Edzis PROAM V8 sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- …
- 37
- chevron_right
nu ka jau tiecu,ja nemak braukt,tad ir problemas.kad bija turbo,neizjutu nekadu diskomfortu
ar kompatu pa brugji
Brauci streetā ar turbo?cipruss18 rakstīja:nu ka jau tiecu,ja nemak braukt,tad ir problemas.kad bija turbo,neizjutu nekadu diskomfortu
Tur jau ir tā lielā atšķirība, ka tu brauci ikdienā, bet edzis grib braukt driftā.cipruss18 rakstīja:brucu ikdienaa ar turbo
Tas, ka esi braucis ikdienā ar turbo un viss tev likās ok, nenozīmē, ka vari tagad objektīvi spriest par to, vai street klases driftam tas der vai neder.
Paņem turbo 2.5, sāc braukt street klasē pa top priekšgalu un tad varēsi teikt, ka sliktam dejotājam arī olas traucē un edzis vienkārši braukt nemāk.
Šobrīd tev vienkārši nav objektīvs viedoklis par to, bet gan tukša diršana
Ja nemaldos Matīsam tas e36 ir turbo? Kka neizskatās ka viņs tur iet baigi pa pirmajām vietām jo tak turbo!
Edzis malacis,visiem tādu apņēmību
Edzis malacis,visiem tādu apņēmību
Ir turbo, jā. Manuprāt, edzim šitas pasākums tā pat nostāsies zem +- normāla turbo projekta cenas, un ja tos pašus 200zs uz riteņiem noliks, nedomāju ka varētu būt baigās problēmas. Galu galā, nav jau nekādi milzīgie ovāli manīti, kur vajadzētu nežēlīgo krampi.Garaisss rakstīja:Ja nemaldos Matīsam tas e36 ir turbo? Kka neizskatās ka viņs tur iet pa pirmajām vietām jo tak turbo!
Edzis malacis,visiem tādu apņēmību
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
bet ar trijniekā esošiem braucējiem cīnās un neteiktu ka sūdīgi viņam sanāk! cik pats esmu krāmējis ar turbomotoru, vienkārši ir savādāka, daudz savādāka braukšana nekā ar atmo, jālieto visādi pēdu prikoli lai to boostu spētu noturēt +/- tā lai pieraujot rucīti un atmetot sajūgu nav boooooooooo un iztaisnošanāsr3served rakstīja:Ir turbo, jā. Manuprāt, edzim šitas pasākums tā pat nostāsies zem +- normāla turbo projekta cenas, un ja tos pašus 200zs uz riteņiem noliks, nedomāju ka varētu būt baigās problēmas. Galu galā, nav jau nekādi milzīgie ovāli manīti, kur vajadzētu nežēlīgo krampi.Garaisss rakstīja:Ja nemaldos Matīsam tas e36 ir turbo? Kka neizskatās ka viņs tur iet pa pirmajām vietām jo tak turbo!
Edzis malacis,visiem tādu apņēmību
Pēdējais labojis 70cc - 04 Jūl 2016, 14:29, kopā labots 1 reizi.
Vienkārši ir turbo un ir atmosfēras piekritēji. Skaidrs, ka pa to naudu varēja kaut kādu turbo motoru uzbūvēt, m3 motoru arī varēja ieķert, bet katram savs. Lai cik ļoti man patiktu turbo, es, piemēram, censtīšos dabūt visu ko var ārā dabūt no tā motora bez turbo. Dārgi un nelietderīgi - jā. Bet katram savs.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
skrūvējamās dugas tieši ir labākās bet metinātās ir huiņas skrūvētās nelūzst metinātie lūzt.TomSkarsts rakstīja:Es par LV biju domājis, ka nevar.
Par skrūvējamo dzirdēti slikti nostāsti, ka crash gadījumā pa tām vietām var jukt ārā un nedod dievs kkur sadurties skaisti.
pats gonkās braucu un mašīnā stāv skrūvētās dugas.
Cik es no tā saprotu - braukšanas maniere katram ir sava un tas arī ietekmē. F1, kam sekoju līdzi, gan pagrūti ar driftu salīdzināt, bet arī tur bija piloti, kam patika gan lielie NA dzinēji, gan Turbo. Video visādi skatīti, kur 80tajos runāja, ka Turbo reāli pedāli nospieda jau pirms līkuma izejas rēķinot, ka izejā iegriezīsies turbo un tad aizies. Precīzi protams tikai čempioniem tas izdevās. Kā Linda teica - katram savs.
