Būvēt auto rallijam!
Sveiki,
Esmu nolēmis būvēt E36 rallijam un rallijsprintam uz nākamo sezonu. Interesē jūsu viedokļi, kas, kā un kāpēc. Budžeta variantā, izpriecām. Tāpēc nekādus reigerus un citus kosmosus nemaz neapskatīsim.
Šobrīd plāns sekojošs:
1) Iegādāties lētu BMW E36 325 vai 328 ar labu bundžu (sedanu vai coupe?) ~1000-2000 EUR
2) Sameklēt dzinēju no 328 (ja nopērkas 325 bundža) vai E46 330, ko ielikt tajā labajā bundžā (~500-1000EUR)
3) Iemetināt drošības karkasu (~2000 EUR, vēl meklēju variantu Lietuvā, tur esot stipri lētāk)
4) sagatavot teh. noteikumiem (~500 EUR)
5) Plaza amortizatori (~400 EUR)
6) LSD reduktors (~300 EUR)
7) Ekipējums: beņķi, siksnas, HANS, ķiveres, apakšveļa, cimdi utt (~2000EUR)
8) R15 sporta riepas (~1000 EUR)
Jautājumi: kādas ir atšķirības starp 325 un 328 ritošo u.c.? Bremzes, reduktors, kārba, sajūgs u.c.? Kas vienāds, kas atšķirīgs? Ko vēl jāparedz mainīt bez motora, ja tiek iegādāts 325?
Kāpēc vispār skatos uz 325? Tas izskatās gandrīz 2x lētāks par 328 un vispār biežāk sastopams sakarīgā bundžā, spriežot pēc ss.lv. Kļūdos?
Uz ko vēl būtu jāskatās, kas jāparedz? Komentāri, ieteikumi?
Esmu nolēmis būvēt E36 rallijam un rallijsprintam uz nākamo sezonu. Interesē jūsu viedokļi, kas, kā un kāpēc. Budžeta variantā, izpriecām. Tāpēc nekādus reigerus un citus kosmosus nemaz neapskatīsim.
Šobrīd plāns sekojošs:
1) Iegādāties lētu BMW E36 325 vai 328 ar labu bundžu (sedanu vai coupe?) ~1000-2000 EUR
2) Sameklēt dzinēju no 328 (ja nopērkas 325 bundža) vai E46 330, ko ielikt tajā labajā bundžā (~500-1000EUR)
3) Iemetināt drošības karkasu (~2000 EUR, vēl meklēju variantu Lietuvā, tur esot stipri lētāk)
4) sagatavot teh. noteikumiem (~500 EUR)
5) Plaza amortizatori (~400 EUR)
6) LSD reduktors (~300 EUR)
7) Ekipējums: beņķi, siksnas, HANS, ķiveres, apakšveļa, cimdi utt (~2000EUR)
8) R15 sporta riepas (~1000 EUR)
Jautājumi: kādas ir atšķirības starp 325 un 328 ritošo u.c.? Bremzes, reduktors, kārba, sajūgs u.c.? Kas vienāds, kas atšķirīgs? Ko vēl jāparedz mainīt bez motora, ja tiek iegādāts 325?
Kāpēc vispār skatos uz 325? Tas izskatās gandrīz 2x lētāks par 328 un vispār biežāk sastopams sakarīgā bundžā, spriežot pēc ss.lv. Kļūdos?
Uz ko vēl būtu jāskatās, kas jāparedz? Komentāri, ieteikumi?
Gribu RWD dalībai "Klasika 3000" ( http://www.laf.lv/laf/wp-content/upload ... _.2014.pdf )
4x4 nav priekš manis, tīri subjektīvi.
4x4 nav priekš manis, tīri subjektīvi.
Neredzu jēgu pirkt bundžu pa 1000 līdz 2000.
ES ņemti bundžu ap 300 līdz 500 EUR. Varbūt ar neejošu dzinēju utt. Un tad liktu visu tavu sarakstu iekšā.
