ROYALTY #GoHard 328lpg kupeja
Auto no rūpnīcas izripojis kā BMW 318is 1992 gada 30. maijā.
Iegādāts 2017. gada 12, 13. vai 14. martā.
No rūpnīcas izripojis šads:
Vehicle information
VIN long WBABE51090EK40606
Type code BE51
Type 318IS (EUR)
Dev. series E36 (2)
Line 3
Body type COUPE
Steering LL
Door count 2
Engine M42
Cubical capacity 1.80
Power 103
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Upholstery ANTHRAZIT STOFF 2 TUERER (0383) 9000
Prod. date 1992-04-30
Order options No. Description
210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
428 WARNING TRIANGLE
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY
654 BMW BAVARIA C III
690 CASSETTE HOLDER
801 GERMANY VERSION
848 ENLARGED WIRING HARNESS
Manās rokās nonāca diezgan skumīgā stāvoklī, bez motora un ar daudz trūkstošiem loriņiem. Bet tā kā bija aizķēries m52b28 kam tieši prasījās mājvieta, tad viss bija tā kā tam jābūt. Protams, ka kāds bija šo to remontējis ar kniedējamo aparātu. Kas ātri tika sataisīts kā pienākas. Grīda sametināta un atrūsota no abām pusēm. Šajā brīdī aizmugurējās tilta vietas netika aiztiktas, kaut gan vajadzēja tam uzreiz pievērst uzmanību... bet par to stāsts nedaudz vēlāk.
Tad motors no mana stipri cietušā e39, kurš kopš dzimšanas braucis pa Latviju ar zināmu nobraukumu ~250k ieceļoja šajā e36. Provodka no e36, EWS izkodēts, Lielais stūres pastiprinātāja radiators no e39. Stūres pastiprinātāja bačoks atstāts e39 oem vietā, līdz ar to oem gaisa filtra kaste tur nederēja. Tāpēc uzstādīts koniskais gaisa filtrs. Nomainīta lūka un salasīti un uzstādīti visi sīkumi kas trūka salonā. turpinājums sekos
Iegādāts 2017. gada 12, 13. vai 14. martā.
No rūpnīcas izripojis šads:
Vehicle information
VIN long WBABE51090EK40606
Type code BE51
Type 318IS (EUR)
Dev. series E36 (2)
Line 3
Body type COUPE
Steering LL
Door count 2
Engine M42
Cubical capacity 1.80
Power 103
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Upholstery ANTHRAZIT STOFF 2 TUERER (0383) 9000
Prod. date 1992-04-30
Order options No. Description
210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
428 WARNING TRIANGLE
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY
654 BMW BAVARIA C III
690 CASSETTE HOLDER
801 GERMANY VERSION
848 ENLARGED WIRING HARNESS
Manās rokās nonāca diezgan skumīgā stāvoklī, bez motora un ar daudz trūkstošiem loriņiem. Bet tā kā bija aizķēries m52b28 kam tieši prasījās mājvieta, tad viss bija tā kā tam jābūt. Protams, ka kāds bija šo to remontējis ar kniedējamo aparātu. Kas ātri tika sataisīts kā pienākas. Grīda sametināta un atrūsota no abām pusēm. Šajā brīdī aizmugurējās tilta vietas netika aiztiktas, kaut gan vajadzēja tam uzreiz pievērst uzmanību... bet par to stāsts nedaudz vēlāk.
Tad motors no mana stipri cietušā e39, kurš kopš dzimšanas braucis pa Latviju ar zināmu nobraukumu ~250k ieceļoja šajā e36. Provodka no e36, EWS izkodēts, Lielais stūres pastiprinātāja radiators no e39. Stūres pastiprinātāja bačoks atstāts e39 oem vietā, līdz ar to oem gaisa filtra kaste tur nederēja. Tāpēc uzstādīts koniskais gaisa filtrs. Nomainīta lūka un salasīti un uzstādīti visi sīkumi kas trūka salonā. turpinājums sekos
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis ROYALTY - 14 Jūn 2017, 08:35, kopā labots 1 reizi.
Likumsakarīgi, ka auto virsbūve arī atrūsota, apstrādāta ar smilšu strūklu, skābo grunti, parasto grunti un sašpaktelēta, kur nu tas bija nepieciešams. Bampers sakausēts ar sietu un sagatavots krāsošanai. Tālāk jau pie krāsotāja un auto nokrāsots līdz stoikām.
salikts pēc krāsošanas
Turpinājums sekos.... vairāk bildes nevar pievienot...Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Uzlikti style 67 r17 et20 8j.
Uztaisīta 2 režīmu ms41 vadība. Darbības princips elementārs - 2 prašivkas vienā ECU. Starp režīmiem pārslēdzas padodot signālu. Bet nu šajā neiedziļināšos. Saregulēta (kas nesaprot lasa SAČIPOTA) vadība. No bonusiem:
launch control;
custom kartes un aizdedze;
īsais rev limiteris;
max rpm 7200
u.c. labumi ko "parastie" braucēji nesapratīs.
kkad pievienošu video.
