Kesis 320d ///M
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- chevron_right
Tomēr nobraukti jau 4000km. Un tikko forši izslīpēts līkums beidzās ar sarkanu eļļas lampiņu un pilnu motortelpu ar eļļu. Turpinājums sekos.
Kas notika?
cik nopietna situācija? ir kādi jaunumi?
Lil update:
-Sarkanās eļļas lampas cēlojis bija elļas trubas fails. Novērsts defekts + eļļas maiņa.
-Jauns dzeses škidruma radiators. Vecais nedaudz uzpūtās un neturēja slodzi, mīkstais.
Šorīt pirmo reizi dzīvē nodarbojos ar turbo sēnes regulēšanu, nedaudz ir sava veida šamanisms, bet turbo spools manāmi labāks un reālais boosts sāk līdzināties pieprasītajam boostam. Kkad jāpieslēdz kompi, lai var precīzāk pasekot līdzi esošajam un pieprasītajam spiedienam.
-Sarkanās eļļas lampas cēlojis bija elļas trubas fails. Novērsts defekts + eļļas maiņa.
-Jauns dzeses škidruma radiators. Vecais nedaudz uzpūtās un neturēja slodzi, mīkstais.
Šorīt pirmo reizi dzīvē nodarbojos ar turbo sēnes regulēšanu, nedaudz ir sava veida šamanisms, bet turbo spools manāmi labāks un reālais boosts sāk līdzināties pieprasītajam boostam. Kkad jāpieslēdz kompi, lai var precīzāk pasekot līdzi esošajam un pieprasītajam spiedienam.
Sestdien bija burnout.lv izbrauciens, tad nu tika līdzi ņemtas svilināmas riepas un mega haips :hourra:
Viss forši, aizmaucam uz Pabažu placi, noklausāmies instrukcijas, uzlieku kurināmos ratus, ķivere galvā, dzinējs rūc, sāku stāties rindā, lai tiktu pavizinātie placītī. Izdomāju, ka vajag uzgāzēt līdz 4000rpm un zem motora pārsega nāk migla/dūmi/kkas nesaprotams :haha:
Atveru haubi, tur dīzelis zem spiediena špricē visu motortelpu :faceoff:
Otrajam cilindram augstspiediena metāla truba sagurusi un skvirto miklo visapkārt :aiwa: Diezgan operatīvi tika sazīmētas citas(tā teikt ar rezervi) augspiediena trubas, Juglā, tad nu TDR tēvs Lamberts bija tas labvēlis, kurš aizvizināja pakaļ trubām un rezultātā vēl palīdzēja tās samainīt, lai ātrāk.
AFs aizdeva instrumentus un turpat uz plača ieplūdes kolektoru nost, augstspidiena trubas samainītas un var dot čībā.
Kā pēdējais tiku uz placīša, lai vismaz kkādu prieciņu pabaudītu. Kopumā šis tāds pirmais piegajiens ar jauno dzinēju, kad tika paslīpēts pa sausu asfaltu un šķita, ka pat diezgan ok iegriežas mazais 4cyl triceklis. Turpinājumā sekoja pusdienas Siguldā(lieki piebilst, ka visi LV iedzīvotāji rudeni atrod tikai Siguldā) un tad saldais ēdiens ''Maršruts vedīs pa gleznainajiem Augšlīgatne-Nītaure-Zaube-Ķeipene-Suntaži ceļiem, kurus Waldmenz nodēvēja par mazo Nirburgringu.''. Ceļi patiešām baudāmi, līkumoti, ātri, kā pasakā. Līdz perfektumam prasītos, ka tas ceļš būtu slēgts un būtu bijuši pussliki, bet tie jau ir kkādi slapjie sapņi :aiwa:
Foto no rudens: Šonedēļ šķiet, ka softs varētu tikt pakoriģēts, plānā MAF off un 4bar MAP, tad jau uz 3er.lv noslēgumu iespējams, ka būs nedaudz žiperīgāks
Viss forši, aizmaucam uz Pabažu placi, noklausāmies instrukcijas, uzlieku kurināmos ratus, ķivere galvā, dzinējs rūc, sāku stāties rindā, lai tiktu pavizinātie placītī. Izdomāju, ka vajag uzgāzēt līdz 4000rpm un zem motora pārsega nāk migla/dūmi/kkas nesaprotams :haha:
Atveru haubi, tur dīzelis zem spiediena špricē visu motortelpu :faceoff:
Otrajam cilindram augstspiediena metāla truba sagurusi un skvirto miklo visapkārt :aiwa: Diezgan operatīvi tika sazīmētas citas(tā teikt ar rezervi) augspiediena trubas, Juglā, tad nu TDR tēvs Lamberts bija tas labvēlis, kurš aizvizināja pakaļ trubām un rezultātā vēl palīdzēja tās samainīt, lai ātrāk.
