Kon4a is back! Mans E36+10
Nu ko, it's been a while, bet esmu tomēr atgriezies pie 3er, pat pēc Ļehus IS un 7er izmēgināšanas, tomēr tā 3.sērija man sirdij vistuvāk.
Šobrīd esmu ieķēris ļoooti sterilu e36+10 (e46) ar daļēju nemotoru (M52TUB20) un ne-kārbu (5 pakāpju tomāts ), kuru sāku iemīlēt
Stāsts šobrīd nav nekāds super-intriģējošais, kā arī nekādu mega nāktones plānu nav - šo eksemplāru vēlos saglabāt maksimāli tuvāk Stock, izņemot šādus tādus minimālus sīkumiņus
Tātad par auto:
2000.gada 3. mēnesī izripojis no BMW rūpnīcas, un 4. mēnesī reģistrēts Ģermānijā, kurā laikā līdz 2007.gadam noripojis 130 000km, balstoties uz Oriģinālo servisa grāmatiņu. 2007.gadā ieripojis LV, un kopš tā laika ļoti zolīdi pēdējos desmit gadus gājis TA ar pirmo reizi (izņemot vienreiz, 2011.gadā). Auto tehniski perfekts - ritošajā nevienas skaņas, dzinējs kluss un nedūmo, kārba slēdzas super un liek man iemīlēt tomātkārbjus Nav nekāds driftvāgens, bet nevar jau visi šķērē iet, vajag arī kādu labu stock eksemplāru Uz šo brīdi spidometrā nav nevienas pašas degošas lampiņas
Vizuāli, protams, ir šāda tādi maza rūsiņa, taču apakša ideāla, ar visām oriģinālajām plastmasām, aizsargiem, zem kurām, pārsteidzošā kārtā, rūsas principā nav.
Komplektācija ir ok, bet nekas mega - rūpnīcas Xenons ar mazgātājiem un strādājosu šūpoli, aizmugurējie parkingi, vienzonas klima un standarta e46 ekstras - visi elektro logi, stūres lifts, miglas pr. un pak. utt. Auduma mehāniskais salons bez pakaļgala sildītājiem. Šobrīd auto stāv uz ziemas R16, bet vasarai ir R19 (iespējams, mainīšu pret e46 piemērotāku izmēru).
Šobrīd sadarīts:
Lielā tīrīšana salonā, motortelpā
Nomainīti standarta filtri, kā arī logmīzēju sūknītis
Apsekotas rūsiņas
Šobrīd plānā ir:
Sakopt rūsiņas DONE
Nomainīt pārkingus (3 no 4 nestrādā)
Uzlikt normālu BMW bļembu uz haubes DONE
Nomainīties uz baltajiem pagriezieniem visur
LEDus aizmugurē nelikšu - būs preFL ārējie lukturi un FL iekšējie, lai labāk sasaucas
Ievilkt papildu piepīpētāju aizmugurei
Ievilkt AUX vadu
Nomainīt stūri uz MFL DONE
Iespējams izdarīt kautko ar salonu DONE
Šobrīd pārāk daudz bilžu nav, bet lai iet viena telefonbilde ieskatam:
Šobrīd esmu ieķēris ļoooti sterilu e36+10 (e46) ar daļēju nemotoru (M52TUB20) un ne-kārbu (5 pakāpju tomāts ), kuru sāku iemīlēt
Stāsts šobrīd nav nekāds super-intriģējošais, kā arī nekādu mega nāktones plānu nav - šo eksemplāru vēlos saglabāt maksimāli tuvāk Stock, izņemot šādus tādus minimālus sīkumiņus
Tātad par auto:
2000.gada 3. mēnesī izripojis no BMW rūpnīcas, un 4. mēnesī reģistrēts Ģermānijā, kurā laikā līdz 2007.gadam noripojis 130 000km, balstoties uz Oriģinālo servisa grāmatiņu. 2007.gadā ieripojis LV, un kopš tā laika ļoti zolīdi pēdējos desmit gadus gājis TA ar pirmo reizi (izņemot vienreiz, 2011.gadā). Auto tehniski perfekts - ritošajā nevienas skaņas, dzinējs kluss un nedūmo, kārba slēdzas super un liek man iemīlēt tomātkārbjus Nav nekāds driftvāgens, bet nevar jau visi šķērē iet, vajag arī kādu labu stock eksemplāru Uz šo brīdi spidometrā nav nevienas pašas degošas lampiņas
Vizuāli, protams, ir šāda tādi maza rūsiņa, taču apakša ideāla, ar visām oriģinālajām plastmasām, aizsargiem, zem kurām, pārsteidzošā kārtā, rūsas principā nav.
