ROYALTY #GoHard 328lpg kupeja
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 12
- chevron_right
Ka visiem,eļļas korpusa blive izskatas ka beigta
ar kompatu pa brugji
Nea... tur no stures past bacoka izgazas ara... blives visas pirms gada jaunas.
Atkal šis tas sadarīts.....
1. Nomainīta reika,
2. Nomainīts pastiprinātāja sūknis,
3. Sataisīts izpūtējs... pēc bildes būs skaidrs kāpēc rezonēja...,
4. Nomainīta šofera durvīm ručka...
Te nu dažas random bildes no procesa...
1. Nomainīta reika,
2. Nomainīts pastiprinātāja sūknis,
3. Sataisīts izpūtējs... pēc bildes būs skaidrs kāpēc rezonēja...,
4. Nomainīta šofera durvīm ručka...
Te nu dažas random bildes no procesa...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Šoreiz mazs stāsts par budžeta leņķa meklējumiem...
Nolēmu, ka stūres pirksa atrašanās vieta ir jāmaina. Līdz ar to, beidzot, saņēmos stupicu pārbūvei. Stūres pirksts novietots par aptuveni 15mm tuvāk plaukta šarnīra vietai. Protams, cilvēcīgi apstrādāts, lai izskatās tuvu oem. Pirms procesa māca šaubas par to vai stūres pirksta stienis nemetīsies pret koilu, jo skatoties uz cita auto likās ka tāda problēma varētu būt, taču pēc salikšanas uz mana auto viss ir vairāk nekā labi.... Tad nu secināts ka ratus var izgriest vairāk kā disku et atļauj.... Slinkums vairāk rakstīt. Par rezultātu spriediet paši.. uz jautājumiem esmu gatavs atbildēt... un uz muļķīgiem jautājumiem, kā: “kāpēc vajag” atbilde ir - kāpēc gan ne?
Nolēmu, ka stūres pirksa atrašanās vieta ir jāmaina. Līdz ar to, beidzot, saņēmos stupicu pārbūvei. Stūres pirksts novietots par aptuveni 15mm tuvāk plaukta šarnīra vietai. Protams, cilvēcīgi apstrādāts, lai izskatās tuvu oem. Pirms procesa māca šaubas par to vai stūres pirksta stienis nemetīsies pret koilu, jo skatoties uz cita auto likās ka tāda problēma varētu būt, taču pēc salikšanas uz mana auto viss ir vairāk nekā labi.... Tad nu secināts ka ratus var izgriest vairāk kā disku et atļauj.... Slinkums vairāk rakstīt. Par rezultātu spriediet paši.. uz jautājumiem esmu gatavs atbildēt... un uz muļķīgiem jautājumiem, kā: “kāpēc vajag” atbilde ir - kāpēc gan ne?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Smuki, tagad vajag e46 1997 gada plauktus :)
Ir jau 46 plaukti.... vajag et ar >-10 ... un tad bus way to go....
Bet tie nav istie, pagugle ka izskatas 1997 gada e46 plaukti
Pa šo laiku nomainīta aizm regulācijas ķega un pusass kas “sabojājās” un ielikts auduma sportsitzes...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Laiks iet, darbi nestāv uz vietas. Pārlīmēti griesti - nav perfekti, bet priekš pirmās reizes domājams, ka ir ok. Nākošreiz zināšu ka pati griestu daļa cītīgāk jāsagruntē. Lai runā bildes.
Un sākts restaurēt oem m bampers.
Un sākts restaurēt oem m bampers.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Audumu pirki udens iela?
ar kompatu pa brugji
Ne. Parastā kkādā audumu veikalā kas mums provincēte atrodams. Pastaipiju kurš ir elastīgs un vizuāli apmierina un nemaksā kosmosu. To arī paņēmu.
Nu ja jau visi tad visi. Kā nekā atklāšana pēc dažām dienām. Dažas bildes tik pagaidām... un darbi turpinās...
P.s. Šobrīd bez tilta...
P.s. Šobrīd bez tilta...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kārtējo reizi kaut kas nedaudz jauzraksta. Stāsts garš, bet viss labs kas labi beidzas.
Protams, kārtējo reizi viss tika darīts pēdējā brīdī.
