BMW e46 M50B31 Stroker TURBO
Labvakar visiem
Velētos padalīties ar jums sava drifta/ātras braukšanas auto būvēšanā.
Amm pa lielam sākuma stadija, standarta bmw e46 328i+LPG No uzlabojumiem kas tika veikti/daļēji jau bija:
-Metināts reduktors;
-Kaut kādas koilas;
-Poly bukses (daļeji piekarei)
-Land Cruiser amīši
-Homemade stupicu svarkas leņķis + šaibas
- FK automotive sporta taburetes
- Un protams Aliexpress hidra
-Lētais kancelejas preču līmpapīrs uzlīmju vietā
Pāris bildes))))))
Ja kādam ir interese var droši apskatīt video, process kā tika pārbūvēta šī mašīna
Ja kādam vēl arī nepazuda interese šeit būs mans viens no pirmajiem drifta vidakiem ar šo mašīnu plus mīnus pilsētā
Atceraties, vienmēr braucat uzmanīgi un viss ko tikko redzējāt video nav īsts un ir panākts ar datorgrafiku un montāžas palīdzību!
Uzreiz pērkot mašīnu galvennais kritērijs bija principā bundžas veselība, jo 2.8 motoru uzreiz jau zināju ka nedaudz pabuksēšu (ziemu) un raušu ārā, jo jāliek būs kas nopietnāks. Pieskatoties kā lietotājs AF buksē ar savu e46 turbo arī sagribējas turbu tieši e46 virsbūvē kaut kā, jo ņemot vērā to, ka normāla žurka tagad jau mūsdienās ir retums un par to cenu kategoriju principā jau varētu teikt ka vieglāk atrast jau ir e46.
Izdomājām būvēt motoru nedaudz neparastu, ar lielu tilpumu (samērā lielu) virs 3 litriem un iepūst viņā.
izmeklējot un paskaitot, visu nācās iegādāties virzuļus no HONDAS 4cyl. tagad diemžēl jau nepateikšu no tieši kāda modeļa tas bija, jo tas bija ļoti sen un tie virzuļi man atstāvēja plauktiņā ap 2gadiem. diametrs 86mm, tāpēc no siena šķūņa tika izvilkts nobrauktais M50 bloks kurš tika izborēts un aiziet )))))
Virzuļi arī tika nedaudz pārtaisīti lai derētu BMW pirkstam, kā arī augšā tika uztaisītas lielākas gropes vārstiem. Tātad iss spec list:
Bloks M50(vanoss) izborēts uz 86mm
Virzuļi no 4cyl Hondas 86mm un Kompresijas pakāpe ar viņiem ir zem 9
Klaņi Kaltie MaxSpeedingRods, 135mm
Koķene no m54b30
Galvas blīve USA M3 s52 standarta
Sadalenes Ieplūde s52
Izplūde m50bezvanoss (ieplūdniece)
Galva principā standarta m52b23/28 tikai vārstu atsperes no m54b30 (itkā esot cietākas)
ARP galvas špiļkas
Eļļas sūknis no m52b28
Dzinējs būs paredzēts pūtienam, bet pagaidām ir doma viņu salasīt un pabuksēt ar viņu atmosfēras versijā (pagaidām)
Jo pilnai laimei turbo projektamdaudz kas jau ir iegādāts un daudz kā kā parasti arī nav, bet buksēt apkārt gribās
Tas viss protams notika vasarā ne jau ziemā, vienkārši topiks lēni būvējas nu jeb precīzāk tikai tagad sāka būvēties
Visu sīkāk un foršāk esmu pastāstījis uzmontētajā video, kā arī nedaudz iekļāvu arī vēsturi, kāpēc es izdomāju būvēt šādu auto un tādu motoru
Tas ir mans pirmais video kameras priekšā, tāpēc lūdzu stipri neheitot to!
Un video ir krievu valodā, bet stipri nesatraucieties par to, jo es māku gan latviešu, gan arī angļu valodu, tāpēc nākotnē noteikti būs video arī valsts valodā, varbūt arī angliski (es ceru)
Pāris kadri no video
Velētos padalīties ar jums sava drifta/ātras braukšanas auto būvēšanā.