Komplektācija ir ok, bet nekas mega - rūpnīcas Xenons ar mazgātājiem un strādājosu šūpoli, aizmugurējie parkingi, vienzonas klima un standarta e46 ekstras - visi elektro logi, stūres lifts, miglas pr. un pak. utt. Auduma mehāniskais salons bez pakaļgala sildītājiem. Šobrīd auto stāv uz ziemas R16, bet vasarai ir R19 (iespējams, mainīšu pret e46 piemērotāku izmēru).
Šobrīd sadarīts:
Lielā tīrīšana salonā, motortelpā
Nomainīti standarta filtri, kā arī logmīzēju sūknītis
Apsekotas rūsiņas
Šobrīd plānā ir:
Sakopt rūsiņas DONE
Nomainīt pārkingus (3 no 4 nestrādā)
Uzlikt normālu BMW bļembu uz haubes DONE
Nomainīties uz baltajiem pagriezieniem visur
LEDus aizmugurē nelikšu - būs preFL ārējie lukturi un FL iekšējie, lai labāk sasaucas
Ievilkt papildu piepīpētāju aizmugurei
Ievilkt AUX vadu
Nomainīt stūri uz MFL DONE
Iespējams izdarīt kautko ar salonu DONE
Šobrīd pārāk daudz bilžu nav, bet lai iet viena telefonbilde ieskatam:
Pēdējais labojis Kon4a - 19 Dec 2017, 13:14, kopā labots 3 reizes.
Ar atgriešanos!
lai gan pēdējie man ir bijusi melni bmw, tomēr vairāk esmu sudraba bmw piekritējs (mazāk j'āmazgā)!
PS. visi bmw prasīs pēc "pimp my ride", arī tad, ja tagad tā neliekas!
lai gan pēdējie man ir bijusi melni bmw, tomēr vairāk esmu sudraba bmw piekritējs (mazāk j'āmazgā)!
PS. visi bmw prasīs pēc "pimp my ride", arī tad, ja tagad tā neliekas!
Paldies, paldies
Es kaut kā pat teikšu, ka E46 laikam ir tas retais auto, kam gaišas krāsas, (t.sk. sudrabots spainis) piestāv vislabāk - vismaz melnas kupejas nevienā izpildījumā man nav šķitušas saistošas nekad
Protams, vakar tika auto nedaudz paķimerēts, un jau sagribējās visādus brīnumus taisīt
par bļembām gaidu ziņu
Nosūtīta ziņa Whatsapp
*********
Pie reizes varu apdeitot padarīto - nomainītas izpūteja blīves, lai nepurkšķ vairs, kā arī veikts pirmais DIY projektiņš uz šī auto - uzlikta MFL stūre, pievilkts kruīzs un pārbaudīts, ka viss fantastiski strādā.
Nākamais solis - atjaunot podziņu krāsojumu, lai svaigāks skats, atjaunot ādu stūrei un ātrumkloķim un vispār kārtīgi izpucēt salonu Jautājums - vai kādam ir bijusi saskarsme ar viduskonsoles vāciņu nolupušā pārklājuma atjaunošanu/aizstāšanu?
