Edzis PROAM V8 sedans

E36 Club Latvia biedru auto.
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 
Kas jauns? ;)
70cc
Ziņojumi: 682
Pievienojies: 10 Dec 2013, 22:23
Braucu ar: E36 & E46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
jau iepriekš izlasiju postu par strokera izmaksām, es atmetos uzreiz dēļ izmaksām, vai nu likšu ķepļep m50b30, vai arī lētāk sanāks uzmest turbo uz m50 :hahaha: paldies ka padalījies ar informāciju. :supeer:
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
Pa lielam vispār nav sanācis laiks kaut ko darīt, tādēļ pagaidām viss stāv uz vietas, daudz visādi citādi darbi. Ceru jau, ka pavisam drīz varēšu vismaz pielaist!

Izmaksas protams ir lielas, bet man personīgi labāk patīk atmosfēra, nevis turbo. Streetā konfigurācijas ir tādas, ka tas turbo nepaspēj iegriest un nekas spīdošs nevar sanākt. Plānos vēlāk protmas ir M3 ieplūde + sporta sadalenes, tā, lai streetiņā var brībi braukt! :super:
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 
Interesanta cena gredzeniem, vai pirki b30 gredzenus ? Ja jā, tad kur par tādu limonādi var iegādāties ?
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio
edzis rakstīja:Pa lielam vispār nav sanācis laiks kaut ko darīt, tādēļ pagaidām viss stāv uz vietas, daudz visādi citādi darbi. Ceru jau, ka pavisam drīz varēšu vismaz pielaist!

Izmaksas protams ir lielas, bet man personīgi labāk patīk atmosfēra, nevis turbo. Streetā konfigurācijas ir tādas, ka tas turbo nepaspēj iegriest un nekas spīdošs nevar sanākt. Plānos vēlāk protmas ir M3 ieplūde + sporta sadalenes, tā, lai streetiņā var brībi braukt! :super:

par turbo,ka nespej iegriez,pilnigas mulkjibas.iet runa par to,vai Tu maki vai nemaki iegriezt un izmantot to turbo
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
atlikt diršanu, katram savs prieks ;)
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio
Nav dirshana, ta vienkarshi ir
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
nu blinm katram savs, nu es arī ja būvētu auto priekam nākamo, tad tas būtu benz turbo uz aptuveni 700hp

bet kads grib tādu auto, ar kuru var dronēt uz 250-300hp un atmo

ir jau tādi fetišisti kuri e36 ar v8 būvē, iegrūžot milzīgu piķi nopērkot vecus pusdzīvus motorus un vēl tik pat, lai to piedarbinātu un iziet sertifikāciju un pēcāk TA
:lol:

Katram savs
man piemēram tīk dīzeļpisaks
Profila bilde
Mello
Ziņojumi: 43
Pievienojies: 28 Jūn 2016, 14:21
Lasot visus ''street'' klases tačku topikus, prātā iestājas aptumšums kad salīdzina tagadējās street klases ar to ar ko pāris gadi atpakaļ gāza street klasē - pusdzīvi 2.5, lietotas pus-lisas riepas, utt, un ka tagad plānojamo 250-300hp jaudu gāza pro-am utt, līmenis aug un šis auto ir lielisks piemērs tam kā viss pasākums latvijā attīstās, pēc pāris gadiem cilvēkiem kas vēlēsies vnk maukt tajā street klasē, tur nebūs ko darīt ar mazu budžetu, ja tagad tā nav.
Attēls
Profila bilde
mzrico
Ziņojumi: 85
Pievienojies: 11 Jūn 2012, 22:55
Braucu ar: triissesto
Atrašanās vieta: Ādaži
Reputācija: 1
 