AFs aizdeva instrumentus un turpat uz plača ieplūdes kolektoru nost, augstspidiena trubas samainītas un var dot čībā.
Kā pēdējais tiku uz placīša, lai vismaz kkādu prieciņu pabaudītu. Kopumā šis tāds pirmais piegajiens ar jauno dzinēju, kad tika paslīpēts pa sausu asfaltu un šķita, ka pat diezgan ok iegriežas mazais 4cyl triceklis. Turpinājumā sekoja pusdienas Siguldā(lieki piebilst, ka visi LV iedzīvotāji rudeni atrod tikai Siguldā) un tad saldais ēdiens ''Maršruts vedīs pa gleznainajiem Augšlīgatne-Nītaure-Zaube-Ķeipene-Suntaži ceļiem, kurus Waldmenz nodēvēja par mazo Nirburgringu.''. Ceļi patiešām baudāmi, līkumoti, ātri, kā pasakā. Līdz perfektumam prasītos, ka tas ceļš būtu slēgts un būtu bijuši pussliki, bet tie jau ir kkādi slapjie sapņi :aiwa:
Foto no rudens: Šonedēļ šķiet, ka softs varētu tikt pakoriģēts, plānā MAF off un 4bar MAP, tad jau uz 3er.lv noslēgumu iespējams, ka būs nedaudz žiperīgāks
man liekas tu pārāk daudz lieto
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Tavs gan negāja pat slapjā laikā sitot pa sajūgu
Loud N' Proud
Nee mini šosejas karalis,tikai nevienu reizi nav ticis līdz trasei!!
Redzēju vido ar viņa dzinēju arī
Loud N' Proud
Skatos, ka te kaut kāds offtopics panesies. Neliels update.
Tā, atkal ir pagājis kāds laiks un ir nedaudz sakrājies, ko šeit pierakstīt. Centīšos puslīdz hronoloģiskā secībā. Oktobra beigās un novembra sākumā, divas svētdienas parādijos Rullīša svētdienas izpriecās. Long story short - jauda priekš manis ir pietiekama, smags hidro rokas bremzes trūkums un prasās atsvaidzināt un pastiprināt LSD spējas. Neesmu sānslīdes specs, attiecīgi tas nav primāri, bet tas viss ļoti uzlabotu braukšanu.
Par hidro ir tā, ka nepatīk tā daļa, ka TA neatbalsta tādas darbības, attiecīgi liekas problēmas, kā arī tas, ka E46 salonā nav smuka vieta, lai to uzliktu tā, lai neizskatās pēc gatera.
Manuprāt labākais novietojums, pietam kautcik ok izskatās, bet vai man to vajag, diezvai. Jau kuro reizi biju safanojies, ka vajag tikt pie BMW Z3 Torsena tipa bloķi, jo tam ir interesantākas darbības spējas, bet aprunājos ar zinošiem cilvēkiem un atkal tika nonākst pie slēdziena, ka Torsenam nepatiks griezes moments un kopējais pielietojums.
