AF'a turboVodka
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 14
- chevron_right
Iemet linku tam mağim arī meklèju ko līdzīgu. Atradu ss.lv Daugavpilī viens tirgo pa 280e varbūt ir pa saldàku ciparu. Meklèju ebay.uk arī aptuveni cena tà pati.
Man e39 ir kautkas lidzigs. Teikšu godīgi super ierice
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis zurkae36 - 17 Jan 2018, 21:17, kopā labots 1 reizi.
Šitais nav īstaisVladlen rakstīja: ↑17 Jan 2018, 20:01280e normala cena...
224e ->
https://m.ebay.com/itm/NAVICEIVER-BMW-E ... SwlY1ZLyMh
Vēl dainavin ir ok.
Šeit var no oficiālās mājaslapas pasūtīt.https://www.eonon.com/Android-Car-GPS/V ... layer.html
Cik zinu latvijā uz vietas jaunu ar garantiju var pa 320€ nopirkt.
Man ar kupejā tāds pats. Liekas mega. Skaņas ziņā uz hk nejūtu nekādu atšķirību no oem maģa,bet atšķiribā no originala 16:9, šis vismaz ir funkcionāls. Waze, youtube, spotify, gmail,bluetooth,wifi,touchscreen utt nevis minecraft navigacija un shitty radio tjūneris.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Es iekš kabrio biju domājis ko līdzīgu, bet interjera nesakrit
ar kompatu pa brugji
Kausi man jau bija nopirkti bet pārdevu, pēc tā kad man viens autosportists atvēra acis faktam, kāpēc uz ielas auto neizmanto kausus ar punktu jostām, jo avārijas gadījumā, ja ir stiprs vāks uz jumta, tad iespiežoties jumtam cilvēkam nav kur likties, kermenis ir stingri piesiets pie beņķa un daudz lielāka iespēja nolauzt galvu.
Labs piemērs par e46 csl
Labs piemērs par e46 csl
Es tāpēc ar parasto jostu sprādzējos
Csl arī parastās jostas
Csl arī parastās jostas
Labs
Priekšā arī obligāti vajag 255!!
Priekšā arī obligāti vajag 255!!
Nu hz vai derēs
Priekšā ar et22 vajadzētu saiet, ar sagāzumu + varbūt minimālu pievalcēšanu
225 ar 9,5j būs gay strech
Un tu jau zini kāpēc bmw no rūpnīcas lika dažādu platumu setapu, ne jau dēļ performances
225 ar 9,5j būs gay strech
Un tu jau zini kāpēc bmw no rūpnīcas lika dažādu platumu setapu, ne jau dēļ performances
Priekšā nav ko valcēt tak.
Vsimaz pamēģini uzlikt
Vai arī 235/245 patestē
Vai arī 235/245 patestē
Nu mēģinās.
P.s iemet linku ar izskaidrojumu kāpēc BMW izmanto dažāda platuma riepas. Es linku nevaru atrast.
P.s iemet linku ar izskaidrojumu kāpēc BMW izmanto dažāda platuma riepas. Es linku nevaru atrast.
Dēļ drošības
Running a stagger (dažādu platumu) on a 3 series (with 50/50 weight distribution) with a factory suspension setup increases understeer in steady state cornering. understeer is a worse handling trait, even if you can use power to induce oversteer, which is not practical 99% of the time on the street.
And even if you are on the track, and you have use power to induce oversteer in every corner, it means the car is undesteering and going slower than a car with a neutral setup.
Uz ielas braucot mierīgi protams nebūs nekādas atšķirības
Ja nejaucu tas bija tāpēc, lai daily būtu 'drošāk' standarta braucējam, tb radītu understeer.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 14
- chevron_right