Lindas e36-Bacon
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- …
- 38
- chevron_right
Paldies, jo vairāk jūs sakāt, ka nav vērts celt augšā, jo vairāk es zinu, ka viss būs super
Sasodīts, kāda probe? vRidlih mļac. Probi es gribēju, kad man bija sešpadsmit gadi un i to vienu nedēļu. Kā jau teicu, neviens posts no Tevis nav nopietns. Man liekas, ka Tev vito motors jāiet pārlasīt nevis te jāmuld par kaut kādām priekšpiedziņām
94. sākums.Inferno rakstīja:Bļin, principā jau it kā standarta skats izgriežot sliekšņus, bet te jau pat stoikai apakša paspējusi izrūsēt. Kura gada viņš Tev ir?Linda rakstīja:
Sasodīts, kāda probe? vRidlih mļac. Probi es gribēju, kad man bija sešpadsmit gadi un i to vienu nedēļu. Kā jau teicu, neviens posts no Tevis nav nopietns. Man liekas, ka Tev vito motors jāiet pārlasīt nevis te jāmuld par kaut kādām priekšpiedziņām
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Nu tad vai nu iepriekš tur viss ticis darīts gana pavirši, vai nu hvz Man 96. gada sedanam ar lūku vidusdaļa bija pavisam vesela, priekša un aizmugure zolīdāka nekā Tev, domkrata vietu vispār nebija, bet tur bija oridžinal sliekšņi.
Bet nu gan jau visu sametinās un būs labi
Bet nu gan jau visu sametinās un būs labi
Kad pirms 3 gadiem tika taisīts manās rokās, tika nedaudz pastiprinātas domkrata vietas un visas aizdomīgās vietas salāpītas, stoiku nemaz neskatījāmies, izrādās vajadzēja, moš varēja vēl kko saglābt. Šogad patiesībā nebija doma tos sliekšņus aiztikt, bet tā kā otrā pusē bija caurums izdomāju jātaisa kā pienākas. Pārsteigums par stoiku, protams, bija. Šī bija trakākā pusē, otrā ar visu caurumu - slieksnis uz malām labs stingrs hz kāpēc tā. Stoika gan līdzīga, bet ne tik traka. Pirms tam tur bija nevis makroflexa remonts, bet kaut kāda pape ar mastiku salīmēta visās malās.
Viss jau atkarīgs no tā, kā ar to mašīnu braukts pirms tam - ziema sāls baigi tajā visā palīdz, šogad pat nezinu vai gribēšu ar viņu braukt, bet gan jau
Viens slieksnis jau gatavs - šodien vajadzēs otru pabeigt nomainīt reduktoru un uz skati.
Pa to laiku jau izmantojot otrreizējo materiālu pārstrādi top glāžu atsaite, ir jau pabeigta un nogruntēta tik jāizdomā kādā krāsā, un tad arī iemetīšu rezultātu.
Viss jau atkarīgs no tā, kā ar to mašīnu braukts pirms tam - ziema sāls baigi tajā visā palīdz, šogad pat nezinu vai gribēšu ar viņu braukt, bet gan jau
Viens slieksnis jau gatavs - šodien vajadzēs otru pabeigt nomainīt reduktoru un uz skati.
Pa to laiku jau izmantojot otrreizējo materiālu pārstrādi top glāžu atsaite, ir jau pabeigta un nogruntēta tik jāizdomā kādā krāsā, un tad arī iemetīšu rezultātu.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Merši ir komforts, nevis sueprduperracecar. Un no tiem minētajiem, no vecākām celicām sanāk racecar un no Prelūdem ar, bet probe un calibra ir drausmas, kauns būtu no tāda kāpt ārā pat ja mint
Un man komfortu nevajag. Kad vajadzēs tad domāšu par veciem Lexus/Toyotām
Pats pirms BMW gribēju Eclipsi vispār. 4g63 dzinēji nice. Pa lielam visas iespējas ņemt detaļas no EVO un sabūvēt lai iet lopā. + arī AWD pieejams, ja riebjas FWD.[/quote]
atkal tu kļūdies - mersis ir ne tikai komforts bet arī superduperracecar!
