Kesis 320d ///M

Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 3814
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Contact:
Reputācija: 8
 

Atbildēt 06 Mai 2019, 14:09

Tev ir kādas zināšanas vai vnk no manuāļa visu taisi ?
Es pats nekad nelīstu tik dziļi motorā :hahaha:
Profila bilde
Kesis
Ziņojumi: 75
Pievienojies: 12 Feb 2018, 19:20
Braucu ar: 320d ///M
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 2
 

Atbildēt 06 Mai 2019, 14:20

ikey07 rakstīja:
06 Mai 2019, 14:09
Tev ir kādas zināšanas vai vnk no manuāļa visu taisi ?
Es pats nekad nelīstu tik dziļi motorā :hahaha:
Pats nelabprāt daru šo, jo nepatīk krāmēties ar tiem vecajiem, netīrajiem dzelžiem, bet citādi nesanāk.

Kādas zināšanas domā? Akadēmiskas, teorētiskas, praktiskas?
Akadēmiskās zināšanas man nav saistītas ar tehniku.

Šis ir otrais dzinējs, kuru salieku savā mūžā. Vados pēc TIS manuāļa, kad nepieciešams. Tēvs un vēl daži paziņas ir diezgan zinoši par tehniku. Bērnību esmu pavadijis lasot LV un ārzemju forumus. Neesmu eksperts vai profesionālis, bet M47/57 dzinējus aptuveni saprotu.
Profila bilde
erda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 6773
Pievienojies: 27 Feb 2011, 20:15
Braucu ar: 325i
Reputācija: 10
 

Atbildēt 14 Mai 2019, 17:21

Kur update? 😁
Uz atklashanu tiki, dzineju saliki pareizi?! Viss griezas un ruuc?
janjis313
Ziņojumi: 607
Pievienojies: 08 Mar 2017, 21:45
Reputācija: 3
 

Atbildēt 18 Mai 2019, 12:07

kas notika, ka vakar štropē tiki? :hahaha:
Profila bilde
Kesis
Ziņojumi: 75
Pievienojies: 12 Feb 2018, 19:20
Braucu ar: 320d ///M
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 2
 

Atbildēt 20 Mai 2019, 06:40

Pirmie 300km dzinējam bijuši ne visai veiksmīgi, bet nosprādzis nav :aiwa:

Tātad, praktiski kopš pirmā starta bija lieki trokšņi. Tukšgaitā šķita, ka dēļ nesen uzliktā Sprintfilter, bet sākot braukt bija skaidrs, ka kkas nav ok.
11.05 aizbraucu uz E46 vasaras sezonas atklāšanu, bet auto netika likts slodzē, jo tādu tak nevar braukt :lol:
12.05 izdomāju, ka jānorauj dzinēja galvu, jo to nebiju jaucis laukā un bija aizdoma, ka kāds vārsts taisa problēmas, bet nē, tus viss ok. Tātad pazaudēju vienu brīvdienu un auto nesalaboju.

13.05 braucu pie ArtE46 ar cerību, ka degvielas sistēmā vai jebkur citur diagnostika uzrādīs, ko sliktu, bet nē.
Tomēr Bramanis ir mega pieredzējis un šāva laukā, ka pie vainas ir sadiluši kloķvārpstas balansieri un viņam bija 100% taisnība. Pats nezinu, kad līdz tam būtu nonācis, ātrāk Daugavā iebrauktu :faceoff:
Attēls
Un visam treknu komatu pielika 17.05 mirgot sākošā sarkanā elļas lampiņa.

Par Daugavu diezgan nopietni apsvēru domu, jo pēdejais mēnesis ir bijis krāšņš nevis tikai ar to, ka salūza dzinēja kloķvārpsta, bet arī svarīgākās manas dzīves sfērās. Bet galvenais, ka viss ir paveikts un dzelzis arī beidzot ir pilnībā funkcionējošs. Nobraukti 300km. Prasītos vismaz līdz 1000km nobraukt mierīgi, bet nu tad jau manīs.

Balansieri ir nomainīti uz tiem, kuri man detaļu kaudzē palika no iepriekšējā dzinēja un eļļas spiediena problēma nezinu kā atrisinājās. Sūkni uzliku citu, bet aizdoma, ka balansieru iekšā esošie kanāli nespēja pilnībā funkcionēt sadiluma dēļ.

Spiediens atgriezies
Attēls
Auto atpakaļ ierindā!
Attēls
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11000
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 19
 

Atbildēt 08 Jūn 2019, 12:46

Tagad viss kārtībā?
Ir piebraukt dzinējs?
Profila bilde
Kesis
Ziņojumi: 75
Pievienojies: 12 Feb 2018, 19:20
Braucu ar: 320d ///M
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 2
 

Atbildēt 10 Jūn 2019, 17:06

Beidzot ir cipari, kkas par ko paklačot, līkne, skaidra bilde. Nav vairs jāmin un gudri jārunā par nezināmo.

Piemēru, jeb ''atskites'' punkti ar kuriem salīdzināt. Četri ārzemju projekti.
Nr.1 - stock dzinējs, 3.5d sprauslas un GT2260 turbīna - 275hp 550nm. 1800bar reila spiediens un 2.3bar boost.
Nr.2 - stock dzinējs, 3.5d sprauslas, GT2260 - 285hp 550nm. 1800bar reilā un 2.3bar boost.
Nr.3 - BMW Motorsport M47N dzinējs - 305hp 530nm. Zinu tikai to, ka 2.7bar un praktisko smokeless.
Nr.4 362hp 612nm, oversize vārsti, portēta galva, custom smidzinātaji, custom izplūdes kolektors, gtx2271, 1900bar reila spiediens un 2.8bar boost.

Cipars lielāks kā gaidiju, bet patīkami, ka izdarītais darbojas(nu vismaz līdz brīdim, kad atkal salūzīs kloķvārpsta :emo: )

Tātad šobrīd ir 316hp un 629nm ar 1800bar reila spiedienu un 2.4bar boostu.
Tālāk jāizdara pāris nieki un tad iespējams, ka tiks ielieta vēl degviela un pacelts limiteris, citādi 5000rpm ir kā ir.
Attēls
Attēls
Profila bilde
Da1ris
Ziņojumi: 521
Pievienojies: 10 Nov 2014, 20:57
Braucu ar: DiamondSchwarz
Reputācija: 2
 

Atbildēt 11 Jūn 2019, 02:33

Tad cik reāli ir tikai ar čipa palidzibu no 2.0d dabūt 270hp? :lol: ( ss.com nostāsti)
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3216
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Contact:
Reputācija: 47
 

Atbildēt 11 Jūn 2019, 08:04

Konkrētam motoram ne cik.
Profila bilde
Kesis
Ziņojumi: 75
Pievienojies: 12 Feb 2018, 19:20
Braucu ar: 320d ///M
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 2
 

Atbildēt 12 Jūn 2019, 11:24

Da1ris rakstīja:
11 Jūn 2019, 02:33
Tad cik reāli ir tikai ar čipa palidzibu no 2.0d dabūt 270hp? :lol: ( ss.com nostāsti)
Šķiet, ka 210hp ir maksimums un tas arī tikai tad, ja viss tur ir perfektā stāvoklī.
Atbildēt