Lindas e36-Bacon
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- …
- 38
- chevron_right
galvenais nepadoties!
0.04mmedzis rakstīja:Standarta risinājums - virpo uz 240 un diesel kurvenseeingman rakstīja:No sakuma lindai kaut kas ar sajugu jaizdoma, lai kadu apbrauktu. Tas standarta 228mm tak uz ta motora ir :lol_nau_verc:
Vispār tīri intereses pēc - cik līka bija kloķene?
Pēdējās 72 stundas miegam veltītas kādas 5 stundas, bet nu it's alive. Darba vēl tik daudz, vakarā sekos nedaudz sīkāks apraksts kas un kā, bet ņemot vērā, ka piektdienas naktī motors vēl mētājās vairākās daļās shtencwerks garage, tad progress ir milzīgs.
https://www.youtube.com/watch?v=g_99Pzk ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=g_99Pzk ... e=youtu.be
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Uz kadam sprauslam tagad ir? Iedarbinajiet uz oem programmas?Linda rakstīja:Pēdējās 72 stundas miegam veltītas kādas 5 stundas, bet nu it's alive. Darba vēl tik daudz, vakarā sekos nedaudz sīkāks apraksts kas un kā, bet ņemot vērā, ka piektdienas naktī motors vēl mētājās vairākās daļās shtencwerks garage, tad progress ir milzīgs.
https://www.youtube.com/watch?v=g_99Pzk ... e=youtu.be
Uz oe sprauslam oe programmas, tuksgaitas nav, izpludei biksem nepareizas blives sosii garam, zonde gan jau jaj pauri. Bet ta pagaidam brauc, detonacijas nav. Vakara sataisisim izputeju, sprauslas pameginasim un tad jau redzes vai nevajag sadalenes biski pieregulet.
Neliela atskaitīte. Kas ar to zvēru ir sadarīts
m54 virzuļi, kloķene, klaņi
m50 bloks
bezvanosa galva ar jaunām vadīklām un m52 vārstiem izgrebta un visādi citādi sakopta.
Kompensatori no m50, jo piektdienas naktī trijos rītā tika konstatēs, ka nav m52 kompenstoru trauciņa (dunno kā to pareizi sauc), bet šeit ar laiku būs uzlabojumi uz m52 kompensatoriem, jo tomēr atšķirība uz vienu kompensatoru ir ~30g un beigās, baigi lielais svars salasās
divas m50 ieplūdes sadalenes
nomainītas visas blīves, gredzeni utt., nekas gandrīz nav palicis vecais.
Sajūgs pagaidām no m50 vienmasas, vēlāk kaut ko domāsim.
Orģinālā 402 vadība.
CR beigās tika izlemts 11.7
Šķiet, ka visu uzrakstīju.
Paldies apr darbu seeingman, Kapteinis, Ģirts, jeb nu visiem Shtencwerks puišiem. Liet., Nizars, un Pēterim (aizmirsu niku ) Un pārējiem, kas notirgoja, pārdeva, atveda utt., bez jums tas viss nebūtu sanācis.
No janvāra beigām visi darbi lēnām virzijās uz priekšu, bet tā pat visa pēdējā nedēļa vienā skriešanā un kā piektdienas dienā iegājām garāžā tā sestdienas rītā vedām motoru mājās un turpinājām darbu ar iecelšanu.
Pa lielam viss gāja kā pa sviestu līdz mirklim, kad sākās čakaras ar kompensatoriem, kurus tika pieņemts likt no m52,viss samazgāts utt., bet beigās vien nekas cits neatliek, kā m50 kompensatoriem un tad nu trijos no rīta mazgāšanas maratons atsākās. Vakar kārtējo reizi trijos naktī biju mājās, jo seeingman noregulēja sadalenes mazliet savādāk līdz ar to ir tukšgaita un cēliens jau no maziem apgriezieniem ir vnk fantastiks. Nevaru sagaidīt, kad motors būs pieraukts
Dažas bildītes atskaitei Piedod Seeingman, izskatās, ka man nav nevienas smukas bildes ar kanāliem
m54 virzuļi, kloķene, klaņi
m50 bloks
bezvanosa galva ar jaunām vadīklām un m52 vārstiem izgrebta un visādi citādi sakopta.
Kompensatori no m50, jo piektdienas naktī trijos rītā tika konstatēs, ka nav m52 kompenstoru trauciņa (dunno kā to pareizi sauc), bet šeit ar laiku būs uzlabojumi uz m52 kompensatoriem, jo tomēr atšķirība uz vienu kompensatoru ir ~30g un beigās, baigi lielais svars salasās
divas m50 ieplūdes sadalenes
nomainītas visas blīves, gredzeni utt., nekas gandrīz nav palicis vecais.
Sajūgs pagaidām no m50 vienmasas, vēlāk kaut ko domāsim.
