Ilgtermiņa E46
šo konkrēto lietu laikam jau nevar sakārtot nekādi, kā tikai metināt atpakaļ stock vietu, vismaz liet. Riebeklis kas gāja arī motora pārbūvi utt, pārbūvēs šo lietu nekādi nepieņēma.-AF- rakstīja: ↑28 Apr 2020, 23:10šo te aspektu vajag braukt uz CSDD Eizenšteina ielā un saskaņot
M Power or no power..
Kad biju Eizenšteina ielā tad runājam par šo te lietu, teica ka nav vēlams, bet ja nav izejas tad var kaut ko domāt kopistiski saskaņojot procesu un materiālus, jo nu tā vieta ir paredzēta deformēties trieciena rezultātā, lai sprandu nenolauzt.
Tavam viedoklim par maisījumu vispār nevajadzētu parādīties, ņemot vērā ka detonāciju un maisījumu tu skaiti ar kalkulātoru.Valtmeikers rakstīja: ↑29 Apr 2020, 00:00 No offense, bet man gan izskatās ka tur tiešām IR problēmas ar maisījumu. Jā, ja tur tiek aktīvi lielā slodzē kurināts būs gaišākas degvirsmas dēļ lielas temperatūras, bet jābūt taču brūnam. Vismaz gaiši brūnam.
Vēl uzskates materiāls, par to, ka nav bijis veselīgs mūžs.
Caur Eizenšteina ielu arī mēģināju, viņi saka, ka neesot citi varianti, kā metināt atpakaļ orģinālo rezerves rata vietu.
Instagram: @bad_idea_racing
Ko ko?-AF- rakstīja: ↑29 Apr 2020, 09:37Tavam viedoklim par maisījumu vispār nevajadzētu parādīties, ņemot vērā ka detonāciju un maisījumu tu skaiti ar kalkulātoru.Valtmeikers rakstīja: ↑29 Apr 2020, 00:00 No offense, bet man gan izskatās ka tur tiešām IR problēmas ar maisījumu. Jā, ja tur tiek aktīvi lielā slodzē kurināts būs gaišākas degvirsmas dēļ lielas temperatūras, bet jābūt taču brūnam. Vismaz gaiši brūnam.
Labāk paskaties augsā redzamo bildi un apdomā kuram te viedukli vajadzētu paturēt pie sevis
Un? Motors līdz pēdējam brauca slodzē ar labu un tīru benzīnu tad viss normāli, ja līdz izjaukšanai motors nobraukāja mierīgā tempā pa pilsētu tad gan jāpadomā kāpēc pie mazām slodzēm depozīts ir tādā krāsā.
Ja tu uzskati, ka vārstiem jābūt ellainiem vai melniem tad vari turpināt tā uzskatīt.
Ja tu uzskati, ka vārstiem jābūt ellainiem vai melniem tad vari turpināt tā uzskatīt.
Pieņemsim ka motors brauca ar tādu benzīnu kā visi brauc
Ja tev šķiet ka tur viss zbis izskatās, tad lai tā arī paliek
Ja tev šķiet ka tur viss zbis izskatās, tad lai tā arī paliek
Kas tieši nav kā vajag? Krāsa? Tas, ka degkamera nav aizdirsta melna? Cik saprotu, tad dzinējs m54, attiecīgi degmaisījums max tuvu stehiometriskam un piedevām izskatās, ka virzuļu grupa laba un motors nav ēdis eļļu spaiņiem.Valtmeikers rakstīja: ↑29 Apr 2020, 19:41 Pieņemsim ka motors brauca ar tādu benzīnu kā visi brauc
Ja tev šķiet ka tur viss zbis izskatās, tad lai tā arī paliek
Man jau liekas, ka tiem uzaugumiem uz vārstiem nevajadzētu būt.
Kamēr nav skaidrība, ko darīt ar motoru, kārtībā savesta motortelpa.
Kamēr nav skaidrība, ko darīt ar motoru, kārtībā savesta motortelpa.
Instagram: @bad_idea_racing
Tas ir kkāds grubulis+krāsa vai tā tikai izskatās?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Man vairāk pēc krāsas ar lielu pērli/citim spīdīgiem elementiem izskatās
Var redzēt ka tie uzdedži ir uz izplūdniekiem un tieši starp viņiem, jo tur viskarstāks.Tur visbiežāk arī plaisā no lokālām pārkaršanām
Grūti nobildēt, bet ir tumši violeta krāsa, ar diezgan daudz glitriem.
