Officer'a e46 2.0d
Čau visiem
Kādus 5-6 gadus atpakaļ bija man šeit tāds pilnīgi neinteresants topiks ar e36 1.8is kupeju, ar kuru diezgan ilgi nobraucu ar dažādiem piedzīvojumiem. Pēc laika jau manā īpašūmā bija četri 3er bmw. Tas pats pieminētais e36 coupe, e46 sedans, e46 tourings (par ko arī būs šis stāsts) un e91. Laika gaitā pamazām atsijāju tos pa vienam un atstāju šo e46 touringu un e91. E91 kalpoja kā daily braucamais un šo nolēmu nedaudz uzfrišināt un iedzinu garāžā uz diezgan ilgu laiku - noteikti jautāsiet kāpēc ņemties ap pliku "nemotora" dīzeli, godīgi sakot nav man uz šo jautājumu atbildes, vienkārši gribējās savest to mašīnu kārtībā un lielāku gandarījumu vienmēr ir sagādājis tas, ka kāda "ekstra" vai kāds cits uzlabojums ir bijis pašrocīgi ielikts nevis jau bijis nopirkts viss gatavs.
Pils šī auto stāsts atrodams e46.lv un ja kādu interesē tad var paskatīties tur cik ilgi un kā vilcies viss process - http://e46.lv/forum/viewthread.php?thre ... owstart=20
Bet mēģināšu šeit tā lielākos vilcienos sarakstīt, kas tad ar to auto ir noticis pēdējo 2 gadu laikā.
Tad nu par pašu auto :
Parasts prefl 2.0d 100kw tourings, kurš no konveijera noripojis pašā 2000.g sākumā.
Farngruen metallic krāsā
Komplektācijā nekā īpaša nebija :
Shadowline
Elektriskie spoguļi, lūka, visi 4 logi
Parking sensori aizmugurē
BC
Elkoņbalsts
Auduma salons
Oriģinālā CD magnetola
Digitālā klimatkontrole
Tonēti logi
Suņu siets
Tad nu šāds viņš izskatījās uzreiz pēc iegādes un gandrīz gadu arī nekas netika ar viņu darīts, bija parasts sievas daily auto : Sākumā likās, ka rūsa ir pavisam nedaudz visās e46 standarta vietās, bet beigās sanāca tā, ka tika pilnībā pārmetināti abi sliekšņi, nomainīts bagāžnieka vāks, spārni un nācās pametināt arī pie aizmugurējām arkām.
minētais mazais burbulis ir pārvērties par ko šādu : Tad tika pilnībā izgriezti un iemetināti jauni remontsliekšņi un metināts arī viss pārējais. Sākumā vēl mēģināju saglābt veco bagāžnieka vāku, bet beigās tāpat uzliku citu. Tad pavasarī negaidīti pārdevu savu daily e91 un nācās šo vilkt ārā no garāžas vēl nesakrāsotu. Tad nu diezgan briesmīgā paskatā sanāca iziet TA un braukt kādu laiku.
TA izgāju ar pilnīgi nenozīmīgiem vininiekiem, jo pa to pašu laiku bjju pārgājis pāri arī pilnībā visai piekarei, samainot visu uz jaunu.
Dažas bildes no detaļu čupām : img]http://content32-foto.inbox.lv/albums/a ... .sized.jpg[/img]
Tagad protams nožēloju, ka nenostrūloju visas piekares daļas un nesakrāsoju, bet toreiz nelikās, ka tik ļoti saslimšu ar to auto. Jo tika nomainīts pilnīgi viss ritošajā.
Arī motortelpā uz to brīdi bija šis tas samainīts : Demferis, Visi rullīši, Spriegotāji, Siksnas, Ūdenssūknis, Abi termostati, Kvēlsveces, OEM kvēlsveču relejs.
Pēc laiciņa mašīna beidzot sāka izskatīties pieņemamā stāvoklī un bija līdz galam sagatavota un sakrāsota.
