Drift Handbrake
da ar tiem Y jebla butu, visa ta valcesana, utt , un sitaja varianta apskates viri neko nevares pamanit jo tur kur iet tas trubas, ir elles tumsaBurbul1s rakstīja:a kpc liki starp abs un galveno? labāk nebūtu bijis pēc abs? Tad reāli vajadzētu gaisu dadzīt pa aizmugurējiem ratiem ārā, tagad iespējams ka atgaiso visus 4 ratus un vajadzētu saiet? Loģiski domājot ļoti vienkārši gaiso visus ratus kmr tas gais kas ir kkur sākuma dabūnās līdz ratiem
EDIT:
Aa sorri ka neizlasiiju da galam, tpt lavbaak buutu biojis tiiri kur iet uz aizmugurējiem ratiem, kar Y savienojumu salaist kopā, un pectam atkal ar Y savienojnumu uz katru ratu..
arī sava daļa taisnības. Nu kā jau teicu, tev principā sanāk pilnībā nomainīt visu bremžu šķidrumu, lai dabūtu gaisu caur abs ārā uz ratiem. Nezinu gan tam abs blokam uzbūvi varbūt ja tu vislaik gaiso vienu ratu viņš pa viņu arī gaisu izlaiž ārā visu, bet visticamāk ka visi rati jāgaiso kmr viss šķidrums nomainījies čakars kārtīgs, bet tā sanāk.EJANSONS rakstīja:da ar tiem Y jebla butu, visa ta valcesana, utt , un sitaja varianta apskates viri neko nevares pamanit jo tur kur iet tas trubas, ir elles tumsaBurbul1s rakstīja:a kpc liki starp abs un galveno? labāk nebūtu bijis pēc abs? Tad reāli vajadzētu gaisu dadzīt pa aizmugurējiem ratiem ārā, tagad iespējams ka atgaiso visus 4 ratus un vajadzētu saiet? Loģiski domājot ļoti vienkārši gaiso visus ratus kmr tas gais kas ir kkur sākuma dabūnās līdz ratiem
EDIT:
Aa sorri ka neizlasiiju da galam, tpt lavbaak buutu biojis tiiri kur iet uz aizmugurējiem ratiem, kar Y savienojumu salaist kopā, un pectam atkal ar Y savienojnumu uz katru ratu..
Respektīvi - pilnībā gaisu tu nedabūsi ārā kkur pa vidu mēģinot gaisot
nu pa abiem pakalejiem esmu dagaisojis lidz vemsanai. pie prieksejiem lidis neesmu, tapec ari saubos ka vini jagaiso. vismaz pagajusoreiz ka nemu nost suportus aizmugurejos, tad ari tikai aizmugurejam bremzem bij jagaiso.
meklē googlē vai youtubē pēc atslēgvārdiem "brake pressure bleeding"
esi kādā trubas cilpā ierāvis labu gaisa burbuli, bez spiediena neizdzīsi.
esi kādā trubas cilpā ierāvis labu gaisa burbuli, bez spiediena neizdzīsi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Nu reāli vienk tev gaiss ir pirms abs, kas arii sadala pa ratiem, tpc gaisojot uz ratiem pieļauju domu ka gaiss arii pa visiem ratiem sadziisies, tpc arī visus ratus gaisojot varētu sanāks, reāli tas pats kas nomainiit visu šķidrumu jo tev tpt tikpatkā no galvenā jaabūt gaiss ir prom. Ar spiedienu arii var mēgināt jā, bet ja tas burbulis būtu tik liels ka nevareetu ar parasto gaisošanu sagaisot tad arii tev vispār nekāda sakara no bemzēm nebūtu manuprātEJANSONS rakstīja:nu pa abiem pakalejiem esmu dagaisojis lidz vemsanai. pie prieksejiem lidis neesmu, tapec ari saubos ka vini jagaiso. vismaz pagajusoreiz ka nemu nost suportus aizmugurejos, tad ari tikai aizmugurejam bremzem bij jagaiso.
no bremzu cilindra aiziet divas trubas. viena prieksai, viena pakalai. gaiss nevar sadalities pa visiem ratiem..Burbul1s rakstīja:Nu reāli vienk tev gaiss ir pirms abs, kas arii sadala pa ratiem, tpc gaisojot uz ratiem pieļauju domu ka gaiss arii pa visiem ratiem sadziisies, tpc arī visus ratus gaisojot varētu sanāks, reāli tas pats kas nomainiit visu šķidrumu jo tev tpt tikpatkā no galvenā jaabūt gaiss ir prom. Ar spiedienu arii var mēgināt jā, bet ja tas burbulis būtu tik liels ka nevareetu ar parasto gaisošanu sagaisot tad arii tev vispār nekāda sakara no bemzēm nebūtu manuprātEJANSONS rakstīja:nu pa abiem pakalejiem esmu dagaisojis lidz vemsanai. pie prieksejiem lidis neesmu, tapec ari saubos ka vini jagaiso. vismaz pagajusoreiz ka nemu nost suportus aizmugurejos, tad ari tikai aizmugurejam bremzem bij jagaiso.
pastīšos he9600 ieteikto spiediena gaisošanu, jo visticamākais šitas ir dēļ tā ka viss pasākums ir garāks kā stockā.
