Drag Race
1.Ievads
Sacensības tiek rīkotas saskaņā ar LAF Sporta Kodeksu, LAF Šosejas Komisijas dragreisa sacensību noteikumiem un doto nolikumu.
Sacensībās piedalās automobiļi, kuriem ir jāatbilst dotā nolikuma tehniskajiem noteikumiem.
2.Sacensību laiks
2012. gada 22. aprīlis.
3.Sacensību vieta
Atrašanās vieta – Biķernieku Kompleksā sporta bāze (BSKB), S. Eizenšteina iela 2, Rīga, Latvija
4.Sacensību distance un veids
Distance – 201,16 m, jeb 1/8 jūdzes
Klasiskais dragreiss, kura finālbraucienos iekļūst katras klases 16 labāko laiku uzrādītāji kvalifikācijas braucienos.
5.Dienas kārtība
Dienas kārtība aplūkojama Pielikumā Nr. 1.
6.Sacensību rīkotāji
SIA Auzas Tautumeita
Miera iela 36, Rīga, LV-1001.
Reģ.Nr. 40103190516
7.Sacensību oficiālās amatpersonas
Sacensību direktors: Normunds Garenčiks
Komisārs: Raimonds Cabulis
Galvenais tiesnesis: Ieva Stirne
Dalībnieku tiesnesis: Kaspars Svīkulis
Atbildīgais par starta kārtību: Normunds Švarcs
Tehniskais komisārs: Mareks Matvējevs
Galvenā sekretāre: Maija Muskare
8. Sacensību dalībnieki
8.1. Par sacensību dalībnieku var kļūt jebkura fiziska persona, kurai ir derīga “B” kategorijas vadītāja apliecība, kurai ir dotā nolikuma tehniskajām prasībām atbilstoša automašīna, un kura ir izņēmusi gada vai vienreizējo licenci LAF Šosejas komisijā. Dalībniekam jābūt derīgai LAF apstiprinātai dzīvības apdrošināšanas polisei sākot no 1000 LVL.Sacensības tiek rīkotas saskaņā ar LAF Sporta Kodeksu, LAF Šosejas Komisijas dragreisa sacensību noteikumiem un doto nolikumu.
Sacensībās piedalās automobiļi, kuriem ir jāatbilst dotā nolikuma tehniskajiem noteikumiem.
2.Sacensību laiks
2012. gada 22. aprīlis.
3.Sacensību vieta
Atrašanās vieta – Biķernieku Kompleksā sporta bāze (BSKB), S. Eizenšteina iela 2, Rīga, Latvija
4.Sacensību distance un veids
Distance – 201,16 m, jeb 1/8 jūdzes
Klasiskais dragreiss, kura finālbraucienos iekļūst katras klases 16 labāko laiku uzrādītāji kvalifikācijas braucienos.
5.Dienas kārtība
Dienas kārtība aplūkojama Pielikumā Nr. 1.
6.Sacensību rīkotāji
SIA Auzas Tautumeita
Miera iela 36, Rīga, LV-1001.
Reģ.Nr. 40103190516
7.Sacensību oficiālās amatpersonas
Sacensību direktors: Normunds Garenčiks
Komisārs: Raimonds Cabulis
Galvenais tiesnesis: Ieva Stirne
Dalībnieku tiesnesis: Kaspars Svīkulis
Atbildīgais par starta kārtību: Normunds Švarcs
Tehniskais komisārs: Mareks Matvējevs
Galvenā sekretāre: Maija Muskare
8. Sacensību dalībnieki
8.2. Ar vienu automašīnu sacensībās drīkst piedalīties tikai viens dalībnieks.
8.3. Dalības maksa:
10,00 LVL – dalībniekam;
5.00 LVL – mehāniķa caurlaide;
10.00 LVL – tehniskās a/m caurlaide.
5.00 LVL – dalība vēl vienā klasē.
8.4. Katram dalībniekam ir paredzēts tikai viens a/m mehāniķis. (Par katru līdzbraucēju jāmaksā 10.00 LVL)10,00 LVL – dalībniekam;
5.00 LVL – mehāniķa caurlaide;
10.00 LVL – tehniskās a/m caurlaide.
5.00 LVL – dalība vēl vienā klasē.
9. Dalībnieku atbildība
9.1. Katrs dalībnieks un automašīnas īpašnieks ir atbildīgs par automašīnas tehnisko stāvokli un sacensību laikā veiktajām darbībām un to sekām.
