Agris_E36
Shis tas.
viendien durvis pieteica " nee" neveersimies valjaa alumiinijs vai kas cits neiztureeja, bildees ar sarkanu iekjekseeets kur parluuza. rezerves dalju uzdaavinaaja draugs :) dereeja no sedana 91.g
* mazos sensorus vareeja paarlikt
*atsleegas apsildi gan nevareeja paarlikt.
*serdeni ar daudzmaz vienkārši vareeja. un shaadi ir jāsagāž stikls lai atslēgu dabūtu no iekšpuses ārā.
* pirmais protams jaatbiida klipsis no iekšas, un tad tikai var nonjemt aarpuses raamiiti- taalak jau sapratiisiet. un manas mūzīgās sāpes ir vis kas ir starp kaarbu un ritenjiem :D
tad nu vienā dienā sanāca tikt pie dogmas auto bez reduktora un iedomaajos pakustinaat pusasis, un sapratu ka tur visa lielākā ļurkāšanās bija.
*vecajām pusasīm nebija iekšējiem galiem vācinju, tāpēc laikam lēnām smēre aizplūdusi, kā arī no dzimšanas viņam ir LSD-- moz arii tas piebeidza.
bildē redzamas 2.8 pusas normālā stāvoklī ( par manām 10x labākā). 30 ls.. nez moz vajadzēj meklēt ideālas.. Taads prieks bija kad izrbaucu un slēdzot ātrumus prieks, ka nav vairs sajūtas ka rautu no robiem ārā un arii skanjas vairs tādas nenāk..mmm
pirmais gan sabijos par vinju resnumu, bet viss dereeja, taadas naak Miniekam kam lielaaks gala flancis un 2.8 kam falncis taads pats kaa 2.5.
Statistikai
*nomainiits rata gultnis, kursh iepreksh 2x izcepa pusasi un liidz ar to sa4akareeja to... (pasha vaina- paarvilku.)
*maiņits iekš balsta šarnīrs, stuures pirkst, jo ļoti grūti bija taisni pa celju norabukt uz strāses, pa riseem valkaaja.
klausiiju Klavinja ieteikumam ceelu ratu augshaa un she tev atradu kas kustas...
*tad vēl tādas lietas- nomainīts gaisa filtrs, kam bija 11k km un arī eļļa
http://www.pdm-racing.com/products/imag/8100_5W40.jpg
nobraucu 200 km ar jauno gaisafiltru .. nu bija labaak dauz maz..
pirms mainjaam te staastiju maarim un driveram ka nu nejiet tas auto tu spied un peec 2k n 3k rpm kautkas paveras un neiet kaa vajadzeetu... nav smiekliigi, bet sajuuta kas vairākus mēnešus pārņēma, ka pielaizot vēsu brauc uzsilst ( tikmeer lagaa neiet) ierbauc bendziintankaa vai ieej veikalaa, peectam saac braukt un liekas ka pavisam cits auto liidz kautkaadam briidim... tad veel pirms eljas maiņas izbraucu domajau buus kautks atgaajis, nee šis paņem un veel izteiktāk pasaaka ka pēc 3k rmp galiigi neies...
Preicīgākais:
sataisiju ritosho, nomainīju eļļu 5w40 lai ziemaa vieglaak griezt, protams kloķenes saļnikam skruvi vaļā nedabūju, lai nomainītu.
nākamājā dienā braucu uz rīgu i skat kā auto iet. ļoti jūtams jaudas pieaugums ( nez moz takaa no 2.5 uz kautko labaaku ).... visu ceļu braucu un priecīgs spaidiiju pedāli ( arī pilsētā šitā daudz bendzas aizgaaja)
vēljoprojām rodas sajūta, ka tas auto nekad tā nav gājis, ljoti atsaucīgs uz pedāli visos aatrumos-- tāpēc moz kāds 2.8 2.5 īpašnieks vēlas izbraukt, lai novērtētu vai man tiešām liekas, vai arii kautks labs ir noticis, kam nezinu izskaidrojumu kaads vieniigi mineeja kautko par vanosa eļošanu..
viendien durvis pieteica " nee" neveersimies valjaa alumiinijs vai kas cits neiztureeja, bildees ar sarkanu iekjekseeets kur parluuza. rezerves dalju uzdaavinaaja draugs :) dereeja no sedana 91.g
* mazos sensorus vareeja paarlikt
*atsleegas apsildi gan nevareeja paarlikt.