Tātad kas sadarīts
- uzstellēts poly tilts,
- uzstellēta hidra,
- nomainītas visas aizm bremžu trubas,
- nomainīti aizm supporti,
- saregulēta savirze,
- jaunas rocenes troses,
- aizmugurē kw atsperes
Tātad dažas dienas pirms atklāšanas secināts ka kaizm tiltam bukses kas siekšņos beigušās... nu vismaz 1. Tad nu nolemts ka pienācis laiks uzstādīt poly tiltu, kas kādus 6 mēnešus jau gaidīja savu kārtu.
Hops, vecais tilts nost, secinam ka rocenes troses ar nav pirmā svaiguma... nu nekas. Poly tilts virsū. Sāku domāt ka nu ja jau poly tad poly lai ir viss. Braucu pie čoma iepresēt aizm atsaitēm poly un paņemt stienim poly atbalstus. Uzliku stabilizatoru un gaidīju nākošo dienu lai nopirktu troses.
Nākošajā dienā saliku roceni un pārējo ap to apkārt. Ta aizm atsperu vietā uzinstalētas KW. Aizm amīšus pagaidām tos pašus TA atstāju. Jānobeidz šitie.
Uztaisīta savirze...
Secināts ka hidras kātu uzražot neuzspēšu, čoms aizdeva savu china... Ievilktas trubas salonā un secināts ka cilindrītim kaut kāds nestandarts vītnēm. M11 pienākošais un m9 aizejošais. Nu tad secināts ka tā nekas nesanāks. Cits čoms virpotājs izglāba ar pāreju priekš hondas cilindrīša.
Tikmēr klāt jau 5dienas vakars. Tad nu pie tā kāta piestellēts mans cilindrītis un sākās atgaisošana.
Gaisojot, protams, ka neiztikt bez mistiskiem piedzīvojumiem. Itkā atgaisoju un viss ok, bet kaut kas nav.... izrādās aizm supportam nipelis laiz garam. Vītne tikusi pārurbta un pats nipelis pārlūzis. Nu neko darīt. Atrodu krājumos supportu, izkustinu nipeli, saies. Lieku supportu virsū.
Gaisojam atkal. Tad nu sākas pats labākais. 19.05.2018 agrā rītā plkst., apmēram, 01:50 pedālis + hidra = pārspiesta bremžu truba, kura no dzimšanas virs bākas bija parūsējusi.
Nu viss... rokas nolaižas... track tests nebūs. Bet tomēr... jāiet gulēt. Veikals 9:00 vaļā... jāmaina trubas. No rīta agri augšā... bāka nost, beigtās trubas nost. Uz veikalu pēc detaļām. Jāliek kopā. Liekot kopā - izrādās pārdevējs troiņiku iedevis ar rupjo vītni un ne to savienojumu. Nu labs ir. Gan savienos. No oem troiņika tomēr veiksmīgi izskrūvētas trubas. Liks atpakaļ to pašu. Tā kā laika nav, bija domāts aizmugurē pirms troiņika ar ātro savienojunu savienot trubas, bet arī ātrais savienojums brāķīgs un savilkt nav iespējams. Un viss slikti. Paveicās ka drošības pēc bija paņemta garā truba no troiņika līdz abs. Tad nu tā arī nomainīta. Un protams ka pirms manis kāds otram aizm supportam gaisojamo nipeli bija nolausis. Nu tad mainam arī otru supportu. Tad nu beidzot viss salikts, atgaisots un 13:00 ceļā uz atklāšanu.
Protams, fastlap nokavēts, bet vismaz uz tracktest uzspēts. Secināts ka īsais ķīnas kāts neder nekam. Pakrāmēts uz sajūga...
Paldies liet Nylon par m50 sadaleni..
Paldies par bildēm ikey07...
Paldies organizatoriem par pasākumu!!!
Pārējais bildēs...
Protams, kārtējo reizi viss tika darīts pēdējā brīdī.
Tātad kas sadarīts
- uzstellēts poly tilts,
- uzstellēta hidra,
- nomainītas visas aizm bremžu trubas,
- nomainīti aizm supporti,
- saregulēta savirze,
- jaunas rocenes troses,
- aizmugurē kw atsperes
Tātad dažas dienas pirms atklāšanas secināts ka kaizm tiltam bukses kas siekšņos beigušās... nu vismaz 1. Tad nu nolemts ka pienācis laiks uzstādīt poly tiltu, kas kādus 6 mēnešus jau gaidīja savu kārtu.
Hops, vecais tilts nost, secinam ka rocenes troses ar nav pirmā svaiguma... nu nekas. Poly tilts virsū. Sāku domāt ka nu ja jau poly tad poly lai ir viss. Braucu pie čoma iepresēt aizm atsaitēm poly un paņemt stienim poly atbalstus. Uzliku stabilizatoru un gaidīju nākošo dienu lai nopirktu troses.