9.2. Aizpildot dalībnieka karti, dalībnieks ar parakstu apstiprina, ka ir iepazinies un apņemas ievērot doto sacensību nolikumu, tehniskās prasības un sacensību atbildīgo un to padoto amatpersonu norādījumus.
10. Automašīnu tehniskie noteikumi
10.1. Vispārējās prasības automašīnai:
10.2. Automašīnai jābūt tehniskā kārtībā.
10.3. Vismaz trīs punktu drošības jostas. Tās nedrīkst būt bojātas.
10.4. Abām priekšējām durvīm jābūt brīvi atveramām gan no ārpuses, gan no iekšpuses.
10.6. Nedrīkst būt nekāda veida tehnisko šķidrumu noplūdes.
10.7. Sporta automašīnām jāatbilst attiecīgās ASN un attiecīgās sporta komisijas prasībām – Latvijas Dragreisa Čempionāta tehniskajiem noteikumiem. Galīgo lēmumu par automašīnas pielaišanu sacensībām pieņem tehniskā komisija galvenais tiesnesis.
11. Automašīnu iedalījums pa klasēm
11.1. Čempionāta ieskaitē automašīnas tiek iedalītas sekojošās klasēs:
PRO A klase: Līdz 2000 cm3 atmosfēriskie dzinēji ar svara ierobežojumu.
PRO B klase: no 2001 cm3 līdz 4000 cm3 atmosfēriskie dzinēji ar svara ierobežojumu.
PRO C klase: Līdz 1900 cm³ turbo, kompresora, nitro dzinēji + līdz 6000 cm³ atmosfēriskie dzinēji, bez svara ierobežojumiem.
PRO D klase: Bez dzinēja un svara ierobežojumiem.
Dīzeļdzinējiem tiek piemērots koeficients 0.7 (attiecībā pret atmosfērisku benzīna dzinēju).
Dīzeļdzinējiem, kas aprīkoti ar turbopūti, tiek piemērots koeficients 1.2 (attiecībā pret atmosfērisku benzīna dzinēju).
11.2. Kausa ieskaitē automašīnas tiek iedalītas sekojošās klasēs:
Street FWD klase: automašīnas ar priekšējas ass piedziņu, atbilstošas „Street” klases tehniskajiem noteikumiem, ne ātrākas kā 13,5 sekundes 402m un 9,0 sekundes 201m distancē.
Street RWD klase: automašīnas ar aizmugures ass piedziņu, ne ātrākas kā 13,5 sekundes 402m un 9,0 sekundes 201m distancē.
Street AWD klase: automašīnas ar abu asu piedziņu, ne ātrākas kā 13,0 sekundes 402m un 8,5 sekundes 201m distancē.
11.3. Galīgo lēmumu par automašīnas (arī sporta automašīnas) pielaišanu kādā no klasēm pieņem tehniskā komisija.
12.Dalībnieku reģistrācijas kārtība
12.1. Dalībnieku skaits katrā klasē ir neierobežots. Sacensību rīkotājs un galvenais tiesnesis sacensību dienā var pieņemt lēmumu ierobežot, samazināt vai palielināt dalībnieku skaitu, kā arī apvienot klases, ja kādā no tām ir visai maz dalībnieku.
12.2. Dalībniekiem reģistrējoties, tiek pārbaudīta viņu automašīnu atbilstība tehniskajām prasībām un dotā nolikuma sacensībām, kā arī LAF Šosejas komisijas vienreizējā vai gada licence.
12.3. Viena a/m var piedalīties savā klasē un klasi augstāk. Lai piedalītos klasi augstāk, reģistrācijas laikā jāpiesakās un jāapmaksā dalības maksa. Iebraucot starta zonā, uz automobiļa drīkst būt redzams tikai viens starta numurs.
12.4. Sacensības sākas ar kvalifikācijas braucieniem (līdz 3). Katram dalībniekam jāuzrāda vismaz viens kvalifikācijas rezultāts – ieskaitīts tiek labākais.
12.5. Izslēgšanas braucienos pielaiž 2, 4, 8 vai 16 ātrākos dalībniekus katrā klasē pēc kvalifikācijas rezultātiem. Divi nākamie paliek kā rezervisti.