Pēdējais labojis Kon4a - 19 Dec 2017, 13:17, kopā labots 1 reizi.
Opa veiksmi
Vaitad nebij jāsāk ar sēdinājumu un diskiem?
Vaitad nebij jāsāk ar sēdinājumu un diskiem?
Nea, šitais netiks tādā veidā modificēts, pārāk labs eksemplārs, lai taisītu tos brīnumus, ko kādreiz darīju
Yes yes
o, prieks Tevi te redzēt!
+ par iespēju palasīt arī kaut ko citu bez sēdināšanas, mpakām utml.
+ par iespēju palasīt arī kaut ko citu bez sēdināšanas, mpakām utml.
Haha, ņemot vērā, ka 90% 3.sērijas BMW nu jau ir sasēdināti, pārsēdināti, saturbonizēti un savādāk uztaisīti kā nu jau "pelēkā masa kas ir katram otrajam", izlēmu palikt pie OEM vērtībām ar saviem knifiņiem. Varbūt nebūs tas ātrākais un interesantākais projekts, bet šobrīd izskatās, ka auto tomēr tiks uzlabots vairāk, kā bija sākotnēji plānots - bez sēdināšanas un turbo
* Uz šo brīdi ir sadarīti tikai mazie sīkumi, jo ir sanācis, ka auto tomēr nāksies izmantot ikdienā - saliktas vietās visas domkrata vietu gumijas un atrūsināts viss, kas apkārt tām bija nedaudz sācis ieķert ruslanu. Plānā ir grīdas atbrīvošana no rūsas aizmetņiem šuvju vietās, pārmastikošana, lai pavasarī nesāktos brīnumi. Pa ziemu tiks samainīti visi šķidrumi un uztaisīta kārtīga apkope visiem mezgliem, lai auto vel gadiem brauktu tikpat patīkami kā šobrīd.
* Ziemas/pavasara periodā ķeršos klāt salona apdeitošanai - plānā ir kāda interesanta pusādas kombinācija, kas vēl ir tikai idejas stadijā, taču pamazām darbi tiks sākti. Salona update iekļaus arī griesti toņa maiņu, un nē, nebūs melni.
* Kā arī pēdējais lielais darbs, uz kuru diezgan stabili sliecos būs *drumroll intensifies* auto pārlīmēšana ara plēvi *badum-tss*
Pie šīs idejas nonācu pārskatot esošo vizuālo stāvokli, kā rezultātā sapratu - auto nenāktu par ļaunu pārkrāsot, lai iegūtu perfektu skatu, taču, kā jau lielākā daļa foruma zin, plēves man vienmēr ir patikušas, un mans pirmais apvilkšanas projekts uz ex E36 izvērtās pietiekami labs, lai šo procesu atkārtotu. Par krāsām gan īpašu ideju vēl nav, taču, lai cik dīvaini tas nebūtu, plānoju palikt pie pelēcīgi sudrabīgiem toņiem, iespējams, pat pie vienkārši sudrabota. Zinu, ka visi tagad brēks "waaah waaah, spainis, wtf, vajag kautko interesantu", bet pašam šķiet, ka e46 kupeja ļoti labi izskatās sudraba toņos
Katrā gadījumā esmu atvērts interesantām krāsas idejām arī no forumiešu puses.