Pārkrāsots:
abi priekšas spārni
visas 4 durvis no ārpuses un iekšpuses līdz moldingiem
durvju ailes
sliekšņi
pakaļas spārni ar stojkām
bagāžnieks, arī no iekšpuses Bija jāuztaisa arī kārtējā apkope:
Eļļa dzinējam
Eļļa stūres pastiprinātājam
Eļļas filtrs
Gaisa filtrs
Kartera ventilācijas filtrs
Degvielas filtrs
Ieplūdes kolektora blīves
Izmazgāts ieplūdes kolektors ar visādiem cepeškrāšņu un kamīnu tīrāmajiem
Bremžu kluču nodiluma devēji (iepriekš nebiju uzlicis)
Un kartera vāka blīve - šis pasākums izvērtās uz veselu dienu bedrē un beigās secināju, ka vieglāk būtu bijis izcelt dzinēju nekā to darīt no apakšas un pēctam mēģināt dabūt visu savās vietās Kamēr biju ārzemēs iegādājos sev 16:9 alternatīvu. Xtron pb7646bap ar 6.1androīdu.
Vēl tika atrasti arī nesarūsējuši un labā stāvoklī "moldingi,pilāri ?'' kuri nāk pie logiem uz druvīm
Auto tajā brīdī izskatījās šādi : Pēc tam sākās visādi uzlabojumi Sakrāsotas un salīmētas arī sliekšņu uzlikas Apstrādāta apakša pirms ziemas
Saliktas jaunas oem emblēmas un jauns aķis, uzlikti pagaidu diski utt... Tad kādu laiku auto izskatījās šādi Pēctam sakarā ar ģimenes pieaugumu, sanāca atkal tukšais periods, bet pa vakariem šis tas tika darīts *Tika iegādāti ziemas style44 r17 ar jauniem Sailuniem, šoreiz bez radzēm ( Bijuši jau 3 Sailun komplekti uz maniem bmw, nevienu sliktu vārdu nevaru pateikt, mocīti, plēsti un vispār nežēloti un nav pievīluši)
*Tika nopirkts OEM 545i shifteris ar cerību, ka būs viss tik skaisti kā redzēts ārzemju forumos video, bet man jau liekās, ka gājiena garums samazinājās tik minimāli, ka to pat īsti nevar just, vienīgi priecē, ka kulisē viss samainīts un viss stingri bez liekām kustībām
*ielikti hroma riņķi
*iepirkts elektro,pumpējamais ādas rekaro ar apsildi, pa 2 vakariem visi vadi smuki savilkti tur kur tiem ir jābūt un viss saslēgts.
Salons no angļa, nedaudz bija cietis UK vadītāja sēdeklis avārijas laikā, saliecot vienu no rāmja trubām, tā tika nomainīta no donora mehāniskā beņķa, paveicās, ka beņķis bija padevies tikai tajā vietā jo nekas cits no mana donora beņķa nebūtu derējis Līdzi iedeva arī visu pravodku, no kuras arī tika smuki atdalīti nepieciešamie vadi.
Daudz bilžu nav, bet pāris kaut kādas sanāca uzņemt
Beņķim rāmis savests jau kārtībā : Velkot ārā nepieciešamos vadus : Pasažiera pusei jau viss savilkts pa oem vietām no štekera līdz drošinātājiem un daļēji arī apsildes panelīša štekeris sāk nokomplektēties: Atmiņa pasažiera beņķim strādā, viss savilkts tā, lai strādātu arī atmiņa kad dabūs EU bloku ar atmiņas pogām Priekšējām abšifkām tumbiņu izmērs izrādījās identisks ar e36. Dabūts bija arī viduskonsoles rāmītis un viss beidzot savās vietās, maksā gan kosmosu un jāmeklē arī ar uguni :naac: Pēc tam sāka mainīties arī vizuālis Tad tika piebeigta piekare uz 100% un entā apkope.Meyle HD plaukti ar gala buksēm, stūres pirksti, motora paduškas, kārbas paduškas, stabilizatoru stieņu bukses, atlikušās bremžu trubiņas aizmugurē, bremžu šķidrums, eļļa un visi filtri un kartera ventilācija un eibach sportline atsperes un protuning lukturi aizmugurē Tad tika uzlaboti visādi sīkumi un mainīts tas ko jāmaina
Jauna kulises ādiņa ar īso,smago rokturi. Lai gan sūtīts no ebaya un maksā salīdzinoši lēti, ieguvums uz sajūtām ir vairāk kā apmierinošs, vismaz izjūtu uzlikto jauno 545i shifteri ar visām komponentēm. Viss stingri un vairs nav nekāds galerts rokā :mhihi: Tika saliktas jaunas riepas un pabūts TA. Protams, ka atrada, kur piekasīties un neizlaida pa nullēm :faceoff: Varbūt nākošgad izdosies. Jānomaina numuri, ir redzēti trakāki nekā manējie, bet nu ko nu tur.. Bremžu trubiņas stiprinājums arī īsti ne pa ķeksi.
