Drift Handbrake
Mlja, es tev uzdevu konkrētu jautājumu, tu atkal mal mulķības - viss kas nav kā "mums" ir sūds.
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
Sent from my GT-S7500 using Tapatalk 2
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tā jau neviens neteica,
Neviens Pro līmeņa braucējs nebrauc ar ielas ferodo klučiem un nerauj hidro roceni ar tiem.
0.750 ar standarta suportu un carbone lorain klučiem.
Neviens Pro līmeņa braucējs nebrauc ar ielas ferodo klučiem un nerauj hidro roceni ar tiem.
0.750 ar standarta suportu un carbone lorain klučiem.
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
rocenes cilindram ir starpiba attieciba pret kluciem?
Man ir sabūvēts homemade variants, paldies Poweredbygirts
un kronšteins ir no rokas buuveets, un cilindrīts ir 0.7 no honda civic, sajuga cilindriits, un prieks saakuma ir ideāli, pie 100km/h mierigi var sabloķēt, drusku garāku kātu,svaigus klučus un iesākumam ir ideāli,
un kronšteins ir no rokas buuveets, un cilindrīts ir 0.7 no honda civic, sajuga cilindriits, un prieks saakuma ir ideāli, pie 100km/h mierigi var sabloķēt, drusku garāku kātu,svaigus klučus un iesākumam ir ideāli,
bremzu suporti tiek atstati stock vai mekleti iespejami lielaki?
tātad esmu no biedra kļaviņa pasūtijis viņa piedāvāto hidro roceni, sākumā domāju iespējams to pašu rāmīti pastiprināt jo izskatās tāds pašvakd bildēs , pluss uztaisīt garāku kātu. Paliek jautājums ko iesākt ar bremžu klučiem? Un pie reizes , moš zin kur wilwood cilindrīti dabūt pa kādu lētāku naudu , jeb nav jēgas?
Divi mani biedri nopirka no Klāviņa uzslika garāku mietu un iet tā lieta.. Iepējams tāpēc, ka esam no laukiem Ja jums grūti noraut lieciet ar diviem cilindrim.
Principā piekrītu Jencim un pārējiem, ka ja grib normāli tad jaņem RRS or something un normālus klučus..
(Skopais maksā divreiz!) Nopirks lēto vēl kaut ko saķīmiķos nekas nesanāks un beigās nopirks gatavu no augstiem plaugtiem, kopvērtējumā iztērēs vairāk.
Principā piekrītu Jencim un pārējiem, ka ja grib normāli tad jaņem RRS or something un normālus klučus..
(Skopais maksā divreiz!) Nopirks lēto vēl kaut ko saķīmiķos nekas nesanāks un beigās nopirks gatavu no augstiem plaugtiem, kopvērtējumā iztērēs vairāk.
ka hidro strada uz barabanu bremzem? jo man kopaktam nav disku bremzes aizmugure. ko man labak njemt no rocenes variantiem un kadas firmas lokus likt?
Šodien biju piebraucis pie erka motorsport džekiem parunāties , street klasei pilnībā man pietiks ar to kļaviņa roceni , wilwood cilindrīti , ebc yellowstuff un kkādiem bremžu diskiem ar griezumiem , tad itkā ir ok jau
kluči ir galvenā lieta tajā pasākumā, ar tiem ebc ar vienu pirkstiņu varēs sabloķēt, ķīniešu cilindrs ar laiku ganjau sāks tecēt, var likt no civica arī, pats kronšteins arī ir redzēts ka saplīst.Rugelis rakstīja:Šodien biju piebraucis pie erka motorsport džekiem parunāties , street klasei pilnībā man pietiks ar to kļaviņa roceni , wilwood cilindrīti , ebc yellowstuff un kkādiem bremžu diskiem ar griezumiem , tad itkā ir ok jau
Ja ir lielāks budžets, tad uzreiz car CL (carbone lorain) klučus likt, tie ilgi kalpos, PRO klasē jau 2 sezonas nobrauktas + vēl šogad pus sezonai pietiks.zogs rakstīja:kluči ir galvenā lieta tajā pasākumā, ar tiem ebc ar vienu pirkstiņu varēs sabloķēt, ķīniešu cilindrs ar laiku ganjau sāks tecēt, var likt no civica arī, pats kronšteins arī ir redzēts ka saplīst.Rugelis rakstīja:Šodien biju piebraucis pie erka motorsport džekiem parunāties , street klasei pilnībā man pietiks ar to kļaviņa roceni , wilwood cilindrīti , ebc yellowstuff un kkādiem bremžu diskiem ar griezumiem , tad itkā ir ok jau
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
boris737 rakstīja:ka hidro strada uz barabanu bremzem? jo man kopaktam nav disku bremzes aizmugure. ko man labak njemt no rocenes variantiem un kadas firmas lokus likt?
