Edzis PROAM V8 sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 37
- chevron_right
kur tieši piesūca man ari līdzīga problēma bija, bet atradu , ka vaina bija eļļas šķupa gumijas neesamības dēļ!
Uzmanību sanese...
Man bija zem droseles + vel arī šļauciņa vakumam uz degvielas spiediena regulatoru bija galīgi izbeigusies
Auto, kas liekas kopā, tam paredzētajam mērķim!
Sekošu līdzi
Sekošu līdzi
Nākošais solis principā tāds pats kā tev, nokrāsošu visu ar akriluPacha rakstīja:Auto, kas liekas kopā, tam paredzētajam mērķim!
Sekošu līdzi
Kaut ko bišku paķimerējos.
Liels paldies Kristapam no blast.lv par suportu nokrāsošanu
Aizmugurē uzliku 2.8 suportus, sakrāsoju tādā pašā krāsā kā priekšejos.
Samesti remkomplekti, jaunas ferodo kalotkas un ferodo ventilējamie bremžu diski.
Jāsaka, ka ručņiks uzreiz labāk strādā
Lēnā garā arī esmu sācis lasīt visas aizmugurējās piekares daļas, kuras vest pulverkrāsoties un tad jau noteikti salikt visu no poly
Vēl no jaunumiem, priekšā reikai pirksti salikti jauni un iemestas 4mm šaibas, ir bišku patīkamāk
Liels paldies Kristapam no blast.lv par suportu nokrāsošanu
Aizmugurē uzliku 2.8 suportus, sakrāsoju tādā pašā krāsā kā priekšejos.
Samesti remkomplekti, jaunas ferodo kalotkas un ferodo ventilējamie bremžu diski.
Jāsaka, ka ručņiks uzreiz labāk strādā
Lēnā garā arī esmu sācis lasīt visas aizmugurējās piekares daļas, kuras vest pulverkrāsoties un tad jau noteikti salikt visu no poly
Vēl no jaunumiem, priekšā reikai pirksti salikti jauni un iemestas 4mm šaibas, ir bišku patīkamāk
otrā golfa? pats sev meklēju tādas jo šķiet ka varētu izskatīties nepārspīlēti
Nu man vairāk gribās, lai tās arkas izskatās kā oem, lai neredz, ka kaut kas kniedēts70cc rakstīja:otrā golfa? pats sev meklēju tādas jo šķiet ka varētu izskatīties nepārspīlēti
Mans favorīts:edzis rakstīja:Nu man vairāk gribās, lai tās arkas izskatās kā oem, lai neredz, ka kaut kas kniedēts70cc rakstīja:otrā golfa? pats sev meklēju tādas jo šķiet ka varētu izskatīties nepārspīlēti
p.s. Ceru nevienam nav nekas pret linka ielikšanu.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Uz šito ar skatijos, vot tādas ir labas arkas. Tikai kur lai tādas rauj
Nav ne jausmas. Jāizrokas visam ebay cauri. Ja nu atrodi, man agrāk vai vēlāk arī interesēs.edzis rakstīja:Uz šito ar skatijos, vot tādas ir labas arkas. Tikai kur lai tādas rauj
Edit: http://www.hardmotorsport.com/hard-moto ... e36-coupe/
Cena...
Being second is being the first of the losers. /Senna/
TomSkarsts rakstīja:Nav ne jausmas. Jāizrokas visam ebay cauri. Ja nu atrodi, man agrāk vai vēlāk arī interesēs.edzis rakstīja:Uz šito ar skatijos, vot tādas ir labas arkas. Tikai kur lai tādas rauj
Edit: http://www.hardmotorsport.com/hard-moto ... e36-coupe/
Cena...
Nu ir viena vieta 400e maksā + shippings
http://www.hardmotorsport.com/hard-moto ... e36-coupe/
400e katru reizi kā uzsities riepu kalnam ir biš pa traku
Noperc vienas un uztaisi no stiklšķiedras kopijas
A kas vainas Latcomposit vai tām pašām 933motorsport ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Manuprāt šajā gadījumā ļoti labi var redzēt atšķirību. It sevišķi apskatot mana ISiņa topiku, kur visi norēja, ka parastās/universālās arkas ir ~ gateris.ValtersZ rakstīja:A kas vainas Latcomposit vai tām pašām 933motorsport ?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Izskatās viņas diezgan bēdīgi, tad jādomā kā normāli pielāgot
Tieši tā. Galus, kas iet pie bampera jau apgriezt un apstrādāt bez prob, bet vidus daļā tam zilajam jau skaisti pat ar moldingiem sader kopā..edzis rakstīja:Izskatās viņas diezgan bēdīgi, tad jādomā kā normāli pielāgot
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Ja tev būtu kupeja, tad varētu ieķert feikās felony form, kuras jau tūlīt Latvijā būs sakopējuši pilnīgi visi
Bet tā kā sedans, tad tas ir metiens
Bet tā kā sedans, tad tas ir metiens
Es par to pašuAgnis rakstīja:Ja tev būtu kupeja, tad varētu ieķert feikās felony form, kuras jau tūlīt Latvijā būs sakopējuši pilnīgi visi
Bet tā kā sedans, tad tas ir metiens
Being second is being the first of the losers. /Senna/
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 37
- chevron_right