Pēc tam tuvojās sezonas atklāšana..
Par cik Rīgā man nav pieejama ne krāsošanas pistole ne arī kas cits, un uz laukiem 200km galīgi negribās dzīties, tad nācās izlīdzēties ar baloniņu gateri, lai kaut nedaudz atsvaidzinātu diskus. Noberzti, lielumi piešpaktelēti ar alumīnijam domātu špakteli, nopūsti un nolakoti. Nekas dižs jau šādos apstākļos sanākt nevarēja. Uz ātru roku pa pāris stundām nedaudz uzpulēts, lai parādās spīdums un savaskots Tad tika salikti flanči 20mm un 15mm un spiests no tiem diskiem ko var izspiest Izmēģināts atrastais "plastmasu atjaunošnas DIY"
Uz doto brīdi rezultāts ir pārsteidzošs, redzēs kā tas viss izskatīsies laikam ejot. Izmēģināju arī uz rokturiem, arī tie bija pabalējuši Sakumā gribēju pirkt stūri pēc iespējas briesmīgāku un max lētu, bet arī par tādām cipari bija lieli. Galu galā samedīju M stūri perfektā stāvoklī (ne 200€ un pat ne 150€), praktiski bez nodiluma pēdām, vienīgā vieta pie šuves mazs, mazs nodilums, ko pat īsti nevar pamanīt. Tā kā tika uzlikta jauna stūre vajadzēja beidzot saņemties saslēgt visu, lai smuki strādā. Izmaksas 0, nepieciešamie 3 vadi ar īstajiem galiem priekš štekera pie stūres tika atrasti turpat garāžā otrā pravodkā. Laiku aizņēma ~30 minūtes pilnīgi nesteidzoties. Ja kādu interesē tad nav nekādas vajadzības tērēt tos ~20€ par to "gatavo" vadu kitu. Viss kas vajadzīgs 3 vadi un lodāmurs
Kruīzs iztestēts, viss strādā nevainojami. Xtrons gan pagaidām nesadarbojās ar mani un nevadās no stūres, bet tur neesmu drošs vai visu esmu iepriekš tur ņemoties pieslēdzis, neatceros Vienīgais fail - nenoņēmu AKB un jādzēš airbag lampiņa atkal
Tad nu esmu nonācis līdz septembrim -
Laiciņu atpakaļ beidzot tika tikts galā ar mūžīgo jaudas zušanu. Iemesls tam sen bija zināms, tikai nekādigi nesanāca tam pieķerties līdz beidzot tas notika. Tika noskrūvēts augstspiediena sūknis no donordzinēja, ko piespēlēja man laiciņu atpakaļ darba kolēģis, dzinējs ar aprautām šālēm ,bet ar restaurētu sūkni un pilnīgi svaigi restaurētu turbīnu pēc kuras restaurācijas arī tam dzinējam pienāca gals Nākošajā dienā tika sazvanīts Bramans (ArtE46) un operatīvi arī nomainīts un noregulēts, par ko liels paldies viņam
Mašīnai beidzot bija atgriezusies jauda un kas pats galvenais - tā vairs nedomāja pazust. Tika pieslēgts pie kompja un pāriets pāri visām sistēmām, līdz ar sūkņa nomaiņu pazuda visas kļūdas ko uzrādīja uz dzinēju un nekādas citas problēmas vairāk netika atrastas.
Laiku atpakaļ čoms uzlika savējam koilas priekšā, nu protams, ka man miera uzreiz nebija un vajadzēja skriet pakaļ. Sanāca izdevīgs deal ar tām MSR koilām, no kurām priekšējās tika pārdotas, jo neviesa man nekādu uzticību un pārtaisīt unibolus arī galīgi negribējās. Aizmugurējās atstāju, jo patīk tas, ka var regulēt amortizatora augstumu. 3B Motorsport tika pasūtītas poly apakšējās bukses un atbalsti pēc vajadzīgā izmēra un tad jau skatīsimies, kas no tiem MSR sanāks. Daudz variantu nebija ko likt priekšā un budžeta variantā paņēmu TA no PsihArno , lai vispār saprastu vai man tas ir vajadzīgs. Atsaites piemeklēju no Alfa Romeo 180mm Meyle HD un arī Sachs e36 atbalsti.
