Arbuuza e90 Jeņķis.
BMW arī Āfrikā ir BMW. Respketīvi visi (vismaz 3er - ar citiem īsti nav braukts) vadās līdzīgi. Vis jūtamākā atšķirība ir tieši gabarītos un svarā, jo to jūt. Pēc E90 iekāpjot E36 liekas tas tāds spēļu auto (mazs, mīlīgs). Bet stūrējas līdzigi. Es baigo atšķirību dinamikas, vadāmības ziņā E46 no E90 nejūtu (E36 cits stāsts, tur visu nosaka kas sadarīts ar auto, jo neviens vairs nebrauc ar stock piekari).
1.kart, saku pec savas pieredzes, e90 ir lielisks komforts,ja runajam par skanas izolaciju! Visaadi citaadi, mans e90 man nav vel sagadaajis nevienu nopietnu problemu 5gadu laika! Stradaa viss lieliski! Dzelzi kalpo labi,esmu pamainijis tik pa kadam stures pirkstam un dazas sviras! Ar visu cietu braukshanu un r19!
Virsbuve ari vel bez rusas,ka tas nakas pa 5 ziemas sezonam lv ,nezinu. Pedejais,kas mani visvairak saista ir dizains,izskats, kad esi gatavs sezonai, mashina var izskatiities loti sportiski un musdienigi, pa spiti tam,ka tai jau ir 14 gadi
Bet tas nemaina faktu,ka gribetu f30
Virsbuve ari vel bez rusas,ka tas nakas pa 5 ziemas sezonam lv ,nezinu. Pedejais,kas mani visvairak saista ir dizains,izskats, kad esi gatavs sezonai, mashina var izskatiities loti sportiski un musdienigi, pa spiti tam,ka tai jau ir 14 gadi
Bet tas nemaina faktu,ka gribetu f30
Sturejas daudz labāk e9* , tas galvenokārt saistīts ar piekares progresīvo kasteru un aizmugurē pat Toe
Sencim ir e87 ar Eibach sportline atsperēm un poli buksēm priekšā (jo stock bukses lv ceļos sitās cauri) un sturējas nenormāli labi, citi e9* ar kuriem esmu braucis arī ir pasaka ja salīdzina stock e36/46.
Par brīnumu e9* nepūst tik traki, pat apskadetas arkas jau 3 gadus bez ievērojamas rūsas, tik drusku oksidējoša metāls un viss. Tas pats arī citur virsbuvē, kaut arī auto Latvijā ir no 09 gada laikam .
Salons gan tizla un auksta plastmasa.
Vot aizgāja diskusija.
Anyway, autiņu beidzot var normāli pabraukt, bet darbi vēl kā jūra. Otrs daily tika atņemts (tēvam ir nepieciešams) tādēļ sakostiem zobiem nākas ar šito ripināties uz darbu. Lielākais jaudas trūkums bij dēļ svecēm kuras ar pēdējo (burtiski pēdējo) dzīvību Jeņķi kustināja uz priekšu. Nākamais kam jāpieķeras būs kompensātori, jo tie sākuši grabēt un tad jau jāštuko kas ar kārbu (sāku sliekties uz manual swapu), bet droši vien tiks restaurēta šī pati. Tagad auto gaitā iet nosacīti normāli, bet uzsāk galīgi gausi, slēdzot M/S režīmā, ir jau dzīvelīgāks, bet tāpat.
Bildes kādas varbūt iemetīšu vakarā.
Anyway, autiņu beidzot var normāli pabraukt, bet darbi vēl kā jūra. Otrs daily tika atņemts (tēvam ir nepieciešams) tādēļ sakostiem zobiem nākas ar šito ripināties uz darbu. Lielākais jaudas trūkums bij dēļ svecēm kuras ar pēdējo (burtiski pēdējo) dzīvību Jeņķi kustināja uz priekšu. Nākamais kam jāpieķeras būs kompensātori, jo tie sākuši grabēt un tad jau jāštuko kas ar kārbu (sāku sliekties uz manual swapu), bet droši vien tiks restaurēta šī pati. Tagad auto gaitā iet nosacīti normāli, bet uzsāk galīgi gausi, slēdzot M/S režīmā, ir jau dzīvelīgāks, bet tāpat.
Bildes kādas varbūt iemetīšu vakarā.
Vienkāršāk un lētāk nebūs vnk uzlikt citu bu kārbu? Zinu, never know, vai arii nebūs drīz pipec , bet ja njem no norm pārdevēja , pie kā iespēja vēl iztestēt , var labu kārbu atrast. Jo nezinu vai visiem tā , bet man ar restaurētām kārbām nav labākā pieredze. Ne tikai bmw bet arīArbuuzs rakstīja: ↑24 Mar 2019, 10:18 Vot aizgāja diskusija.
Anyway, autiņu beidzot var normāli pabraukt, bet darbi vēl kā jūra. Otrs daily tika atņemts (tēvam ir nepieciešams) tādēļ sakostiem zobiem nākas ar šito ripināties uz darbu. Lielākais jaudas trūkums bij dēļ svecēm kuras ar pēdējo (burtiski pēdējo) dzīvību Jeņķi kustināja uz priekšu. Nākamais kam jāpieķeras būs kompensātori, jo tie sākuši grabēt un tad jau jāštuko kas ar kārbu (sāku sliekties uz manual swapu), bet droši vien tiks restaurēta šī pati. Tagad auto gaitā iet nosacīti normāli, bet uzsāk galīgi gausi, slēdzot M/S režīmā, ir jau dzīvelīgāks, bet tāpat.