nez kapēc naudīgo cilvēku pasaulē ir cieņā C63 AMG ? SLR McLaren? GT AMG? visādi perversie G klases AMG utt
Mirstīgie var pirkt E430 E500 E55 AMG - un iet labāk par jeb kuru M3 M5 M6
lūdzu mercedes sprintā - lūdzu mercedes driftā - 5.5 AMG V8 vienos vārtos izbāž jeb kuru 4.4, 5.0 V8 BMW izpildījumā - par to vienkārši tauta klusē, jo ir jāiemet piķis lieks lai atrisinātu maunālās kārbas problēmu. ( jo viss ir automātos meršiem ) Calibra varbūt ir drausmas, bet pamēģini bez līzinga iespējām bankā nopirkt labā stāvoklī 4x4 2.0 turbo calibru.
izdevīgāk laikam vecu e36 m3 ar 3.0 būs nopirkt.
Un man komfortu nevajag. Kad vajadzēs tad domāšu par veciem Lexus/Toyotām
Pats pirms BMW gribēju Eclipsi vispār. 4g63 dzinēji nice. Pa lielam visas iespējas ņemt detaļas no EVO un sabūvēt lai iet lopā. + arī AWD pieejams, ja riebjas FWD.[/quote]
atkal tu kļūdies - mersis ir ne tikai komforts bet arī superduperracecar!
nez kapēc naudīgo cilvēku pasaulē ir cieņā C63 AMG ? SLR McLaren? GT AMG? visādi perversie G klases AMG utt
Mirstīgie var pirkt E430 E500 E55 AMG - un iet labāk par jeb kuru M3 M5 M6
lūdzu mercedes sprintā - lūdzu mercedes driftā - 5.5 AMG V8 vienos vārtos izbāž jeb kuru 4.4, 5.0 V8 BMW izpildījumā - par to vienkārši tauta klusē, jo ir jāiemet piķis lieks lai atrisinātu maunālās kārbas problēmu. ( jo viss ir automātos meršiem ) Calibra varbūt ir drausmas, bet pamēģini bez līzinga iespējām bankā nopirkt labā stāvoklī 4x4 2.0 turbo calibru.
izdevīgāk laikam vecu e36 m3 ar 3.0 būs nopirkt.
Es biju domājis par cilvēcīgām naudām.
SLR ir bišku cita līga
Otrkārt ari ja varētu atļauties minētos AMG, noteikti neizvēlētos. Tāpat kā arī M3 neizvēlētos, ja gribētu piedalīties jebkādā Time Attack.
Tālāk arī jebkas kas aiziet ar "ieliku 100k" un žigulis iet afigena, tad tomēr katrs izvērtē kur viņš labāk tos "100k" ieliek. (t.i. lasīt kā - kaudzi naudas)
SLR ir bišku cita līga
Otrkārt ari ja varētu atļauties minētos AMG, noteikti neizvēlētos. Tāpat kā arī M3 neizvēlētos, ja gribētu piedalīties jebkādā Time Attack.
Tālāk arī jebkas kas aiziet ar "ieliku 100k" un žigulis iet afigena, tad tomēr katrs izvērtē kur viņš labāk tos "100k" ieliek. (t.i. lasīt kā - kaudzi naudas)
Being second is being the first of the losers. /Senna/
C63 AMG ir cieņā, bet tas ir nevaldāms zvērs. Ja esi skatījies Top Gear, tad sapratīsi, ka vadības ziņā praktiski jebkura M sērīja uzmīž viņam. Skaņa, iespaidīga, protams. Jauda un grieze tāpat, bet kāda no tā jēga, ja tā mašīna neklausa tev?
Šito vajag pārnest uz pļāpām, savādāk Lindai atkal viss topic sadirsts.
