AF'a turboVodka
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 14
- chevron_right
Alumīnija blokā tās špiļkas arī var tā vilkt?
Var, špilkas pašas jau nevelk, špilkas ieskrūvē un tad velk uzgriezni.
Bet es neticu, ka alū bloks spēs pats izturēt lielãku spiedienu par 1.5bar, jo bmw alu blokiem kam ir gilzas tās ir labi ja 1mm biezas.
Tiem blokiem kam ir alusils vai nikosils - tos vispār var neizskatīt kā ilglaicīgu turbo motoru.
Un arī fakts, ka alu blokā tās špilkas var pacelt kopā ar vītnes gabaliem.
Cik tas kopā tur, hz, bet neesmu es atradis nevienu nopietnu bmw turboprojektu uz alu bloka.
Bet es neticu, ka alū bloks spēs pats izturēt lielãku spiedienu par 1.5bar, jo bmw alu blokiem kam ir gilzas tās ir labi ja 1mm biezas.
Tiem blokiem kam ir alusils vai nikosils - tos vispār var neizskatīt kā ilglaicīgu turbo motoru.
Un arī fakts, ka alu blokā tās špilkas var pacelt kopā ar vītnes gabaliem.
Cik tas kopā tur, hz, bet neesmu es atradis nevienu nopietnu bmw turboprojektu uz alu bloka.
Nav runa par turbo būvēšani un kā velk špiļkas arī zināms, vot tieši par to - vai nepacels vītni uz augšu arī ir jautàjums
Pie maza boosta ne
cepuri nost par cr 9.5 un 1bar putienu, bet laikam jau viss atkarigs no degvielas.. :) uz e98 nedoma pariet, jeb saliet e85 ari nav problema?
ARP tapat ka stocka m10 ?
ARP tapat ka stocka m10 ?
M10, nav jegas no m11 uttpoweredgarage rakstīja: ↑13 Jan 2018, 17:08 cepuri nost par cr 9.5 un 1bar putienu, bet laikam jau viss atkarigs no degvielas.. :) uz e98 nedoma pariet, jeb saliet e85 ari nav problema?
ARP tapat ka stocka m10 ?
Tas jau nav nekas woow. Principā var mierīgi braukt arī uz e98 un 1 bar. Mūsdienās degvielas kvalitāte ir laba, vnk uz e98 mazāk jaudas var nosmelt.poweredgarage rakstīja: ↑13 Jan 2018, 17:08 cepuri nost par cr 9.5 un 1bar putienu, bet laikam jau viss atkarigs no degvielas.. :) uz e98 nedoma pariet, jeb saliet e85 ari nav problema?
ARP tapat ka stocka m10 ?
Ar e85 problēmas nav.
M10 pilnīgi pietiek.
Turbochipam ir m12, bet nu viņam arī boost ir daudz lielāks, 2.6bar un pīķos 3.2bar.- blīve stock 1.75reinz.
Tev dros vien tas nav wooow.. man domaju ka butu..
cik isti arp spilkas maksa? jasuta no ebay?
cik isti arp spilkas maksa? jasuta no ebay?
Ebay no US ap 250epoweredgarage rakstīja: ↑13 Jan 2018, 17:30 Tev dros vien tas nav wooow.. man domaju ka butu..
cik isti arp spilkas maksa? jasuta no ebay?
Ieplūdes spiediens nenozīmē jaudu, citiem pie līdzīgas turbīnas un 1.7bar mazāk jaudas nekā šim dzinējam.poweredgarage rakstīja: ↑13 Jan 2018, 17:30 Tev dros vien tas nav wooow.. man domaju ka butu..
cik isti arp spilkas maksa? jasuta no ebay?
Principā pamatā daudz ko nosaka dzinēja pareizā uzbūve, gāzu sadales mehānisma uzbūve, aizdedzes sistēma, izplūdes sistēma, un pats pēdējais ir cik tad tu pūt iekšā.
Principā pēc tādas standartizētas mērauklas no 2.8 m50 uz 1bar ja ir 500hp tad tas ir labi. Tātad motors un komponentes ir saliktas pareizi.