Pēdējais labojis Kon4a - 06 Dec 2017, 13:07, kopā labots 1 reizi.
r22 ritenus,taburetes,un sveci ar indukceni izputeja,lai uzguni izsauj
ar kompatu pa brugji
Jāieliek neliela atskaite par padarīto līdz šim brīdim
Uz šo brīdi auto ir sagatavots ziemas sezonai - apstrādāta grīda, vispirms atbrīvojoties no jebkādiem rūsas aizmetņiem, salikti jauni tehnisko caurumu korķi, lai ūdens un sāls nelien nekur iekšā. Tuvākajā nedēļā tiks noņemta bāka, lai tiktu vaļā no jebkādām rūsas pazīmēm arī standarta vietā - aiz bākas, kā arī samainīti tehnisko caurumu korķi, jo vecie jau patrūdējuši un daļēji birst ārā
Tāpat ir arī veikts mini update salona apdarei - par cik auto jau standartā nācis ar melni glancētajām apdares plāksnēm, izdomāju, ka nedaudz jāpapildina glancējums pāris vietās - viduskonsoles aizmugurē un uz stūres pogām - stūrei šī ir tikai pagaidu versija, pogas tiks izņemtas, izjauktas un pa skaisto sakrāsotas pareizajā "metālikas" tonī, lai viss precīzi saskan. Plēvi pareizajā tonī neesmu vēl atradis, un visas daļas pārvilkt kaut kā neprasās.
Tuvākajā laikā plānojas arī noravēt sliekšņu uzlikas, lai sakoptu visus rūsas aizmetņus arī šajā slimības vietā. Paralēli visam top plāns salona pārveidošanai, kā arī tuvāko nedēļu plānā ir arī kārbas apkope
Pie reizes, neliels telefonfoto pēc dušas
Gribu ātrāk vasaru un R19 virsū
Uz šo brīdi auto ir sagatavots ziemas sezonai - apstrādāta grīda, vispirms atbrīvojoties no jebkādiem rūsas aizmetņiem, salikti jauni tehnisko caurumu korķi, lai ūdens un sāls nelien nekur iekšā. Tuvākajā nedēļā tiks noņemta bāka, lai tiktu vaļā no jebkādām rūsas pazīmēm arī standarta vietā - aiz bākas, kā arī samainīti tehnisko caurumu korķi, jo vecie jau patrūdējuši un daļēji birst ārā
Tāpat ir arī veikts mini update salona apdarei - par cik auto jau standartā nācis ar melni glancētajām apdares plāksnēm, izdomāju, ka nedaudz jāpapildina glancējums pāris vietās - viduskonsoles aizmugurē un uz stūres pogām - stūrei šī ir tikai pagaidu versija, pogas tiks izņemtas, izjauktas un pa skaisto sakrāsotas pareizajā "metālikas" tonī, lai viss precīzi saskan. Plēvi pareizajā tonī neesmu vēl atradis, un visas daļas pārvilkt kaut kā neprasās.
Tuvākajā laikā plānojas arī noravēt sliekšņu uzlikas, lai sakoptu visus rūsas aizmetņus arī šajā slimības vietā. Paralēli visam top plāns salona pārveidošanai, kā arī tuvāko nedēļu plānā ir arī kārbas apkope
Pie reizes, neliels telefonfoto pēc dušas
Gribu ātrāk vasaru un R19 virsū
Pēdējās dienas pavadītas pie pēdējā laika lielākā plānotā update - auto ir uzsākts aktīvs salona swapa process!
Salona dizains gala rezultātā būs tiešām individuāls - bēša un melna apvienojums, ar saviem knifiņiem.
Tātad šeit būs "pirms" bilde - super boring standarta melnais audums, lai gan labā stāvoklī, tomēr garlaicīgs:
Darba procesā:
Lai viss būtu maksimāli skaisti, tika izurbtas abšifku "ielaides", lai nebūtu jokainas bēšas durvis un melns pārējais, "jaunās" abšifku ielaides ar skrūvītēm + šaibām ieliktas tām paredzētajā vietā. Pirms kopā likšanas, protams, viss sapucēts, lai iegūtu max svaigu un OEM skatu, kā arī tikts vaļā no kaitinošās grabēšanas abās durvīs - pie vainas viena no logu mehānisma trosēm, kas sitas gar metalu un taisa kaitinošu skaņu Uz šo brīdi iekšā ielikti nav priekšējie sēdekļi, kā arī pakaļējie galvas balsti:
Turpmākajā plānā - priekšējo sēdekļu sakopšana + nestrādājošo elektro sistēmu labošana. Pēdējais akcents būš bēšie griesti (jā, un nevis melnie ), kā arī apskrubušo virsmu sakopšana, pilnīga paklāja izberšana pirms sēdekļu ielikšanas.