Šito vajag pārnest uz pļāpām, savādāk Lindai atkal viss topic sadirsts.
nu es tev pilnīgi piekrītu ejam uz pļāpām.funkyasshit rakstīja:C63 AMG ir cieņā, bet tas ir nevaldāms zvērs. Ja esi skatījies Top Gear, tad sapratīsi, ka vadības ziņā praktiski jebkura M sērīja uzmīž viņam. Skaņa, iespaidīga, protams. Jauda un grieze tāpat, bet kāda no tā jēga, ja tā mašīna neklausa tev?
Šito vajag pārnest uz pļāpām, savādāk Lindai atkal viss topic sadirsts.
es vispār nesaprotu to visu uber projektu arī, ja ir e30 ar m54b32 un 1000hp turbo projekts lai brauktu ar 1/3 no pedāļa
toties skat kā topiņs otru elpu ieguvaLinda rakstīja: Sasodīts, kāda probe? vRidlih mļac. Man liekas, ka Tev vito motors jāiet pārlasīt nevis te jāmuld par kaut kādām priekšpiedziņām
pieņemu,ka Lindas topiņi otro elpu iegūst garažā
garāžā topiņš tiek novilkts un uzvilkts kombinezons
Tad nu tā šodien bijām tehniskajā apskatē likās, ka neiziešu, jo bremžu diski salīdzinoši plāni un Ogrē pēdējā laikā viņiem topā viņus mērīt, bet nē tur viss bija čotka. Skates onkulim nepatika:
607 1 Priekšējais tilts. Neliela brīvkustība sviru sailentblokos.
421 1 Nebūtiski bremžu disku darba virsmas korozijas bojājumi.
601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.
Glāžu atsaite vēl viņam sākumā izraisīja aizdomas, bet beigās aprunājies ar kolēģi saprata, ka tur viss labi.
Tad nu nedaudz par pašu glāžu atsaiti, home made variants, nedaudz kā dāvana dzimšanas dienā, aizmugurējā atsaite vēl top. Ar krāsas izvēli nedaudz nokļūdījos, bija uzfotošopēta violeta, bet ieejot krāsu veikalā savajadzejās zeltaini oranžu un viss. Mācība vienmēr uzticies fotošopam Dzīvē gan krāsa nav tik "burkānīga" varētu pat teikt, ka man patīk : Tiekamies svētdien ginesa rekorda uzstādīšanā
607 1 Priekšējais tilts. Neliela brīvkustība sviru sailentblokos.
421 1 Nebūtiski bremžu disku darba virsmas korozijas bojājumi.
601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.
Glāžu atsaite vēl viņam sākumā izraisīja aizdomas, bet beigās aprunājies ar kolēģi saprata, ka tur viss labi.
Tad nu nedaudz par pašu glāžu atsaiti, home made variants, nedaudz kā dāvana dzimšanas dienā, aizmugurējā atsaite vēl top. Ar krāsas izvēli nedaudz nokļūdījos, bija uzfotošopēta violeta, bet ieejot krāsu veikalā savajadzejās zeltaini oranžu un viss. Mācība vienmēr uzticies fotošopam Dzīvē gan krāsa nav tik "burkānīga" varētu pat teikt, ka man patīk : Tiekamies svētdien ginesa rekorda uzstādīšanā
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Rūsas čupas īpašnieka mācība nr. 126. neuzticies poļu sliekšņiem
Bet par to nedaudz vēlāk.
Ginesa rekordu uzstādīšanas dienā no rīta tika dota iespēja pabraukt track day'ā. Ne oficiāli, vienkārši for fun. Tā kā īsti pati neesmu sajūsmā par TD iedevu izbraukt draugam, tā viss foši, ja neskaita to, ka piektajā robā pedal to metal režīmā sajūgs padevās un kaut kur pa ceļam arī bremzes esot uzvārījušās. Pa lielam tie visi ir sīkumi, šobrīd gan esmu m57 kurvja meklējumos, ja nu kādam kas aizķēries pm
No tehniskās puses, iepirktas m54b30 sprauslas, laikam uzsūtīšu ķīniešu zirnekli, oil catch tanks arī kaut kur kratās uz LV pusi. Sadalenes kārtējo reizi pabīdās kaut kur malā, jo visādas CSDD padarīšanas ar BE kategorijām paņēma atlikto naudu
Vēl arvien neesmu aizbraukusi saregulēt to motoru, kaut gan tas šobrīd ir primārais pēc dažu problēmu, kas saistītas ar auksta motora darbību, atrisināšanu.