ES ņemti bundžu ap 300 līdz 500 EUR. Varbūt ar neejošu dzinēju utt. Un tad liktu visu tavu sarakstu iekšā.
gudri dirst nav malku cirst
Kuru tieši bundžu? Ņemot vērā, ka nezinu atšķirības starp 325 un 328..
Un kur iesakāt meklēt tādu lēto bundžu "par metāla cenu"? Jo jābūt ar dokumentiem.
Un kur iesakāt meklēt tādu lēto bundžu "par metāla cenu"? Jo jābūt ar dokumentiem.
a kapēc tieši 325/328 buņdžu vajaga?svarigi rakstīja:Kuru tieši bundžu? Ņemot vērā, ka nezinu atšķirības starp 325 un 328..
Un kur iesakāt meklēt tādu lēto bundžu "par metāla cenu"? Jo jābūt ar dokumentiem.
Vajag labu bundžu!
Es domāju ka ņem sedanu jo, tie ir vairāk un daļas lētākas! Piemēram apčakarēsi spārnu vai durvis būs lētāk un vieglāk atrast.
Es domāju ka ņem sedanu jo, tie ir vairāk un daļas lētākas! Piemēram apčakarēsi spārnu vai durvis būs lētāk un vieglāk atrast.
bembis e36 - Cik man zināms, 320 bundžai ir švakāks sajūgs, mazākas bremzes un droši vien citas lietas, kas rallija slodzei nederēs. Droši vien arī izsvarojums cits motora svara dēļ. Lai mazāk galvassāpes, domāju ņemt 325/328..
Es arī sliecos uz sedanu. Bet kur meklēt? Šrotos ir vērts meklēt kaut ko nesistu un nesarūsējušu? Ar domu, ja kāds atved auto, tad lai zvana man pirms ķidāt ārā :)
Es arī sliecos uz sedanu. Bet kur meklēt? Šrotos ir vērts meklēt kaut ko nesistu un nesarūsējušu? Ar domu, ja kāds atved auto, tad lai zvana man pirms ķidāt ārā :)
Švakāks sajūgs bundžai? Ko?
Izskatās, ka šis topiks ir veltīgs, ne būvēs, ne ko.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Izskatās, ka šis topiks ir veltīgs, ne būvēs, ne ko.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
domāju ka visām buņdžām kam 6cl dzinēji viss vienāds,tik tilts aizmugurējais varētu atšķirties,bet to tak var nomainīt nevari atrast latvijas buņdžu pērc anglisvarigi rakstīja:bembis e36 - Cik man zināms, 320 bundžai ir švakāks sajūgs, mazākas bremzes un droši vien citas lietas, kas rallija slodzei nederēs. Droši vien arī izsvarojums cits motora svara dēļ. Lai mazāk galvassāpes, domāju ņemt 325/328..
Es arī sliecos uz sedanu. Bet kur meklēt? Šrotos ir vērts meklēt kaut ko nesistu un nesarūsējušu? Ar domu, ja kāds atved auto, tad lai zvana man pirms ķidāt ārā :)
Nixon, izskatās, ka tev fiška rubī. Lūdzu padalies ar domām ko un kā tu būvētu, ja būvētu rallijam budžeta klases aparātu līdzīgi kā to darīji ar "Leitis by NX•Garage".
ir rallijs nav budžeta
ir budžets nav rallija
tas ir viss ko varu pateikt, par tiem visiem lētajiem budžeta variantiem.
Kaut ko uz budžeta pusi var taisīt, ja pats visu māk darīt un ir saprašana, ja nē nu tad nekas tur lēti & labi nebūs
visisturīgākā ir sedana bundža bez lūkas
tilti visiem ir vienādi
atšķiras stabilizatora stieņi, reduktori, motori (nu to ka katram motora tilpumam no rupnicas nak apmeram savs sajugs neiedzilinasos), karbas (zf/getrag), atsperes, gan jau vel ko esmu aizmirsis.
ir budžets nav rallija
tas ir viss ko varu pateikt, par tiem visiem lētajiem budžeta variantiem.
