Edzis PROAM V8 sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- …
- 37
- chevron_right
Kas jauns?
jau iepriekš izlasiju postu par strokera izmaksām, es atmetos uzreiz dēļ izmaksām, vai nu likšu ķepļep m50b30, vai arī lētāk sanāks uzmest turbo uz m50 paldies ka padalījies ar informāciju.
Pa lielam vispār nav sanācis laiks kaut ko darīt, tādēļ pagaidām viss stāv uz vietas, daudz visādi citādi darbi. Ceru jau, ka pavisam drīz varēšu vismaz pielaist!
Izmaksas protams ir lielas, bet man personīgi labāk patīk atmosfēra, nevis turbo. Streetā konfigurācijas ir tādas, ka tas turbo nepaspēj iegriest un nekas spīdošs nevar sanākt. Plānos vēlāk protmas ir M3 ieplūde + sporta sadalenes, tā, lai streetiņā var brībi braukt!
Izmaksas protams ir lielas, bet man personīgi labāk patīk atmosfēra, nevis turbo. Streetā konfigurācijas ir tādas, ka tas turbo nepaspēj iegriest un nekas spīdošs nevar sanākt. Plānos vēlāk protmas ir M3 ieplūde + sporta sadalenes, tā, lai streetiņā var brībi braukt!
Interesanta cena gredzeniem, vai pirki b30 gredzenus ? Ja jā, tad kur par tādu limonādi var iegādāties ?
edzis rakstīja:Pa lielam vispār nav sanācis laiks kaut ko darīt, tādēļ pagaidām viss stāv uz vietas, daudz visādi citādi darbi. Ceru jau, ka pavisam drīz varēšu vismaz pielaist!
Izmaksas protams ir lielas, bet man personīgi labāk patīk atmosfēra, nevis turbo. Streetā konfigurācijas ir tādas, ka tas turbo nepaspēj iegriest un nekas spīdošs nevar sanākt. Plānos vēlāk protmas ir M3 ieplūde + sporta sadalenes, tā, lai streetiņā var brībi braukt!
par turbo,ka nespej iegriez,pilnigas mulkjibas.iet runa par to,vai Tu maki vai nemaki iegriezt un izmantot to turbo
ar kompatu pa brugji
atlikt diršanu, katram savs prieks
nu blinm katram savs, nu es arī ja būvētu auto priekam nākamo, tad tas būtu benz turbo uz aptuveni 700hp
bet kads grib tādu auto, ar kuru var dronēt uz 250-300hp un atmo
ir jau tādi fetišisti kuri e36 ar v8 būvē, iegrūžot milzīgu piķi nopērkot vecus pusdzīvus motorus un vēl tik pat, lai to piedarbinātu un iziet sertifikāciju un pēcāk TA
Katram savs
man piemēram tīk dīzeļpisaks
bet kads grib tādu auto, ar kuru var dronēt uz 250-300hp un atmo
ir jau tādi fetišisti kuri e36 ar v8 būvē, iegrūžot milzīgu piķi nopērkot vecus pusdzīvus motorus un vēl tik pat, lai to piedarbinātu un iziet sertifikāciju un pēcāk TA
Katram savs
man piemēram tīk dīzeļpisaks
Lasot visus ''street'' klases tačku topikus, prātā iestājas aptumšums kad salīdzina tagadējās street klases ar to ar ko pāris gadi atpakaļ gāza street klasē - pusdzīvi 2.5, lietotas pus-lisas riepas, utt, un ka tagad plānojamo 250-300hp jaudu gāza pro-am utt, līmenis aug un šis auto ir lielisks piemērs tam kā viss pasākums latvijā attīstās, pēc pāris gadiem cilvēkiem kas vēlēsies vnk maukt tajā street klasē, tur nebūs ko darīt ar mazu budžetu, ja tagad tā nav.
Nu bet neiet runa, kas patīk un kas katram savs, bet tas ka viņš saka, ka nevar iegriezt streetaa, piekritu ciprusam. Sūdīgam dejotājam kule maisa. Nav jau jābrauc pa goplanet kartinga trasi, ka nevar iegriezt
Neesmu drifteris, vairāk jau laikam skrūvētājs, bet man liekas ka pat tagad pańemot pliku e36 kupeju, izravējot visu lieko un iestādot tur m54b30 + nočipojot, vai labākajā gadījumā uzliekot regulējamu vadību dabūt tur ap 260-270hp uz 1100kg auto tev pilnīgi pietiks gāzt
Reku połu benzīngalva Musks ar pilnīgi tukšu e36 un m54b30
Reku połu benzīngalva Musks ar pilnīgi tukšu e36 un m54b30
Dugas nozīmē, ka nav TAMello-San rakstīja:+ dugas.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Ka nav ta ieks LVTomSkarsts rakstīja:Dugas nozīmē, ka nav TAMello-San rakstīja:+ dugas.
