Lindas e36-Bacon
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- …
- 38
- chevron_right
Īsumā - Tu sajauci kompresiju ( spiedienu, ko mēra, kad ir aizdomas, ka motoram ir kaput ) ar kompresijas pakāpi (pilna cilindra tilpuma attiecība pret degkameras tilpumu)Razbainieks rakstīja:Nu tad apgaismojiet mani šajā ziņā
Nu īsumā kkā tā. Es viņam aizsūtīju wikipēdijas rakstu un garākā veidā paskaidroju, jo taču nevar palaist garām iespēju, kad kāds kļūdās internetā!!!Kapteinis rakstīja:Īsumā - Tu sajauci kompresiju ( spiedienu, ko mēra, kad ir aizdomas, ka motoram ir kaput ) ar kompresijas pakāpi (pilna cilindra tilpuma attiecība pret degkameras tilpumu)Razbainieks rakstīja:Nu tad apgaismojiet mani šajā ziņā
Ģirtam uztaisījam m50 ar 2.5 apakšu un 2.0 galvu, CR sanāca ~11.6:1, nebija nekādu problēmuPetka rakstīja:virzuļus izdevās atrast?
es zinu, ka tie iedobtie virzuļi der un tur tik bišķi jāpavirpo un jāuztaisa vārstu iedobes...
Palasīju, ko te visi raksta par kompresijas pakāpēm - es uzmanītos un virs 11 baigi nelīstu, jo LV superdegviela var radīt problēmas...
galvenais ir nemīzt, viss būs gerai, shtencwerks komanda zin ko dara
seeingman rakstīja:Ģirtam uztaisījam m50 ar 2.5 apakšu un 2.0 galvu, CR sanāca ~11.6:1, nebija nekādu problēmuPetka rakstīja:virzuļus izdevās atrast?
es zinu, ka tie iedobtie virzuļi der un tur tik bišķi jāpavirpo un jāuztaisa vārstu iedobes...
Palasīju, ko te visi raksta par kompresijas pakāpēm - es uzmanītos un virs 11 baigi nelīstu, jo LV superdegviela var radīt problēmas...
galvenais ir nemīzt, viss būs gerai, shtencwerks komanda zin ko dara
E85 un nevajag mizt
klau Petka iemet kompresijas pakāpes aprēķinu M50B31 strokerim ar M44 virzuļiem un standarta galvas blīvi - vienkārši interesē kur tu dabuj vairāk par 11:1Petka rakstīja:
Tiem virzuļiem arī nebija tur kosmosā jāgrauž nost lai dabūtu ~11:1...
P.S. moška kādas bildes lai turētu publiku ieinteresētu?
Kāds vispār no tā ieguvums? Tipa sanāk lielāka kompresija? Bet vārsti un ieplūde ta paliek mazāka? Šajā gadījumā gredzeni jauni vai vecie?seeingman rakstīja:Ģirtam uztaisījam m50 ar 2.5 apakšu un 2.0 galvu, CR sanāca ~11.6:1, nebija nekādu problēmuPetka rakstīja:virzuļus izdevās atrast?
es zinu, ka tie iedobtie virzuļi der un tur tik bišķi jāpavirpo un jāuztaisa vārstu iedobes...
Palasīju, ko te visi raksta par kompresijas pakāpēm - es uzmanītos un virs 11 baigi nelīstu, jo LV superdegviela var radīt problēmas...
galvenais ir nemīzt, viss būs gerai, shtencwerks komanda zin ko dara
Es jau nesaku ka nevar, bet, manuprāt, es palieku uz safe side... :)
Nazītis kādreiz bija uzrāvis lotusu ar 14:1 (tā tantes runāja) un pisa uz E85 ar "no problems"... čaļi pat bija domājuši uzmest kkādu bezspiediena turbo, bet laikam tas bija pārāk daudz gribēts Ehhh vecie labie laiki...
