no vibrācijām nesāks plaisāt. Kad būs redzējis dzīvi un būs iedvesma, tad domāšu tālāk.
Pagaidām šķiet, ka ir izdevies uztaisīt spoileri, kurš nav parāk agresīvs, bet ir tieši laikā kā vizuāls elements. Elļas spiediena, temperatūras un izplūdes gāzu temperatūras rādītājiem vadi ir savilkti, atliek tik sakrāsot korpusu, kurā liksies iekšā pulksteņi un gaidīt, kad tie sāks lietoties. Vēl procesā ir dzeses ventilatora reanimēšana un uztaisīšana uz slēdzi, lai to varētu ieslēgt, kad vien nepieciešams.
Papildus elektro darbiem tika samainīti spraulsu, kloķvārpstas devēja un degvielas reikas spiediena sensora vadi, kuriem izolācija bija savu nokalpojusi.
Uz auto plānots uzlikt sestdien, tad jau zinās kāds būs rezultāts. Pagaidām ir tā, ka ātri braucot kasjakus neredzēs
Bet pagaidām uz to nav iesprindziens, sāks braukt, tad skatīsies vai tas brīnums no vibrācijām nesāks plaisāt. Kad būs redzējis dzīvi un būs iedvesma, tad domāšu tālāk.
Pagaidām šķiet, ka ir izdevies uztaisīt spoileri, kurš nav parāk agresīvs, bet ir tieši laikā kā vizuāls elements. Elļas spiediena, temperatūras un izplūdes gāzu temperatūras rādītājiem vadi ir savilkti, atliek tik sakrāsot korpusu, kurā liksies iekšā pulksteņi un gaidīt, kad tie sāks lietoties. Vēl procesā ir dzeses ventilatora reanimēšana un uztaisīšana uz slēdzi, lai to varētu ieslēgt, kad vien nepieciešams.
Papildus elektro darbiem tika samainīti spraulsu, kloķvārpstas devēja un degvielas reikas spiediena sensora vadi, kuriem izolācija bija savu nokalpojusi.
Dzeses ventilators sataisīts un nu ir papildus ieslēdzams ar slēdzi.
Ieplūdes trubas gatavas.
Spoileris uzlikts. Noputējis un neskatoties no tuvuma šķiet ok. Bet kopumā ir daudz kāši. Sanācis līks, jo netika taisīts virsū uz bagažnieka un kniedējot kopā divas daļas tas sašķiebies. Pieskrūvējot pie bagažnieka jau parādijās pirmās špakteles plaisiņas. Kopumā nebēdājos, jo pirmo reizi kas tāds tika darīts un iespējas to salabot vēl būs. Ātri braucot tāpat neviens kasjakus nepamanīs Bija jāatrisina pāris neskaidri jautajumi ap 4bar MAP sensoru, forši, ka ģimenē otram auto tāds sensors nāk stock. Tad nu arī foto uztapa.
Ieplūdes trubas gatavas.
Spoileris uzlikts. Noputējis un neskatoties no tuvuma šķiet ok. Bet kopumā ir daudz kāši. Sanācis līks, jo netika taisīts virsū uz bagažnieka un kniedējot kopā divas daļas tas sašķiebies. Pieskrūvējot pie bagažnieka jau parādijās pirmās špakteles plaisiņas. Kopumā nebēdājos, jo pirmo reizi kas tāds tika darīts un iespējas to salabot vēl būs. Ātri braucot tāpat neviens kasjakus nepamanīs Bija jāatrisina pāris neskaidri jautajumi ap 4bar MAP sensoru, forši, ka ģimenē otram auto tāds sensors nāk stock. Tad nu arī foto uztapa.
man patik gala rezultāts
Saslēgti pulksteņi. Līdz to pilnvērtīgam testam vēl nav tikts, bet pāris reizes pierūcinot atklājās, ka eļļas spiediena sensoram masa bija aizmirsusies(ieslēdzot aizdedzi uzreiz 5bar elļas spiediens, gluži kā elektro eļļas sūknis būtu ). Bet tas sīkums.
Pašveidotais spoileris saulītē un pieskrūvēts pareizajā formā sāk izrādīt vājuma, jeb veidotāju pieredzes trukuma pazīmes, plaisiņas un nelīdzenumi. Bet par to arī neuztraucos, vismaz bāze ir uztaisīta. Ar laiku to būs jāpielabo.
