Lindas e36-Bacon
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- …
- 38
- chevron_right
Man tiešām ir prieks skatīties, ka kāds ko šādu dara, tiešām daudz cepumi tev!
auto rūc un tas priecē, vienīgi vai nevajadzēja no sākuma nedaudz piebraukt to motoru, un tad mizot ar viņu pa rullīti, bet tas mans viedoklis
un jā, laikam auto prasās pēc regulācijas, ja viss sadarīts pirms tam, kā nākas, būs jūtama jaudas starpība
un jā, laikam auto prasās pēc regulācijas, ja viss sadarīts pirms tam, kā nākas, būs jūtama jaudas starpība
Es nezinu, varbūt 600 km ir par maz piebraucot, jā, vajadzēja 1000 km nobraukt, bet nu... Cik tur pa rullīti viens dragreiss un divi apļi trasē.
Regulācija - vajadzīga viennozīmīgi, bet viss pirms tam jāsaved kārtībā, izplūdes kolektors pūš garām, līdz ar to zonde tur kaut ko jājās un braucu pa trekno, bet to savedīs nākamnedēļ kārtībā. Sajūgs kā par brīnumu vēl tur. Es nezinu pēc tā 2.5 liekas, ka iet vienkārši zvērā, bet nu varbūt vienkārši man tā šķiet tikai.
Regulācija - vajadzīga viennozīmīgi, bet viss pirms tam jāsaved kārtībā, izplūdes kolektors pūš garām, līdz ar to zonde tur kaut ko jājās un braucu pa trekno, bet to savedīs nākamnedēļ kārtībā. Sajūgs kā par brīnumu vēl tur. Es nezinu pēc tā 2.5 liekas, ka iet vienkārši zvērā, bet nu varbūt vienkārši man tā šķiet tikai.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
iekš LV pārlasītam motoram paraski 1k ir minimums
atkarībā no precizitātes, piebraukšana var ieilgt pat līdz 2k
bet tas reāli pašam jājūt kā motors uzvedas
p.s jo precīzāk salikts, jo mazāk tam jāpiedilst
atkarībā no precizitātes, piebraukšana var ieilgt pat līdz 2k
bet tas reāli pašam jājūt kā motors uzvedas
p.s jo precīzāk salikts, jo mazāk tam jāpiedilst
Par tiem 1000+ km daudz domāju, bet daudzi runā 500 km un droši pedal to metal. Šoreiz paļāvos uz to, varbūt nevajadzēja, varēju vēl paciesties, bet bļāviens, pēc pusgada nebraukšanas kaut kas tirdīja, ka vajag izgāzt ar viņu.
Jā, drageiss pa dirsu nospolēts, ņemot vērā, ka tas vispār ar to motoru bija pirmais dragreiss, piedodams. Drifta laikā, cik nu tur bija, jo mana nenoravētā karstumizolācija motortelpā, izdomāja iekurties, man ļoti patika kā tas motors sevi parādīja zinot, ka viņam vēl šo to savedīs kārtībā un būs daudz reiz labāk.
Tā kā chill, savedīs visu kārtībā, uzbrauks uz stenda un redzēs
Jā, drageiss pa dirsu nospolēts, ņemot vērā, ka tas vispār ar to motoru bija pirmais dragreiss, piedodams. Drifta laikā, cik nu tur bija, jo mana nenoravētā karstumizolācija motortelpā, izdomāja iekurties, man ļoti patika kā tas motors sevi parādīja zinot, ka viņam vēl šo to savedīs kārtībā un būs daudz reiz labāk.
Tā kā chill, savedīs visu kārtībā, uzbrauks uz stenda un redzēs
cik ļoti tas motors ir sūds.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Dzinēja piebraukšana ir būtiska un ir vajadzīga, tam ir pavisam vienkāršs izskaidrojums, gredzenu virsmām ar cilindru sienām ir savstarpēji jāsastrādājas, jāsapulējas ja tas nenotiek dzinējs no paša sākuma tiek dzīts palielinātā slodzē tad gredzeni pārkarst un deformējas kas vēlāk veicina to pastiprinātu dilšanu un ielipšanu.
