Kesis 320d ///M
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- chevron_right
Sanāca paķimerēties un Recaro ir ielikti. Izdevās uztaisīt ievērojami zemāku sēdpozīciju :mhihi:
Ziema gan šķiet, ka vēl īsti nav sākusies, bet ir aizdomas, ka ar steigu ir jāpieķeras dzinēja galvas skrūvju maiņai, lai būtu gatavs, ja nu ezers tomēr aizsalsts. Pagājušajā ziemā nesanāca pavizināties ar zāģiem, bet šajā negribētos to laist garām
nez kā dzīvē, bet no bildes liekas, ka pat ļoti labi iet interjerā iekšā šie krēsli! kā ar regulācijas iespējām, vai arī viņi stāv cieti?
Manuprāt šie sēdekļi diezgan labi iekļaujas interjerā. Regulējas gan muguriņa, gan uz priekšu un atpakaļ. Viss ko vajag.
Kamdēļ e46 ir tik augsta sēdpozīcija? Esmu dzirdējis nevienu vien sūdzamies par to Iekš e36 jau arī nav labāk standartā.
Varēji nomerīt cik tieši zemāki ir evo benķi Viņiem vēl nāca vairākas versijas, šie izskatās no evo 5/6
Varēji nomerīt cik tieši zemāki ir evo benķi Viņiem vēl nāca vairākas versijas, šie izskatās no evo 5/6
Kas tā saka iespējams brauc ar RHD beņkiem, mainās nolaišanas augstums.
Es ar 1.85m braucu gandrīz uz viszemāko , viss apmierina.
P.s e46 krēsls pats par sevi atrodas drusku augstāk nekā e36 ja mēra no grīdas dzelža.
Tika aptuveni mērīts, bet iesēžoties krēslā, kas tas bija iekšā pēc izjūtām škira, ka stipri zemāks kā samērītie centimetri.
Ja nav jabrauc ar ķiveri un esošu griestu tapsējumu, tad standarta krēslu augstums ir ok zemākajā pozīcijā. Man ar augumu 182cm un uzvilktu kiveri ir gadijies pie nelieliem ceļa nelīdzenumiem pabakstīt griestus ar ķiveri. Standarta jostas ne vienmēr ir labi nospriegotas attiecīgi beņķī nav tik viegli noturēties.
Ja nav jabrauc ar ķiveri un esošu griestu tapsējumu, tad standarta krēslu augstums ir ok zemākajā pozīcijā. Man ar augumu 182cm un uzvilktu kiveri ir gadijies pie nelieliem ceļa nelīdzenumiem pabakstīt griestus ar ķiveri. Standarta jostas ne vienmēr ir labi nospriegotas attiecīgi beņķī nav tik viegli noturēties.
Un ko tad garajiem ar 190cm+ darīt?
Jaunajos bmw arī tā pati problēma https://www.youtube.com/watch?v=jH4hz9OB1L0&t=4m49s : Chris Harris arī sūdzās un viņš ir punduris
Jaunajos bmw arī tā pati problēma https://www.youtube.com/watch?v=jH4hz9OB1L0&t=4m49s : Chris Harris arī sūdzās un viņš ir punduris
Ļoti atkarīgs no tā kā cilvēks sēž sēdeklī. Lielākā daļa sēž nepareizi, jeb atgāzušies vai kā citādāk.kars rakstīja: ↑02 Jan 2019, 15:12 Un ko tad garajiem ar 190cm+ darīt?
Jaunajos bmw arī tā pati problēma https://www.youtube.com/watch?v=jH4hz9OB1L0&t=4m49s : Chris Harris arī sūdzās un viņš ir punduris
LHD benķi nolaisti uz viszemāko, 1.83 m augums un pēc sajūtām gribu konkrēti zemāk benķi, nemaz nerunājot, ka ar ķiveri galva ir konstanti piespiesta pie griestiem. Kā Kesis raksta, kā kurš atzveltni noliek. Nebraucu pusguļus, tad attiecīgi man ir konkrēti par augstu tie benķi.
Laiks iet uz priekšu un prioritātes mainās. Ienākušies EvoCorse SanremoCorse 18'' disku komplekts. Galvenais mērķis bija iegūt interesantus diskus ar parametriem lai varētu lietot 225/40 profila riepas un tie nepazustu arkās.
Diski mazlietoti. R18 J8 ET25. BBS RK002 komplekts un 6x 205/40 riepas iet uz tirgu. Pagaidām nopietnāki interesenti par ''pierezervē man'' un ''varu mainīt pret rolleri un telefonu'' nav bijuši. Vasaras sezonai sākoties situācijai vajadzētu mainīties.
Ja nu kādu interesē, tad varu samainīt 205/40 R18 pret sakarīgu vasaras R18 225/40 komplektu. 2x 205/40 R18 ir loti labas, 4x 205/40 vēl vismaz stabilu sezonu braucamas. Tuvākajās dienās precizēšu milimetru atlikumu.
Diski mazlietoti. R18 J8 ET25. BBS RK002 komplekts un 6x 205/40 riepas iet uz tirgu. Pagaidām nopietnāki interesenti par ''pierezervē man'' un ''varu mainīt pret rolleri un telefonu'' nav bijuši. Vasaras sezonai sākoties situācijai vajadzētu mainīties.