Nākošajā dienā saliku roceni un pārējo ap to apkārt. Ta aizm atsperu vietā uzinstalētas KW. Aizm amīšus pagaidām tos pašus TA atstāju. Jānobeidz šitie.
Uztaisīta savirze...
Secināts ka hidras kātu uzražot neuzspēšu, čoms aizdeva savu china... Ievilktas trubas salonā un secināts ka cilindrītim kaut kāds nestandarts vītnēm. M11 pienākošais un m9 aizejošais. Nu tad secināts ka tā nekas nesanāks. Cits čoms virpotājs izglāba ar pāreju priekš hondas cilindrīša.
Tikmēr klāt jau 5dienas vakars. Tad nu pie tā kāta piestellēts mans cilindrītis un sākās atgaisošana.
Gaisojot, protams, ka neiztikt bez mistiskiem piedzīvojumiem. Itkā atgaisoju un viss ok, bet kaut kas nav.... izrādās aizm supportam nipelis laiz garam. Vītne tikusi pārurbta un pats nipelis pārlūzis. Nu neko darīt. Atrodu krājumos supportu, izkustinu nipeli, saies. Lieku supportu virsū.
Gaisojam atkal. Tad nu sākas pats labākais. 19.05.2018 agrā rītā plkst., apmēram, 01:50 pedālis + hidra = pārspiesta bremžu truba, kura no dzimšanas virs bākas bija parūsējusi.
Nu viss... rokas nolaižas... track tests nebūs. Bet tomēr... jāiet gulēt. Veikals 9:00 vaļā... jāmaina trubas. No rīta agri augšā... bāka nost, beigtās trubas nost. Uz veikalu pēc detaļām. Jāliek kopā. Liekot kopā - izrādās pārdevējs troiņiku iedevis ar rupjo vītni un ne to savienojumu. Nu labs ir. Gan savienos. No oem troiņika tomēr veiksmīgi izskrūvētas trubas. Liks atpakaļ to pašu. Tā kā laika nav, bija domāts aizmugurē pirms troiņika ar ātro savienojunu savienot trubas, bet arī ātrais savienojums brāķīgs un savilkt nav iespējams. Un viss slikti. Paveicās ka drošības pēc bija paņemta garā truba no troiņika līdz abs. Tad nu tā arī nomainīta. Un protams ka pirms manis kāds otram aizm supportam gaisojamo nipeli bija nolausis. Nu tad mainam arī otru supportu. Tad nu beidzot viss salikts, atgaisots un 13:00 ceļā uz atklāšanu.
Protams, fastlap nokavēts, bet vismaz uz tracktest uzspēts. Secināts ka īsais ķīnas kāts neder nekam. Pakrāmēts uz sajūga...
Paldies liet Nylon par m50 sadaleni..
Paldies par bildēm ikey07...
Paldies organizatoriem par pasākumu!!!
Pārējais bildēs...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Bija interesanti palasiit, varu izteloties to skrieshanu, kad gribas paspet.., bet saproti, ma vel. Tik daudz daraamaa... Forshi, ka finala tomer atbrauci!
Man arī prieks, ka viss, iespēju robežās, veiksmīgi beidzās.
Nu sajūta jā... kad brīžiem liekas - kas gan notiks nākamais.....
@grunte - nu kā jau senākos postos rakstīju - tas bija iespējami perfekta šiftera meklējumu process, nemaksājot 800e par to trosu sistēmu, ko visi PRO izmanto.... To naudu ir kur citur investēt. Tas bija ilgs process kamēr izdomājām kā to šiftingu dabūt pieņemamu, lai atpakaļgaitā nav jāstumj tā, ka liekas ka kloķis nolūzīs... un ka pie frēzes nevar forši pārmesties.... bet nu ziemā frēzējot uz 1 līkumu par 4-5 reizes varēja paspēt pārmesties.... un bez mega spēka šiftojas, kā pats pārbaudīji...
Tā kā laiks ļauj aktīvi darboties, tad pa brīdim būs pa kādai bildei. Gari rakstīt laika nebūs. Bet mierā nosēdēt arī neiespējami...
Var izmantot arī kā džipu. Un lēnām viss pēc kārtas restaurējas priekš nākošā project car...
Var izmantot arī kā džipu. Un lēnām viss pēc kārtas restaurējas priekš nākošā project car...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 12
- chevron_right