Vakar nedaudz papriecājos, pāris reizes pierūcijāju drapaku. M3 dzinēja spilveni rada manāmu vibrāciju tukšgaitā un rada pāris problēmas ar glāžu atsaiti un dzineja dekoratīvajām plastmasām, jo tie ir augstāki, bet visu var pielāgot, lai saietu kā plānots.
Chaina racing 044 sūknis ieslēdzot aizdedzi patikami dūc :evil:
Vakar nedaudz papriecājos, pāris reizes pierūcijāju drapaku. M3 dzinēja spilveni rada manāmu vibrāciju tukšgaitā un rada pāris problēmas ar glāžu atsaiti un dzineja dekoratīvajām plastmasām, jo tie ir augstāki, bet visu var pielāgot, lai saietu kā plānots.
Chaina racing 044 sūknis ieslēdzot aizdedzi patikami dūc :evil:
Brīvdienās nedaudz tika padarbināts, bija plāns saliet dzeses šķidrumu, bet tālu netiku, jo pēc ielietiem 3L škidruma sāka tecēt eļļa. Eļļa sāka tecēt eļļas flanča rajonā. Rezumē - pārvilktas elļas trubas. Samainītas blīves, problēma atrisināta.
Izpūtējs gatavs. Diezgan taisna izplūde sanākusi :]
Izpūtējs gatavs. Diezgan taisna izplūde sanākusi :]
Piektdien auto devās mājup. Jeb nu tas ir braucams. Visādi sīkumi liedza to izdalīt pāris dienas ātrāk(neatverams kapots, neizlēdzamas gaismas).
Sestdien tika veikta salona salikšana un tīrīšana, tāpat kā virsbūves mazgāšana. Putekļi bija pārņēmuši visas iespējamās vietas.
Weekendā norullēti 200km, pagaidām viss ok, eļļas noplūdes nav, lieku trokšņu nav. Bremzes kautcik piedilušas, jauda nav
Kompis rāda kļūdas par MAP(pieļauju domu, ka neatpazīst 4bar MAP sensoru un tādēļ auto praktiski ir bez jaudas) un mistiskā veidā kaut kas nepatīk ar stūres leņķa devēju kaut iepriekš viss bija ok, nākamnedēļ atvaļinājums, lai var sakārtot šo to šim aparātam un pakrāt kilometrus, lai piebrauktu dzinēju.
Tuvākajās dienās jātiek uz savirzes stendu. Pagaidām veiktie piekares uzlabojumi šķiet, ka dara to, kam tie paredzēti, bet par to precīzāk būs zināms pēc kāda laika, kad dzinējs būs piebraukts, saregulēts un varēs to auto likt slodzē.
76mm izpūtējs ir mega skaļš, iespējams, ka būs jādomā papildināt izplūdi ar kādu bunduli, will see.
Sestdien tika veikta salona salikšana un tīrīšana, tāpat kā virsbūves mazgāšana. Putekļi bija pārņēmuši visas iespējamās vietas.
Weekendā norullēti 200km, pagaidām viss ok, eļļas noplūdes nav, lieku trokšņu nav. Bremzes kautcik piedilušas, jauda nav
Kompis rāda kļūdas par MAP(pieļauju domu, ka neatpazīst 4bar MAP sensoru un tādēļ auto praktiski ir bez jaudas) un mistiskā veidā kaut kas nepatīk ar stūres leņķa devēju kaut iepriekš viss bija ok, nākamnedēļ atvaļinājums, lai var sakārtot šo to šim aparātam un pakrāt kilometrus, lai piebrauktu dzinēju.
Tuvākajās dienās jātiek uz savirzes stendu. Pagaidām veiktie piekares uzlabojumi šķiet, ka dara to, kam tie paredzēti, bet par to precīzāk būs zināms pēc kāda laika, kad dzinējs būs piebraukts, saregulēts un varēs to auto likt slodzē.