*serdeni ar daudzmaz vienkārši vareeja. un shaadi ir jāsagāž stikls lai atslēgu dabūtu no iekšpuses ārā.
* pirmais protams jaatbiida klipsis no iekšas, un tad tikai var nonjemt aarpuses raamiiti- taalak jau sapratiisiet. un manas mūzīgās sāpes ir vis kas ir starp kaarbu un ritenjiem :D
tad nu vienā dienā sanāca tikt pie dogmas auto bez reduktora un iedomaajos pakustinaat pusasis, un sapratu ka tur visa lielākā ļurkāšanās bija.
*vecajām pusasīm nebija iekšējiem galiem vācinju, tāpēc laikam lēnām smēre aizplūdusi, kā arī no dzimšanas viņam ir LSD-- moz arii tas piebeidza.
bildē redzamas 2.8 pusas normālā stāvoklī ( par manām 10x labākā). 30 ls.. nez moz vajadzēj meklēt ideālas.. Taads prieks bija kad izrbaucu un slēdzot ātrumus prieks, ka nav vairs sajūtas ka rautu no robiem ārā un arii skanjas vairs tādas nenāk..mmm
pirmais gan sabijos par vinju resnumu, bet viss dereeja, taadas naak Miniekam kam lielaaks gala flancis un 2.8 kam falncis taads pats kaa 2.5.
Statistikai
*nomainiits rata gultnis, kursh iepreksh 2x izcepa pusasi un liidz ar to sa4akareeja to... (pasha vaina- paarvilku.)
*maiņits iekš balsta šarnīrs, stuures pirkst, jo ļoti grūti bija taisni pa celju norabukt uz strāses, pa riseem valkaaja.
klausiiju Klavinja ieteikumam ceelu ratu augshaa un she tev atradu kas kustas...
*tad vēl tādas lietas- nomainīts gaisa filtrs, kam bija 11k km un arī eļļa
http://www.pdm-racing.com/products/imag/8100_5W40.jpg
nobraucu 200 km ar jauno gaisafiltru .. nu bija labaak dauz maz..
pirms mainjaam te staastiju maarim un driveram ka nu nejiet tas auto tu spied un peec 2k n 3k rpm kautkas paveras un neiet kaa vajadzeetu... nav smiekliigi, bet sajuuta kas vairākus mēnešus pārņēma, ka pielaizot vēsu brauc uzsilst ( tikmeer lagaa neiet) ierbauc bendziintankaa vai ieej veikalaa, peectam saac braukt un liekas ka pavisam cits auto liidz kautkaadam briidim... tad veel pirms eljas maiņas izbraucu domajau buus kautks atgaajis, nee šis paņem un veel izteiktāk pasaaka ka pēc 3k rmp galiigi neies...
Preicīgākais:
sataisiju ritosho, nomainīju eļļu 5w40 lai ziemaa vieglaak griezt, protams kloķenes saļnikam skruvi vaļā nedabūju, lai nomainītu.
nākamājā dienā braucu uz rīgu i skat kā auto iet. ļoti jūtams jaudas pieaugums ( nez moz takaa no 2.5 uz kautko labaaku ).... visu ceļu braucu un priecīgs spaidiiju pedāli ( arī pilsētā šitā daudz bendzas aizgaaja)
vēljoprojām rodas sajūta, ka tas auto nekad tā nav gājis, ljoti atsaucīgs uz pedāli visos aatrumos-- tāpēc moz kāds 2.8 2.5 īpašnieks vēlas izbraukt, lai novērtētu vai man tiešām liekas, vai arii kautks labs ir noticis, kam nezinu izskaidrojumu kaads vieniigi mineeja kautko par vanosa eļošanu..
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
kada ella tev bija ieprieksh?10w40?mozh iet labak tapec ka shkidraku ellu ieleji motora, lidz ar to vieglak griezhas
jaa 10w40.. bet nu vaitad tik traku starpiibu vareetu just?
Rekur vakar vispār e30 forumā uzdūros vienam teikumam. Ja Tev ir Vanos tad jālieto sintētika, ja nav vanos, tad pussintētika.. Rakstīts tas bija 2008. gadā. Muļķības va tā patiešām ir - nezinu..
Man gan atkal ir otrādi - līdz 3krpm ir tāds galīgi neatsaucīgs uz pedāli, bet pēc 3k tāda sajūta kā turbo pieslēgtos - nu kārtīgi parauj.. Bet šķiet ka man tam ir izskaidrojums - zonde..
Man gan atkal ir otrādi - līdz 3krpm ir tāds galīgi neatsaucīgs uz pedāli, bet pēc 3k tāda sajūta kā turbo pieslēgtos - nu kārtīgi parauj.. Bet šķiet ka man tam ir izskaidrojums - zonde..
Martinez rakstīja:nja,bet tad kā ir ar tiem vanosiem,taisnība par eļļu?
Principa ella ir jalieto tada, kadu paredz auto razhotajs. Ja vanosa gumijas rinki iet uz beigam tad protams vinam ir vieglak ja ella ir shkidraka. Celiens pec 3000rpm ir raksturigs visiem DOHC(double overhead camshaft) motoriem, ne tikai bmw, tieshi tapec lai kompensetu jaudas zudumu lidz 3000rpm ari izgudroja to vanosu, jo tas pagriezh sadaleni un lidz ar to motors elastigaks jau no maziem apgriezieniem. raudi ar ir shitada ficha tik savadak saucas tiem 5v dzinejiem . Ta ka ja ir parasts ''plits''(bez vanosa) ar to dzinea chucheshanu lidz 3000rpm bus jasamierinas, ja ir ar vanosu tad jau jamekle vaina.
Atkal iemeeginaaju savu roku dzelžos
Īsumā mainīju kloķenes saļniku.
1. Nopirkām skruvi 8 diametraa 12 cietiiba ieksh delve2.lv
2. to izmantojaam lai noblokjeetu kloķeni, iebaažot caurumā no bloka puses iekš saprarata. to caurumu var redzeet nedaudz zem startera.- tur tadas zaļš puļķis iebaazts.
3. koķeni veikmīgi atskruvējot ar 1 m trubu, atsitu arii veiksmiigi ventilatoru.
* nomainam saļņiku, liekam atpakaļ izņemto mēnestiņu i še tev iekrīt iekšā karterī
4.dusmas ka nedariiju uzmanīgāk..
6. pienjeemaam leemumu ņemt nost karteri.
* izlaidaam elju, 3 skruves no kaarbas puses un visas skruves karterim jaizskruuvee. reika nav jaaskruue..
* tad vareeja pabīdīt 1 cm karteri uz priekšu, magnētu ietin drātī un iekšā.. un laime ka turpat uz ķēdes bija pakāries bildē redzams ar ko vilku
viss ko pagaidām ceru ir ka tagad nesulos kartera blīve :/ no vienas bedres otraa...
* moz kāds uzdrukā un pasaka iisti kā maina kartera blīvi, lai zinu, ja nu kas :) (tas domaats.. cik daudz jāskkruvē.)
Īsumā mainīju kloķenes saļniku.
1. Nopirkām skruvi 8 diametraa 12 cietiiba ieksh delve2.lv
2. to izmantojaam lai noblokjeetu kloķeni, iebaažot caurumā no bloka puses iekš saprarata. to caurumu var redzeet nedaudz zem startera.- tur tadas zaļš puļķis iebaazts.
3. koķeni veikmīgi atskruvējot ar 1 m trubu, atsitu arii veiksmiigi ventilatoru.
* nomainam saļņiku, liekam atpakaļ izņemto mēnestiņu i še tev iekrīt iekšā karterī
4.dusmas ka nedariiju uzmanīgāk..
6. pienjeemaam leemumu ņemt nost karteri.
* izlaidaam elju, 3 skruves no kaarbas puses un visas skruves karterim jaizskruuvee. reika nav jaaskruue..
