Edzis PROAM V8 sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 37
- chevron_right
tiri intereses pēc, kāda jēga bija pārdot kupeju, ja šeit darbs tiek ieguldīts 2x lielāks kā kupejai bija nepieciešams(nezinu 100%, bet pec tevis teiktā spriežu)?
Vecāki skaloja galvu, ka es pārāk daudz esmu iegrimis autiņos un visu savu sapelnīto naudu iegrūžu auto nevis turpinu atīstīt biznesu. Beigās nolēmu, ka tirgošu tikai detaļas un atīstīšu ķipa visu nākotnei, kā jau vecāki skaloja galvā. Tā arī tā kupeja aizgāja un protams es esmu cilvēks, kam bez tās mašīnas zūd jēga vispār visam visumā. Tad nu jā, es nopirku šito sedanu priekš detaļām tieši kad man čoms bija atbaucis no vācijas uz latviju, tieši bija slapjš laiks un mēs ar to sajāto lūzni mētājām slīpi depo stajankā, jo motors tik ļoti negāja, ka citur nevarēja nemaz pakrāmēt. Beigās pirksti niezēja kaut ko paskrūvēt, bet nebija jau ko, visa ikdiena satstāv tikai no autiņu izjaukšanas. Tā nu beigās čomam teicu, ka nākošreiz kad atbrauks uz latviju iedošu vēlreiz izgāzt ar to pašu auto un tā viņš mums te palika, nolēmu beidzot īstenot savus ilgi gaidītos plānus, braukt driftā Karoč sedans palika tikai tīri dēļ tām atmiņām, zinu, ka tas ir stulbi, bet nu pofig. var jau ņemt citu bundžu, bet šī nav nemaz tik briezmīga, jo nesošā ir ļoiti labā kārtībā, glāzes dzīvākas par dzīvām un jāmetina vien tādi mēsli kā grīda un sliekšņi.EJANSONS rakstīja:tiri intereses pēc, kāda jēga bija pārdot kupeju, ja šeit darbs tiek ieguldīts 2x lielāks kā kupejai bija nepieciešams(nezinu 100%, bet pec tevis teiktā spriežu)?
Nereālākais darbs ir ieguldīts,un noteikti pēcāk tiks arī sasniegts viss ko jāsasniedz,jo tomēr bez darba nav rezultātu. Patīkami sekot līdzi šādiem apjomīgiem darbiem,un kā viss sliktais tiek izdzīts. Tā tik turpini ! :) Un galu galā ja no kaut kā nepaliek pozitīvas un labas atmiņas,tad kāda jēga ir vispār kaut ko darīt,tas jau ir tieši tas kas nepieciešāms,un jo vairāk tādu brīžu ko var vēlāk atcerēties jo labāk.
Beidzot kads sacis korkus aizmetinaat ka mees. vienigi no apaksas nedaudz suvju mastiku vajag, jo metinot gadas pa kadai porai!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Apakšā man ir pliks metāls, kad ielikšu pacēlāju, ņems visu piekari nost, apstrādās apakšu un protams arī sagruntēs tos metinājumus. Plāni lieli, laiks mazbestbmw rakstīja:Beidzot kads sacis korkus aizmetinaat ka mees. vienigi no apaksas nedaudz suvju mastiku vajag, jo metinot gadas pa kadai porai!
Paldies arī visiem pārējiem par motivācijas vārdiem!
Patīkami palasīt tavus jaunumus tavā auto garāža!
Gribas uzreiz savam ar vairāk roku pielikt un liec man motivēties celt daudz vairāk augšā savu auto!
Un tiekamies LFS serverī uz treniņiem
Gribas uzreiz savam ar vairāk roku pielikt un liec man motivēties celt daudz vairāk augšā savu auto!
Un tiekamies LFS serverī uz treniņiem
BMW 320 (E30)
Instagram - nauris.luks
Facebook - nauris.luks
Instagram - nauris.luks
Facebook - nauris.luks
Labs salīdzinājums - kā Jūs.bestbmw rakstīja:Beidzot kads sacis korkus aizmetinaat ka mees. vienigi no apaksas nedaudz suvju mastiku vajag, jo metinot gadas pa kadai porai!
Šis topiks tiešām ir motivācija. Malacis! Ir no kā ņemt piemēru.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Iespējams no šī auto iegādāties priekšējos un aizmugurējos amortizatorus ar atbalstiem un atsperēm.
Sachs amji ar resno štoku, H&R 35mm atsperes, aizmugurē parasti amji ar regulējamām atsperēm
Priekša - 60e
Aizmugure - 40e
Sachs amji ar resno štoku, H&R 35mm atsperes, aizmugurē parasti amji ar regulējamām atsperēm
Priekša - 60e
Aizmugure - 40e
edzis rakstīja:Iespējams no šī auto iegādāties priekšējos un aizmugurējos amortizatorus ar atbalstiem un atsperēm.
Sachs amji ar resno štoku, H&R 35mm atsperes, aizmugurē parasti amji ar regulējamām atsperēm
Priekša - 60e
Aizmugure - 40e
kapets tirgo acperes un amisuz ko a
70cc rakstīja:edzis rakstīja:Iespējams no šī auto iegādāties priekšējos un aizmugurējos amortizatorus ar atbalstiem un atsperēm.
Sachs amji ar resno štoku, H&R 35mm atsperes, aizmugurē parasti amji ar regulējamām atsperēm
Priekša - 60e
Aizmugure - 40e
kapets tirgo acperes un amisuz ko a
Tapets ka no teviz nemzu ta technix no driftworkz
gribu redzēt beidzot kā šis auto iet pa trasi
Es arī gribu redzēt ja rīt būsi garāžās, vari droši izbraukt, ārā zem plēves stāvRENIO rakstīja:gribu redzēt beidzot kā šis auto iet pa trasi
Tas tipa veids kā iztikt bez preses?
nav tā, ka svilinot atlaidini metālu?
Var ari brutali izsist un nekada vaina!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- …
- 37
- chevron_right