To pasu man arī tur teica , bet nu sākumā iztikšu ar yellow stuffujenchs rakstīja:Ja ir lielāks budžets, tad uzreiz car CL (carbone lorain) klučus likt, tie ilgi kalpos, PRO klasē jau 2 sezonas nobrauktas + vēl šogad pus sezonai pietiks.zogs rakstīja:kluči ir galvenā lieta tajā pasākumā, ar tiem ebc ar vienu pirkstiņu varēs sabloķēt, ķīniešu cilindrs ar laiku ganjau sāks tecēt, var likt no civica arī, pats kronšteins arī ir redzēts ka saplīst.Rugelis rakstīja:Šodien biju piebraucis pie erka motorsport džekiem parunāties , street klasei pilnībā man pietiks ar to kļaviņa roceni , wilwood cilindrīti , ebc yellowstuff un kkādiem bremžu diskiem ar griezumiem , tad itkā ir ok jau
Prinips kā tāds, darbojas, ja tev ir barabāni tad mazs motors, ja tev ir mazs motors, tad priekškam tev hidru?boris737 rakstīja:boris737 rakstīja:ka hidro strada uz barabanu bremzem? jo man kopaktam nav disku bremzes aizmugure. ko man labak njemt no rocenes variantiem un kadas firmas lokus likt?
māriņš rakstīja:Prinips kā tāds, darbojas, ja tev ir barabāni tad mazs motors, ja tev ir mazs motors, tad priekškam tev hidru?boris737 rakstīja:boris737 rakstīja:ka hidro strada uz barabanu bremzem? jo man kopaktam nav disku bremzes aizmugure. ko man labak njemt no rocenes variantiem un kadas firmas lokus likt?
No savas pieredzes !!!
Es to roceni salauzu pāris nedēļu laikā , plus ne man vienam sāka tecēt cilindrs ,Regnāram laikam arī tāda bija sākumā un viņa ir tik ļoti maziņa un neparocīga ..
Atbalstu tikai un vienīgi RRS garo divdaļīgo kātu ,kurš tāpat pirms uzstādīšanas ir jāpastirpina piemetinot plāksnītes šur tur kopā ar rrs 0.625 vai Wilwood 0.725 cilindru ...Maksā dārgāk viss tas pasākums ,bet vismaz strādā un nepieviļ!
Un neteikšu gan ,ka kluči ir tas noteicošais ,uzliku arī vienreiz te kaut kādus bešenos klučus kuri ta` bloķējas ta` nē ...Nospļāvos uzliku parastos kaut kādus Ferodo un bremzes bija kā naži !
Cik cilvēku ,tik viedokļu !
Es to roceni salauzu pāris nedēļu laikā , plus ne man vienam sāka tecēt cilindrs ,Regnāram laikam arī tāda bija sākumā un viņa ir tik ļoti maziņa un neparocīga ..
Atbalstu tikai un vienīgi RRS garo divdaļīgo kātu ,kurš tāpat pirms uzstādīšanas ir jāpastirpina piemetinot plāksnītes šur tur kopā ar rrs 0.625 vai Wilwood 0.725 cilindru ...Maksā dārgāk viss tas pasākums ,bet vismaz strādā un nepieviļ!
Un neteikšu gan ,ka kluči ir tas noteicošais ,uzliku arī vienreiz te kaut kādus bešenos klučus kuri ta` bloķējas ta` nē ...Nospļāvos uzliku parastos kaut kādus Ferodo un bremzes bija kā naži !