Par dugām neorientējos, par to, ka izjūk un "nodur" kādu dzirdēju sen un pat vairs neatceros no kā. Iekomentēju tik.
Katrā gadījumā liela daļa darbu un uzlabojumu motortelpā attiecināmi gan uz Turbo gan NA.
Par dugām neorientējos, par to, ka izjūk un "nodur" kādu dzirdēju sen un pat vairs neatceros no kā. Iekomentēju tik.
Katrā gadījumā liela daļa darbu un uzlabojumu motortelpā attiecināmi gan uz Turbo gan NA.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
protams,katram savs
es vienkarsi saku,ka pateikt,ka tani pasha street,turbo butu huinja,nu tas ir aplami
nav ta ka,es ar saviem turbo braucu mieriigi un pie tam vel ar quattro.bija savas nianses,ka var smuki pieturet boost,lai nav turbobedres
es vienkarsi saku,ka pateikt,ka tani pasha street,turbo butu huinja,nu tas ir aplami
nav ta ka,es ar saviem turbo braucu mieriigi un pie tam vel ar quattro.bija savas nianses,ka var smuki pieturet boost,lai nav turbobedres
ar kompatu pa brugji
Motora izmaksas daudzus sapņotajus nolaiž atpakaļ uz zemes Malacis ka publicēji izmaksas.
Nesen interesējos pie lietuviešiem, S50 motoru nav viņiem un domāju ka nebūtu tik viegli atrast kā S52 vai S54.
Patīkami lasīt ekspertus
Nesen interesējos pie lietuviešiem, S50 motoru nav viņiem un domāju ka nebūtu tik viegli atrast kā S52 vai S54.
Patīkami lasīt ekspertus
Nekur neapgalvoju ka esmu, es tikai pa ausu galam esmu dzirdējis kaut ko par Minišosejucipruss18 rakstīja:a kas tevi par expertu padara?
Sakarīgs turboprojekts ir 4k pie nosacījuma ja skrūvē pats
Kas neskrūvē pats, tam jāpērk jau gatavs-AF- rakstīja:Sakarīgs turboprojekts ir 4k pie nosacījuma ja skrūvē pats
Es teiktu pat tā, ja nav teicamas sajēgas, tad lētāk ir samaksāt citam lai saliek, kurš māk
Nezinu, kur tieši tajā visā sajēgu vajag, izņemot regulēšanā.-AF- rakstīja:Es teiktu pat tā, ja nav teicamas sajēgas, tad lētāk ir samaksāt citam lai saliek, kurš māk
Pārējais jau tik cik skrūvēt. Pielikt kolektoru, turbo un savilkt caurules gan eļļošanai, gan dzesēšanai un intercooler pielikt, savienot domāju, ka katrs māk šeit. Neiet runa par kolektora metināšanu pašam no rokas, tas ir cits stāsts pavisam.
Es kaut kā personīgi neesmu streetā redzējis nevienu cilveku, kas brauktu labi ar turbo. Jā, savu lead runu var nobraukt arī čotka ar turbo, es to nemaz neapšaubu, bet labs chase ar turbo un strēta, nu to gan es gribētu redzēt.
Esmu par kompresoru vai atmosfēru, tā kā manos uzskatos turbo tas ir tāds vairāk sevis apmierināšanas projekts, vai arī labs, lai ar kādu uzskrietos.
Esmu par kompresoru vai atmosfēru, tā kā manos uzskatos turbo tas ir tāds vairāk sevis apmierināšanas projekts, vai arī labs, lai ar kādu uzskrietos.
Noturēt būtu grūti, jo ir krietni vairāk jaudas/griezes vairumā gadījumu, bet realitātē vari nopirkt to pašu GT3076R ar Twin Scroll ieeju (bet jāpaspēlējas ar AR izmēriem). Izbrauksi un boosts būs ļoti vienmerīgs un ļoti zemos rpm jau. Viss ir atkarīgs no cilvēka spējas pielāgoties apstākļiem un spējas saprast, ko kas dara. Ja uzliec milzīgu gliemezi, nedomājot par visiem pārējiem faktoriem, bet tikai jaudu, tad loģiski, ka trasē varēs pasūkāt pincīti. To pašu var teikt par cilvēkiem, kas griež jaudu, bet aizmirst par normālu piekares izpildījumu.
Ir vēl GTX sērījas turbīnas no Garrett, kas nodrošina vēl ātrāku boost
Ir vēl GTX sērījas turbīnas no Garrett, kas nodrošina vēl ātrāku boost
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- …
- 37
- chevron_right