Tad nu vakar vakarā uzreiz saliku priekšu un beigās vajadzēja ņemt dēļus, lai tiktu ārā no garāžas, jo izbraukt nebija iespējams Aizmugurē vēl nesaliku, ar regulatoriem par augstu, bez par zemu priekš šiem diskiem un riepām. Pagaidām stāvēs plauktā
Tā kā čoms uzmetināja sev taisno izplūdi, tad protams arī man miera nav, jo tas man jau sen ir "to do" sarakstā un drīzumā noteikti arī es tam ķeršos klāt, bet sākumā pilnīgi noteikti beidzot jāatrod brīvāks laiks, lai nomainītu spararatu, ko jau esmu pārāk ievilcis garumā. :faceoff:
Šīs nedēļas snapi Vakar dabūju m līstes Noteikti ka tika izlaisti daudz un dažādi sīkumi, bet principā virziens skaidrs. Šobrīd šis ir vienīgais daily braucamais un par turpmākajiem uzlabojiem tad arī atskaitīšos šeit.
Plānu vēl ir daudz un dažādu. Gan vizuāli gaidāmas lielas pārmaiņas gan arī tehniski uzlabojumi.
Paldies ja kāds izlasīja vai vismaz paskatījās bildes :)
Kādus 5-6 gadus atpakaļ bija man šeit tāds pilnīgi neinteresants topiks ar e36 1.8is kupeju, ar kuru diezgan ilgi nobraucu ar dažādiem piedzīvojumiem. Pēc laika jau manā īpašūmā bija četri 3er bmw. Tas pats pieminētais e36 coupe, e46 sedans, e46 tourings (par ko arī būs šis stāsts) un e91. Laika gaitā pamazām atsijāju tos pa vienam un atstāju šo e46 touringu un e91. E91 kalpoja kā daily braucamais un šo nolēmu nedaudz uzfrišināt un iedzinu garāžā uz diezgan ilgu laiku - noteikti jautāsiet kāpēc ņemties ap pliku "nemotora" dīzeli, godīgi sakot nav man uz šo jautājumu atbildes, vienkārši gribējās savest to mašīnu kārtībā un lielāku gandarījumu vienmēr ir sagādājis tas, ka kāda "ekstra" vai kāds cits uzlabojums ir bijis pašrocīgi ielikts nevis jau bijis nopirkts viss gatavs.
Pils šī auto stāsts atrodams e46.lv un ja kādu interesē tad var paskatīties tur cik ilgi un kā vilcies viss process - http://e46.lv/forum/viewthread.php?thre ... owstart=20
Bet mēģināšu šeit tā lielākos vilcienos sarakstīt, kas tad ar to auto ir noticis pēdējo 2 gadu laikā.
Tad nu par pašu auto :
Parasts prefl 2.0d 100kw tourings, kurš no konveijera noripojis pašā 2000.g sākumā.
Farngruen metallic krāsā
Komplektācijā nekā īpaša nebija :
Shadowline
Elektriskie spoguļi, lūka, visi 4 logi
Parking sensori aizmugurē
BC
Elkoņbalsts
Auduma salons
Oriģinālā CD magnetola
Digitālā klimatkontrole
Tonēti logi
Suņu siets
Tad nu šāds viņš izskatījās uzreiz pēc iegādes un gandrīz gadu arī nekas netika ar viņu darīts, bija parasts sievas daily auto : Sākumā likās, ka rūsa ir pavisam nedaudz visās e46 standarta vietās, bet beigās sanāca tā, ka tika pilnībā pārmetināti abi sliekšņi, nomainīts bagāžnieka vāks, spārni un nācās pametināt arī pie aizmugurējām arkām.
minētais mazais burbulis ir pārvērties par ko šādu : Tad tika pilnībā izgriezti un iemetināti jauni remontsliekšņi un metināts arī viss pārējais. Sākumā vēl mēģināju saglābt veco bagāžnieka vāku, bet beigās tāpat uzliku citu. Tad pavasarī negaidīti pārdevu savu daily e91 un nācās šo vilkt ārā no garāžas vēl nesakrāsotu. Tad nu diezgan briesmīgā paskatā sanāca iziet TA un braukt kādu laiku.
TA izgāju ar pilnīgi nenozīmīgiem vininiekiem, jo pa to pašu laiku bjju pārgājis pāri arī pilnībā visai piekarei, samainot visu uz jaunu.
Dažas bildes no detaļu čupām : img]http://content32-foto.inbox.lv/albums/a ... .sized.jpg[/img]
Tagad protams nožēloju, ka nenostrūloju visas piekares daļas un nesakrāsoju, bet toreiz nelikās, ka tik ļoti saslimšu ar to auto. Jo tika nomainīts pilnīgi viss ritošajā.