Cik cilvēku ,tik viedokļu !
KK TECHnics
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5
www.karrlodrift.lv
Bet seit neiet runa par motoru. Tam ar roceni nekads sakars . Man interese kadas firmas lokus labak likt. ?māriņš rakstīja:Prinips kā tāds, darbojas, ja tev ir barabāni tad mazs motors, ja tev ir mazs motors, tad priekškam tev hidru?boris737 rakstīja:boris737 rakstīja:ka hidro strada uz barabanu bremzem? jo man kopaktam nav disku bremzes aizmugure. ko man labak njemt no rocenes variantiem un kadas firmas lokus likt?
Jautājums par tiem pašiem bremžu klučiem:
Uzlikts wilwood .625 cilindrītis un šībrīža kluči absolūti nekam neder (kas gan nav liels pārsteigums). Praktisku apsvērumu dēļ EBC produkcija man nav aktuāla un vēl uzreiz negribētos maksāt 170 eur par CL klučiem, ir vēl kādas jēdzīgas alternatīvas?
Uzlikts wilwood .625 cilindrītis un šībrīža kluči absolūti nekam neder (kas gan nav liels pārsteigums). Praktisku apsvērumu dēļ EBC produkcija man nav aktuāla un vēl uzreiz negribētos maksāt 170 eur par CL klučiem, ir vēl kādas jēdzīgas alternatīvas?
kādas idejas kā lai atgaiso hidru? ieliku hidro, ar to hondas cilindru ko visi liek, starp abs unitu(kjip sukni/pumpi) un galveno cilindru. viss itka sance +- ok, hidra stingra, kautgan varetu mos but mazaks gajiens(vismaz liekas ka jabut). problema tada ka pedalis miksts, ka paris reizes pakacha paliek ciets. ir ari kranins lai var atslegt pakalejas bremzes no pedala. ka kraninu aizver, pedalis paliek ciets, ka atver ta ar nelielu piepuli pedalis iet lidz gridai..
ja jautajums kapec tur liku- atbilde- man ir masina ar abs+asc un lidz ar to uz katru riteni individuala bremzu truba no abs pumpja.
gaisojis esmu visadi- 1sakachajot un verot vala skruvi.
2atverot skruvi un laizot caurpludi vislaik(skruves gala truba kurai otrs gals trauka ar ellu)
3sakachajot un skruvet vala slaucinu pie cilindra
4atverot skruvi, nospiezot pedali, tad hidru un skruvet ciet skruvi
pec pedeja palika nedaudz stingraks pasakums bet ne taka jabut
ja jautajums kapec tur liku- atbilde- man ir masina ar abs+asc un lidz ar to uz katru riteni individuala bremzu truba no abs pumpja.
gaisojis esmu visadi- 1sakachajot un verot vala skruvi.
2atverot skruvi un laizot caurpludi vislaik(skruves gala truba kurai otrs gals trauka ar ellu)
3sakachajot un skruvet vala slaucinu pie cilindra
4atverot skruvi, nospiezot pedali, tad hidru un skruvet ciet skruvi
pec pedeja palika nedaudz stingraks pasakums bet ne taka jabut
a kpc liki starp abs un galveno? labāk nebūtu bijis pēc abs? Tad reāli vajadzētu gaisu dadzīt pa aizmugurējiem ratiem ārā, tagad iespējams ka atgaiso visus 4 ratus un vajadzētu saiet? Loģiski domājot ļoti vienkārši gaiso visus ratus kmr tas gais kas ir kkur sākuma dabūnās līdz ratiem
EDIT:
Aa sorri ka neizlasiiju da galam, tpt lavbaak buutu biojis tiiri kur iet uz aizmugurējiem ratiem, kar Y savienojumu salaist kopā, un pectam atkal ar Y savienojnumu uz katru ratu..
EDIT:
Aa sorri ka neizlasiiju da galam, tpt lavbaak buutu biojis tiiri kur iet uz aizmugurējiem ratiem, kar Y savienojumu salaist kopā, un pectam atkal ar Y savienojnumu uz katru ratu..