drifts
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- …
- 55
- chevron_right
Ruu,
Hidro daudz ko dod, ir starpība vai iemtiena tu mauc pa sajūgu, kurš te 80% NAV keramiskais vai arī pie iemetiena smuki norauj rucīti un sānslīdē jau slīdi
Hidro daudz ko dod, ir starpība vai iemtiena tu mauc pa sajūgu, kurš te 80% NAV keramiskais vai arī pie iemetiena smuki norauj rucīti un sānslīdē jau slīdi
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Bet runājot par riepām un sagāzumiem, tam visam jābūt plusā pie rucīša.!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Tas ir skaidrs, bet man ir sajūta, ka lieli rucīša fani ir tieši tie, kas pat bez rucīša neslīd sānslīdē, kur nu vēl ar visu rucīti. Es vienkārši vēlos vērst uzmanību uz to, ka pirmārais ir tehniskais stāvoklis atbilstoši driftam (bet ne TA) + tehniskais stāvoklis dzinējam. Tiem kuriem OEM bukses no 90ajiem, BOGES amji un stock atsperes (varbūt FK vai arī apzāģētas OEM) un visi rati līki + tilts lūzt ārā - nu dieva dēļ nelieciet tās sporta stūres, hidrauliskās rocenes un sazin kādus vēl tūningus! Ieguldiet to naudu primārajās lietās, lai tas auto vispār būtu gatavs trasei, un tikai tad domājiet par papildus aksesuāriem.
Galerta piekari vai beigtu motoru neglābs ne ručņiks, ne sporta krēsli, ne stūre, pat ne eglīte piekārta pie spoguļa!
Galerta piekari vai beigtu motoru neglābs ne ručņiks, ne sporta krēsli, ne stūre, pat ne eglīte piekārta pie spoguļa!
Ruu
100% Tev piekrītu,
Redz mans video no atklāšanas ar šo piemēru kā nevajag darīt,
tad vēl bija stock piekare, stock stūre, veci iztecējuši priekšējie amīši ar sedinātām astperēm
100% Tev piekrītu,
Redz mans video no atklāšanas ar šo piemēru kā nevajag darīt,
tad vēl bija stock piekare, stock stūre, veci iztecējuši priekšējie amīši ar sedinātām astperēm
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Itkā jau tehniski domājot Ruu ir taisnība, bet tai pat laikā pagājušogad pamēģināju uzbraukt 2 drifta posmus ar gāžamo e30.
Aizmugurē=
* oem bukses
*kkāda sēdināta atspere
*neKrutie amji
Priekšā
*vecas lētās koilas kur vienai jau ieliku kkādu Audi ami, tātad pēc cietības nav vienādas.
*tā kā e36 stupicas, plaukti ir stiepti, lai rats ir uz priekšu. pilnīgi precīzi iespējams abas puses vairs nav.
*priekšas riepas pašas parastākās ar nodilušām iekšmalām
* Savirze uz aci likta, ko grūti ir izdarīt, jo prieķā 20mm flancis.
Salons
*nereāli izdilis oem parastais priekšas beņķis, no kura lai līkumā neizkristu ar celi ir jāspiežas/jātbalstas pret vidus konsoli.
Pēc tehniskā stāvokļa izklausās ka paliku pēdējais kvalifikācijā, bet ne kā, varbūt iesācēja veiksme vai kas, bet abas reizes kvalificējos ap 7. vietu
Tā ka poli bukses un glaunas lietiņas ne visos pamodinās drifteri.
Protams nevar nepiekrist, ka labi amji/atsperes, cieta piekare un sporta beņķis, kas tevi notur savā vietā ļauj labāk just mašīnu uz pārmetieniem u.c virziena maiņām
P.S. Ja motors vel biki elpo, vienmēr vel var pārcirst pār sajūgu, lai griež
Aizmugurē=
* oem bukses
*kkāda sēdināta atspere
*neKrutie amji
Priekšā
*vecas lētās koilas kur vienai jau ieliku kkādu Audi ami, tātad pēc cietības nav vienādas.
*tā kā e36 stupicas, plaukti ir stiepti, lai rats ir uz priekšu. pilnīgi precīzi iespējams abas puses vairs nav.