Arī motortelpā uz to brīdi bija šis tas samainīts : Demferis, Visi rullīši, Spriegotāji, Siksnas, Ūdenssūknis, Abi termostati, Kvēlsveces, OEM kvēlsveču relejs.
Pēc laiciņa mašīna beidzot sāka izskatīties pieņemamā stāvoklī un bija līdz galam sagatavota un sakrāsota.
Pārkrāsots:
abi priekšas spārni
visas 4 durvis no ārpuses un iekšpuses līdz moldingiem
durvju ailes
sliekšņi
pakaļas spārni ar stojkām
bagāžnieks, arī no iekšpuses Bija jāuztaisa arī kārtējā apkope:
Eļļa dzinējam
Eļļa stūres pastiprinātājam
Eļļas filtrs
Gaisa filtrs
Kartera ventilācijas filtrs
Degvielas filtrs
Ieplūdes kolektora blīves
Izmazgāts ieplūdes kolektors ar visādiem cepeškrāšņu un kamīnu tīrāmajiem
Bremžu kluču nodiluma devēji (iepriekš nebiju uzlicis)
Un kartera vāka blīve - šis pasākums izvērtās uz veselu dienu bedrē un beigās secināju, ka vieglāk būtu bijis izcelt dzinēju nekā to darīt no apakšas un pēctam mēģināt dabūt visu savās vietās Kamēr biju ārzemēs iegādājos sev 16:9 alternatīvu. Xtron pb7646bap ar 6.1androīdu.
Vēl tika atrasti arī nesarūsējuši un labā stāvoklī "moldingi,pilāri ?'' kuri nāk pie logiem uz druvīm
Auto tajā brīdī izskatījās šādi : Pēc tam sākās visādi uzlabojumi Sakrāsotas un salīmētas arī sliekšņu uzlikas Apstrādāta apakša pirms ziemas
Saliktas jaunas oem emblēmas un jauns aķis, uzlikti pagaidu diski utt... Tad kādu laiku auto izskatījās šādi Pēctam sakarā ar ģimenes pieaugumu, sanāca atkal tukšais periods, bet pa vakariem šis tas tika darīts *Tika iegādāti ziemas style44 r17 ar jauniem Sailuniem, šoreiz bez radzēm ( Bijuši jau 3 Sailun komplekti uz maniem bmw, nevienu sliktu vārdu nevaru pateikt, mocīti, plēsti un vispār nežēloti un nav pievīluši)
*Tika nopirkts OEM 545i shifteris ar cerību, ka būs viss tik skaisti kā redzēts ārzemju forumos video, bet man jau liekās, ka gājiena garums samazinājās tik minimāli, ka to pat īsti nevar just, vienīgi priecē, ka kulisē viss samainīts un viss stingri bez liekām kustībām
*ielikti hroma riņķi
*iepirkts elektro,pumpējamais ādas rekaro ar apsildi, pa 2 vakariem visi vadi smuki savilkti tur kur tiem ir jābūt un viss saslēgts.
Salons no angļa, nedaudz bija cietis UK vadītāja sēdeklis avārijas laikā, saliecot vienu no rāmja trubām, tā tika nomainīta no donora mehāniskā beņķa, paveicās, ka beņķis bija padevies tikai tajā vietā jo nekas cits no mana donora beņķa nebūtu derējis Līdzi iedeva arī visu pravodku, no kuras arī tika smuki atdalīti nepieciešamie vadi.