Tātad par poļu sliekšņiem. Īstenībā nezinu, kas tie par sliekšņiem, iespējams, itāļu, ķīniešu vai kādas citas valsts brīnums. Kad sliekšņi tikko bija iemetināti smaids pa visu seju, viss super. Salikām durvis, kaut kā tāpat nepamanīju tos kāšus un TAD es ievēroju, ka man tagad ir īpaši flomāsteru pārvadāšanai domāti sliekšņi
var arī šādi
VISUR VAR SALIKT FKIN MARĶIERUS
Es saprotu, mēs varējām nolohoties, ja pirmo reizi dzīvē turētu rokās metināmo aparātu, bet pieredze tur nav mērama pāris gados. Pirms pusgada priekšu ar pārmetinājām, viss perfekti sakrīt. Pat tad, ja nolohotos tad par 5mm, nejau par 2cm mļac. Bet tur pa lielam nav kur kļūdīties - ar stoiku viss sakrīt milimetrs milimetrā, saprastu, ja tiktu metināta tikai sliekšņa priekšpuse nevis viss kastveida slieksnis pie stoikas. Laikam vajadzēja vnk tupa uzlikt ielāpu un gāzt talāk. Gribēju kā labāk sanāk kā vienmēr Šodien stāvēju ar uzlikām pie mašīnas un smējos, vienmēr gribējies jeep, nu kaut kas līdzīgs sanācis.Bija doma visu griezt nost un pārmetinām vēlreiz, varbūt izdarīsim to ziemā, bet šobrīd galvā domā uztaisīt kārtīgu drift missle, pēc tam ja no tās bundžas kkas vēl būs palicis, smilšu strūkla, viss čotka pārmetināts, premium krāsojums, watercooledi un garāžā piemiņai. Ehh, sapņi, sapņi
Bet par to nedaudz vēlāk.
Ginesa rekordu uzstādīšanas dienā no rīta tika dota iespēja pabraukt track day'ā. Ne oficiāli, vienkārši for fun. Tā kā īsti pati neesmu sajūsmā par TD iedevu izbraukt draugam, tā viss foši, ja neskaita to, ka piektajā robā pedal to metal režīmā sajūgs padevās un kaut kur pa ceļam arī bremzes esot uzvārījušās. Pa lielam tie visi ir sīkumi, šobrīd gan esmu m57 kurvja meklējumos, ja nu kādam kas aizķēries pm
No tehniskās puses, iepirktas m54b30 sprauslas, laikam uzsūtīšu ķīniešu zirnekli, oil catch tanks arī kaut kur kratās uz LV pusi. Sadalenes kārtējo reizi pabīdās kaut kur malā, jo visādas CSDD padarīšanas ar BE kategorijām paņēma atlikto naudu
Vēl arvien neesmu aizbraukusi saregulēt to motoru, kaut gan tas šobrīd ir primārais pēc dažu problēmu, kas saistītas ar auksta motora darbību, atrisināšanu.