* tad vareeja pabīdīt 1 cm karteri uz priekšu, magnētu ietin drātī un iekšā.. un laime ka turpat uz ķēdes bija pakāries bildē redzams ar ko vilku
viss ko pagaidām ceru ir ka tagad nesulos kartera blīve :/ no vienas bedres otraa...
* moz kāds uzdrukā un pasaka iisti kā maina kartera blīvi, lai zinu, ja nu kas :) (tas domaats.. cik daudz jāskkruvē.)
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
lai nomainītu kartera blīvi jāiekar dzinējs no augšas un jānolaiž pusrāmis ar visu reiku etc. (lai paliek karājoties pr. plauktos)
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Njā, es gan nebloķēju kloķeni kā tu. Es vnk pametu zem riteņiem klučus + roķene + ātrumā un tad samērā viegli bija atskrūvēt. Un ar to ķīlīti jā - man jau brīdināja, tāpēc centos būs īpaši uzmanīgs.
paldies, taada doma arii bija :)he9600 rakstīja:lai nomainītu kartera blīvi jāiekar dzinējs no augšas un jānolaiž pusrāmis ar visu reiku etc. (lai paliek karājoties pr. plauktos)
tas pēc 3k ir tādēļ, ka tev vanos nestrādā.Ruu rakstīja:Rekur vakar vispār e30 forumā uzdūros vienam teikumam. Ja Tev ir Vanos tad jālieto sintētika, ja nav vanos, tad pussintētika.. Rakstīts tas bija 2008. gadā. Muļķības va tā patiešām ir - nezinu..
Man gan atkal ir otrādi - līdz 3krpm ir tāds galīgi neatsaucīgs uz pedāli, bet pēc 3k tāda sajūta kā turbo pieslēgtos - nu kārtīgi parauj.. Bet šķiet ka man tam ir izskaidrojums - zonde..
iemesli tam ir: pussintētika un beigta vanosa o-ring blīve
jo vanos strādā uz eļļas spiediena, ja eļļas spiediens nav atbilstošs, tad vanos nestrādā kā nākas.
sintētika ir šķidrāka par pussintētiku, tāpēc arī motorā rada lielāku spiedienu.
es jau arī tgd stulbi izdarīju, ieliedams 10w40
Tas ka man Vanos nestrādā es zinu. :)
A par pussintētiku - jā, tagad esmu izlasījis, ka Vanosniekiem ķipa nederot.. I pats senāk nemaz nezināju.
A par pussintētiku - jā, tagad esmu izlasījis, ka Vanosniekiem ķipa nederot.. I pats senāk nemaz nezināju.
wow wow slow down, kpc vanos motoriem neder pusintetika?
es domaaju ka ar arii liet pusinteetiku, jo graamataas tad vinja arii ir. tik tas ka mums tie vanosi begti, kuri jaasataisa..
ka var pateikt ka vins ir beigts?diagnostika?
Nopistiem motoriem ar vanosu neder pussintētika. Normāliem motoriem der
http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=6& ... 403#p29103KV_ rakstīja:ka var pateikt ka vins ir beigts?diagnostika?
thnx... tad man vel viss ir kartiba ar vanosu
Izdarīts dauz visaadu siikumu, bet tos atskaitei vēlāk..
Ar4ikam viena bilde :) moz tomēr bez eņģeļiem? nonjeemu arii uzacis un egeļus, un pamēģināju saregulēt priekšas līniju. pagaidām 2 mēneši un vēljoprojām patīk kā izskatās orģināli.
Ar4ikam viena bilde :) moz tomēr bez eņģeļiem? nonjeemu arii uzacis un egeļus, un pamēģināju saregulēt priekšas līniju. pagaidām 2 mēneši un vēljoprojām patīk kā izskatās orģināli.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ir, ir smuki
P.S. BMW emblēmu varēji jau jaunu uzlikt
P.S. BMW emblēmu varēji jau jaunu uzlikt
Pēdējais labojis uteo - 10 Feb 2012, 19:21, kopā labots 1 reizi.
Melnas nāsis rulz!