Jap, Linda, viss dirsa, tagad gredzeni tev salips, viss motors nobeigsies un vairak neies. Var jau sākt jaukt ārā, nav pat vērts braukt tālāk 600km tas ir pa maz, vajag 1000 Kā jau janis mineja, visi gredzeni tev pārkarsa un pinībā deformējās, visticamak pat alocijās un otru pusi un gabali no tiem sakrita karterī, izgāja cauri eļļas filtram, fitlrs lupatās, skaidas uz šālēm.
Es varu sadaerēt, ka tam motoram viss būs kārtībā uz visiem 100% un pēc nobrauktiem 600km jau nu iedot ručkā nav nekas tāds baigi traks. Netika jau vilkts stundu no vietas ar 6k rmp.
Malacis Linda, gaidam izdruku
Es varu sadaerēt, ka tam motoram viss būs kārtībā uz visiem 100% un pēc nobrauktiem 600km jau nu iedot ručkā nav nekas tāds baigi traks. Netika jau vilkts stundu no vietas ar 6k rmp.
Malacis Linda, gaidam izdruku
Edzi, beidz muļķoties
Pirmkārt runa ir par piebraukšanu kā tādu otrkārt, lai gredzeni pārkarstu nevajag braukt stundas no vietas, pietiek ar vienu palielinātu slodzi pirms virsmas ir piedilušas un tas ir fakts!
Pirmkārt runa ir par piebraukšanu kā tādu otrkārt, lai gredzeni pārkarstu nevajag braukt stundas no vietas, pietiek ar vienu palielinātu slodzi pirms virsmas ir piedilušas un tas ir fakts!
nu tā piebraukšana ir viens liels strīdīgs jautājums, cik cilvēku, tik viedokļu. Citi liek galveno uzsvaru uz auksto piestrādi, citi to neveic vispār.
daudzi motoristi arī neiesaka piebraukt opja režīmā, ik pa laikam lēnām iedod mazu slodzi un iegriež rpm, pēc tam ar atlaistu gāzi (tb bremzējot ar dzinēju) nolaiž rpm atpakaļ un kutina tālāk.
daudzi motoristi arī neiesaka piebraukt opja režīmā, ik pa laikam lēnām iedod mazu slodzi un iegriež rpm, pēc tam ar atlaistu gāzi (tb bremzējot ar dzinēju) nolaiž rpm atpakaļ un kutina tālāk.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Nu tur jau tā lieta, ka ir viedokļi, bet te ir svarīgi fizikas likumi, protams ir dažādas nianses, bet pamats paliek :)
Vislabākā pieredze ir tiem, kuri jaunībā, bērnībā ir braukājuši un remontējuši padomju moto tehniku, mopēdus motociklus, jā tie ir divtaktu dzinēji, bet attiecas tie paši fizikas likumi, tur šo visu var dzīvē ļoti labi piedzīvot :)
Bet;
Mīti par piebraukšanas nevajadzīgumu rodas pārsvarā no sporta auto, profesionāli mehāniķi neatklāj visas nianses un iesācēji sportā to pat nezin. Būtībā viss ir vienkārši, sporta dzinējam pēc cilindru honēšanas virsmas vēl tiek piestrādātas, lai nav asumu, kā arī izmanto virzuļu gredzenus ar speciālu pārklājumu, kurš piedilst pēc cilindra pirmajās minūtēs tā uzlabojās kompresija jau uz reiz. gredzeniem bez pārklājuma paiet laiks kamēr piedilst un sastrādājas ar cilindra virsmu un tikai tad ir maksimālā kompresija. Pēc tam dzinēji tiek griesti uz speciāla stenda aukstā veidā (nedarbinot) ar apgriezieniem zem brīvgaitas, kur piestrādājas virzuļgrupa, jo sevišķi tas ir svarīgi dzinējiem, kur ir samazināta termoatstarpe starp cilindru un virzuli. Pēc iepriekš minētajām darbībām dzinējs vēl tiek darbināts brīvgaitā un tikai tad iziet trasē, bet no malas izskatās, ka nekāda piebraukšana nav bijusi un protams ar sporta auto nevizināsies 1000km piebraukšanai. Protams ir vēl specifiski gredzeni, kuri nav pieejami tirgū, bet tā jau ir cita tēma.