76mm izpūtējs ir mega skaļš, iespējams, ka būs jādomā papildināt izplūdi ar kādu bunduli, will see.
labs progress, patīkami lasīt!
kā strādā vdo mērinstrumenti, apmierina? + kā ar novietojumu? neprasās kaut kur augstāk, tuvāk acu līnijai?
kā strādā vdo mērinstrumenti, apmierina? + kā ar novietojumu? neprasās kaut kur augstāk, tuvāk acu līnijai?
Pagaidām ar novietojumu esmu apmierināts. Pagaidām ir neskaidrība ar eļļas spiediena rādītāju, jo tas neatkarīgi silts vai auksts dzinējs, rāda 5+bar. Bet par to pagaidām neiztraucos, kkad atrisināšu.
Ar to taisno trubu neizkausās arī baigi skaļais
Kādu brīdi šeit klusums, bet viss notiek, jeb notiek kā viss tika paredzēts :mhihi:
Pagaidām viss iet diezgan gludi, stūres leņķa sensors bija aizmirsis kā dzīvot, savirze uztaisīta, degvielas problēmas - visi degvielas sistēmas sensori profilakses dēļ tika patetstēti citi, lai būtu skaidrs, ka tie dara un rāda visu kā vajag.
Vadoties pēc ražotāja rokasgrāmatas dzinējs ir piebraukts - 2000km. Skatoties pēc reālās situācijas gan nevarētu teikt, ka tā ir, jo auksts dzinējs dūmo. Labi gan ir tas, ka dūmainība pakāpeniski samazinās, bet tas štrunts, kaut kad piedils. Kopumā dzinējam jau ir trešo reizi lieta svaita eļļa - pirmā eļļa tika padarbināta aptuveni 30-60min, to nācās noliet, lai atrisinātu eļļas šķupa noplūdi, dažādu iemeslu dēļ tā nebija smuka un tika lieta iekšā svaiga. Pie 2000km atkal svaiga eļļa.
Tad nu par to daļu, kas paredzēts, dažādu spiedienu problēmas, jeb jautrības :alco:
Pirmos 1500km degvielas reilā spiediens gandrīz dubultā pārsniedza pieprasīto, tad vienā jaukā rītā auto pašsalabojās un spiediens atbilst pieprasītajam. Teorija, ka kaut kas degvielas sistēmā bija aizķepis no stāvēšanas.
Pašreizējās aktualitātes ir tādas, ka degvielas reilā netiek sasniegts pieprasītais spiediens, tas pie 1200bar ierubī DDE un balle beidzas. Protams, ka turbo arī pārpūš, bet tas pagaidām sīkums, jātiek galā ar degvielas reila spiedienu, tad regulēs turbo.
Tagad vismaz auto iet pietiekami, lai iekļautos satiksmē pat uz šosejas, pirmos 1500km reila pārspiediena dēļ auto bija tik gauss, ka bija neērti iekļauties satiksmē :faceoff:
Turpinājums sekos
Pagaidām viss iet diezgan gludi, stūres leņķa sensors bija aizmirsis kā dzīvot, savirze uztaisīta, degvielas problēmas - visi degvielas sistēmas sensori profilakses dēļ tika patetstēti citi, lai būtu skaidrs, ka tie dara un rāda visu kā vajag.
Vadoties pēc ražotāja rokasgrāmatas dzinējs ir piebraukts - 2000km. Skatoties pēc reālās situācijas gan nevarētu teikt, ka tā ir, jo auksts dzinējs dūmo. Labi gan ir tas, ka dūmainība pakāpeniski samazinās, bet tas štrunts, kaut kad piedils. Kopumā dzinējam jau ir trešo reizi lieta svaita eļļa - pirmā eļļa tika padarbināta aptuveni 30-60min, to nācās noliet, lai atrisinātu eļļas šķupa noplūdi, dažādu iemeslu dēļ tā nebija smuka un tika lieta iekšā svaiga. Pie 2000km atkal svaiga eļļa.
Tad nu par to daļu, kas paredzēts, dažādu spiedienu problēmas, jeb jautrības :alco:
Pirmos 1500km degvielas reilā spiediens gandrīz dubultā pārsniedza pieprasīto, tad vienā jaukā rītā auto pašsalabojās un spiediens atbilst pieprasītajam. Teorija, ka kaut kas degvielas sistēmā bija aizķepis no stāvēšanas.