Daudz bilžu nav, bet pāris kaut kādas sanāca uzņemt
Beņķim rāmis savests jau kārtībā : Velkot ārā nepieciešamos vadus : Pasažiera pusei jau viss savilkts pa oem vietām no štekera līdz drošinātājiem un daļēji arī apsildes panelīša štekeris sāk nokomplektēties: Atmiņa pasažiera beņķim strādā, viss savilkts tā, lai strādātu arī atmiņa kad dabūs EU bloku ar atmiņas pogām Priekšējām abšifkām tumbiņu izmērs izrādījās identisks ar e36. Dabūts bija arī viduskonsoles rāmītis un viss beidzot savās vietās, maksā gan kosmosu un jāmeklē arī ar uguni :naac: Pēc tam sāka mainīties arī vizuālis Tad tika piebeigta piekare uz 100% un entā apkope.Meyle HD plaukti ar gala buksēm, stūres pirksti, motora paduškas, kārbas paduškas, stabilizatoru stieņu bukses, atlikušās bremžu trubiņas aizmugurē, bremžu šķidrums, eļļa un visi filtri un kartera ventilācija un eibach sportline atsperes un protuning lukturi aizmugurē Tad tika uzlaboti visādi sīkumi un mainīts tas ko jāmaina
Jauna kulises ādiņa ar īso,smago rokturi. Lai gan sūtīts no ebaya un maksā salīdzinoši lēti, ieguvums uz sajūtām ir vairāk kā apmierinošs, vismaz izjūtu uzlikto jauno 545i shifteri ar visām komponentēm. Viss stingri un vairs nav nekāds galerts rokā :mhihi: Tika saliktas jaunas riepas un pabūts TA. Protams, ka atrada, kur piekasīties un neizlaida pa nullēm :faceoff: Varbūt nākošgad izdosies. Jānomaina numuri, ir redzēti trakāki nekā manējie, bet nu ko nu tur.. Bremžu trubiņas stiprinājums arī īsti ne pa ķeksi.
Pēc tam tuvojās sezonas atklāšana..
Par cik Rīgā man nav pieejama ne krāsošanas pistole ne arī kas cits, un uz laukiem 200km galīgi negribās dzīties, tad nācās izlīdzēties ar baloniņu gateri, lai kaut nedaudz atsvaidzinātu diskus. Noberzti, lielumi piešpaktelēti ar alumīnijam domātu špakteli, nopūsti un nolakoti. Nekas dižs jau šādos apstākļos sanākt nevarēja. Uz ātru roku pa pāris stundām nedaudz uzpulēts, lai parādās spīdums un savaskots Tad tika salikti flanči 20mm un 15mm un spiests no tiem diskiem ko var izspiest Izmēģināts atrastais "plastmasu atjaunošnas DIY"
Uz doto brīdi rezultāts ir pārsteidzošs, redzēs kā tas viss izskatīsies laikam ejot. Izmēģināju arī uz rokturiem, arī tie bija pabalējuši Sakumā gribēju pirkt stūri pēc iespējas briesmīgāku un max lētu, bet arī par tādām cipari bija lieli. Galu galā samedīju M stūri perfektā stāvoklī (ne 200€ un pat ne 150€), praktiski bez nodiluma pēdām, vienīgā vieta pie šuves mazs, mazs nodilums, ko pat īsti nevar pamanīt. Tā kā tika uzlikta jauna stūre vajadzēja beidzot saņemties saslēgt visu, lai smuki strādā. Izmaksas 0, nepieciešamie 3 vadi ar īstajiem galiem priekš štekera pie stūres tika atrasti turpat garāžā otrā pravodkā. Laiku aizņēma ~30 minūtes pilnīgi nesteidzoties. Ja kādu interesē tad nav nekādas vajadzības tērēt tos ~20€ par to "gatavo" vadu kitu. Viss kas vajadzīgs 3 vadi un lodāmurs
Kruīzs iztestēts, viss strādā nevainojami. Xtrons gan pagaidām nesadarbojās ar mani un nevadās no stūres, bet tur neesmu drošs vai visu esmu iepriekš tur ņemoties pieslēdzis, neatceros Vienīgais fail - nenoņēmu AKB un jādzēš airbag lampiņa atkal
Tad nu esmu nonācis līdz septembrim -
Laiciņu atpakaļ beidzot tika tikts galā ar mūžīgo jaudas zušanu. Iemesls tam sen bija zināms, tikai nekādigi nesanāca tam pieķerties līdz beidzot tas notika. Tika noskrūvēts augstspiediena sūknis no donordzinēja, ko piespēlēja man laiciņu atpakaļ darba kolēģis, dzinējs ar aprautām šālēm ,bet ar restaurētu sūkni un pilnīgi svaigi restaurētu turbīnu pēc kuras restaurācijas arī tam dzinējam pienāca gals Nākošajā dienā tika sazvanīts Bramans (ArtE46) un operatīvi arī nomainīts un noregulēts, par ko liels paldies viņam
Mašīnai beidzot bija atgriezusies jauda un kas pats galvenais - tā vairs nedomāja pazust. Tika pieslēgts pie kompja un pāriets pāri visām sistēmām, līdz ar sūkņa nomaiņu pazuda visas kļūdas ko uzrādīja uz dzinēju un nekādas citas problēmas vairāk netika atrastas.
Laiku atpakaļ čoms uzlika savējam koilas priekšā, nu protams, ka man miera uzreiz nebija un vajadzēja skriet pakaļ. Sanāca izdevīgs deal ar tām MSR koilām, no kurām priekšējās tika pārdotas, jo neviesa man nekādu uzticību un pārtaisīt unibolus arī galīgi negribējās. Aizmugurējās atstāju, jo patīk tas, ka var regulēt amortizatora augstumu. 3B Motorsport tika pasūtītas poly apakšējās bukses un atbalsti pēc vajadzīgā izmēra un tad jau skatīsimies, kas no tiem MSR sanāks. Daudz variantu nebija ko likt priekšā un budžeta variantā paņēmu TA no PsihArno , lai vispār saprastu vai man tas ir vajadzīgs. Atsaites piemeklēju no Alfa Romeo 180mm Meyle HD un arī Sachs e36 atbalsti.
Tad nu vakar vakarā uzreiz saliku priekšu un beigās vajadzēja ņemt dēļus, lai tiktu ārā no garāžas, jo izbraukt nebija iespējams Aizmugurē vēl nesaliku, ar regulatoriem par augstu, bez par zemu priekš šiem diskiem un riepām. Pagaidām stāvēs plauktā
Tā kā čoms uzmetināja sev taisno izplūdi, tad protams arī man miera nav, jo tas man jau sen ir "to do" sarakstā un drīzumā noteikti arī es tam ķeršos klāt, bet sākumā pilnīgi noteikti beidzot jāatrod brīvāks laiks, lai nomainītu spararatu, ko jau esmu pārāk ievilcis garumā. :faceoff:
Šīs nedēļas snapi Vakar dabūju m līstes Noteikti ka tika izlaisti daudz un dažādi sīkumi, bet principā virziens skaidrs. Šobrīd šis ir vienīgais daily braucamais un par turpmākajiem uzlabojiem tad arī atskaitīšos šeit.
Plānu vēl ir daudz un dažādu. Gan vizuāli gaidāmas lielas pārmaiņas gan arī tehniski uzlabojumi.
Paldies ja kāds izlasīja vai vismaz paskatījās bildes :)
Daži sīkumi:
Dabūtas M līstes pa kapeikām, kad uzliku vēl nebiju sakopis, pēc tam nenobildēju Iegādāts OEM glāžu un monētu turētājs. Tagad ar steigu jāsadomā kaut kas ar pārējām plastmasām, jo stšķirība iespaidīga. Būs vien laikam jādara tāpat kā izdarīja AF's un jāpārkrāso. Vēl uz maiņu pieteicās stūres reika. Nosliecos nevis par esošās restaurēšanu, bet jaunnedēļ paņemšu rūpnieciski atjaunoto Lauber. Paskatīsimies kā kalpos :cafe:
Tālāk esmu M kājas balsta meklējumos. Ja kādam ir var droši piedāvāt:super:
Domājams, ka uz pavasari notiks arī vizuālas pārvērtības, jo pa ziemu esmu apņēmies salasīt arī M bamperus. Vēl nemieru liek doma par FL priekšu, bet vēl neesmu izlēmis. Tomēr tie PreFL ir mazākumā
Dabūtas M līstes pa kapeikām, kad uzliku vēl nebiju sakopis, pēc tam nenobildēju Iegādāts OEM glāžu un monētu turētājs. Tagad ar steigu jāsadomā kaut kas ar pārējām plastmasām, jo stšķirība iespaidīga. Būs vien laikam jādara tāpat kā izdarīja AF's un jāpārkrāso. Vēl uz maiņu pieteicās stūres reika. Nosliecos nevis par esošās restaurēšanu, bet jaunnedēļ paņemšu rūpnieciski atjaunoto Lauber. Paskatīsimies kā kalpos :cafe:
Tālāk esmu M kājas balsta meklējumos. Ja kādam ir var droši piedāvāt:super:
Domājams, ka uz pavasari notiks arī vizuālas pārvērtības, jo pa ziemu esmu apņēmies salasīt arī M bamperus. Vēl nemieru liek doma par FL priekšu, bet vēl neesmu izlēmis. Tomēr tie PreFL ir mazākumā
kruts topiks!!!
Nomainīti priekšā kluči uz ATE, no BREMBO klučiem bija šausmīgie putekļi. Diski pēc mazgāšanas ļoti ātri palika melni un arī bija sākuši jau čīkstēt, lai gan nodilums vēl tāds ar ko braukt un braukt.
Jau labu laiku gribēju 3.0i resti priekšas bamperam. Šodien pie tās tiku. Par to paldies MAXixt un cena arī Vienīgais kas nu jau mulsina ir tas kā viņa izskatīsies, kad vairs nav hroma nāsis un ir smoked pagriezieni. Bet nu to rīt redzēsim
Jau labu laiku gribēju 3.0i resti priekšas bamperam. Šodien pie tās tiku. Par to paldies MAXixt un cena arī Vienīgais kas nu jau mulsina ir tas kā viņa izskatīsies, kad vairs nav hroma nāsis un ir smoked pagriezieni. Bet nu to rīt redzēsim
Vakar uzliku jauno reiku.
Nedaudz nočakarējos ar regulēšanu, bet it kā dabūju salikt kā vajag. Savērsums ar puslīdz noregulēts ar manu home made tool, bet tāpat atkal būs jābrauc uz stenda
Mainīju laukos, testdraivs bija pa hardcore gruntenes trepi. Stūrē vairāk brīvkustība nav
Šodien braucu uz Rīgu un priecājos par jauno reiku. Stūrēt ļoti patīkami, nekādu brīvgājienu, ļoti paklausīga stūre jau uz mazākajām kustībām. Pavisam minimāli gan ar savērsumu netrāpīju un stūre pavisam nedaudz šķībi to jāaizbrauc būs pieregulēt un tad jau tajā mezglā viss būs stīgā.
Vēl kamēr biju uz bedres apskatīju kā izskatās karājošais, no viņa tur vairs tikai nosaukums bet izskatās ka arī tas būs jāatliek uz 2 mēnešiem tāpat kā sajūgs, spararats un grīdas metināšana (ir jau atkal ko darīt pie grīdas, ar sliekšņiem viss ok, bet grīdā jau nākošais korķis izpuvis, vajadzēs raut ārā paklāju un ņemt rokā fleksi un kārtīgi visu metināmo pārmetināt).
Izskatās, ka nepaspēšu visu izdarīt līdz aizbraukšanai komandējumā diemžēl:hmm:
Tā kā darīt vēl ir daudz ko un plāni vēl kā Hitleram man ar to auto. Kā vakar pateica mans tēvs - baigi esi iemīlējis to mašīnu:D
Nedaudz nočakarējos ar regulēšanu, bet it kā dabūju salikt kā vajag. Savērsums ar puslīdz noregulēts ar manu home made tool, bet tāpat atkal būs jābrauc uz stenda
Mainīju laukos, testdraivs bija pa hardcore gruntenes trepi. Stūrē vairāk brīvkustība nav
Šodien braucu uz Rīgu un priecājos par jauno reiku. Stūrēt ļoti patīkami, nekādu brīvgājienu, ļoti paklausīga stūre jau uz mazākajām kustībām. Pavisam minimāli gan ar savērsumu netrāpīju un stūre pavisam nedaudz šķībi to jāaizbrauc būs pieregulēt un tad jau tajā mezglā viss būs stīgā.
Vēl kamēr biju uz bedres apskatīju kā izskatās karājošais, no viņa tur vairs tikai nosaukums bet izskatās ka arī tas būs jāatliek uz 2 mēnešiem tāpat kā sajūgs, spararats un grīdas metināšana (ir jau atkal ko darīt pie grīdas, ar sliekšņiem viss ok, bet grīdā jau nākošais korķis izpuvis, vajadzēs raut ārā paklāju un ņemt rokā fleksi un kārtīgi visu metināmo pārmetināt).
Izskatās, ka nepaspēšu visu izdarīt līdz aizbraukšanai komandējumā diemžēl:hmm:
Tā kā darīt vēl ir daudz ko un plāni vēl kā Hitleram man ar to auto. Kā vakar pateica mans tēvs - baigi esi iemīlējis to mašīnu:D
Labs topiks, prieks skatīties.
Visvairāk patīk maģis, varbūt vari iemest kādu linku kur var nopirkt precīzi tādu kā tev? Aliexpress redzu vienādus ar tavējo, bet markas un cenas ļoti atšķirās
Visvairāk patīk maģis, varbūt vari iemest kādu linku kur var nopirkt precīzi tādu kā tev? Aliexpress redzu vienādus ar tavējo, bet markas un cenas ļoti atšķirās
Pirku pa tiešu no http://xtrons.co.uk. TAjā brīdī biju UK un pieveda līdz mājām un ar lidmašīnu atvedu mājā. Nezinu kā būs ar sūtīšanām pa taisno uz LV