Tātad par poļu sliekšņiem. Īstenībā nezinu, kas tie par sliekšņiem, iespējams, itāļu, ķīniešu vai kādas citas valsts brīnums. Kad sliekšņi tikko bija iemetināti smaids pa visu seju, viss super. Salikām durvis, kaut kā tāpat nepamanīju tos kāšus un TAD es ievēroju, ka man tagad ir īpaši flomāsteru pārvadāšanai domāti sliekšņi
Slēpts saturs: Parādīt
Slēpts saturs: Parādīt
Es saprotu, mēs varējām nolohoties, ja pirmo reizi dzīvē turētu rokās metināmo aparātu, bet pieredze tur nav mērama pāris gados. Pirms pusgada priekšu ar pārmetinājām, viss perfekti sakrīt. Pat tad, ja nolohotos tad par 5mm, nejau par 2cm mļac. Bet tur pa lielam nav kur kļūdīties - ar stoiku viss sakrīt milimetrs milimetrā, saprastu, ja tiktu metināta tikai sliekšņa priekšpuse nevis viss kastveida slieksnis pie stoikas. Laikam vajadzēja vnk tupa uzlikt ielāpu un gāzt talāk. Gribēju kā labāk sanāk kā vienmēr Šodien stāvēju ar uzlikām pie mašīnas un smējos, vienmēr gribējies jeep, nu kaut kas līdzīgs sanācis.Bija doma visu griezt nost un pārmetinām vēlreiz, varbūt izdarīsim to ziemā, bet šobrīd galvā domā uztaisīt kārtīgu drift missle, pēc tam ja no tās bundžas kkas vēl būs palicis, smilšu strūkla, viss čotka pārmetināts, premium krāsojums, watercooledi un garāžā piemiņai. Ehh, sapņi, sapņi
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Dikti patīk atsaite!
Tās stiprināmās daļas, kuras nāk uz glāzēm arī ir homemade?
Tās stiprināmās daļas, kuras nāk uz glāzēm arī ir homemade?
Jup, viss ir home made. Apaļās daļas izgrieztas no zāģa ripas un izvirzpotas apaļas
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Slieksnis ņepričom, metinātāju kar aiz pautiem. Šādu kāsi sametināt ir jāmāk, tur viss tika bliezts augšā neko nepiemērot?
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Aaa es tipa neteicu, ka sajugs netures...
Vari man ludzu pateikt kadu funkciju taja visa glazu atsaite pilda ta tievaka truba? Nu ta kurai ir 2 likumi?
Nu ja un es ceru ka tas motors tiks noregulets kadreiz pirms vins bus nokauts
Vari man ludzu pateikt kadu funkciju taja visa glazu atsaite pilda ta tievaka truba? Nu ta kurai ir 2 likumi?
Nu ja un es ceru ka tas motors tiks noregulets kadreiz pirms vins bus nokauts
Kā neko nemērot? Viss tika noņemts un iemetināts atpakaļ tieši tur kur vecais slieksnis bija, mērīts netika tik daudz, cik durvis pēc pieķeršanas netika ieliktas. Domkrata vietas, viss sakrīt, stoika arī. Kad iepriekš tika metināti sliekšņi sarkanam sedanam, kaut kā nekas tāds nebija gribi teikt, ka pa pusgadu skills pazuda?he9600 rakstīja:Slieksnis ņepričom, metinātāju kar aiz pautiem. Šādu kāsi sametināt ir jāmāk, tur viss tika bliezts augšā neko nepiemērot?
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Par sajūgu cepums.seeingman rakstīja:Aaa es tipa neteicu, ka sajugs netures...
Vari man ludzu pateikt kadu funkciju taja visa glazu atsaite pilda ta tievaka truba? Nu ta kurai ir 2 likumi?
Nu ja un es ceru ka tas motors tiks noregulets kadreiz pirms vins bus nokauts
Dizaina tikai un vienīgi.
Edit: viss ok
Pēdējais labojis Linda - 19 Aug 2016, 23:43, kopā labots 1 reizi.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Ieprieks es nezinaju ka kads vinu aukstu gaze.
Un nav jau nekada naida es vienkarsi ceru sagaidit to dyno lapinu ar tiem skaitliem kas man patik, kad motoram bus viss kam tur bija jabut virsu.
Un nav jau nekada naida es vienkarsi ceru sagaidit to dyno lapinu ar tiem skaitliem kas man patik, kad motoram bus viss kam tur bija jabut virsu.
edit: ja viss ok, tad lai tā arī paliek.
Pēdējais labojis Linda - 19 Aug 2016, 23:42, kopā labots 1 reizi.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- …
- 38
- chevron_right