*priekšas riepas pašas parastākās ar nodilušām iekšmalām
* Savirze uz aci likta, ko grūti ir izdarīt, jo prieķā 20mm flancis.
Salons
*nereāli izdilis oem parastais priekšas beņķis, no kura lai līkumā neizkristu ar celi ir jāspiežas/jātbalstas pret vidus konsoli.
Pēc tehniskā stāvokļa izklausās ka paliku pēdējais kvalifikācijā, bet ne kā, varbūt iesācēja veiksme vai kas, bet abas reizes kvalificējos ap 7. vietu
Tā ka poli bukses un glaunas lietiņas ne visos pamodinās drifteri.
Protams nevar nepiekrist, ka labi amji/atsperes, cieta piekare un sporta beņķis, kas tevi notur savā vietā ļauj labāk just mašīnu uz pārmetieniem u.c virziena maiņām
P.S. Ja motors vel biki elpo, vienmēr vel var pārcirst pār sajūgu, lai griež
Nezinu esat informēti vai nē bet tāpat padalīšos.
Šodien zvanīju uz jelgavas "rullīti" prasīju kā ir ar tiem laikiem un naudām par trasi , visu man smuki pastāstīja utt, pēcāk pajautāja kādam nolūkam , kad pateicu ka driftam šis uzreiz sāka stāstīt ka no drifteriem viņam tikkai galvassāpes un mīnusi un kad viņi nav izlēmuši vai turpmāk vispār trasē ļaus "driftēt", tā pa vienam man jau uzreiz pateica ka nevarēšot itkā. Vienīgais variants , kurš viņiem jāapspriež ir tas , kurā savācas braucēji vairāki (skaitu man neteica) ar viņiem visu sarunā un tad šajā norunātajā dienā trase ir veltīta driftam. Tākā zvanam lai viņi redz ka interese ir , lai arī rullītī turpmāk varētu aizbraukt paslīdēt
Šodien zvanīju uz jelgavas "rullīti" prasīju kā ir ar tiem laikiem un naudām par trasi , visu man smuki pastāstīja utt, pēcāk pajautāja kādam nolūkam , kad pateicu ka driftam šis uzreiz sāka stāstīt ka no drifteriem viņam tikkai galvassāpes un mīnusi un kad viņi nav izlēmuši vai turpmāk vispār trasē ļaus "driftēt", tā pa vienam man jau uzreiz pateica ka nevarēšot itkā. Vienīgais variants , kurš viņiem jāapspriež ir tas , kurā savācas braucēji vairāki (skaitu man neteica) ar viņiem visu sarunā un tad šajā norunātajā dienā trase ir veltīta driftam. Tākā zvanam lai viņi redz ka interese ir , lai arī rullītī turpmāk varētu aizbraukt paslīdēt
Pēdējais labojis ValtersZ - 19 Mar 2015, 23:31, kopā labots 1 reizi.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Kas viņiem nepatīk? Vajag noskaidrot lai var laboties!Rugelis rakstīja:Nezinu esat informēti vai nē bet tāpat padalīšos.
Šodien zvanīju uz jelgavas "rullīti" prasīju kā ir ar tiem laikiem un naudām par trasi , visu man smuki pastāstīja utt, pēcāk pajautāja kādam nolūkam , kad pateicu ka driftam šis uzreiz sāka stāstīt ka no drifteriem viņam tikkai galvassāpes un mīnusi un kad viņi nav izlēmuši vai turpmāk vispār trasē ļaus "driftēt", tā pa vienam man jau uzreiz pateica ka nevarēšot itkā. Vienīgais variants , kurš viņiem jāapspriež ir tas , kurā savācas braucēji vairāki (skaitu man neteica) ar viņiem visu sarunā un tad šajā norunātajā dienā trase ir veltīta driftam. Tākā zvanam lai viņi redz ka interese ir , lai arī rullītī turpmāk varētu aizbraukt paslīdēt
Vienīgais ko man minēja bija zālāja bojāšana , jo pec tam viņš saucot kkādu autiņu vai īrē kkādu aparātu ar ko to visu vācot kopā un labojot , un tas viņam izmaksājot diezgan lielu ciparu.