Ja nu kādu interesē, tad varu samainīt 205/40 R18 pret sakarīgu vasaras R18 225/40 komplektu. 2x 205/40 R18 ir loti labas, 4x 205/40 vēl vismaz stabilu sezonu braucamas. Tuvākajās dienās precizēšu milimetru atlikumu.
Skaistāki par BBS RK tie nav, bet tā nav prioritāte.
diski labi, vismaz būs salīdzinoši 'svaigāks' skats. citādāk kā Kurlis teica jau, manliekas, kādu gadu atpakaļ - Latvijas disku tirgū ir pilnīgs vakuums.
gaidām kopskatus uz auto!
gaidām kopskatus uz auto!
Tas tik mans viedoklis.galvenais ka pasam patik
ar kompatu pa brugji
Izskatās kā O.Z bet žēl ka nesver tik viegli, bet tev laikam svars nav prioritāte?
EvoCorse, O.Z., Compomotive, Braid un citi sporta disku ražotādi diezgan daudzus modeļus taisa līdzīgus.
Svars, protams, ka ir cool, bet man galvenais, lai varu uzlikt vismaz 225/40 riepu. Salīdzinot ar stock R18 diskiem šie nemaz nav traki smagi. Salīdzinot ar citiem aftermarket performance diskiem šie nav vieglākie, jo tas nav primāri paredzēts.
https://www.evocorse.com/portfolio/sanremocorse-wheel/
SanremoCorse is the successful range of alloy wheels realized for tarmac rally.
Its structure is primarily designed to resist heavy loads while maintaining the necessary lightness. The rim contour allows the installation of the largest brake calipers, up to the WRC measures, while the design of the lips facilitates the mounting of hard tires.
SanremoCorse can be mounted on the best sports cars, and its measures can be adapted through the use of an assembly kit, composed of an aluminum hub centric ring and high resistance lug nuts or bolts.
For road use, the steel inserts may be absent to allow a more flexible use of the standard nuts or bolts, without changing the assembly characteristics.
Kesis rakstīja: ↑08 Jan 2019, 19:15 Laiks iet uz priekšu un prioritātes mainās. Ienākušies EvoCorse SanremoCorse 18'' disku komplekts. Galvenais mērķis bija iegūt interesantus diskus ar parametriem lai varētu lietot 225/40 profila riepas un tie nepazustu arkās.
Diski mazlietoti. R18 J8 ET25. BBS RK002 komplekts un 6x 205/40 riepas iet uz tirgu. Pagaidām nopietnāki interesenti par ''pierezervē man'' un ''varu mainīt pret rolleri un telefonu'' nav bijuši. Vasaras sezonai sākoties situācijai vajadzētu mainīties.
Ja nu kādu interesē, tad varu samainīt 205/40 R18 pret sakarīgu vasaras R18 225/40 komplektu. 2x 205/40 R18 ir loti labas, 4x 205/40 vēl vismaz stabilu sezonu braucamas. Tuvākajās dienās precizēšu milimetru atlikumu.
kā šo saprast?
Prioritātes uz disku izvēli?!
Atkarīgs no nepieciešamā. Lielākoties cilvēki diskus izvēlas pēc izskata. Tad ir svara vērotāji(pačots, rotējošā masa u.t.t.) un visādi citādi kritēriji, kuri ir nepieciešami.erda rakstīja: ↑09 Jan 2019, 21:29Kesis rakstīja: ↑08 Jan 2019, 19:15 Laiks iet uz priekšu un prioritātes mainās. Ienākušies EvoCorse SanremoCorse 18'' disku komplekts. Galvenais mērķis bija iegūt interesantus diskus ar parametriem lai varētu lietot 225/40 profila riepas un tie nepazustu arkās.
Diski mazlietoti. R18 J8 ET25. BBS RK002 komplekts un 6x 205/40 riepas iet uz tirgu. Pagaidām nopietnāki interesenti par ''pierezervē man'' un ''varu mainīt pret rolleri un telefonu'' nav bijuši. Vasaras sezonai sākoties situācijai vajadzētu mainīties.
Ja nu kādu interesē, tad varu samainīt 205/40 R18 pret sakarīgu vasaras R18 225/40 komplektu. 2x 205/40 R18 ir loti labas, 4x 205/40 vēl vismaz stabilu sezonu braucamas. Tuvākajās dienās precizēšu milimetru atlikumu.
kā šo saprast?
Prioritātes uz disku izvēli?!
Man ļoti patīk BBS RK 002, bet strech un ierobežotais gumijas platums ir konkrēts ierobežotājs kā arī liels spiediens riepās, jāuzmanās no bedrēm, saķeres trūkums un tamlīdzīgi.
Īsāk sakot izslimoju šo stadiju un nākamie diski sagadijās, ka ir šie.
BBS RK002 disku komplekts nu ir lieks, tad nu iet uz tirdziņu. Super duper viegli(8.4kg), der stance, sportam, ikdienai un E39.
Diski bez riepām - 550eur.
Pieejamas arī 205/40 R18 riepas.
2x 205/40 R18 vasaras riepas ar 5mm atlikumu - 70eur.
4x 205/40 R 18 vasaras riepas ar atlikumu 3-4mm ar nedaudz vairāk paēstām iekšmalās - 20eur/gab.
Pieejamas arī 205/40 R18 riepas.
2x 205/40 R18 vasaras riepas ar 5mm atlikumu - 70eur.
4x 205/40 R 18 vasaras riepas ar atlikumu 3-4mm ar nedaudz vairāk paēstām iekšmalās - 20eur/gab.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- chevron_right