Nu tad es esmu galīgi sapisies nu var mēģināt, man tā bija ar sajūgu ka nevarēju sagaisot bez spiediena, bet man arī tad vispār nebija sajūgs, respektīvi sanāk ka tik daudz gaiss ka viņš tikai bik saspiež to gaisu laikam un dedabūt neko padzīt bremžu šķidrumu, ja tev bremzes ir, tad jāvar arī vienk sagaisot.EJANSONS rakstīja:no bremzu cilindra aiziet divas trubas. viena prieksai, viena pakalai. gaiss nevar sadalities pa visiem ratiem..Burbul1s rakstīja:Nu reāli vienk tev gaiss ir pirms abs, kas arii sadala pa ratiem, tpc gaisojot uz ratiem pieļauju domu ka gaiss arii pa visiem ratiem sadziisies, tpc arī visus ratus gaisojot varētu sanāks, reāli tas pats kas nomainiit visu šķidrumu jo tev tpt tikpatkā no galvenā jaabūt gaiss ir prom. Ar spiedienu arii var mēgināt jā, bet ja tas burbulis būtu tik liels ka nevareetu ar parasto gaisošanu sagaisot tad arii tev vispār nekāda sakara no bemzēm nebūtu manuprātEJANSONS rakstīja:nu pa abiem pakalejiem esmu dagaisojis lidz vemsanai. pie prieksejiem lidis neesmu, tapec ari saubos ka vini jagaiso. vismaz pagajusoreiz ka nemu nost suportus aizmugurejos, tad ari tikai aizmugurejam bremzem bij jagaiso.
pastīšos he9600 ieteikto spiediena gaisošanu, jo visticamākais šitas ir dēļ tā ka viss pasākums ir garāks kā stockā.
kur pa sakarīgu ciparu tādu aparātu ar ko gaisot?he9600 rakstīja:meklē googlē vai youtubē pēc atslēgvārdiem "brake pressure bleeding"
esi kādā trubas cilpā ierāvis labu gaisa burbuli, bez spiediena neizdzīsi.
ir tāds homemade aparāts uzbūvēts no ugunsdzēšamā aparāta, bet pieļauju, ka nebrauksi vairāk par 130km, ja esi no rīgas, lai atgaisotu roceni
Pāris ļengani sajūgi ir atgaisoti pāris minūtēs
Pāris ļengani sajūgi ir atgaisoti pāris minūtēs
galīgi neceļas arī roka kko meistarot pašam, apnicis jau gar to mašīnu ņemties. spiest gribās
skatījos pardodas ķipa korķis šķidruma rezervuāram no kura aiziet truba uz kādu no diskiem, ņemot spiedienu no tā tik cena neadekvāta.. 20eur
comakam esot kkads prieks moca, ka vienu trubu uzspraud uz atgaisosanas skruves un ar otru trubu suc ara veidojot vakumu. ar tadu varetu iet krasta vai tikai ar spiedienu?
skatījos pardodas ķipa korķis šķidruma rezervuāram no kura aiziet truba uz kādu no diskiem, ņemot spiedienu no tā tik cena neadekvāta.. 20eur
comakam esot kkads prieks moca, ka vienu trubu uzspraud uz atgaisosanas skruves un ar otru trubu suc ara veidojot vakumu. ar tadu varetu iet krasta vai tikai ar spiedienu?
šāds verķis tika iegādāts ex darbavietā ar domu, ka kompakāks un ātrāks lietošanā, pēc testa krāja putekļus skapī, bezjēdzīgi izmesta nauda.EJANSONS rakstīja: comakam esot kkads prieks moca, ka vienu trubu uzspraud uz atgaisosanas skruves un ar otru trubu suc ara veidojot vakumu. ar tadu varetu iet krasta vai tikai ar spiedienu?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
japerk daudz skidrima un jasauc coms paliga. lai lej skidru bacoka un spaida pedali , pirms tam visiem suportiem atlaid atgaisosanas skruves vala un saliec trubinjas virsu un galus trauka ar skidrumu, lai nerauj gaisu. tada veida kadus litrus izlaid cauru un tad gan nevaidzetu but gaisam.
Kādu veidu vispār labāk iesakāt, pievienojot hidreni? Laist cauri rocenei trubu kas iet uz aizmuguri vai vienot katru pusi atsevišķi un pienākošos šķidrumu no atsevišķa trauka?