Gan jau sadirsa. Ar lāpstu tur iet un līdzina, bišķ ar traķi piestumj un vsjo.
BMW - Best Motorsport Weapon
Nu tad jau neko jaslidinās vien tālāk pa pilsētu..
Diez nav tāda opcija, savācot kādus 3000 parakstus un nododot rīgas domei, lai šie uztaisa primitīvu treniņa laukumu, kaut tai pašā rumbulā.
Instagram-> https://www.instagram.com/rrrichus/
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
+328. Sada opcija butu tiesi laika.Richus rakstīja:Diez nav tāda opcija, savācot kādus 3000 parakstus un nododot rīgas domei, lai šie uztaisa primitīvu treniņa laukumu, kaut tai pašā rumbulā.
BMW - Best Motorsport Weapon
Būtu sportistu lokā kāds naudīgs investors, viņš varētu kādā rīgas nomaļākā vietā nopirkt palieku kvadrātainu zemes gabalu, nolīdzināt ar asfaltu, pievest pilnu ar riepām lai var veidot trajektoriju, apkārt žogu un pie vārtiem sargu kurš iekasē 10eur no studenta, lai šis var slidināties cik grib. Esmu pārliecināts ka apmeklētāji būtu pilns.
un nepaietu ne simts gadi, kad 50% būtu atpelnīti
priecē jaunumi par rullīti, izklausās, ka street drifts burtiskā nozīmē būs ļoti populārs bet par to lai jau lemj pašvaldības/csdd u.c. iesaistītie.
priecē jaunumi par rullīti, izklausās, ka street drifts burtiskā nozīmē būs ļoti populārs bet par to lai jau lemj pašvaldības/csdd u.c. iesaistītie.
Ko var čīkstēt?
Kur ir problēma? Norezervēt BIķerniekos kartinga trasi - darba dienās 60e/h brīvdienās 86e/h un gāziet. Savāciet pāris čaļus un tie paši 10 eiro no deguna arī sanāks. Tur konfigurācijas var pietiekoši izdomāt, ja prātiņs atļauj. Un pēc manas pieredzes, ne jau trases noma ir tas dārgākais driftā... Riepās un degvielā aiziet DAUDZ lielāks cipars, nerunājot par pašas mašīnas uzturēšanu atbilstošā stāvoklī.
Otrā lieta - hidro rocene.
Pasaulē cik esmu skatījies visur izmanto rokas bremzi (rallijs, kross, folkreiss utt) un vienīgi disciplīna kurā to neizmanto ir šoseja un ar to saistītās disciplīnas. Personīgi uzskatu, ka driftā otra svarīgākā lieta pēc reduktora ir rocene. Ar to ir daudz vieglāk un patīkamāk braukt, ņemot vērā, ka šo sporta veidu vērtē pēc "smukuma" nevis pēc laika atskaites.
Protams, tas nav legāli ielai, jo ir iejaukšanās bremžu sistēmā utt, bet patiesībā ir padaudz lietas, kuras nav legālas ielai (tie paši riepu protektori, salona detaļu trūkums, skaļums utt). Spilgts piemērs Biķernieku pēdējais posms, kurā iemetiena ātrums bija ap 80km/h un pie tāda ātruma bija jātaisa "clutch kick" , lai varētu iemest un tas bija reāli pakaļā, ar hidro roceni šāda lieta atkristu (piemērs pro am klase). Tā ka uzskatu, ka hidro rocene ielas klasē ir tikai normāls solis šā sporta veida attīstībai Latvijā
Kur ir problēma? Norezervēt BIķerniekos kartinga trasi - darba dienās 60e/h brīvdienās 86e/h un gāziet. Savāciet pāris čaļus un tie paši 10 eiro no deguna arī sanāks. Tur konfigurācijas var pietiekoši izdomāt, ja prātiņs atļauj. Un pēc manas pieredzes, ne jau trases noma ir tas dārgākais driftā... Riepās un degvielā aiziet DAUDZ lielāks cipars, nerunājot par pašas mašīnas uzturēšanu atbilstošā stāvoklī.
