Minišoseja
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- chevron_right
Nevar, var tikai ja ir būris.Kristaps85 rakstīja:Ar neregulējamu kausu var braukt?
Kurš domā startēt?
Varbūt kādam idejas ko varētu uzlabot?
Manas idejas:
- jāievieš kauss par vislielāko centību un jādod uzreiz man
- gribetos vairak braukti, sesdiena vai svetdiena, lai var veikt eksperimentus ar regulejumiem utt.
- roteriem jabut vienadi izliktiem tapat ka treninjos un ta lai nevajadzetu strauji nomest atrumu, bet lai varetu pusgāzē izbraukt
- daudz vairāk braucēji vienā sesijā, lielāks kaifs
Varbūt kādam idejas ko varētu uzlabot?
Manas idejas:
- jāievieš kauss par vislielāko centību un jādod uzreiz man
- gribetos vairak braukti, sesdiena vai svetdiena, lai var veikt eksperimentus ar regulejumiem utt.
- roteriem jabut vienadi izliktiem tapat ka treninjos un ta lai nevajadzetu strauji nomest atrumu, bet lai varetu pusgāzē izbraukt
- daudz vairāk braucēji vienā sesijā, lielāks kaifs
https://www.youtube.com/watch?v=XFj7_-D5z-U
https://www.youtube.com/watch?v=UhLITdW ... 198.732962
Man jau liekas ka aizmugurē galīgi nav saķeres
https://www.youtube.com/watch?v=UhLITdW ... 198.732962
Man jau liekas ka aizmugurē galīgi nav saķeres
Neesmu eksperts un gan jau kļūdos, bet tur vairāk izskatās pēc braukšanas stila.riebeklis rakstīja:https://www.youtube.com/watch?v=XFj7_-D5z-U
https://www.youtube.com/watch?v=UhLITdW ... 198.732962
Man jau liekas ka aizmugurē galīgi nav saķeres
t.i. Puslīkumā un līkuma izejā pilna gāze izskatās, ka ir pie vainas. :)
+e30 piekare - semi trailing arms
The semi-trailing arms have been criticized for the dynamic toe & camber changes inherent to the suspension geometry, causing bump steer in hard cornering situations (such as racing and autocross). This has contributed to the E30 as having a reputation for "tail happy" handling, where rear grip is reduced in certain situations, leading to oversteer
The semi-trailing arms have been criticized for the dynamic toe & camber changes inherent to the suspension geometry, causing bump steer in hard cornering situations (such as racing and autocross). This has contributed to the E30 as having a reputation for "tail happy" handling, where rear grip is reduced in certain situations, leading to oversteer
Kalendārs 2017
treniņš, 25.aprīlis, Biķernieki, 18:00 - 20:00
1.posms, 2.maijs, Biķernieki, 18:00 - 20:00
treniņš, 16.maijs, Biķernieki, 18:00 - 20:00
2.posms, 18.maijs, Biķernieki, 18:00 - 20:00
treniņš, 13.jūnijs, Biķernieki, 18:00 - 20:00
3.posms, 15.jūnijs, Biķernieki, 18:00 - 20:00
treniņš, 4.jūlijs, Biķernieki, 18:00 - 20:00
4.posms, 6.jūlijs, Biķernieki, 18:00 - 20:00
treniņš, 1.augusts, Biķernieki, 18:00 - 20:00
5.posms, 3.augusts, Biķernieki, 18:00 - 20:00
treniņš, 29.augusts, Biķernieki, 18:00 - 20:00
6.posms, 31.augusts, Biķernieki, 18:00 - 20:00
treniņš, 25.aprīlis, Biķernieki, 18:00 - 20:00
1.posms, 2.maijs, Biķernieki, 18:00 - 20:00
treniņš, 16.maijs, Biķernieki, 18:00 - 20:00
2.posms, 18.maijs, Biķernieki, 18:00 - 20:00
treniņš, 13.jūnijs, Biķernieki, 18:00 - 20:00
3.posms, 15.jūnijs, Biķernieki, 18:00 - 20:00
treniņš, 4.jūlijs, Biķernieki, 18:00 - 20:00
4.posms, 6.jūlijs, Biķernieki, 18:00 - 20:00
treniņš, 1.augusts, Biķernieki, 18:00 - 20:00
5.posms, 3.augusts, Biķernieki, 18:00 - 20:00
treniņš, 29.augusts, Biķernieki, 18:00 - 20:00
6.posms, 31.augusts, Biķernieki, 18:00 - 20:00
Kā jau katru gadu, arī šogad pirms sezonas rīkosim divus seminārus minišosejas dalībniekiem, kuros sniegsim teorētisko informāciju par piedalīšanos sacensībās, noteikumu ievērošanu trasē un citas svarīgas lietas.
Katram minišosejas dalībniekam viena semināra apmeklējums ir obligāts. Semināri notiks 5. un 19.aprīlī Biķernieku trase telpās.