1. variants, 2. galīgi nav vajadzīgs.RVS rakstīja:Kādu veidu vispār labāk iesakāt, pievienojot hidreni? Laist cauri rocenei trubu kas iet uz aizmuguri vai vienot katru pusi atsevišķi un pienākošos šķidrumu no atsevišķa trauka?
tatad, sodien nojajos atkal, gaisoju ar spiedienu bachokaa. 25psi. nekadu izmainu. drosibai ari prieksu gaisoju, nulle izmainu.
pirms hidras ir ielikts kranins. to aiztaisot ciets pedalis ka jabut, ka atver un piesledzas ari pak. bremzes, pedalis iet lidz galam. itka tadi simptomi esot kad galvenais cilindrs beigts. hidra itkā cieta, moš toč cilindrā vaina? jo ka nogriez nost pak bremzes ta viss ok. tas ka pakaleja magistrale tagad ir daudz garaka ka oem, tak nevaretu but vaina?
edit: pasutkoju, ja jau butu beigts cilis ta ari pie aizverta krana butu jabut mikstam pedalim ne? tas jau vienalga vai ella tiek dzita lidz suportiem vai lidz kranam. un ari parcik pie aizverta krana ir ciets ta hidro ienakosaja magistrale nevajadzetu but gaisam, teoretiski tad sanak ka izejosajaa ir gaiss, bet ari neticas, jo gaisots gan ar spiedienu gan vakumu gan klasiskaja metode, izdziti cauri paris litri manliekas un izmainu nav.
pirms hidras ir ielikts kranins. to aiztaisot ciets pedalis ka jabut, ka atver un piesledzas ari pak. bremzes, pedalis iet lidz galam. itka tadi simptomi esot kad galvenais cilindrs beigts. hidra itkā cieta, moš toč cilindrā vaina? jo ka nogriez nost pak bremzes ta viss ok. tas ka pakaleja magistrale tagad ir daudz garaka ka oem, tak nevaretu but vaina?
edit: pasutkoju, ja jau butu beigts cilis ta ari pie aizverta krana butu jabut mikstam pedalim ne? tas jau vienalga vai ella tiek dzita lidz suportiem vai lidz kranam. un ari parcik pie aizverta krana ir ciets ta hidro ienakosaja magistrale nevajadzetu but gaisam, teoretiski tad sanak ka izejosajaa ir gaiss, bet ari neticas, jo gaisots gan ar spiedienu gan vakumu gan klasiskaja metode, izdziti cauri paris litri manliekas un izmainu nav.
ejansons, ko uz pm neatbildi?
jautājums spečukiem...kurs komplekts bus labaks...
tatad rrs hidra ar 2daligo katu + rrs 0.65 cilinds VAI + wilwood 0.75 cilinds ?? (parastie 328i suporti)
tatad rrs hidra ar 2daligo katu + rrs 0.65 cilinds VAI + wilwood 0.75 cilinds ?? (parastie 328i suporti)
up??poweredbygirts rakstīja:jautājums spečukiem...kurs komplekts bus labaks...
tatad rrs hidra ar 2daligo katu + rrs 0.65 cilinds VAI + wilwood 0.75 cilinds ?? (parastie 328i suporti)
2 trubas aiziet un katra uz savu kontūru nevis priekša aizmugure.EJANSONS rakstīja:no bremzu cilindra aiziet divas trubas. viena prieksai, viena pakalai. gaiss nevar sadalities pa visiem ratiem..Burbul1s rakstīja:Nu reāli vienk tev gaiss ir pirms abs, kas arii sadala pa ratiem, tpc gaisojot uz ratiem pieļauju domu ka gaiss arii pa visiem ratiem sadziisies, tpc arī visus ratus gaisojot varētu sanāks, reāli tas pats kas nomainiit visu šķidrumu jo tev tpt tikpatkā no galvenā jaabūt gaiss ir prom. Ar spiedienu arii var mēgināt jā, bet ja tas burbulis būtu tik liels ka nevareetu ar parasto gaisošanu sagaisot tad arii tev vispār nekāda sakara no bemzēm nebūtu manuprātEJANSONS rakstīja:nu pa abiem pakalejiem esmu dagaisojis lidz vemsanai. pie prieksejiem lidis neesmu, tapec ari saubos ka vini jagaiso. vismaz pagajusoreiz ka nemu nost suportus aizmugurejos, tad ari tikai aizmugurejam bremzem bij jagaiso.
pastīšos he9600 ieteikto spiediena gaisošanu, jo visticamākais šitas ir dēļ tā ka viss pasākums ir garāks kā stockā.
Viss tur vienkārši, paņem pagaiso pie paša abs bloka, paskrūvējot vaļā trubiņas pa vienai.
Un vispār wtf - abs vajadzīgs uz auto, kuram hydro rocene?