Kaut ko uz budžeta pusi var taisīt, ja pats visu māk darīt un ir saprašana, ja nē nu tad nekas tur lēti & labi nebūs
visisturīgākā ir sedana bundža bez lūkas
tilti visiem ir vienādi
atšķiras stabilizatora stieņi, reduktori, motori (nu to ka katram motora tilpumam no rupnicas nak apmeram savs sajugs neiedzilinasos), karbas (zf/getrag), atsperes, gan jau vel ko esmu aizmirsis.
Paši būvēsim un skrūvēsim.
Vēl jautājums - vai starp 325 un 328 sedaniem atšķirīgās detaļas kā lego ir maināmas/saderīgas? Nu, piemēram, raduktori, kārbas, atsperes - vai skrūvju vietas u.c. sapas?
P.S. Es ar budžeta variantu saprotu to, ka neliekam nekādus VEMSus un mega amortizatorus, kārbas un vēl visādas citas lietas, kas izmaksas paceļ uz 20-30K EUR. Liekam visu minimālo kas nepieciešams, lai var kvalitatīvi savam priekam vizināties.
Vēl jautājums - vai starp 325 un 328 sedaniem atšķirīgās detaļas kā lego ir maināmas/saderīgas? Nu, piemēram, raduktori, kārbas, atsperes - vai skrūvju vietas u.c. sapas?
P.S. Es ar budžeta variantu saprotu to, ka neliekam nekādus VEMSus un mega amortizatorus, kārbas un vēl visādas citas lietas, kas izmaksas paceļ uz 20-30K EUR. Liekam visu minimālo kas nepieciešams, lai var kvalitatīvi savam priekam vizināties.
Cik es zinu starp modeliem nav tada atskiriba, iedala pec motora tilpumiem, lidz 2.0 nak mazas pussasis, reduktors utt, 2.5.2.8 nak resnakas pusasis, lielaks reduktors utt. es jau nemtu kkadu sedanu ar mazu motoru, laba stavokli un vnk visu parejo parliktu, ja rokas no pareizas vietas aug, nav nemaz tik gruti, jo parsvara tas bundzas ar lielajiem motoriem ir baigie kapi, mazmotoru ar labu bundzu vieglak atrast
Jautājums tiem, kas, kaut ko dara.
Kuras būtu tās vietas, kurām būtu jāpievērš uzmanība(jāpastiprina)- vajās vietas, sagatavojot virsbūvi-kupeja E36?
Kuras būtu tās vietas, kurām būtu jāpievērš uzmanība(jāpastiprina)- vajās vietas, sagatavojot virsbūvi-kupeja E36?
Atkarīgs kam auto būs paredzēts.K.Cimdins rakstīja:Jautājums tiem, kas, kaut ko dara.
Kuras būtu tās vietas, kurām būtu jāpievērš uzmanība(jāpastiprina)- vajās vietas, sagatavojot virsbūvi-kupeja E36?
Piemēram autokrosā vairākkārt esmu saskāries ar to, ka no pusrāmja izlūzt motora paduškas. Tās vietas var pastiprināt. Protams glāžu pastiprinošās plāksnes un glāžu atsaite jau ir pašsaprotama.
Aizmugurējā tilta vietas pārbaudīt, vai nav jau plaisas. Vajadzības gadījumā pastiprināt. Ja liek rāmi, tad no salona tās tilta vietas var pastiprināt.
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
Visur kur stiprinās piekare. Ir speciāli komplekti nopērkami, bet var arī ķimiķot.K.Cimdins rakstīja:Jautājums tiem, kas, kaut ko dara.
Kuras būtu tās vietas, kurām būtu jāpievērš uzmanība(jāpastiprina)- vajās vietas, sagatavojot virsbūvi-kupeja E36?
Skaidrs, paldies.
Varbūt saite par tiem komplektiem vai info kur var dabūt?
Varbūt saite par tiem komplektiem vai info kur var dabūt?
Rekur var meklēt, bet tas nebus lēti. Zinu ka Driftadarbnica metina pastiprinošas plāksnes, varbut MKMotorsport.K.Cimdins rakstīja:Skaidrs, paldies.
Varbūt saite par tiem komplektiem vai info kur var dabūt?
https://www.google.lv/search?q=e36+rein ... e&ie=UTF-8