2017.gadā minišosejā tiek ieviesta gada licenze. Tās cena uz visu sezonu būs 60 EUR. Vienreizējās licenzes cena uz vienu posmu būs 15 EUR. Gada licenze būs izdevīgāka. Licenzi varēs nokārtot minišosejas semināros 5. un 19.jūlijā.
Katram minišosejas dalībniekam viena semināra apmeklējums ir obligāts. Semināri notiks 5. un 19.aprīlī Biķernieku trase telpās.
2017.gadā minišosejā tiek ieviesta gada licenze. Tās cena uz visu sezonu būs 60 EUR. Vienreizējās licenzes cena uz vienu posmu būs 15 EUR. Gada licenze būs izdevīgāka. Licenzi varēs nokārtot minišosejas semināros 5. un 19.jūlijā.
Jau pagājušo gadu bija šāds jautājums, domāju ka nē! Bet noteikumus derētu izlasīt un kādu treniņu nobraukt pirms maukt gonkā.Nixon rakstīja:Ja neierodas uz semināru, dalība aizliegta?
Par to jau neiet runa. Centīšos apmeklēt max daudz no tā visa pasākuma.riebeklis rakstīja:Jau pagājušo gadu bija šāds jautājums, domāju ka nē! Bet noteikumus derētu izlasīt un kādu treniņu nobraukt pirms maukt gonkā.Nixon rakstīja:Ja neierodas uz semināru, dalība aizliegta?
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Vai es pareizi sapratu, ka JŪLIJA vietā ir Aprīlis?riebeklis rakstīja:Kā jau katru gadu, arī šogad pirms sezonas rīkosim divus seminārus minišosejas dalībniekiem, kuros sniegsim teorētisko informāciju par piedalīšanos sacensībās, noteikumu ievērošanu trasē un citas svarīgas lietas.
Katram minišosejas dalībniekam viena semināra apmeklējums ir obligāts. Semināri notiks 5. un 19.aprīlī Biķernieku trase telpās.
2017.gadā minišosejā tiek ieviesta gada licenze. Tās cena uz visu sezonu būs 60 EUR. Vienreizējās licenzes cena uz vienu posmu būs 15 EUR. Gada licenze būs izdevīgāka. Licenzi varēs nokārtot minišosejas semināros 5. un 19.jūlijā.
Ir vēlme izmēģināt spēkus.
Mazs nieciņš, liels prieciņš!
Jā pareizi!Januskevics rakstīja:Vai es pareizi sapratu, ka JŪLIJA vietā ir Aprīlis?riebeklis rakstīja:Kā jau katru gadu, arī šogad pirms sezonas rīkosim divus seminārus minišosejas dalībniekiem, kuros sniegsim teorētisko informāciju par piedalīšanos sacensībās, noteikumu ievērošanu trasē un citas svarīgas lietas.
Katram minišosejas dalībniekam viena semināra apmeklējums ir obligāts. Semināri notiks 5. un 19.aprīlī Biķernieku trase telpās.
2017.gadā minišosejā tiek ieviesta gada licenze. Tās cena uz visu sezonu būs 60 EUR. Vienreizējās licenzes cena uz vienu posmu būs 15 EUR. Gada licenze būs izdevīgāka. Licenzi varēs nokārtot minišosejas semināros 5. un 19.jūlijā.
Ir vēlme izmēģināt spēkus.
Vai ir pamatots pieņēmums, kapēc brauciena laikā blakus nedrīkst atrasties pasažieris ? Piemēram 333 tas ir rekomendēts.
Vai trenniņos vismaz drīkst ?
Vai trenniņos vismaz drīkst ?
Brivi var ņemt pasažieri, ja ir dugas.
Ja nav dugas, tad blakus drīkst sēdēt tikai kāds kam ir pieredze autosportā (kas Tev māca braukt) ar organizātora atļauju.
Ja nav dugas, tad blakus drīkst sēdēt tikai kāds kam ir pieredze autosportā (kas Tev māca braukt) ar organizātora atļauju.
Jo ?
Piemēram gribu lai sieva izbrauc līdz......nopirkšu arī viņai apdrošināšanu ja vajag, bet kapēc nedrīkst ? Nu pamatotu lēmumu....
Piemēram gribu lai sieva izbrauc līdz......nopirkšu arī viņai apdrošināšanu ja vajag, bet kapēc nedrīkst ? Nu pamatotu lēmumu....
Es arī gribēju seminārā uz šo sagaidīt atbildi. Bet nu pavisam noteikti, tas kas vienmēr, lieli ātrumi, riski utt.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Būsim reāli, sanāk ka instruktors mīksitnās crash labāk, kā jebkurš cits, kurš nav instruktors.Linda rakstīja:Es arī gribēju seminārā uz šo sagaidīt atbildi. Bet nu pavisam noteikti, tas kas vienmēr, lieli ātrumi, riski utt.
Baigi gribēju pamēģināt pabraukt šosejā, bet, reāli atsakos, jo blakus nevaru paņemt ne draugu, ne dēlu, ne sievu...ne ko...
P.s neesmu braucis minišosejā, tiešām tur ir tik lieli ātrumi, piemēram virs 130-150km/h ?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- chevron_right