Vislabākā pieredze ir tiem, kuri jaunībā, bērnībā ir braukājuši un remontējuši padomju moto tehniku, mopēdus motociklus, jā tie ir divtaktu dzinēji, bet attiecas tie paši fizikas likumi, tur šo visu var dzīvē ļoti labi piedzīvot :)
Bet;
Mīti par piebraukšanas nevajadzīgumu rodas pārsvarā no sporta auto, profesionāli mehāniķi neatklāj visas nianses un iesācēji sportā to pat nezin. Būtībā viss ir vienkārši, sporta dzinējam pēc cilindru honēšanas virsmas vēl tiek piestrādātas, lai nav asumu, kā arī izmanto virzuļu gredzenus ar speciālu pārklājumu, kurš piedilst pēc cilindra pirmajās minūtēs tā uzlabojās kompresija jau uz reiz. gredzeniem bez pārklājuma paiet laiks kamēr piedilst un sastrādājas ar cilindra virsmu un tikai tad ir maksimālā kompresija. Pēc tam dzinēji tiek griesti uz speciāla stenda aukstā veidā (nedarbinot) ar apgriezieniem zem brīvgaitas, kur piestrādājas virzuļgrupa, jo sevišķi tas ir svarīgi dzinējiem, kur ir samazināta termoatstarpe starp cilindru un virzuli. Pēc iepriekš minētajām darbībām dzinējs vēl tiek darbināts brīvgaitā un tikai tad iziet trasē, bet no malas izskatās, ka nekāda piebraukšana nav bijusi un protams ar sporta auto nevizināsies 1000km piebraukšanai. Protams ir vēl specifiski gredzeni, kuri nav pieejami tirgū, bet tā jau ir cita tēma.
Tam motoram kkas notika?, ka tik liela ažiotāža, visu ko redzēju, bija ūdens peļķe zem motora.
- ikey07
Problēma ir tāda, ka ir ļoti maz, praktiski nav informācījas par motora piebraukšanu. Nebūtu slikti padalīties ar kādu informācīju par to.JānisK-[JK] rakstīja:Nu tur jau tā lieta, ka ir viedokļi, bet te ir svarīgi fizikas likumi, protams ir dažādas nianses, bet pamats paliek :)
Vislabākā pieredze ir tiem, kuri jaunībā, bērnībā ir braukājuši un remontējuši padomju moto tehniku, mopēdus motociklus, jā tie ir divtaktu dzinēji, bet attiecas tie paši fizikas likumi, tur šo visu var dzīvē ļoti labi piedzīvot :)
Bet;
Mīti par piebraukšanas nevajadzīgumu rodas pārsvarā no sporta auto, profesionāli mehāniķi neatklāj visas nianses un iesācēji sportā to pat nezin. Būtībā viss ir vienkārši, sporta dzinējam pēc cilindru honēšanas virsmas vēl tiek piestrādātas, lai nav asumu, kā arī izmanto virzuļu gredzenus ar speciālu pārklājumu, kurš piedilst pēc cilindra pirmajās minūtēs tā uzlabojās kompresija jau uz reiz. gredzeniem bez pārklājuma paiet laiks kamēr piedilst un sastrādājas ar cilindra virsmu un tikai tad ir maksimālā kompresija. Pēc tam dzinēji tiek griesti uz speciāla stenda aukstā veidā (nedarbinot) ar apgriezieniem zem brīvgaitas, kur piestrādājas virzuļgrupa, jo sevišķi tas ir svarīgi dzinējiem, kur ir samazināta termoatstarpe starp cilindru un virzuli. Pēc iepriekš minētajām darbībām dzinējs vēl tiek darbināts brīvgaitā un tikai tad iziet trasē, bet no malas izskatās, ka nekāda piebraukšana nav bijusi un protams ar sporta auto nevizināsies 1000km piebraukšanai. Protams ir vēl specifiski gredzeni, kuri nav pieejami tirgū, bet tā jau ir cita tēma.