Nu bet neiet runa, kas patīk un kas katram savs, bet tas ka viņš saka, ka nevar iegriezt streetaa, piekritu ciprusam. Sūdīgam dejotājam kule maisa. Nav jau jābrauc pa goplanet kartinga trasi, ka nevar iegriezt
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Neesmu drifteris, vairāk jau laikam skrūvētājs, bet man liekas ka pat tagad pańemot pliku e36 kupeju, izravējot visu lieko un iestādot tur m54b30 + nočipojot, vai labākajā gadījumā uzliekot regulējamu vadību dabūt tur ap 260-270hp uz 1100kg auto tev pilnīgi pietiks gāzt ;)
Reku połu benzīngalva Musks ar pilnīgi tukšu e36 un m54b30
Profila bilde
Mello
Ziņojumi: 43
Pievienojies: 28 Jūn 2016, 14:21
+ dugas.
Attēls
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 
Mello-San rakstīja:+ dugas.
Dugas nozīmē, ka nav TA :rolleyes:
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 
TomSkarsts rakstīja:
Mello-San rakstīja:+ dugas.
Dugas nozīmē, ka nav TA :rolleyes:
Ka nav ta ieks LV
Kristaps85
Ziņojumi: 313
Pievienojies: 27 Feb 2016, 14:21
TomSkarsts rakstīja:
Mello-San rakstīja:+ dugas.
Dugas nozīmē, ka nav TA :rolleyes:
Skrūvējamo halfcage vajag
70cc
Ziņojumi: 682
Pievienojies: 10 Dec 2013, 22:23
Braucu ar: E36 & E46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 
TomSkarsts rakstīja:
Mello-San rakstīja:+ dugas.
Dugas nozīmē, ka nav TA :rolleyes:
viņiem dugas ir atļautas.
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 
Es par LV biju domājis, ka nevar.

Par skrūvējamo dzirdēti slikti nostāsti, ka crash gadījumā pa tām vietām var jukt ārā un nedod dievs kkur sadurties skaisti.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Kristaps85
Ziņojumi: 313
Pievienojies: 27 Feb 2016, 14:21
TomSkarsts rakstīja:Es par LV biju domājis, ka nevar.

Par skrūvējamo dzirdēti slikti nostāsti, ka crash gadījumā pa tām vietām var jukt ārā un nedod dievs kkur sadurties skaisti.
Labāk nekā bez.

Virsbūves stingrība pret vērpi uzlabojās :super: drošība tas tā...
Profila bilde
Laurix
Ziņojumi: 841
Pievienojies: 08 Aug 2013, 16:25
Braucu ar: Kabri 330
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 5
 
Kristaps85 rakstīja:Labāk nekā bez.

Virsbūves stingrība pret vērpi uzlabojās :super: drošība tas tā...
:gigigi:
Ķiveri arī nevajag.. katrs kg no svara :super:
Beautiful Mechanical Wonder
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
Uuuja, kas ta te mums panesies :D

Man patīk klausīties kā cilvēki, kas paši gandrīz nekādīgi nav saistīti ar autosportu gudri runā par to kā vajag un kas kur iegriezīsies.

Drifts ir tā disciplīna, kur ir svarīga jauda tieši no apakšas, šosejā jauda ir vajadzīga augšā.
Liekot turbīnu nu jebkurā gadījumā tam sprāgušajam 2.5 nav nekādas apakšas, jo pa lielam tas motors kamēr viņā nav vel pūtiens strādā pats uz savas jaudas, kas viņam pie 2k rmp ir smieklīga. Lai kvalitatīvi nobrauktu tandēmu braucienus ir nepieciešams bieži vien pieraut rucīti, pasēdēt uz bremzītes un padauzīt sajūgu, mašīnai ir jāiet tad kad tu gribi, lai viņa iet, nevis pēc rucīša noraušas ar aizturi, kamer iepūš turbo. To nejūt uz lielākām trasēm, bet street konfigurācija ir maziņa un tur nav vietas nekādam turbo. Es vēl atbalstītu kompresoru, bet man nav tādas naudas. Tādeļ uzskatu, ka strokeris apdāvinot ar sadalenēm un m3 ieplūdi tas būs diezgan ļoti labs budžeta motors, lai varētu pienācīgi piedalīties street klasē.

:drink: :drink: