Perfect E36 track day car?

Viss par un ap autosportu. Jaunumi, tehnika utt.
Profila bilde
Autobahn
Ziņojumi: 7
Pievienojies: 04 Mar 2012, 20:10

26 Mar 2012, 23:18

Jautājums no kāda e36 labāk taisīt auto priekiem? Pavizināties pa šosejas trasēm.

318is, 325, 328?
Skairds ka labāk m3, bet price.....
Attēls
http://www.autobahn.lv; [email protected]; PM
Supersprint izplūdes sistēmas un daļas - pārstāvis Latvijā
Pērkot Supersprint produktus martā un aprīlī atlaides no -15%
Profila bilde
HoodieBro
Ziņojumi: 1188
Pievienojies: 24 Aug 2011, 17:38
Braucu ar: e70
Atrašanās vieta: Ādaži
Reputācija: 6
 

27 Mar 2012, 00:04

:doh:
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

27 Mar 2012, 00:13

Protams, kā vienmēr jāskatās no iespējām. Kā vienmēr - vislabāk, protams, 328i ;) Parasti tie tādi pilnāki, kā arī jauda nav metama zemē.. Ielikt vēl gāzi, tad vispār smaids no sejas nepazustu :lol:
Profila bilde
A!gars
Ziņojumi: 502
Pievienojies: 10 Apr 2011, 09:44

07 Apr 2012, 10:38

Nah viņam pilnāku? Viņam vajag track car. Tā pat visu metīs ārā. Es tieši ieteiktu 325, jo tam vismaz izturīgāks čuguna bloks. Lai gan aizdomīgi... Cilvēks var atļauties trases mašīnu, bet nevar atļauties M3? Tad ieliec V8 un miers ja TA neinteresē!
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

22 Sep 2012, 23:57

1 daļa, pilnīgs stock's

Te interesanti palasīt (+video) par e36 328 sedanu, sākumā pilnīgs standarts. Labi var redzēt kas notiek, kad tiek braukts pa trasi kaujas režīmā :lol:

Un te jau pēc nelieliem, bet pareiziem uzlabojumiem aziet garām e36m3 :hahaha:

2 daļa, cietāki amji/atsperes, atbilstošākas riepas, novērsta bremžu pārkaršana, m3 aizm. stabilizātors, lai mazinātu pis taisni efektu, motors joprojām pilnīgs standarts ar visgarāko 2.93 bezbloķa diffu
Profila bilde
jenchs
Ziņojumi: 1314
Pievienojies: 16 Jūn 2011, 12:00
Braucu ar: e61 daily wagon
Atrašanās vieta: Jūrmala
Reputācija: 1
 

24 Sep 2012, 16:35

Tas jau sen ir zināms, ka PIRMAIS, kas jāizdara IR JĀSAVED KĀRTĪBĀ PIEKARE - kā piemēru - Alumīnija bukses vai polieratāns, resnāki stabilizatori, tālāk KĀ MINIMUMS sporta bremžu eļļa, lai var apstāties, esmu novērojis daudziem biķerieku treniņos, ka bremzes uzvārās un vispār nevar apstāties, tas dēļ tā ka parastais DOTiņš uzvārās 3x nospiežot stirpārk bremzes.

Šādi 2 gadus atpakaļ kad novinēju vienu no vasaras sprinta posmiem, daudzi bija šokā, ka 1600 klasē es to izdarīju ar stock 1.6 8v dzinēju, priekša pa abiem braucieniem biju 18 sekundes 2.vietai, kuram bija 2.0 16v, pa 40 zs vairāk, bet nebija ne piekares pareizās, ne ātrumkārba. :super:
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Profila bilde
A!gars
Ziņojumi: 502
Pievienojies: 10 Apr 2011, 09:44

18 Okt 2012, 21:49

jenchs, a nu ka sīkāk par to kādu setup vajag vasarssprinta disciplīnai :hahaha: Ātrumkārbu tad kādu ņēmi un kur dabūt resnākus stabilizatorus? No rokas jātaisa?
Profila bilde
jenchs
Ziņojumi: 1314
Pievienojies: 16 Jūn 2011, 12:00
Braucu ar: e61 daily wagon
Atrašanās vieta: Jūrmala
Reputācija: 1
 

