VuskansDavis 330d e91
Sveiciens visiem.
pēc ilgās kopā būšanas ar savu veco volvo, beidzot izlēmu beigt būt pensionārs un nebraukt vairs ar volvo (gandrīz gan sanāca jaunāks volvo, bet priecājos, ka tā nesanāca)
Ilgi briedu savam pirmajam bmw, ilgi arī meklēju līdz atradu šo e91. Iegādājos 30.11.2018. Vēlmes bija lielākas - facelifts, m57 dīzelis (šis jau gandrīz visus variantus no feisiem atmeta), automāts, āda ar apsildi, lielā nafigācija un xenons, taču sanāca kkas nedaudz plikāks, bet ne sliktāks. Kan pašam kā 4tais auto šis.
Tātad auto 2006 gada beigas, tīri neko aprīkots. Noripojis bija 323k km (pēc auto-records.com atbilst, tāpēc, laikam, pat reāls, bet tāda sajūta arī ir pēc kopējā auto stāvokļa)
aprīkojums lielos vilcienos:
pačka ārā, iekšā un arī piekarē,
melnie griesti ar panorāmas lūku,
tumšā optika aizmugurē,
lielā navigācija,
smuks salons,
manuālis,
rwd,
2 disku un riepu komplekti,
elektriski nolaižamais āķis
te kopā ar volvix pirmo reizi un pēdējo ziemas izskats:
un vasaras: pagaidām ļoti patīk, bet plāni jau ir - derētu purnu padarīt zemāku, priekšā facelift non-xenon optika, sakārtot vizuālo un uzlikt keramiku un tikt galā ar mazām tehniskām problēmām, kā arī bišk iebērt vairāk ogles motorā. dpf esot jau likvidēts, bet lieki ņūtoni tāpat par ļaunu nenāks.
pēc ilgās kopā būšanas ar savu veco volvo, beidzot izlēmu beigt būt pensionārs un nebraukt vairs ar volvo (gandrīz gan sanāca jaunāks volvo, bet priecājos, ka tā nesanāca)
Ilgi briedu savam pirmajam bmw, ilgi arī meklēju līdz atradu šo e91. Iegādājos 30.11.2018. Vēlmes bija lielākas - facelifts, m57 dīzelis (šis jau gandrīz visus variantus no feisiem atmeta), automāts, āda ar apsildi, lielā nafigācija un xenons, taču sanāca kkas nedaudz plikāks, bet ne sliktāks. Kan pašam kā 4tais auto šis.
Tātad auto 2006 gada beigas, tīri neko aprīkots. Noripojis bija 323k km (pēc auto-records.com atbilst, tāpēc, laikam, pat reāls, bet tāda sajūta arī ir pēc kopējā auto stāvokļa)
aprīkojums lielos vilcienos:
pačka ārā, iekšā un arī piekarē,
melnie griesti ar panorāmas lūku,
tumšā optika aizmugurē,
lielā navigācija,
smuks salons,
manuālis,
rwd,
2 disku un riepu komplekti,
elektriski nolaižamais āķis
te kopā ar volvix pirmo reizi un pēdējo ziemas izskats:
un vasaras: pagaidām ļoti patīk, bet plāni jau ir - derētu purnu padarīt zemāku, priekšā facelift non-xenon optika, sakārtot vizuālo un uzlikt keramiku un tikt galā ar mazām tehniskām problēmām, kā arī bišk iebērt vairāk ogles motorā. dpf esot jau likvidēts, bet lieki ņūtoni tāpat par ļaunu nenāks.
Slēpts saturs: Parādīt
glīts unītis
ja gribi faceliftu tad haube ari jamaina, jo uzreiz cits izskats
bet ja vajaga zamāku nolaist tavu auto , raksti Pm
ja gribi faceliftu tad haube ari jamaina, jo uzreiz cits izskats
bet ja vajaga zamāku nolaist tavu auto , raksti Pm
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Krutas aizm.lampas!!
Salona bilde?
Salona bilde?
salonu mēģināšu kkad jēdzīgi nobildēt, jo galīgi nebildējas. Bildēs izskatās krimināli, parasti.
Salonam vajag saulainu dienu un polarizējošo filtru, tad sanāk viss labāk, tumšās vietas klūst tumšākas, un tur kur saule, tur paliek neitrāli melns ( ja melns salons )VuskansDavis rakstīja: ↑09 Apr 2019, 20:37 salonu mēģināšu kkad jēdzīgi nobildēt, jo galīgi nebildējas. Bildēs izskatās krimināli, parasti.