Palielināta slodze rada palielinātu berzi, cilindrā lielāka temperatūra tāpēc virsmām savstarpēji ir jāsastrādājas, jāsapulējas, lai nerodas berze dēļ kuras, pārkarst gredzeni un deformējas slīdgultņi (šāles), tāpēc ir vajadzīga piebraukšana.funkyasshit rakstīja: Problēma ir tāda, ka ir ļoti maz, praktiski nav informācījas par motora piebraukšanu. Nebūtu slikti padalīties ar kādu informācīju par to.
Par šo arī esmu lasījis, bet diez vai atradīšu vairs kur. + Runa gāja arī par BMW un viņu oficiālajiem cipariem, cik tur esot jānobrauc un šķiet bija arī ~ 1000kmhe9600 rakstīja:daudzi motoristi arī neiesaka piebraukt opja režīmā, ik pa laikam lēnām iedod mazu slodzi un iegriež rpm, pēc tam ar atlaistu gāzi (tb bremzējot ar dzinēju) nolaiž rpm atpakaļ un kutina tālāk.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
funkyasshit, ja nēesi no paaudzes, kas ru valodu nesaprot, tad meklē iekš yandex, ir pietiekoši daudz info. Tik kā jau minēju viedokļu un izpildījumu ir ļoti, ļoti daudz, nav vienas "pareizās" formulas. Kaut kur bija likti uz stenda divi identiski dzinēji, vienam veikta aukstā piestrāde un 100km pakāpeniski bieži slogojot jau no starta, otrs standartā nokurināts opja režīmā 1000km, zs izgrieza vairāk ar auksto piestrādi. Cik katrs dzinējs km nogāja pēc tam, info nebija
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
jūs tre tik gari visu sarakstījāt
atkārtošos
j amotors alikts ar mikronu precizitāti, tad piebraukšana ir nevajadzīga, iedarbini un brauc, jo nav detaļu kuras savstarpēji piedils, jo viss ir uz 100% precīzi
LV šaubos via kādam ir tāda nauda un gribēšana to darī ( nu var būt HGK un kāda cita bagāta autosporta komanda) kas var salikt tādu motoru un uzreiz gāzt
Bomžuvariants, ir saliec kā māki un tad piestrādā
atkārtošos
j amotors alikts ar mikronu precizitāti, tad piebraukšana ir nevajadzīga, iedarbini un brauc, jo nav detaļu kuras savstarpēji piedils, jo viss ir uz 100% precīzi
LV šaubos via kādam ir tāda nauda un gribēšana to darī ( nu var būt HGK un kāda cita bagāta autosporta komanda) kas var salikt tādu motoru un uzreiz gāzt
Bomžuvariants, ir saliec kā māki un tad piestrādā
Esmu dzirdējis, ka HGK motorus piebrauc biķerineku trasē-AF- rakstīja:jūs tre tik gari visu sarakstījāt
atkārtošos
j amotors alikts ar mikronu precizitāti, tad piebraukšana ir nevajadzīga, iedarbini un brauc, jo nav detaļu kuras savstarpēji piedils, jo viss ir uz 100% precīzi
LV šaubos via kādam ir tāda nauda un gribēšana to darī ( nu var būt HGK un kāda cita bagāta autosporta komanda) kas var salikt tādu motoru un uzreiz gāzt
Bomžuvariants, ir saliec kā māki un tad piestrādā
Bet nu protams, ka mūsu aprindās tā nav pareizi darīt.