Tad vēl līdz novembra beigām bija jāveic tāds jautrs pasākums kā ikgadējā TA. Tas nozīmēja, ka bija jāsaliek līdz tam nesaliktās aizsargpannas un nedaudz jāpaķimerējas. Rezultāts apmierinošs, TA izieta bez aizrādijumiem. Paveicās un trāpijās ļoti sakarīgs inspektors, nebija jāklausās dīvainas piezīmes un jāmēģina pierādīt, ka viss ir čotka. Kratija un skatijās visu pēc kārtas, bet viss ok. Vēl pienāca laiks pieķerties pie neatrisinātas problēmas - spiediens dzesēšanas sistēmā. Meklēju sūces, ņēmu laukā termostatu, meklēju visādas mistiskās kaites, tad nu atlika pēdējais variants, kas kopumā bija viens no pirmajiem variantiem - stock galvas skrūves ir sūc un tās netur slodzi, jeb stiepjas. Vēl gan neesmu tās samainijis, bet nākamreiz auto plānots lietot, kad Gulbenes/Alūksnes pusē ledus būs pietiekami biezs, lai varētu sākt to zāģēt. Stock 10.9 vs 12.9 skrūves.
Lielas cerības liktas uz šīm skrūvēm, jo vienkārši nav citu opciju. Aftermarket performance skrūves šiem dzinējiem nepiedāvā. Ok, atradu pāris ārzemju kantorus, kuri var uztaisīt tās, tobish no 12.9 materiāla skrūvēm uztaisīt opciju, kas der manam dzinējam, bet par neadekvātiem cipariem. Tad nu devos uz skrūvju veikalu, nopirku M12 skrūves ar nepieciešamo cietību - 12.9. Tālāk devos pie virpotāja, lai saīsina skrūves garumu līdz man nepieciešamajam, uztaisa pareizo vītni un pielāgo skrūvju paplāksnes/šaibas.
Viedokļi par galvas skrūvēm daudzi un dažādi, tādēļ dariju kā parasti - uzklausīju viedokļus, pačekoju kura viedoklis darbojas pie slodzes un izdariju secinājumus. Interesanta un man nezināma lieta. Kādēļ stock skrūvēm ir tik nenormāli gara vītne? Ja nu kāds var pastāstīt, tad labprāt to uzzinātu. Realitātē vītne tiek lietota aptuveni 30mm. Jaunajām skrūvēm vītne ir uztaisīta 50mm. Pēc teorijas vajadzētu maksimāli samazināt liekās vītnes garumu, bet nav man ne jausmas kā izdarīt, lai to tik precīzi izdarītu. Pēc teorijas jaunajām skrūvēm tāpat vajadzētu būt stipri spējīgākām.
Realitāti gan varēšu pateikt tikai tad, kad samainīšu skrūves, pagaidām ar nepacietību gaidu, kad būs laiks to izdarīt, lai būtu ar ko salīdzināt un pārliecināties, ka tas atrisinās problēmu. Will see.
Tad nu vēl sanāca par pieņemamu cenu tikt pie Mitsubishi Evolution V Recaro SP-J sēdekļiem. Ideālā gadijumā gan gribēju Evo Recaro beņķus ar augstajiem bortiem, bet ir sanācis pasēdēt šādos un šie arī ar zemajiem bortiem(kas ir daudz saturīgāki kā E46 Sportsitze beņķu) ir ļoti saturīgi un ērti. Pietam beņķu krāsas toņi ir diezgan līdzīgi maniem pusādas Sportsitzes toņiem. Tad nu mērķis ir sadarīt visu kā vajag, lai beņķi novietu maksimāli zem, lai vairs nebūtu ar ķiveri jābaksta griestus.
Sēdekļi ir no Japāņu Evo. Vadītāja sēdeklim ir manāms dilums, bet tas nav izsēdēts un zamšāda nav izstaipīta. Blakussēdētāja beņķis ir bez diluma pazīmēm. Labums šiem beņķiem ir tāds, ka tos var likt kurā pusē grib, bet parcik Japāņu versijā stūre ir labajā pusē, tad nedaudz dilušais beņķis savu dzīvi turpinās labajā pusē.
Diemžēl sēdekļi ir manuāli un bez dupša sildes, bet toties ir aizdoma, ka šie būs vieglāki par Sportsitzēm. Beņķis svar nepilnus 15kg. Neliels dizaina upgrade, jeb sarkanie diedziņi.
Dilemma, kas moka ir par ikdienā lietojamajiem diskiem, jeb ir nedaudz apnicis braukt ar 205/40 R18 zema profila riepām, uz guļošajiem skrāpēt izpūtēju un uz bedrēm cerēt, ka viss ir kārtībā. BBS RK ir diski, kas man ļoti patīk, ideālā gadijumā ir plāns kā sazīmēt dažādplatumu RK disku komplektu, bet tas atrisinātu tikai to, ka paceļot auto augstāk varētu priekšā uzlikt 215/40 un aizmugurē 225/40, bet joprojām riepām būtu strech, tas gan man būtu pietiekami, bet sazīmēt dažādplatuma RK nav ne viegli, ne lēti.
Saķeres meklējumu izmisuma dēļ ikdienā varētu vizināties ar Style 90 225/45 R17 pusslikiem, auto skats gan vairs nebūtu gluži kā gribētos. Puslīdz zelta vidusceļš ir doma par to, ka jāpērk dažādplatuma Style 66, kuri izskatās pietiekami ok un ar manu piekares setupu varu uzlikt 225/45 priekšā un 245/40 aizmugurē, kas jau izklausās pietiekami nopietni gan priekš saķeres, gan tā, lai būtu pietiekami bieza gumija.
Ja nu kāds vēlas un var atļauties vienādplatuma BBS RK 002, tad var PM rakstīt piedāvājumus. Maiņa var tikt apsvērta pret naudu, dažādplatuma RK vai Style 66 ar piemaksu man.
Nākamsezon jāsāk spiest sulu, jeb sezonas sākumā vajadzētu apmeklēt Dyno, lai saprastu, kas ar raksturlielumiem notiek šobrīd un tad jādomā cik vēl var spiest. Skaidrs, ka degvielas un gaisa rezerves nav izsmeltas, tad jau redzēs, kas realizēsies.
Lielākā problēma, jeb auto svars arī plānots, ka tiks precizēts nākamās sezonas sākumā, lai būtu kāds reāls atskaites punkts.
Baigais palags sanāca un bildes atkal sagāzušās :evil:
Tā, atkal ir pagājis kāds laiks un ir nedaudz sakrājies, ko šeit pierakstīt. Centīšos puslīdz hronoloģiskā secībā. Oktobra beigās un novembra sākumā, divas svētdienas parādijos Rullīša svētdienas izpriecās. Long story short - jauda priekš manis ir pietiekama, smags hidro rokas bremzes trūkums un prasās atsvaidzināt un pastiprināt LSD spējas. Neesmu sānslīdes specs, attiecīgi tas nav primāri, bet tas viss ļoti uzlabotu braukšanu.
Par hidro ir tā, ka nepatīk tā daļa, ka TA neatbalsta tādas darbības, attiecīgi liekas problēmas, kā arī tas, ka E46 salonā nav smuka vieta, lai to uzliktu tā, lai neizskatās pēc gatera.
Manuprāt labākais novietojums, pietam kautcik ok izskatās, bet vai man to vajag, diezvai. Jau kuro reizi biju safanojies, ka vajag tikt pie BMW Z3 Torsena tipa bloķi, jo tam ir interesantākas darbības spējas, bet aprunājos ar zinošiem cilvēkiem un atkal tika nonākst pie slēdziena, ka Torsenam nepatiks griezes moments un kopējais pielietojums.
Tad vēl līdz novembra beigām bija jāveic tāds jautrs pasākums kā ikgadējā TA. Tas nozīmēja, ka bija jāsaliek līdz tam nesaliktās aizsargpannas un nedaudz jāpaķimerējas. Rezultāts apmierinošs, TA izieta bez aizrādijumiem. Paveicās un trāpijās ļoti sakarīgs inspektors, nebija jāklausās dīvainas piezīmes un jāmēģina pierādīt, ka viss ir čotka. Kratija un skatijās visu pēc kārtas, bet viss ok. Vēl pienāca laiks pieķerties pie neatrisinātas problēmas - spiediens dzesēšanas sistēmā. Meklēju sūces, ņēmu laukā termostatu, meklēju visādas mistiskās kaites, tad nu atlika pēdējais variants, kas kopumā bija viens no pirmajiem variantiem - stock galvas skrūves ir sūc un tās netur slodzi, jeb stiepjas. Vēl gan neesmu tās samainijis, bet nākamreiz auto plānots lietot, kad Gulbenes/Alūksnes pusē ledus būs pietiekami biezs, lai varētu sākt to zāģēt. Stock 10.9 vs 12.9 skrūves.