Instagram: @bad_idea_racing
Tikko izteici faktu samērīgi kā apgalvot, ka riepa ir caura, jo ir caurums.Valtmeikers rakstīja: ↑05 Mai 2020, 20:58 Var redzēt ka tie uzdedži ir uz izplūdniekiem un tieši starp viņiem, jo tur viskarstāks.Tur visbiežāk arī plaisā no lokālām pārkaršanām
Ilgi domāju, ko darīt ar motoru, celt augšā esošo M54B30, vai likt citu...
Saprotot savu rocību, tirgus piedāvājmu un potenciālo rezultātu nolēmu, ka būs drifta dīzelis.
Atrasts lēts, nokauts M57B30TUE motors, ar apkari. Sapārots ar svaigu M57B30TUE motoru no angļu kabrioleta ar ticamu 300 000 km nobraukumu. Samainītas viss, kas jāmaina, ieskaitot ķēdes. Pārbaudītas sprauslas un ielikts mašīnā. Uzlikts jauns spararats, uzkniedēts puskeramikas sajūga disks, performances grozs,
Kārba 5 ātrumu ZF, no 135 Kw dīzeļa.
Kardāna priekšas daķa no 3.0 dīzeļa, aizmugures daļa sametināta no 3.0 benzīna un 3.0 dīzeļa.
Reduktors no 2.0 dīzeļa ar 2.35 attiecību. Pusasis un viss pārējais palicis no 2.8 benzīna. Tad auto aizvests pie elektriķa. Vadiem pini atšķiras, līdz ar to diezgan liels darbs savienot benzīna pravodku ar dīzeļa. Numuru salīdzināšana, atvieglotā pārbūve, jauna tehniskā pase un jauna tehniskā apskate. Auto aizvedu regulēt uz autochip.lv džeki nevarēja apčakarēt automāta kompi, ar to palīdzēja kaross. Auto joprojām neiet, kā vajadzētu, jo reilā nevar dabūt pietiekamu degvielas spiedienu. Šobrīd samierinos ar 278 zs un 617 nm griezi. Protams uzlikta hidrauliskā rokasbremze.
Paspēju arī nobraukt divus drifta treniņus un esmu ļoti apmierināts ar rezultātu.
Saprotot savu rocību, tirgus piedāvājmu un potenciālo rezultātu nolēmu, ka būs drifta dīzelis.
Atrasts lēts, nokauts M57B30TUE motors, ar apkari. Sapārots ar svaigu M57B30TUE motoru no angļu kabrioleta ar ticamu 300 000 km nobraukumu. Samainītas viss, kas jāmaina, ieskaitot ķēdes. Pārbaudītas sprauslas un ielikts mašīnā. Uzlikts jauns spararats, uzkniedēts puskeramikas sajūga disks, performances grozs,
Kārba 5 ātrumu ZF, no 135 Kw dīzeļa.
Kardāna priekšas daķa no 3.0 dīzeļa, aizmugures daļa sametināta no 3.0 benzīna un 3.0 dīzeļa.
Reduktors no 2.0 dīzeļa ar 2.35 attiecību. Pusasis un viss pārējais palicis no 2.8 benzīna. Tad auto aizvests pie elektriķa. Vadiem pini atšķiras, līdz ar to diezgan liels darbs savienot benzīna pravodku ar dīzeļa. Numuru salīdzināšana, atvieglotā pārbūve, jauna tehniskā pase un jauna tehniskā apskate. Auto aizvedu regulēt uz autochip.lv džeki nevarēja apčakarēt automāta kompi, ar to palīdzēja kaross. Auto joprojām neiet, kā vajadzētu, jo reilā nevar dabūt pietiekamu degvielas spiedienu. Šobrīd samierinos ar 278 zs un 617 nm griezi. Protams uzlikta hidrauliskā rokasbremze.
Paspēju arī nobraukt divus drifta treniņus un esmu ļoti apmierināts ar rezultātu.
Instagram: @bad_idea_racing
Nu tad apsveicu beidzot ar prātīgu lēmumu! Kvēpos ir spēks!
Strīdīgs jautājums