Skrūvējamo halfcage vajagTomSkarsts rakstīja:Dugas nozīmē, ka nav TAMello-San rakstīja:+ dugas.
viņiem dugas ir atļautas.TomSkarsts rakstīja:Dugas nozīmē, ka nav TAMello-San rakstīja:+ dugas.
Es par LV biju domājis, ka nevar.
Par skrūvējamo dzirdēti slikti nostāsti, ka crash gadījumā pa tām vietām var jukt ārā un nedod dievs kkur sadurties skaisti.
Par skrūvējamo dzirdēti slikti nostāsti, ka crash gadījumā pa tām vietām var jukt ārā un nedod dievs kkur sadurties skaisti.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Labāk nekā bez.TomSkarsts rakstīja:Es par LV biju domājis, ka nevar.
Par skrūvējamo dzirdēti slikti nostāsti, ka crash gadījumā pa tām vietām var jukt ārā un nedod dievs kkur sadurties skaisti.
Virsbūves stingrība pret vērpi uzlabojās drošība tas tā...
Kristaps85 rakstīja:Labāk nekā bez.
Virsbūves stingrība pret vērpi uzlabojās drošība tas tā...
Ķiveri arī nevajag.. katrs kg no svara
Beautiful Mechanical Wonder
Uuuja, kas ta te mums panesies
Man patīk klausīties kā cilvēki, kas paši gandrīz nekādīgi nav saistīti ar autosportu gudri runā par to kā vajag un kas kur iegriezīsies.
Drifts ir tā disciplīna, kur ir svarīga jauda tieši no apakšas, šosejā jauda ir vajadzīga augšā.
Liekot turbīnu nu jebkurā gadījumā tam sprāgušajam 2.5 nav nekādas apakšas, jo pa lielam tas motors kamēr viņā nav vel pūtiens strādā pats uz savas jaudas, kas viņam pie 2k rmp ir smieklīga. Lai kvalitatīvi nobrauktu tandēmu braucienus ir nepieciešams bieži vien pieraut rucīti, pasēdēt uz bremzītes un padauzīt sajūgu, mašīnai ir jāiet tad kad tu gribi, lai viņa iet, nevis pēc rucīša noraušas ar aizturi, kamer iepūš turbo. To nejūt uz lielākām trasēm, bet street konfigurācija ir maziņa un tur nav vietas nekādam turbo. Es vēl atbalstītu kompresoru, bet man nav tādas naudas. Tādeļ uzskatu, ka strokeris apdāvinot ar sadalenēm un m3 ieplūdi tas būs diezgan ļoti labs budžeta motors, lai varētu pienācīgi piedalīties street klasē.
Man patīk klausīties kā cilvēki, kas paši gandrīz nekādīgi nav saistīti ar autosportu gudri runā par to kā vajag un kas kur iegriezīsies.
Drifts ir tā disciplīna, kur ir svarīga jauda tieši no apakšas, šosejā jauda ir vajadzīga augšā.
Liekot turbīnu nu jebkurā gadījumā tam sprāgušajam 2.5 nav nekādas apakšas, jo pa lielam tas motors kamēr viņā nav vel pūtiens strādā pats uz savas jaudas, kas viņam pie 2k rmp ir smieklīga. Lai kvalitatīvi nobrauktu tandēmu braucienus ir nepieciešams bieži vien pieraut rucīti, pasēdēt uz bremzītes un padauzīt sajūgu, mašīnai ir jāiet tad kad tu gribi, lai viņa iet, nevis pēc rucīša noraušas ar aizturi, kamer iepūš turbo. To nejūt uz lielākām trasēm, bet street konfigurācija ir maziņa un tur nav vietas nekādam turbo. Es vēl atbalstītu kompresoru, bet man nav tādas naudas. Tādeļ uzskatu, ka strokeris apdāvinot ar sadalenēm un m3 ieplūdi tas būs diezgan ļoti labs budžeta motors, lai varētu pienācīgi piedalīties street klasē.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- …
- 37
- chevron_right