12.6. Ja dalībnieks pēc starta tiesneša aicinājuma ieņemt starta pozīciju, vilcinās vairāk par 20 sek., viņš tiek diskvalificēts.
12.7. Ja braucējs palicis bez pāra, tad tas automātiski tiek ieskaitīts, kā uzvarēts brauciens, ja dalībnieks veic distanci savā gaitā.
12.8. Starta pozīcija tiek elektroniski kontrolēta pēc automobiļa priekšējās ass riteņiem.
12.9. Starts tiek dots ar starta “egli”. Starta signāls ir zaļā gaisma, pirms kuras ar 0,4 sek intervālu iedegas 3 dzeltenās gaismas.
12.10. Priekšlaicīga starta (falšstarta) gadījumā “eglē” iedegas sarkanā gaisma (red light) un dalībnieks braucienu ir zaudējis. Jebkādi atkārtoti braucieni ir iespējami tikai tiesnešu kļūdas gadījumā un ar īpašu starta tiesneša lēmumu.
12.11. Distancē dalībnieks drīkst braukt tikai pa izvēlēto celiņu. Priekšroka izvēlēties celiņu pārī ir dalībniekam ar labāku kvalifikācijas rezultātu – starta sarakstā tas minēts kā pirmais.
12.12. Dalībniekam brauciena laikā aizliegts apstāties distances koridorā. Ja dalībnieks distances koridorā ir šķērsojis vidējo vai sānu līniju, viņš tiek diskvalificēts.
12.13. Pēc finiša līnijas šķērsošanas, braucējam vienmērīgi jāsamazina braukšanas ātrums, neveicot nekādus manevrus līdz apstāšanās brīdim un jāpārliecinās par konkurenta pozīciju.
13.Sacensību drošības noteikumi
13.1Sacensību rīkotāji nodrošina apsargātu sacensību trasi.
13.2Sacensību dalībnieki un skatītāji nedrīkst patvaļīgi mēģināt iekļūt norobežotajās teritorijās.
13.3Pārvietoties trases teritorijā drīkst ar ātrumu ne lielāku par 30 km/h. Ātruma pārsniegšanas gadījumā vai par agresīvu braukšanu dalībnieks tiks izslēgts no sacīkstēm.
13.4 Brauciena laikā dalībniekiem jābūt piesprādzētiem, kabrioletu jumtiem jābūt uzliktiem.
13.5 Dalībniekam galvā jābūt uzvilktai autosportam derīgai aizsargķiverei.
13.6 Riepu uzsildīšana drīkst notikt tikai norādītajās vietās pirms starta līnijas (warm-up zona). Par riepu uzsildīšanas ārpus „warm-up” zonas tiks kvalificēts kā agresīva braukšana.
13.7 Lēmumu par sacensību pārtraukšanu un atjaunošanu lietus dēļ pieņem galvenais tiesnesis. Sacensību pārtraukšanas gadījumā dalības maksa netiek atgriezta.
14. Reklāma
14.1 Sacensību rīkotāja reklāmas izvietošana uz dalībnieku automašīnām ir obligāta.
14.2 Automašīnas bez pasākuma rīkotāja reklāmas uzlīmēm netiek pielaistas sacensībām.
14.3 Reklāmas uzlīmes jāizvieto ievērojot rīkotāja izdoto novietojuma plānu.
15. Protesti
15.1 Protesti par sacensību norisi jāiesniedz sacensību sekretariātā ne vēlāk kā 15 min pēc apstrīdamā notikuma.
15.2 Protestam pievienojami 300 LVL.
15.3 Strīdus situācijas lēmumu pieņem sacensības komisārs.
15.4 Gadījumā, ja protests tiek apmierināts, nauda tiek atgriezta.
16. Apbalvošana
16.1 Apbalvoti tiek katras klases trīs labākie braucēji.
16.2 Apbalvošana notiek pēc sacensību beigām, trases teritorijā, starta zonā.
Veiksmīgus startus!
Pielikums Nr.1
Latvijas Dragreisa čempionāta 1. posma programma
2012. gada 21. aprīlis
15.00 – 18.00 Dalībnieku reģistrācija
2012. gada 22. aprīlis
9.00. – 11.00 Dalībnieku ierašanās tehniskajā parkā.
9.00. – 11.30 Tehniskā komisija.
11.45. – 12.30 Dalībnieku sapulce.