Es un vladlens būvējām motorus no principa - jāuzbūvē tāds motors, lai tajā vajadzētu mazāk pūst, jo mazāks boosts, jo ilgāk tas pasākums kalpos un stabilāki būs rādītāji u.t.t
Jo iepūst katrs var, tik sēdi uz tās pulvermucas.
Špilkas arī nav obligāts pasākums, teiksim ja ir vēlme m50 salikt no 300-500hp tad tur par špilkām nav jādomā. Protams par ļaunu nenāks bet nu.
Bloku pats o'ringoji? un izmanto nerzas ringus vai kapara?
Bez ringiempoweredgarage rakstīja: ↑13 Jan 2018, 21:25 Bloku pats o'ringoji? un izmanto nerzas ringus vai kapara?
nu paga, e46 topica var redzet ka bloka ir o'ringi iegriezti? jeb tas ir kkas cits ko es nesaprotu?
Bet tur nav nekadus rinkus, vnk bloka izfrezeti oringipoweredgarage rakstīja: ↑13 Jan 2018, 21:34 nu paga, e46 topica var redzet ka bloka ir o'ringi iegriezti? jeb tas ir kkas cits ko es nesaprotu?
Ja parasti jzfrezējumi bloka, bez oringiem- nav jēga jo boosts nebūs liels.
Šodien atnāca kārtējā paciņa ar ķīnas labumiem - touch screen uz eaon .
Uzliku, viss strādā, feina ierīce, skan labi, amber tonis ļoti ieklaujas bmw amber tonī. Baigi laimīgs, varēšu diagnostiku un parametrus onboard lūkoties. Pie reizes uzlikts FL klimata bloks.
Ar salonu laikam viss būs noslēdzies.
Būs siltāks, sākšu rosīties pa apakšu un mēgināt kurbulēt elektro ventiku.
Uzliku, viss strādā, feina ierīce, skan labi, amber tonis ļoti ieklaujas bmw amber tonī. Baigi laimīgs, varēšu diagnostiku un parametrus onboard lūkoties. Pie reizes uzlikts FL klimata bloks.
Ar salonu laikam viss būs noslēdzies.
Būs siltāks, sākšu rosīties pa apakšu un mēgināt kurbulēt elektro ventiku.
Kur sūtīji un cik izmaksāja? Cik sarežģīti uzlikt tādu?-AF- rakstīja: ↑17 Jan 2018, 18:39 Šodien atnāca kārtējā paciņa ar ķīnas labumiem - touch screen uz eaon .
Uzliku, viss strādā, feina ierīce, skan labi, amber tonis ļoti ieklaujas bmw amber tonī. Baigi laimīgs, varēšu diagnostiku un parametrus onboard lūkoties. Pie reizes uzlikts FL klimata bloks.
Ar salonu laikam viss būs noslēdzies.
Būs siltāks, sākšu rosīties pa apakšu un mēgināt kurbulēt elektro ventiku.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Šie ir labi, kvalitatīvs izpildījums priekš cenas-AF- rakstīja: ↑17 Jan 2018, 18:39 Šodien atnāca kārtējā paciņa ar ķīnas labumiem - touch screen uz eaon .
Uzliku, viss strādā, feina ierīce, skan labi, amber tonis ļoti ieklaujas bmw amber tonī. Baigi laimīgs, varēšu diagnostiku un parametrus onboard lūkoties. Pie reizes uzlikts FL klimata bloks.
Ar salonu laikam viss būs noslēdzies.
Būs siltāks, sākšu rosīties pa apakšu un mēgināt kurbulēt elektro ventiku.
Nē, būs oem ādas recaro, elektriskie un apsildi.
Auto domāts vairāk lai braukt ar kaifu un ātri nekā trasei.
Eaonu nopirku te pat lv, no rokas ar sasistu touchu , uzsūtīju un nomainīju. Kopējās izmaksas 85€ + antenas pāreja 1.5 argusā un savs laiks.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 14
- chevron_right