Jāpiebrauc ir viennozīmīgi un pa lielam jau es domāju, ka jo vairāk nobrauksi, jo drošāk Taču arī pēc nobrauktiem 600km biš iespiest es domāju, ka nav tik traki.
Zaļajam sedanam ar pārvācām motoru, pēc 500km jau sāka pamēģināt iemeīt līdz galam un tagad pēc 2k ielikām trasē, visam jābūt kārtībā
Jā šales var piestrādāt precīzi, mans vectēvs to darīja padomju laikos uz īpašu pasūtījumu, parasti iestāžu direktoriem un kādiem milicijas darbinieku auto. Šāles piestrādāja ar šāberīti, tā, ka visa kakliņa un šāles virsma ir kontaktā. Ar virzuļgrupu tik vienkārši nebūt, to iepriekš minēju kādi ir apstrādes veidi, gredzeniem ir jebkurā gadījumā savstarpēji jāsastrādājas ar cilindru, to tik precīzi nebūs iespējams pimsapstrādē izdarīt, tā ir divu dažādu metālu un virsu sastrādāšanas var piestrādāt maksimāli precīzi, lai vajadzīga mazāka iebraukšana, bet bez iebraukšanas neiztikt ja grib dzinējam resursu un, lai nav tā, ka pēc ~5-10k/km kompresija zūd.-AF- rakstīja:jūs tre tik gari visu sarakstījāt
atkārtošos
j amotors alikts ar mikronu precizitāti, tad piebraukšana ir nevajadzīga, iedarbini un brauc, jo nav detaļu kuras savstarpēji piedils, jo viss ir uz 100% precīzi
LV šaubos via kādam ir tāda nauda un gribēšana to darī ( nu var būt HGK un kāda cita bagāta autosporta komanda) kas var salikt tādu motoru un uzreiz gāzt
Bomžuvariants, ir saliec kā māki un tad piestrādā
Precizitate tas ir viens, bet svaigam honejumam tapat ir japiedilst, negribu dzili izplust, bet japadoma ar ko ir taisits honejums, kadas tas svikas izskatas mikroskopa un kas notiks ja pret tadu virsmu ar lielu atrumu un spedienu rive citu metala gabalu.
Ja, var uztaisit bloku uzreiz darbnica ar spec gredzeniem, kas nav japiebrauc, bet tur ne tik loti mikroni, cik apstrade cilindriem. Bet ari - ta nepiebraukt varesana ir tikai tas, ka gredzeni nesajasies iedodot grida tikko saliktam. Gredzeni blives labak tapat pareizi piebrauktam motoram.
Un motoram viss ir kartiba, lindas calis nebija radiatora korki kartigi aiskruvejis, tapec ari pelke.
Ja, var uztaisit bloku uzreiz darbnica ar spec gredzeniem, kas nav japiebrauc, bet tur ne tik loti mikroni, cik apstrade cilindriem. Bet ari - ta nepiebraukt varesana ir tikai tas, ka gredzeni nesajasies iedodot grida tikko saliktam. Gredzeni blives labak tapat pareizi piebrauktam motoram.
Un motoram viss ir kartiba, lindas calis nebija radiatora korki kartigi aiskruvejis, tapec ari pelke.
Pēdējais labojis Liss - 22 Mai 2016, 16:59, kopā labots 1 reizi.
Nu ja un vēl nianse, kuru it kā minēju, ka ja izmanto gredzenus bez pārklājuma sākumā būs sliktāka kompresija, tā uzlabosies tikai piebilstot, gredzeni ar pārklājumu, kuri pirmajās minūtēs piebilst nodrošinās uzreiz labāku kompresiju, bet virsmām tik un tā ir jāsastrādājas.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- …
- 38
- chevron_right