Amm pa lielam sākuma stadija, standarta bmw e46 328i+LPG No uzlabojumiem kas tika veikti/daļēji jau bija:
-Metināts reduktors;
-Kaut kādas koilas;
-Poly bukses (daļeji piekarei)
-Land Cruiser amīši
-Homemade stupicu svarkas leņķis + šaibas
- FK automotive sporta taburetes
- Un protams Aliexpress hidra
-Lētais kancelejas preču līmpapīrs uzlīmju vietā
Pāris bildes))))))
Ja kādam ir interese var droši apskatīt video, process kā tika pārbūvēta šī mašīna
Ja kādam vēl arī nepazuda interese šeit būs mans viens no pirmajiem drifta vidakiem ar šo mašīnu plus mīnus pilsētā
Atceraties, vienmēr braucat uzmanīgi un viss ko tikko redzējāt video nav īsts un ir panākts ar datorgrafiku un montāžas palīdzību!
Uzreiz pērkot mašīnu galvennais kritērijs bija principā bundžas veselība, jo 2.8 motoru uzreiz jau zināju ka nedaudz pabuksēšu (ziemu) un raušu ārā, jo jāliek būs kas nopietnāks. Pieskatoties kā lietotājs AF buksē ar savu e46 turbo arī sagribējas turbu tieši e46 virsbūvē kaut kā, jo ņemot vērā to, ka normāla žurka tagad jau mūsdienās ir retums un par to cenu kategoriju principā jau varētu teikt ka vieglāk atrast jau ir e46.
Izdomājām būvēt motoru nedaudz neparastu, ar lielu tilpumu (samērā lielu) virs 3 litriem un iepūst viņā.
izmeklējot un paskaitot, visu nācās iegādāties virzuļus no HONDAS 4cyl. tagad diemžēl jau nepateikšu no tieši kāda modeļa tas bija, jo tas bija ļoti sen un tie virzuļi man atstāvēja plauktiņā ap 2gadiem. diametrs 86mm, tāpēc no siena šķūņa tika izvilkts nobrauktais M50 bloks kurš tika izborēts un aiziet )))))
Virzuļi arī tika nedaudz pārtaisīti lai derētu BMW pirkstam, kā arī augšā tika uztaisītas lielākas gropes vārstiem. Tātad iss spec list:
Bloks M50(vanoss) izborēts uz 86mm
Virzuļi no 4cyl Hondas 86mm un Kompresijas pakāpe ar viņiem ir zem 9
Klaņi Kaltie MaxSpeedingRods, 135mm
Koķene no m54b30
Galvas blīve USA M3 s52 standarta
Sadalenes Ieplūde s52
Izplūde m50bezvanoss (ieplūdniece)
Galva principā standarta m52b23/28 tikai vārstu atsperes no m54b30 (itkā esot cietākas)
ARP galvas špiļkas
Eļļas sūknis no m52b28
Dzinējs būs paredzēts pūtienam, bet pagaidām ir doma viņu salasīt un pabuksēt ar viņu atmosfēras versijā (pagaidām)
Jo pilnai laimei turbo projektamdaudz kas jau ir iegādāts un daudz kā kā parasti arī nav, bet buksēt apkārt gribās
Tas viss protams notika vasarā ne jau ziemā, vienkārši topiks lēni būvējas nu jeb precīzāk tikai tagad sāka būvēties
Visu sīkāk un foršāk esmu pastāstījis uzmontētajā video, kā arī nedaudz iekļāvu arī vēsturi, kāpēc es izdomāju būvēt šādu auto un tādu motoru
Tas ir mans pirmais video kameras priekšā, tāpēc lūdzu stipri neheitot to!
Un video ir krievu valodā, bet stipri nesatraucieties par to, jo es māku gan latviešu, gan arī angļu valodu, tāpēc nākotnē noteikti būs video arī valsts valodā, varbūt arī angliski (es ceru)
Pāris kadri no video
Pēdējais labojis MyPlace - 18 Aug 2020, 11:45, kopā labots 1 reizi.
ar kompatu pa brugji
Respect Manuprāt šis būs viens no topikiem, kas motivēs citus 3er lietotājus.
Ļoti labs video tev sanācis, gaidu ļoti turpinājumu!