Skaistākas bildes būs, kad viss būs dabeigts
Salona dizains gala rezultātā būs tiešām individuāls - bēša un melna apvienojums, ar saviem knifiņiem.
Tātad šeit būs "pirms" bilde - super boring standarta melnais audums, lai gan labā stāvoklī, tomēr garlaicīgs:
Darba procesā:
Lai viss būtu maksimāli skaisti, tika izurbtas abšifku "ielaides", lai nebūtu jokainas bēšas durvis un melns pārējais, "jaunās" abšifku ielaides ar skrūvītēm + šaibām ieliktas tām paredzētajā vietā. Pirms kopā likšanas, protams, viss sapucēts, lai iegūtu max svaigu un OEM skatu, kā arī tikts vaļā no kaitinošās grabēšanas abās durvīs - pie vainas viena no logu mehānisma trosēm, kas sitas gar metalu un taisa kaitinošu skaņu Uz šo brīdi iekšā ielikti nav priekšējie sēdekļi, kā arī pakaļējie galvas balsti:
Turpmākajā plānā - priekšējo sēdekļu sakopšana + nestrādājošo elektro sistēmu labošana. Pēdējais akcents būš bēšie griesti (jā, un nevis melnie ), kā arī apskrubušo virsmu sakopšana, pilnīga paklāja izberšana pirms sēdekļu ielikšanas.
Skaistākas bildes būs, kad viss būs dabeigts
Aquaprinta elementus negribi?
Laikam īsti nebūs kur izmantot - melnās plastmasa uz paneļa un durvīm paliks kā ir - stūres "stringu" apdare un citi sīkumi tiks krāsoti ar toni, kas jaukts pēc pārējo OEM plastmasu parauga Skatījos bildes no viņu piedāvājuma- jāsaka, ka ir iespaidīgi
Kādu laiku nekas nav likts, sakarā ar darba vietas maiņu ir bijis pārāk daudz darāmā
Kā Update - ir pabeigts salona swaps. Smukbilžu vēl nav, jāsagaida skaistāks laiks
Kā arī ir neliels progress pakaļējām lampām - iegādātas balto pagriezienu ārējās, joprojām esmu FL iekšējo lampu meklējumos
Pirms: Pēc: Pavasara sākumā ķeršos klāt vizuālo rūsiņu likvidēšanai - nekas traks jau nav - priekšējās pasažiera apakšējās durvju maliņas un nelieli punktiņi uz pak. arkas un sliekšņa priekšpusē - standarta vietas.
Pagaidām tas arī viss!
Kā Update - ir pabeigts salona swaps. Smukbilžu vēl nav, jāsagaida skaistāks laiks
Kā arī ir neliels progress pakaļējām lampām - iegādātas balto pagriezienu ārējās, joprojām esmu FL iekšējo lampu meklējumos
Pirms: Pēc: Pavasara sākumā ķeršos klāt vizuālo rūsiņu likvidēšanai - nekas traks jau nav - priekšējās pasažiera apakšējās durvju maliņas un nelieli punktiņi uz pak. arkas un sliekšņa priekšpusē - standarta vietas.
Pagaidām tas arī viss!
Nebūs noteikti, pārāk "standartlieta", kas ir praktiski visiem, tas pats kas E36 un Style5, sēdināšana, 2.8 swapi (vai 3.0 swapi e46 gadījumā) utt.
Iespējams, ar milzīgu uzsvaru uz "drīzāk, ka nē", meklēšu kādu interesantu FL opciju, bet visdrīzāk, paliks stock preFL