12.45 – 16.00 Brīvie treniņi un kvalifikācijas braucieni.
16.00 – 17.00 Sacensību atklāšana, dalībnieku parāde, šovi, konkursi (kvalifikācijas rezultātu aprēķināšana).
17.00 – 20.00 Astotdaļfināli, ceturtdaļfināli, pusfināli, fināli.
20.15 – 20.45 Šovs. * Riepu kūpināšana
20.45 – 21.00 Uzvarētāju apbalvošana
Rīkotājiem ir tiesības mainīt pasākuma laiku un norises kārtību, iepriekš par to paziņojot dalībniekiem.
* Šovus neapkalpo LAF licenzēti tiesneši un LAF nenes nekāda veida atbildību par to norisi.
Latvijas Dragreisa čempionāta 1. posma programma
2012. gada 21. aprīlis
15.00 – 18.00 Dalībnieku reģistrācija
2012. gada 22. aprīlis
9.00. – 11.00 Dalībnieku ierašanās tehniskajā parkā.
9.00. – 11.30 Tehniskā komisija.
11.45. – 12.30 Dalībnieku sapulce.
12.45 – 16.00 Brīvie treniņi un kvalifikācijas braucieni.
16.00 – 17.00 Sacensību atklāšana, dalībnieku parāde, šovi, konkursi (kvalifikācijas rezultātu aprēķināšana).
17.00 – 20.00 Astotdaļfināli, ceturtdaļfināli, pusfināli, fināli.
20.15 – 20.45 Šovs. * Riepu kūpināšana
20.45 – 21.00 Uzvarētāju apbalvošana
Rīkotājiem ir tiesības mainīt pasākuma laiku un norises kārtību, iepriekš par to paziņojot dalībniekiem.
* Šovus neapkalpo LAF licenzēti tiesneši un LAF nenes nekāda veida atbildību par to norisi.
Gandrīz viss skaidrs izņemot "gada vai vienreizējo licenci LAF Šosejas komisijā. Dalībniekam jābūt derīgai LAF apstiprinātai dzīvības apdrošināšanas polisei sākot no 1000 LVL."
ā man jārīojās lai šito noteikumu nokārtotu?!
ā man jārīojās lai šito noteikumu nokārtotu?!
Tas ir vienkārši. Jebkura apdrošināšana kuru veic autosportam parasti apdrošina no 1000ls!
Piemēram zinu ka "Baltikums" apdrošināšana par 30ls apdrošināšanas kompensācija nelaimes gadījumā ir no 1000ls! Krč sanāk tā lai apdrošinājiem maksātu vairāk.
Piemēram zinu ka "Baltikums" apdrošināšana par 30ls apdrošināšanas kompensācija nelaimes gadījumā ir no 1000ls! Krč sanāk tā lai apdrošinājiem maksātu vairāk.
Man ir jāmaksā dalības maksas, tad vēl pa 30ls jāapdrošinās un tad vēl licenze vienreizējā jānopērk!
Un tas viss, lai vienreiz papriecātos?
Agrāk, liekas kādā 2006.g. tādas sarežģītas birokrātijas nebija! Moš ko jaucu un tur, toreiz bija cita veida pasākums ar citiem organizatoriem! Atminos, ka bija arī visi pasākumi pēc līdzīgas programmas!
Un tas viss, lai vienreiz papriecātos?
Agrāk, liekas kādā 2006.g. tādas sarežģītas birokrātijas nebija! Moš ko jaucu un tur, toreiz bija cita veida pasākums ar citiem organizatoriem! Atminos, ka bija arī visi pasākumi pēc līdzīgas programmas!
Es īsti neatceros, biju lidzi vienam autosportistam lidzi. Vai tik tie 30ls gadījumā nebija sezonas apdrošināšana.
Vieglāk būs piezvanīt uz LAF un pajautāt cik kas maksa.
Vieglāk būs piezvanīt uz LAF un pajautāt cik kas maksa.
kursh entuziasts vel shajos pasakumos piedalaas, biju aizmirsis ka kkas taads vspar eksistee!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
2006 gada kad piedalijos streetrace party 2006 tad bija man jamaksa i pa dalibas maksu, i pa licenzi , i pa apdrosinasanu bet tur bija kadi 15ls apdrosinasana un tas tikai pa vienu reizi
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.