drifts
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- …
- 55
- chevron_right
Nu es zinu dzeku kursh ar 1.8 lika shkjeeree 333 un labak neka dazs labs ar 2.0 un 2.8 un piekare pilnigs stock
ar kompatu pa brugji
@kars 3.45 kas it standarts mazmotoriem manuālim nav nemaz tik garš.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
KKas pilnīgi pareizi teica - galvenais ir bezbailība un pareiza tehnika. Ar 2.0 neiet cauri klasiskaie želejnieku drifta paveidi - pirmais, kad līkuma vidū nospied gāzi līdz galam un līkuma izejā uz neilgu brīdi izslidini pakaļu un otrais - krustojumā pie zaļā spolējoties uzsākt, iemest otrajā un aiziet slīpi. Ja pieprot izmantot inerci un pareizas darbības ar sajūgu/kārbu, problēmas varētu rasties tikai pie tādiem ātrumiem, kurus 333 un rullītī attīstīt nevar (nu okei, trijniekos ovālā gurs nost).
Kad nejēdzu braukt, pirmais e36 bija divlitrīgs un likās pa švaku. Tagad ar otru e30, kam ir m10b18, pilsētas apstākļos likt slīpi vispār nekādu problēmu, it sevišķi, ja galvā yolo un nav bail nošķilt to miskasti.
Kad nejēdzu braukt, pirmais e36 bija divlitrīgs un likās pa švaku. Tagad ar otru e30, kam ir m10b18, pilsētas apstākļos likt slīpi vispār nekādu problēmu, it sevišķi, ja galvā yolo un nav bail nošķilt to miskasti.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Man bija līdzīgi ar pirmo kupeju. 2.0, bet nu apļus šķērēt un iemest smuki slīpi nemācēju (es gan vienmēr pa slapju to darīju). Pēc tam ar unīti, 1.8tds normāli mazos apļus varēja slīpēt un dažās vietās smukos līkumos jau pirms pagrieziena mest pa sajūgu un līkumā JAU ieiet slīpi, a nevis tikai iznākt slīpi. Galvenais tiešām kā ch. saka - Yolo un nemīzt par apmaļu samīļošanu.
Bet tajā pašā laikā atceramies par drošību uz ceļa, un nepakļaujam riskam citus autovadītājus. Daram to naktīs un vietās, kur nevienam netraucēsiet. Protams, labākais variants - trase. Kaut vai tas pats Rullītis, mazi līkumi, nav ļoti liels ātrums. Ir arī lielāks līkums kur sasniegt jau nākamo levelu.
Bet tajā pašā laikā atceramies par drošību uz ceļa, un nepakļaujam riskam citus autovadītājus. Daram to naktīs un vietās, kur nevienam netraucēsiet. Protams, labākais variants - trase. Kaut vai tas pats Rullītis, mazi līkumi, nav ļoti liels ātrums. Ir arī lielāks līkums kur sasniegt jau nākamo levelu.
Piekrītu ch. un Ruu.
Zuz 4 cil. pa lielam tāpat ir sūc.
Zuz 4 cil. pa lielam tāpat ir sūc.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
haha cipruss jau veljorpojam par savu veco saapi, beidz piedir** topiku un varbut ja nezini ka uz doto bridi ir neruna
Nelaizham offtopic :)
Paldies!
Tiem, kas nesaprata par treniņu info- tas ir biķerniekos jā.
Un ja kas šo svētdien ir drifta pirmais posms Lietuvā - Šauļos
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Nelaizham offtopic :)
Paldies!
Tiem, kas nesaprata par treniņu info- tas ir biķerniekos jā.
Un ja kas šo svētdien ir drifta pirmais posms Lietuvā - Šauļos
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Sabine neviens neko nepiedirsh.cilveks jautaja,cilvekam tika atbildets
ar kompatu pa brugji
Rīt ir Biķeros drifta treniņš?
Ir. 14:30 iebrauksana, sakas 15:00A!gars rakstīja:Rīt ir Biķeros drifta treniņš?
Nu ja tu būtu bijis blakus svetdien rulliiti un redzējis kā mes braucām tad vēl piekristu tavai "atbildei"cipruss18 rakstīja:Sabine neviens neko nepiedirsh.cilveks jautaja,cilvekam tika atbildets
Un jā, iepriekš dažus postus ja kas var redzēt info par treniņu!
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Ja Tu skola butu macijusies,macetu atshkjirt pagatnes formas teikumus un tagadnes formaa
Cik es atceros ka rakstiju,kad tev BIJA 2.0 un vecais 2.8 TAD tava driftesana bija parodija.es nerunaju par tagadni,jo pa lielam man po
Cik es atceros ka rakstiju,kad tev BIJA 2.0 un vecais 2.8 TAD tava driftesana bija parodija.es nerunaju par tagadni,jo pa lielam man po
ar kompatu pa brugji
jautajums drifteriem ar lenka komplektiem. jus liekat prieksejo stabilizatora stieni? es te sabuveju sev lenki bet viss apraujas pie ta ka rats atri atduras pret stabilizatoru. pat ar et20 ratiem un 20mm flanci. cik skatijos daudziem pat uz wisefab nav vina. jautajums sekojos, bez vina vadiba nebus galiga pakala?
Vadība nēē bet braukšana jā!Ja tīri trasei būs ok.EJANSONS rakstīja:jautajums drifteriem ar lenka komplektiem. jus liekat prieksejo stabilizatora stieni? es te sabuveju sev lenki bet viss apraujas pie ta ka rats atri atduras pret stabilizatoru. pat ar et20 ratiem un 20mm flanci. cik skatijos daudziem pat uz wisefab nav vina. jautajums sekojos, bez vina vadiba nebus galiga pakala?
konkretak, kas bus savadak
biju pabraucis bez stabilizatora, palika konkrēts galerts
Pus gadu braucu bez stabilizatora, kad uzliku nejutu atskiribu
man ar liekas ja auto jau startā ir normals un ciets, ta nevaidzetu but baigakajai starpibai
es uzliku noņēmu jutu diezgan, ir arī izteikta atšķirība uz īsajām vai garajām atsaitē(pašam bija)
pagaidām priekšā 28,5 laikam ļoti apmierina līkumos
pagaidām priekšā 28,5 laikam ļoti apmierina līkumos
Man e46 ar mega sedinajumu bez atsaitem stabilatora stienja bija ljoti ok
ar kompatu pa brugji
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- …
- 55
- chevron_right