Lielas cerības liktas uz šīm skrūvēm, jo vienkārši nav citu opciju. Aftermarket performance skrūves šiem dzinējiem nepiedāvā. Ok, atradu pāris ārzemju kantorus, kuri var uztaisīt tās, tobish no 12.9 materiāla skrūvēm uztaisīt opciju, kas der manam dzinējam, bet par neadekvātiem cipariem. Tad nu devos uz skrūvju veikalu, nopirku M12 skrūves ar nepieciešamo cietību - 12.9. Tālāk devos pie virpotāja, lai saīsina skrūves garumu līdz man nepieciešamajam, uztaisa pareizo vītni un pielāgo skrūvju paplāksnes/šaibas.
Viedokļi par galvas skrūvēm daudzi un dažādi, tādēļ dariju kā parasti - uzklausīju viedokļus, pačekoju kura viedoklis darbojas pie slodzes un izdariju secinājumus. Interesanta un man nezināma lieta. Kādēļ stock skrūvēm ir tik nenormāli gara vītne? Ja nu kāds var pastāstīt, tad labprāt to uzzinātu. Realitātē vītne tiek lietota aptuveni 30mm. Jaunajām skrūvēm vītne ir uztaisīta 50mm. Pēc teorijas vajadzētu maksimāli samazināt liekās vītnes garumu, bet nav man ne jausmas kā izdarīt, lai to tik precīzi izdarītu. Pēc teorijas jaunajām skrūvēm tāpat vajadzētu būt stipri spējīgākām.
Realitāti gan varēšu pateikt tikai tad, kad samainīšu skrūves, pagaidām ar nepacietību gaidu, kad būs laiks to izdarīt, lai būtu ar ko salīdzināt un pārliecināties, ka tas atrisinās problēmu. Will see.
Tad nu vēl sanāca par pieņemamu cenu tikt pie Mitsubishi Evolution V Recaro SP-J sēdekļiem. Ideālā gadijumā gan gribēju Evo Recaro beņķus ar augstajiem bortiem, bet ir sanācis pasēdēt šādos un šie arī ar zemajiem bortiem(kas ir daudz saturīgāki kā E46 Sportsitze beņķu) ir ļoti saturīgi un ērti. Pietam beņķu krāsas toņi ir diezgan līdzīgi maniem pusādas Sportsitzes toņiem. Tad nu mērķis ir sadarīt visu kā vajag, lai beņķi novietu maksimāli zem, lai vairs nebūtu ar ķiveri jābaksta griestus.
Sēdekļi ir no Japāņu Evo. Vadītāja sēdeklim ir manāms dilums, bet tas nav izsēdēts un zamšāda nav izstaipīta. Blakussēdētāja beņķis ir bez diluma pazīmēm. Labums šiem beņķiem ir tāds, ka tos var likt kurā pusē grib, bet parcik Japāņu versijā stūre ir labajā pusē, tad nedaudz dilušais beņķis savu dzīvi turpinās labajā pusē.
Diemžēl sēdekļi ir manuāli un bez dupša sildes, bet toties ir aizdoma, ka šie būs vieglāki par Sportsitzēm. Beņķis svar nepilnus 15kg. Neliels dizaina upgrade, jeb sarkanie diedziņi.
Dilemma, kas moka ir par ikdienā lietojamajiem diskiem, jeb ir nedaudz apnicis braukt ar 205/40 R18 zema profila riepām, uz guļošajiem skrāpēt izpūtēju un uz bedrēm cerēt, ka viss ir kārtībā. BBS RK ir diski, kas man ļoti patīk, ideālā gadijumā ir plāns kā sazīmēt dažādplatumu RK disku komplektu, bet tas atrisinātu tikai to, ka paceļot auto augstāk varētu priekšā uzlikt 215/40 un aizmugurē 225/40, bet joprojām riepām būtu strech, tas gan man būtu pietiekami, bet sazīmēt dažādplatuma RK nav ne viegli, ne lēti.
Saķeres meklējumu izmisuma dēļ ikdienā varētu vizināties ar Style 90 225/45 R17 pusslikiem, auto skats gan vairs nebūtu gluži kā gribētos. Puslīdz zelta vidusceļš ir doma par to, ka jāpērk dažādplatuma Style 66, kuri izskatās pietiekami ok un ar manu piekares setupu varu uzlikt 225/45 priekšā un 245/40 aizmugurē, kas jau izklausās pietiekami nopietni gan priekš saķeres, gan tā, lai būtu pietiekami bieza gumija.
Ja nu kāds vēlas un var atļauties vienādplatuma BBS RK 002, tad var PM rakstīt piedāvājumus. Maiņa var tikt apsvērta pret naudu, dažādplatuma RK vai Style 66 ar piemaksu man.
Nākamsezon jāsāk spiest sulu, jeb sezonas sākumā vajadzētu apmeklēt Dyno, lai saprastu, kas ar raksturlielumiem notiek šobrīd un tad jādomā cik vēl var spiest. Skaidrs, ka degvielas un gaisa rezerves nav izsmeltas, tad jau redzēs, kas realizēsies.
Lielākā problēma, jeb auto svars arī plānots, ka tiks precizēts nākamās sezonas sākumā, lai būtu kāds reāls atskaites punkts.
Baigais palags sanāca un bildes atkal sagāzušās :evil:
Pēdējais labojis Kesis - 08 Dec 2018, 13:07, kopā labots 1 reizi.
But why
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Patīk kā vizuāli izskatās, kad aizmugurē ir platāka riepa/disks. Papildus platuma riepa nekad nenāk par ļaunu, kad saķere ir nepieciešama.
topiks līmenī - kā vienmēr.
runājot par z3 torsen bloķi. kā biji domājis viņu uzstādīt? tīri elementu likt iekša e46 korpusā? jo cik zinu, tad z3 ir tā pati kompakta aizmugure. un varbūt pāris vārdos vari apstāstīt, kāpēc viņam nepatiktu tandēms ar tavu lokomotīvi?
runājot par z3 torsen bloķi. kā biji domājis viņu uzstādīt? tīri elementu likt iekša e46 korpusā? jo cik zinu, tad z3 ir tā pati kompakta aizmugure. un varbūt pāris vārdos vari apstāstīt, kāpēc viņam nepatiktu tandēms ar tavu lokomotīvi?
Jā, likt iekšā e46 elementā. Ja tas notiks, tad sākotnēji sarūpēšu citu reduktoru, lai esošo LSD reduktoru saglabātu vismaz uz kādu laiku, lai pārliecinātos, ka ar torsena darbību viss ok.thecadet rakstīja: ↑07 Dec 2018, 23:41 topiks līmenī - kā vienmēr.
runājot par z3 torsen bloķi. kā biji domājis viņu uzstādīt? tīri elementu likt iekša e46 korpusā? jo cik zinu, tad z3 ir tā pati kompakta aizmugure. un varbūt pāris vārdos vari apstāstīt, kāpēc viņam nepatiktu tandēms ar tavu lokomotīvi?
Šajā gadijumā tas nekas, ka kompakta aizmugure, galvenais, ka elements ir 188mm, attiecīgi tas der, lai ieliktu mana reduktora korpusā.
Iespējams, ka mans viedoklis par torsena izturību un dīzeļa griezi nav patiess.
Iznesums arī labi der priekš E46 + diski nav nedz dārgi, nedz grūti dabūjami. Pats jau pirms kāda laika apsvēru tos kā price/looks variantu priekš E46 uz vasaruKesis rakstīja: ↑07 Dec 2018, 22:01Patīk kā vizuāli izskatās, kad aizmugurē ir platāka riepa/disks. Papildus platuma riepa nekad nenāk par ļaunu, kad saķere ir nepieciešama.
neliec enģeļus
Ja tulīt nepārdošu mašīnu ar visiem diskiem, varbūt varēšu 8j un 9j komplektu pārdot.
investicijas masiina seit netiek skaitiitas!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- chevron_right