A tu zaļo e34 pārdevi? Motoru raitx palīdzēja sabūvēt? Viņa e30 vispār vēl dzīvs? Noteikti piesekošu jo Rēzeknē steokeri ļoti labi sanāk
Jā visu nopārdevis esmu palicis tikai e46 tagad Jā Raitis piepalīdzēja vietām (saregulēja sadalenes un saslēdza elektrību) e30 vēl dzīvs jā, tikai kaut kur noglabājies
Ļoti interesants un daudzsološs topiks
Ieteiktu nemāžoties ar to spolēšanu atmosfēriskā versijā, būvē uzreiz kā jābūt
Ieteiktu nemāžoties ar to spolēšanu atmosfēriskā versijā, būvē uzreiz kā jābūt
Labvakar dārgie draugi
Dalos ar jums savā jaunajā video par sava autiņa tapšānu (ceru ka gaidījāt turpinājumu )
Šajā video jūs redzēsiet dzinēja tapšanas procesu, jauno izplūdi, pirmos braucienus un pirmās problēmas, daudz runāšu un ik pa laikam būs arī kāds ekšena gabals
Tāpēc iekārtojies ērti un jauku skatīšanos
Un noteikti paraksties uz kanālu, ja patika video un vēlies redzēt kas notiks tālāk)))))
P.s. Bildēs daži kadri no video)))) Vienkārši negribās te daudz ko rakstīt kaut ko zem bildēm nu paši video visu redzēsiet, ja kādi jautājumi droši rakstat jauku dienu )))))
Dalos ar jums savā jaunajā video par sava autiņa tapšānu (ceru ka gaidījāt turpinājumu )
Šajā video jūs redzēsiet dzinēja tapšanas procesu, jauno izplūdi, pirmos braucienus un pirmās problēmas, daudz runāšu un ik pa laikam būs arī kāds ekšena gabals
Tāpēc iekārtojies ērti un jauku skatīšanos
Un noteikti paraksties uz kanālu, ja patika video un vēlies redzēt kas notiks tālāk)))))
P.s. Bildēs daži kadri no video)))) Vienkārši negribās te daudz ko rakstīt kaut ko zem bildēm nu paši video visu redzēsiet, ja kādi jautājumi droši rakstat jauku dienu )))))
Cool. Kāda vadība?
Pagaidām viss brauc uz pilnīga stoka bosch 413. Protams kad būs pūtiens plānoju Vems vai Ecu master, bet nu pastāv arī iespēja, ka varbūt arī stock paliks (viss no finansēm atkarīgs) Saprotu ka ekonomēt nav prāta darbs, bet nu redzēs kā būs))))
A ko tu tur uz galvas virsū smēreji?
P.s stock skrūves vari pievilkt par 180° kaut vai , vairāk galva nepievilksies, tik skrūves pastiepsies tā viņas ir uzprojektētas
P.s stock skrūves vari pievilkt par 180° kaut vai , vairāk galva nepievilksies, tik skrūves pastiepsies tā viņas ir uzprojektētas
Izskatās pēc shellack
Jā šellaka tieši tā! nostāsti bija ja abas virsmas taisnas blīve jauna ar stock skrūvēm pievelkot nu ap 1bar tur mierīgi nu tad jau redzēs tā kā tilpums ir pietiekams uz 1bar arī būtu jābūt kaut kādai jaudai
Līdz 1bar tas nav izteicējs, grieze jeb jauda ir izteicējs, vairāku zinoši cilvēku pieredze gan saka ka līmes neko nepalīdz, tik ja virsma ir kakaina un poraina , lai var auto ātri pārdot, ja skatāmies no degkameras blīvēšanas puses tad tieši starp metāliem nekam liekam nedrīkst būt, kāpēc arī stock un performance blīvju ražotājs uzsver uz to, lai plaknes būtu perfekti apstrādātas un bez liekā. Nu īsāk sakot brauksi tu tāpat nemierīgi, redzēs, pagaidām tik teorija. Bet gropes blokā gan varēji izborēt , tas gan pārbaudīti palīdz.
Buksēsim redzēsim pagaidām ar šellaku nav bijis problēmu (bet nu protams nav tas manā pieredze darīts uz turbo dzinējiem) nu dzīve rādīs kā būs, ja viss pūtīsies labi un brauks, tad sagriezt špiļkas un nomainīt blīvi liksies pupu mizas, ka tik lai gāzēt tālāk
Kas tur ir par kompresijas pakāpi ja grasies 1bar iedot, bet atmo versijā arī verās?
Tāds dzinējs sanācis intersants bet atmo versijā teikšu godīgji apgriezienos griezžas tikai, domāju ka apakšas arī labas būs, bet kaut kā nav pa manam, nezinu varbūt tā liekas tikai. Kompresijas pakāpe ir biķi zem 9 ar šiem virzuļiem un klaņiem, Pirmajā video nedaudz vairāk stāstīju par to))))
Skatos tirgo izplūdi, būs turboo?)
Tieši tā!