- ikey07
Salons nav tikai melns, tāpēc ar telefonu īsti nav nobildējams
Izskatās ka pat šajā bildē nav pareizā ādas krāsa beņķiem, bet varētu būt diezgan tuvu tam (bilde pārāk kvalitatīva arī nav, priekš pustumsas liekas ok )
Bet runājot par salonu - negribēju gaišo, gribēju melnu - ideāli brūnu. Nu šis ir sarkanbrūns, kas arī bija ļoti labs variants. Žēl ka nav ar elektro regulējamu, atmiņām un apsildi, bet LV tirgū baigi nav ko izvēlēties.
Izskatās ka pat šajā bildē nav pareizā ādas krāsa beņķiem, bet varētu būt diezgan tuvu tam (bilde pārāk kvalitatīva arī nav, priekš pustumsas liekas ok )
Bet runājot par salonu - negribēju gaišo, gribēju melnu - ideāli brūnu. Nu šis ir sarkanbrūns, kas arī bija ļoti labs variants. Žēl ka nav ar elektro regulējamu, atmiņām un apsildi, bet LV tirgū baigi nav ko izvēlēties.
Runājot par ņūtoniem..
Noķēru šoku par to, ka man ir čipsēts bmw braucu ar domu noskaidrot kas tur ir, jo no rūpnīcas deforsēts uz 155kw, taču dpf izgriezts un čoma A5 ar 3.0d nu nekadīgi līdzi netiek..
Bet par visu pēc kārtas.
Lieldienās beidzot nomainīju termostatus, celinsiksnu un ruļļus/spriegotāju. Jebatorija uz visu dienu, izrādījās, ka tikai mazais beigts, bet ja jau nojaukts un nopirkts, tad saliku jaunus oem bmw termostatus, Gates cdliņsiksnas un Ina spriegotāju un parazītrulli. Ūdenssūkni arī varbūt vajadzēja, bet takā šogad pat intercars lieldienās īsti nestrādāja, tad nekā. Patēriņš jūtami samazinājās pēc nomaiņas, nu vairs nav atšķirības - vecs uber ekAnomiskais aelis iekš volvo vai samērā mūsdienīgs, lielākas litrāžas un jaudas bmw. Temperatūra arī skaisti turās ap 88-90 grādiem. Viss kā vajag būt.
Februārī kaimiņš pie mājas bija uzstumies, bet, par laimi, normāls cilvēks, atstāja telefona numuru un sarakstījām saskaņoto. Maija beigās beidzot sataisīja blakus mājas serviss. Tika cauri ar pulēšanu + pieķēra klāt šādus tādus vecos kasjakus.
Buldes ar gatavu nav, bet tiešām veiksmīgi sanāca un nevajadzēja krāsot neko.
Pabiju ar auto maija brīvdienās Slovākijā. Pēc volvo viegls šoks, cik daudz jaudas ir un cik mazs patēriņš kopā sanāca.
Protams, nedaudz pārbaudīts kā iet utt, bet limitus nesasniedzu, tāpat pietika. Pēc brauciena tikai bremžu diski palika nedaudz taisnāki pēc dažām bremzēšanām uz poļu bāņiem.
Un visbeidzot par dyno day, jā, šoku noķēru, uz ratiem 177. 1kw ~ 240zs, motoram itkā 209.8kw ~ 286zs, un 643nm. Baigi gribas salīdzināšanai aizbraukt uz Jelgavas stendu, kur volvo mociju, bet laika nav īsti.
Kkad pirms jaudas stenda sāka gaudot gultnis, kuru pēc Jāņiem samainīja, tad arī tika nočekots, ka priekšā kkādas bukses beigtas, kuras nav jēgas mainīt, kamēr ir vēl līki bremžu diski, tāpēc izdomāju, ka nav jēgas virpot un ņēmu visu jaunu
Ate powerdisk ar keramiskajām uzlikām (jau zinu, ka vajadzēja likt parastos), kā arī jaunas meyles priekšējās sviras, kurām bukses bija beigtas, jo nebija ticība, ka šarnīri vēl iet daudz un dikti, ja tās ir vēl oriģinālās sviras Tuvojas arī eļļas maiņa, tagadējā eļļa nereāli deg vai tiek ēsta.
Bet par visu pēc kārtas.