Otrā lieta - hidro rocene.
Pasaulē cik esmu skatījies visur izmanto rokas bremzi (rallijs, kross, folkreiss utt) un vienīgi disciplīna kurā to neizmanto ir šoseja un ar to saistītās disciplīnas. Personīgi uzskatu, ka driftā otra svarīgākā lieta pēc reduktora ir rocene. Ar to ir daudz vieglāk un patīkamāk braukt, ņemot vērā, ka šo sporta veidu vērtē pēc "smukuma" nevis pēc laika atskaites.
Protams, tas nav legāli ielai, jo ir iejaukšanās bremžu sistēmā utt, bet patiesībā ir padaudz lietas, kuras nav legālas ielai (tie paši riepu protektori, salona detaļu trūkums, skaļums utt). Spilgts piemērs Biķernieku pēdējais posms, kurā iemetiena ātrums bija ap 80km/h un pie tāda ātruma bija jātaisa "clutch kick" , lai varētu iemest un tas bija reāli pakaļā, ar hidro roceni šāda lieta atkristu (piemērs pro am klase). Tā ka uzskatu, ka hidro rocene ielas klasē ir tikai normāls solis šā sporta veida attīstībai Latvijā
Nu ja Tev liekas, ka pa visu valsti viena trase ir ok, tad ok, problēmu nav. Vajag paturēt prātā, ka ar Rīgas robežu Latvija nebeidzas.
Tev liekas, ka katrai pašvaldībai būtu jāveido savas trases, lai pāris cilvēki varētu izklaidēties? Padomā sākumā cik tas viss maksā un cik wannabe drifteri, kuri var samaksāt 10 eiro par treniņu nesīs šādai trasei finansiālu labumu. Es saprotu, ka braukt gribas, bet vajag arī no reālās puses padomāt.kkk_24 rakstīja:Nu ja Tev liekas, ka pa visu valsti viena trase ir ok, tad ok, problēmu nav. Vajag paturēt prātā, ka ar Rīgas robežu Latvija nebeidzas.
Varu pastāstīt piemēru no savas dzīves. Pāris gadus atpakaļ nodarbojos ar bmx (tajā laikā, kad tā bija modes lieta, kā šobrīd drifts). Un galvenā problēma bija, ka nebija skeitparki, kur to darīt. Lēnām parādījās Grīziņkalna skeitparks, Ventspils parks, bet tas bija tikai lielajās pilsētās. Tad pamazām sāka parādīties arī mazajās pilsētās skeitparki, protams braucēji ar to ievērojami vairāk nepalika. Kas notiek šobrīd? Palielam parki ir slidklaniņi maziem bērniem, kur tie spēlē, ķerīšus vai ar maisiņiem no konstrukcijām šļūc lejā...
Ceru, ka domu saprati - entuziastu ir pārāk maz, lai būtu rentabli šādus drifta plačus uzturēt.
p.s. Es nedomāju, ka ar Rīgu beidzas visa Latvija, bet pēc datiem šeit dzīvo gandrīz puse Latvijas iedzīvotāju un ja jau šeit nevar savākt cilvēkus treniņiem.....
es to visu saprotu, nedzīvoju uz mēness Saprotu, ka katra mazā pilsētele nebūvēs sacīkšu trasi, bet nu bez BKSB ir vēl pāris trases, bet tur slīpēt gribētājus neviens negaida. Saprotu, protams, arī trases saimniekus, bet tak jābūt normālam risinājumam/kompromisam. Tur jau pa lielam koks ar diviem galiem, būs kur, varbūt arī būs vairāk gribētāji, trasi var izmatot arī citiem nolūkiem, ne tikai driftam vai vispār kādām auto sacīkstēm, piemēram, lai ir kur mācībniekiem patrenēties utt., bet tas jau ir katras pašvaldības ziņā.
Tieši tā!kkk_24 rakstīja:Nu ja Tev liekas, ka pa visu valsti viena trase ir ok, tad ok, problēmu nav. Vajag paturēt prātā, ka ar Rīgas robežu Latvija nebeidzas.
Man līdz Rīgai 160km
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- …
- 55
- chevron_right