Bildes kādas varbūt iemetīšu vakarā.
citiem auto, liekas ka nav vnk iespējams pilvērtīgi restaurēt, lai pēc max 2 gadiem atkal nebūtu problēmas.. mosh tikai man tāda pieredze, so just saying.
Šim motoram visbiežāk grab valvetronic dēļ nepareizas košanas nekā kompensātori. Tākā esi gatavs arī dārgākam remontam.Arbuuzs rakstīja: ↑24 Mar 2019, 10:18 Vot aizgāja diskusija.
Anyway, autiņu beidzot var normāli pabraukt, bet darbi vēl kā jūra. Otrs daily tika atņemts (tēvam ir nepieciešams) tādēļ sakostiem zobiem nākas ar šito ripināties uz darbu. Lielākais jaudas trūkums bij dēļ svecēm kuras ar pēdējo (burtiski pēdējo) dzīvību Jeņķi kustināja uz priekšu. Nākamais kam jāpieķeras būs kompensātori, jo tie sākuši grabēt un tad jau jāštuko kas ar kārbu (sāku sliekties uz manual swapu), bet droši vien tiks restaurēta šī pati. Tagad auto gaitā iet nosacīti normāli, bet uzsāk galīgi gausi, slēdzot M/S režīmā, ir jau dzīvelīgāks, bet tāpat.
Bildes kādas varbūt iemetīšu vakarā.
Principā laikam atradu to ko pirmo jāskatās, tikšķēšana izklausās identiska . Tik atšķirībā no šitā, man tā tikšķoņa ir visu laiku.
Kāda svaigāka bilde - vakar tika ieķerti R18 vasaras diski. Mašīnas izskats pagriezies pa 180 grādiem. Tālāk beidzot jāķeras klāt tehniskajam.
Kas Tev ir uz jumta?
Pabūts pie Dogmas un noskaidrots tīri orientējoši kas jādara, sāku jau uztraukties, ka būs baigi jāpiķo un karoč autiņš būs galīgs iegrābiens, bet galu galā nav nemaz tik slikti.
Pa lielam -
Kompensatori
Valvetroniks
2. zonde
Vakarā braucot arī stūres pastūzis kautko sāka jaukt prātu, tas arī būs janočeko.
Pa lielam -
Kompensatori
Valvetroniks
2. zonde
Vakarā braucot arī stūres pastūzis kautko sāka jaukt prātu, tas arī būs janočeko.
Arbuuzs rakstīja: ↑13 Apr 2019, 11:55 Pabūts pie Dogmas un noskaidrots tīri orientējoši kas jādara, sāku jau uztraukties, ka būs baigi jāpiķo un karoč autiņš būs galīgs iegrābiens, bet galu galā nav nemaz tik slikti.
Pa lielam -
Kompensatori
Valvetroniks
2. zonde
Vakarā braucot arī stūres pastūzis kautko sāka jaukt prātu, tas arī būs janočeko.
Tu taisies kompensatorus mainit?
Tu esi no Rigas, labprat satiktos un dzive paklausiitos un izbrauktu ar citu n52b25!
Jā, kārtējās bildes bez īsta update, bet draugs palūdza lai viņam uzcepj kādu foto un pie reizes arī tad savējam uzņēmu pāris.
Kompensatori, kā tad...
MOTUL, LEMFORDER, BREMBO, SACHS, KILEN, BOSCH, MAHLE, NISSENS u.c. ražotāju daļas un materiāli par pieejamām cenām. PM.
Ledus nedaudz sakustējās, e90 jau kādus mēnešus 2 tēlo pieminekli pagalmā, jo parādijās šausmīga elektrības noplūde un mašīnai pastāvot 3h aķis ir sauss. Kep lep kka aizripināts līdz Jēkabpilij samainīt priekšējo stiklu + priekšā pirkstu kas bija galīgi sadalijies un uztaisīta savirze.. Nākamnedēļ dodos pie elektriķa, lai tas iet pāri visam un meklē noplūdi. Visādi citādi nekas nav mainijies. Tad beidzot būs jāķer klāt pie motora. Finanses pagaidām limitētas, tamdēļ varbūt liekas ka visu daru atčgārni, ka netiek risinātas nopietnākas problēmas. Bet daru to ko uz to brīdi var izdarīt. Auto man nav vienīgais, tādēļ arī tik ļoti nedeg.
BMW un Elektrības noplūde un vārdi "nedeg"vienā tekstā skan intresanti... ceru ka auto stav ar noņemtam klemēmm...
Stāv. Zinu ka šitos īsti bez elektrības nevar atstāt, bet neko īsti darīt nevar. Nevaru 24/7 ar lādētāju stāvēt blakus.skaidra_nauda rakstīja: ↑12 Jūl 2019, 11:39 BMW un Elektrības noplūde un vārdi "nedeg"vienā tekstā skan intresanti... ceru ka auto stav ar noņemtam klemēmm...
Pa vienam drošinātājam ņem ārā un skaties kas pa vainu.
Tie kas teiks ka jaunām māšīnām tā nevar, tad es nezinu kas ir sliktāk ka aķi ēd nost, vai ka jāpieslēdz pie kompja vēlāk.
Tie kas teiks ka jaunām māšīnām tā nevar, tad es nezinu kas ir sliktāk ka aķi ēd nost, vai ka jāpieslēdz pie kompja vēlāk.
- ikey07