Lieldienās beidzot nomainīju termostatus, celinsiksnu un ruļļus/spriegotāju. Jebatorija uz visu dienu, izrādījās, ka tikai mazais beigts, bet ja jau nojaukts un nopirkts, tad saliku jaunus oem bmw termostatus, Gates cdliņsiksnas un Ina spriegotāju un parazītrulli. Ūdenssūkni arī varbūt vajadzēja, bet takā šogad pat intercars lieldienās īsti nestrādāja, tad nekā. Patēriņš jūtami samazinājās pēc nomaiņas, nu vairs nav atšķirības - vecs uber ekAnomiskais aelis iekš volvo vai samērā mūsdienīgs, lielākas litrāžas un jaudas bmw. Temperatūra arī skaisti turās ap 88-90 grādiem. Viss kā vajag būt.
Februārī kaimiņš pie mājas bija uzstumies, bet, par laimi, normāls cilvēks, atstāja telefona numuru un sarakstījām saskaņoto. Maija beigās beidzot sataisīja blakus mājas serviss. Tika cauri ar pulēšanu + pieķēra klāt šādus tādus vecos kasjakus.
Buldes ar gatavu nav, bet tiešām veiksmīgi sanāca un nevajadzēja krāsot neko.
Pabiju ar auto maija brīvdienās Slovākijā. Pēc volvo viegls šoks, cik daudz jaudas ir un cik mazs patēriņš kopā sanāca.
Protams, nedaudz pārbaudīts kā iet utt, bet limitus nesasniedzu, tāpat pietika. Pēc brauciena tikai bremžu diski palika nedaudz taisnāki pēc dažām bremzēšanām uz poļu bāņiem.
Un visbeidzot par dyno day, jā, šoku noķēru, uz ratiem 177. 1kw ~ 240zs, motoram itkā 209.8kw ~ 286zs, un 643nm. Baigi gribas salīdzināšanai aizbraukt uz Jelgavas stendu, kur volvo mociju, bet laika nav īsti.
Kkad pirms jaudas stenda sāka gaudot gultnis, kuru pēc Jāņiem samainīja, tad arī tika nočekots, ka priekšā kkādas bukses beigtas, kuras nav jēgas mainīt, kamēr ir vēl līki bremžu diski, tāpēc izdomāju, ka nav jēgas virpot un ņēmu visu jaunu
Ate powerdisk ar keramiskajām uzlikām (jau zinu, ka vajadzēja likt parastos), kā arī jaunas meyles priekšējās sviras, kurām bukses bija beigtas, jo nebija ticība, ka šarnīri vēl iet daudz un dikti, ja tās ir vēl oriģinālās sviras Tuvojas arī eļļas maiņa, tagadējā eļļa nereāli deg vai tiek ēsta.
ja ēd esošo eļļu, tad ir ieliets sūds
īstu mantu neēdīs
esmu braucis ar shell helix ultra 5w30 C3
un dīzelis patēriņu izdomā, nevis rāda reālo
īstu mantu neēdīs
esmu braucis ar shell helix ultra 5w30 C3
un dīzelis patēriņu izdomā, nevis rāda reālo
Sakarīgs universālis.
Mans M57 tik līdz vidējam līmenis noēda, tagad turās lieliski, bet tā pat būs jāpaseko kartera ventilācija.. Varbūt visu laiku lej uz max?
Patērīņs nav nekas nereāls, ja kruīzē tik pats nesen nobraucu 550km ar 32 litriem, 335d, protams, ikdienā cipars ir pavisam cits.
Mans M57 tik līdz vidējam līmenis noēda, tagad turās lieliski, bet tā pat būs jāpaseko kartera ventilācija.. Varbūt visu laiku lej uz max?
Patērīņs nav nekas nereāls, ja kruīzē tik pats nesen nobraucu 550km ar 32 litriem, 335d, protams, ikdienā cipars ir pavisam cits.
e36
eļļa itkā sūds nav, pēc labākās sirdsapziņas ielēju neiepisot nevienu kapeiku, bet nu vairāk neliešu. nav vērts un ik pa 6-7k km nemainīšu.
patēriņš tāds arī bij, pēc bākas metodes tas pats vien sanāca, ar visu to, ka netika braukts baigi mierīgi.
patēriņš tāds arī bij, pēc bākas metodes tas pats vien sanāca, ar visu to, ka netika braukts baigi mierīgi.