Orģinālā 402 vadība.
CR beigās tika izlemts 11.7
Šķiet, ka visu uzrakstīju.
Paldies apr darbu seeingman, Kapteinis, Ģirts, jeb nu visiem Shtencwerks puišiem. Liet., Nizars, un Pēterim (aizmirsu niku ) Un pārējiem, kas notirgoja, pārdeva, atveda utt., bez jums tas viss nebūtu sanācis.
No janvāra beigām visi darbi lēnām virzijās uz priekšu, bet tā pat visa pēdējā nedēļa vienā skriešanā un kā piektdienas dienā iegājām garāžā tā sestdienas rītā vedām motoru mājās un turpinājām darbu ar iecelšanu.
Pa lielam viss gāja kā pa sviestu līdz mirklim, kad sākās čakaras ar kompensatoriem, kurus tika pieņemts likt no m52,viss samazgāts utt., bet beigās vien nekas cits neatliek, kā m50 kompensatoriem un tad nu trijos no rīta mazgāšanas maratons atsākās. Vakar kārtējo reizi trijos naktī biju mājās, jo seeingman noregulēja sadalenes mazliet savādāk līdz ar to ir tukšgaita un cēliens jau no maziem apgriezieniem ir vnk fantastiks. Nevaru sagaidīt, kad motors būs pieraukts
Dažas bildītes atskaitei Piedod Seeingman, izskatās, ka man nav nevienas smukas bildes ar kanāliem
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Linda - 17 Mai 2016, 10:57, kopā labots 1 reizi.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Kruta!
Vai esi skaitījusi cik detaļās $$ aizgāja?
Vai esi skaitījusi cik detaļās $$ aizgāja?
m52 vārsti,nevis virzuļi Lindiņ..
Iesaku uzreiz domāt par 240mm sajūga kitu, nevis tad, kad atbrauks regulēt, sāks slīdēt un nekāda regulēšana līdz ar to nebūs
jā, pārrakstījos smags rītsĢirts rakstīja:m52 vārsti,nevis virzuļi Lindiņ..
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
jap, tas būs pirmais update, kad atgriezīšos pie normālas finansiālās situācijas-AF- rakstīja:Iesaku uzreiz domāt par 240mm sajūga kitu, nevis tad, kad atbrauks regulēt, sāks slīdēt un nekāda regulēšana līdz ar to nebūs
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
varu pamēģināt -riebeklis rakstīja:Kruta!
Vai esi skaitījusi cik detaļās $$ aizgāja?
pats 2.5 nv, neskaitu jo bija, bet tā ap 400 eur
stroker kits 400 eur
skrūves, blīves, spilveni, filtri, utt., ~ 300 eur
šāles, gredzeni, neatceros cik bija, bet kaut kur 150 eur
eļļa, nācās pirkt pa dārgo, jo vajadzēja uzreiz - 50 eur
eļļa pēc 500 km vēl 30 eur
vadīklas, neatceros, 120 eur?
Otra NV sadalene 35 eur
visi citi šķidrumi 30 eur
bloka slīpēšana 50 eur
darbs tikai izjaukt salikt motoru, grebšana - nav ne jausmas, Seeingman nav vēl piestādījis gala rēķinu.
Izcelt/iecelt motoru pašu darbs. + vēl ļoti daudz degvielas, ko nerēķinu un kaut kas, ko es esmu aizmirsusi.
kopā ~1300 bez darba un m50
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Nu bet tagad varēs spoli noraut?
kā ar ģirtu vakar runājām, es arī neticu ka iegrūdi ~1,5k ēriku motorā lai brauktu pēc maizes un piena uz veikalu.
70cc rakstīja:kā ar ģirtu vakar runājām, es arī neticu ka iegrūdi ~1,5k ēriku motorā lai brauktu pēc maizes un piena uz veikalu.
Vismaz ar stilu pēc piena un maizesmāriņš rakstīja:70cc rakstīja:kā ar ģirtu vakar runājām, es arī neticu ka iegrūdi ~1,5k ēriku motorā lai brauktu pēc maizes un piena uz veikalu.
Bet izskatās jau pa smuko viss satīrīts, salikts un tā
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Pa lielam es jau to tik vien daru, kā braucu pēc piena un maizes Nezinu varbūt kaut kas jāmaina paradumos, jo šobrīd ir tāda sajūta, ka iet zvērā, gan jau ar laiku pieradīšu un vajadzēs vairāk javdas, lai līdz veikalam tiktu
Jap, seeingman uz mirkli bija 5.0 turbo iekš e36ikey07 rakstīja:Mēs esam atbraukuši.
Kas mēs?
Es un mans motors.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Vot mincēns štelli māk!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Beautiful Mechanical Wonder
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- …
- 38
- chevron_right