P.S. es vispār neapšaubu neviena darbu - tik uzdodu man interesējošus jautājumus :) Pats neesmu nekāds mega guru :)
Uzliekot uz galda virzuļus un izmērot. viņam diezgan liela atšķirība augstumā no pirksta līdz augšai salīdzinājumā ar B30 virzuļiem... kkādi 3mm? (to cik es točna neatceros) un sanāca ka torčī arā no bloka, bet nevajag mīzt. Sanāca, ka jānovirpo tas šķīvis (augšējās malas) un viss būtu gerai... cik tālu tur čaļi ar to tikuši - nezinu...BR23S rakstīja:klau Petka iemet kompresijas pakāpes aprēķinu M50B31 strokerim ar M44 virzuļiem un standarta galvas blīvi - vienkārši interesē kur tu dabuj vairāk par 11:1Petka rakstīja:
Tiem virzuļiem arī nebija tur kosmosā jāgrauž nost lai dabūtu ~11:1...
P.S. moška kādas bildes lai turētu publiku ieinteresētu?
b20 galvai ir mazāka degkamera = lielāks CR
kanāli un vārsti jā mazāki, bet tas arī ir strīdīgs jautājums, jo atmo motoram ar kanāliem nav formula lielāks = labāks, vajag pareizo izmēru visam. Respektīvi motors tikai taisīts kā eksperiments, kas izdevās - motora uzvedība bija krietni atsaucīgāka, nekā standarta 2.5.
gredzeni bija vecie
kanāli un vārsti jā mazāki, bet tas arī ir strīdīgs jautājums, jo atmo motoram ar kanāliem nav formula lielāks = labāks, vajag pareizo izmēru visam. Respektīvi motors tikai taisīts kā eksperiments, kas izdevās - motora uzvedība bija krietni atsaucīgāka, nekā standarta 2.5.
gredzeni bija vecie
Šim topikam jau prasās klāt (spam )
Un to turpinot - es jau nesaku ka lielāks labāks :) Vairāk jau infas par to motoru nav ne? būtu interesanti redzēt kkādu izdruku, jo ja man būtu jāmin, tad viņš droši vien apakšās varētu būt atsaucīgāks dēļ ātrākas ieplūdes gaisa plūsmas un ja atstāja M50B20 sadalenes, tad arī viņas sagriežas uz vairāk griezi apakšā, kas varētu dot labu sajūtu uz dibena, bet interesanti būtu zināt kā viņš augšās izskatās...
Un to turpinot - es jau nesaku ka lielāks labāks :) Vairāk jau infas par to motoru nav ne? būtu interesanti redzēt kkādu izdruku, jo ja man būtu jāmin, tad viņš droši vien apakšās varētu būt atsaucīgāks dēļ ātrākas ieplūdes gaisa plūsmas un ja atstāja M50B20 sadalenes, tad arī viņas sagriežas uz vairāk griezi apakšā, kas varētu dot labu sajūtu uz dibena, bet interesanti būtu zināt kā viņš augšās izskatās...
sadalenes bija m50b20NV
metkas nebija standarta - zlikts lielāks overlaps vārstiem, pēc teorijas vajadzēja palikt sliktākai apakšai un labākai augšai, bet reāli taisot mērījumus pret hronometru sanāca viss labāks, nekā ar standartā saregulētām sadalenēm.
pēc teorijas vajadzēja būt kā tu saki - apakšas labākas nekā std 2.5, bet augšas nav gluži kā m52 motoriem ar standarta ieplūdi, praksē gan sanāca arī augša labāka.
Viss setups bija:
m50b25tu apakša slīpēts bloks -0.20mm
m52b20 galva -0.30mm
m50b20nv sadalenes (1 ieplūde un 1 izplūde, nevis 2 ieplūdes :( )
Restaurētas sēžas ar 3 leņķiem un vārsti ar 1 leņķi
m52 izplūdes kolektori
m50b20 ieplūdes kolektors
m52 drosele
m50b25nv vadība.