Pašreizējās aktualitātes ir tādas, ka degvielas reilā netiek sasniegts pieprasītais spiediens, tas pie 1200bar ierubī DDE un balle beidzas. Protams, ka turbo arī pārpūš, bet tas pagaidām sīkums, jātiek galā ar degvielas reila spiedienu, tad regulēs turbo.
Tagad vismaz auto iet pietiekami, lai iekļautos satiksmē pat uz šosejas, pirmos 1500km reila pārspiediena dēļ auto bija tik gauss, ka bija neērti iekļauties satiksmē :faceoff:
Turpinājums sekos
Tikko manīts @darzciemabiroji iszkatās looti labi
Problēma atrisināta. Degvielas rampai regulators nepija pietiekami stingri pievilkts. Šobrīd jau auto iet labāk kā gāja ar iepriekšējo dzinēju, softs tas pats. Tagad jāpabraukā nedaudz, jāsaprot, ka viss patiešam ir ok un tad jādomā par regulēšanu. Pirmstam vēl jāuzliek boost gauge.
Jau tagad skaidrs, ka 4500 rpm limiteris ir smieklīgi :mhihi:
Jau tagad skaidrs, ka 4500 rpm limiteris ir smieklīgi :mhihi:
Vakar tika redzēts darbībā uz strīpas. Iet galīgi labi ir jau saregulēts vai vēl nav?
Vēl nav saregulēts. Bet nu vismaz jau kko kust :)
Neliels update.
Nobraukti aptuveni 3500km, izlīduši daži kāši:
-4bar MAPs nepareizi pielodēts(salabots)
-MAF-turbo trubu jāpārtaisa, pirmā versija ne līdz galam ok(detaļu sagāde ir procesā)
-Dzesēšanas radiators sāk izrādīt vājumu, nedaudz sācis smaidīt un zūd šķidrums(Nissens ir iepirkts)
-Būs upgrade uz stock garuma stabilizatora atsaitēm
-VDO eļļas spiediena rādītajs non-stop rāda 5+bar spiedienu, pagaidām izskatās, ka plauktā bijušais devējs nav pareizais(iepirkt pareizs, lai labotu šo situāciju)
Ilgstošu slodzi auto vēl nav redzējis, bet pāris 402m braucienus, atstiepienus un sānslīdes ir sanākušas, regulēt prasās kā ēst. 4bar MAPs ir piedzīvināts, jāsāk apgūt turbo sēnes regulācijas prasmes un tad jau manīs, kas būs sanācis.
Kasjakus novērst plānots nākamās nedēļas laikā un tad regulēšana. Visu gribētos pagūt līdz Oktobrī plānotajiem sezonas noslēguma/izbraucienu pasākumiem. Pat iekrājušies pussliki un svilināmas riepas, kuras vajadzētu izlietot līdz sezonas beigām.
Citādi šogad īsti nav sanācis tā forši pavizināties
Nobraukti aptuveni 3500km, izlīduši daži kāši:
-4bar MAPs nepareizi pielodēts(salabots)
-MAF-turbo trubu jāpārtaisa, pirmā versija ne līdz galam ok(detaļu sagāde ir procesā)
-Dzesēšanas radiators sāk izrādīt vājumu, nedaudz sācis smaidīt un zūd šķidrums(Nissens ir iepirkts)
-Būs upgrade uz stock garuma stabilizatora atsaitēm
-VDO eļļas spiediena rādītajs non-stop rāda 5+bar spiedienu, pagaidām izskatās, ka plauktā bijušais devējs nav pareizais(iepirkt pareizs, lai labotu šo situāciju)
Ilgstošu slodzi auto vēl nav redzējis, bet pāris 402m braucienus, atstiepienus un sānslīdes ir sanākušas, regulēt prasās kā ēst. 4bar MAPs ir piedzīvināts, jāsāk apgūt turbo sēnes regulācijas prasmes un tad jau manīs, kas būs sanācis.
Kasjakus novērst plānots nākamās nedēļas laikā un tad regulēšana. Visu gribētos pagūt līdz Oktobrī plānotajiem sezonas noslēguma/izbraucienu pasākumiem. Pat iekrājušies pussliki un svilināmas riepas, kuras vajadzētu izlietot līdz sezonas beigām.
Citādi šogad īsti nav sanācis tā forši pavizināties
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 7
- chevron_right