19 Okt 2012, 14:42

A!gars rakstīja:jenchs, a nu ka sīkāk par to kādu setup vajag vasarssprinta disciplīnai :hahaha: Ātrumkārbu tad kādu ņēmi un kur dabūt resnākus stabilizatorus? No rokas jātaisa?
P.S. tas bija ar manu veco autošosejas golf mkII, bet fakts tāds, ka dzinējs standarts ar veco iešprici. ;) bez platajām sadalenēm utt etc. ;)
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Profila bilde
A!gars
Ziņojumi: 502
Pievienojies: 10 Apr 2011, 09:44

22 Okt 2012, 09:49

http://m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=298776
Vēl viens labs topiks iedvesmai. Daudz daudz info. Ir video ar to kā brauc pa trasi un katru darbiņu kada detalizēti atstāsta.
Profila bilde
jenchs
Ziņojumi: 1314
Pievienojies: 16 Jūn 2011, 12:00
Braucu ar: e61 daily wagon
Atrašanās vieta: Jūrmala
Reputācija: 1
 

24 Okt 2012, 12:06

Principā es jau minēju iepriekš, bet nedaudz atkārtošos par to, kas ir vajadzīgs KĀ MINIMUMS, lai brauktu tajos pašos biķerniekos:
1)Riepas(šosejā braucam ar Kumho KU15, toyo888, jautāt man par cenām), vēlams pusslikus vismaz.
2)Sporta bremžu eļļa(parastais dotiņš uzvārīsies pēc pirmā apļa), protams labi, ļoti labi, vai jau sporta ventilejamie bremžu diski, labus klučus.
3)Sporta piekari(vismaz ielas koiloverus, labakajā gadījumā ar regulējamu cietību(piem koni dzeltenie), resnāki stabilizātori, cietākas bukes(alumīnija, polieratāna(powerflex, strongflex etc)
...)Pārējais jau pēc izvēles un tīri individuāli, ko braucējs grib, ja vnk track day auto, tad pietiek ar iepriekšminēto, ja jau grib autošoseju, vasaras sprintu braukt - tad jau attiecīgi, ātrumkarbas, reduktori, pāri utt, dzinēji, drošības karkass, sporta sēdekļi.
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

15 Jan 2013, 13:37

1K 328 projekts turpinās

http://pistonheads.co.uk/news/default.asp?storyId=26953

"The passion and professionalism of these guys working on my slightly-rusty 1997 shed brought a tear to my eye. Or maybe it was just the thought of how my old E36 has had more money spent on boingy bits than the rest of the car put together" :lol:

Taking my Mum for a lap of Donington in the Project 328i :lol:

..diez cik tādi coili maksā (+regulēšana) :emo:

Edit: "The R1+ kit I have is £1995+VAT. If wife asks, that's £199.50"(c)Dale :lol: :lol:
priediic
Ziņojumi: 69
Pievienojies: 22 Mar 2011, 12:42
Braucu ar: E30 m20b27 stroker

18 Mar 2013, 21:49

Tākā te jau Jenchs visu pareizi pastāstīs varu vienīgi piebilst, ka galvenais izdomā kāds tam auto būs mērķis un kāds ir budžets.
Tīra šoseja vai kādreiz gribēsies arī paslīpēt.. jo katrā no disciplīnām ir diezgan pamatīga atšķirība, kā, un ko būvēt. Tīri šosejai nav obligāti tas 2,8 vajadzīgs, tāpat ar pareizu hadeni atvieglinātu bundžu un labu 2.0 būs pietiekams ātrums Biķerniekos, kur nu vēl v8.

Vēlviena svarīga lieta - vai būs iespēja auto nogādāt uz trasi ar trali, vai arī būs nepieciešama TA.
Ja TA nav vajadzīga tad ieteiktu sākt ar būri..

tas tāds, mans subjektīvs viedoklis..

Offtopic : Jenchs, neesi aizmirsis par stūres reiku ko vasarā paņēmi? :giggle:
Attēls
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

24 Jan 2020, 16:12

Kanādiešiem ļoti labi video par euro e36 m3 būvēšanu (ielai/trasei)

https://youtu.be/7g6-yoQX1nQ