Reinz blīve 1.75mm
metkas nebija standarta - zlikts lielāks overlaps vārstiem, pēc teorijas vajadzēja palikt sliktākai apakšai un labākai augšai, bet reāli taisot mērījumus pret hronometru sanāca viss labāks, nekā ar standartā saregulētām sadalenēm.
pēc teorijas vajadzēja būt kā tu saki - apakšas labākas nekā std 2.5, bet augšas nav gluži kā m52 motoriem ar standarta ieplūdi, praksē gan sanāca arī augša labāka.
Viss setups bija:
m50b25tu apakša slīpēts bloks -0.20mm
m52b20 galva -0.30mm
m50b20nv sadalenes (1 ieplūde un 1 izplūde, nevis 2 ieplūdes :( )
Restaurētas sēžas ar 3 leņķiem un vārsti ar 1 leņķi
m52 izplūdes kolektori
m50b20 ieplūdes kolektors
m52 drosele
m50b25nv vadība.
Reinz blīve 1.75mm
Petka tu vispār rūbī ko runā?
Interesanti kas šeit sanāks. Teorētiski atmo ielas autiņam 12:1 ir perfekta pakāpe jo var braukt uz e98. Ar labām sadalenēm varētu tēmēt uz kādiem 260 rhp. Bet tas protams tikai Teoreetiski
Veiksmi darbos
Interesanti kas šeit sanāks. Teorētiski atmo ielas autiņam 12:1 ir perfekta pakāpe jo var braukt uz e98. Ar labām sadalenēm varētu tēmēt uz kādiem 260 rhp. Bet tas protams tikai Teoreetiski
Veiksmi darbos
šim motoram sadalenes būs abas m50nv ieplūdes sadalenes, budžets dramatiski paceļas, ja grib likt ko labāku.
ļoti ceru, ka īpašniece ar šo motoru kādreiz uz dyno arī aizbrauks
ļoti ceru, ka īpašniece ar šo motoru kādreiz uz dyno arī aizbrauks
hmm.... ok.... Paliec pie tā :)A_C rakstīja:Petka tu vispār rūbī ko runā?
Interesanti kas šeit sanāks. Teorētiski atmo ielas autiņam 12:1 ir perfekta pakāpe jo var braukt uz e98. Ar labām sadalenēm varētu tēmēt uz kādiem 260 rhp. Bet tas protams tikai Teoreetiski
Veiksmi darbos
Galvas kanālus nav jēga taisīt lielākus par vārsta sēžas iekšējo diametru
Bildes jau nekas daudz nav, jo nekas nav mainījies, tik cik vienreiz aizbraucu uz garāžu un sabildēju random bildes, papriecājos par to, ka viss netīrs.Petka rakstīja:
P.S. moška kādas bildes lai turētu publiku ieinteresētu?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Tad man visu laiku uz Rīgu jābrauc pildīties, vai jātur mājās kannās e85vlAdlik rakstīja:
E85 un nevajag mizt
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Kā jau minēju pabraukšu ar šo pašu papriecāšos un tad jau kad finanses būs atpakaļ normas robežās, braukšu ciemos ar foršām, labām sadalenēm.seeingman rakstīja:šim motoram sadalenes būs abas m50nv ieplūdes sadalenes, budžets dramatiski paceļas, ja grib likt ko labāku.
ļoti ceru, ka īpašniece ar šo motoru kādreiz uz dyno arī aizbrauks
Dyno būs, tam atradīšu finanses.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
neaizmirsti, ka ļoti labas sadalenes liekot, vajag mehāniskos kompensatorus, atsperes, cepurītes, mehāniskos kompensatorus un vēl normālas kabatas virzulī = daudz naudas
biški labākas nekā 2x m50nv var jā, kaut ko ap 270* duration un 10mm lift
biški labākas nekā 2x m50nv var jā, kaut ko ap 270* duration un 10mm lift
es domāju m30b40 vajag celt iekšā,3,0 ir par maz.
atpisies rokeru komplekts ar roļikiem, kur iekšā ier laba sadalene, atsperes, čaškas, rokeri maksā 3k eur
karoči tāds m30 ar normālu jaudu sanāktu pāri 10k, taisīsi?
karoči tāds m30 ar normālu jaudu sanāktu pāri 10k, taisīsi?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- …
- 38
- chevron_right