Visbeidzot sakrāsoti un uzlikti M sliekšņi... Drošvien aizmirstās lietas: gaišais ādas salons, rokubalsts, lēcu lampas, eņģeļacis, "tipo" m difuzors, "depo" aizmugurējās lampas, subwooferis, stabilizatora atsaites un noteikti vēl 1000 un 1 lieta ko esmu piemirsis. Tuvākie darbi:
Sajūgs;
leņķis;
cietākas atsperes (ieteikumi welcome)
Kas vēl jāizdara, bet ar to nesteidzos:
Jānopulē;
griesti ar statnēm;
un gan jau saraksts nekad nebeidzas.
Bildes no lielo darbu procesa nav, jo pārsvarā rokas tik netīras, ka telefonu rokās tajā brīdi neņemu...
Pamanīts nejauks sitiens pie sajūga atlaišanas.... secināts ka aizmugurējā tilta vietām "kapi"...
Uztaisītas šādas pastiprinošās plāksnes..
Viss atrūsots, apstrādāts, plāksnes piemetinātas, no salona puses arī sametināts un salikts. Visas jaunas bukses, gan reduktoram, gan tiltam, gan peldošās u.c. (lemforder).
Uzstādīta gāzes iekārta.Uztaisīta 2 režīmu ms41 vadība. Darbības princips elementārs - 2 prašivkas vienā ECU. Starp režīmiem pārslēdzas padodot signālu. Bet nu šajā neiedziļināšos. Saregulēta (kas nesaprot lasa SAČIPOTA) vadība. No bonusiem:
launch control;
custom kartes un aizdedze;
īsais rev limiteris;
max rpm 7200
u.c. labumi ko "parastie" braucēji nesapratīs.
kkad pievienošu video.
Visbeidzot sakrāsoti un uzlikti M sliekšņi... Drošvien aizmirstās lietas: gaišais ādas salons, rokubalsts, lēcu lampas, eņģeļacis, "tipo" m difuzors, "depo" aizmugurējās lampas, subwooferis, stabilizatora atsaites un noteikti vēl 1000 un 1 lieta ko esmu piemirsis. Tuvākie darbi:
Sajūgs;
leņķis;
cietākas atsperes (ieteikumi welcome)
Kas vēl jāizdara, bet ar to nesteidzos:
Jānopulē;
griesti ar statnēm;
un gan jau saraksts nekad nebeidzas.
Bildes no lielo darbu procesa nav, jo pārsvarā rokas tik netīras, ka telefonu rokās tajā brīdi neņemu...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis ROYALTY - 13 Jūn 2017, 19:52, kopā labots 1 reizi.
Protams, ka aizmirsu pieminēt bremžu diskus un gultņus, kas tika nomainīti.
Par diskiem - jā un nē. Tika nokrāsoti prikolam, bet skatoties uz cilvēku reakcijām - vienmēr tiek pamanīti.
Par diskiem - jā un nē. Tika nokrāsoti prikolam, bet skatoties uz cilvēku reakcijām - vienmēr tiek pamanīti.
Paskaidro kas ir "īsais rev limiters"
Ja pareizi sapratu tad neitrālajā gāzējot ir kādi 3k rpm?
Kas saregulēja?
Ja pareizi sapratu tad neitrālajā gāzējot ir kādi 3k rpm?
Kas saregulēja?
Tas ko Tu saki ir launch control. Precīzāk 2pakāpju rev limiteris. Bet rakstīju šī foruma publikai saprotamā valodā (vairāk vai mazāk) Un tas arī ir. Regulēju es.
Launch un kartēm pārslēgšanos pats uzrakstīji?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
1. Launch ir stipri modificēts publiskā telpā pieejams risinājums.
2. Divu-režīmu kartes ir vairāk hardware risinājums, mazāk programmatūrisks... kā jau rakstīju postā - 2 "prošivkas", kas dzīvo vienā fiziskā ecu.
2. Divu-režīmu kartes ir vairāk hardware risinājums, mazāk programmatūrisks... kā jau rakstīju postā - 2 "prošivkas", kas dzīvo vienā fiziskā ecu.
Jānis.P rakstīja:Launch un kartēm pārslēgšanos pats uzrakstīji?
Taja piekaru bilde neizskatas ka kkas vispar bija mainits, saldatini pat traki oksideti :)
Tik kruta aprakstiji to vadibas tuningu, ka vienkars kauns nesanemt no tevis dino izduku vai vismaz racelogic laiku 0-100 100-200
Tik kruta aprakstiji to vadibas tuningu, ka vienkars kauns nesanemt no tevis dino izduku vai vismaz racelogic laiku 0-100 100-200
atsaites(zaldātiņi) vecās - vēl bija dzīvi. un reduktora bukses mainītas pirms reduktors ieceļoja plauktā. So uzlikts kopā ar visu reduktoru.
da labi - nah man dino. būveju sev un ar pakaļu jūtu kas ir kas. Bet nu kā jau rakstīju - būs video. Kad uzlikšu jaunu sajūgu.
un necepies... nevis kruti aprakstīju, bet neesmu dzirdējis, ka uz rūpnīcas vadības kādam citam no foruma būtu kautkas no šī visa realizēts. Standalone ecu cits variants.... bet neesmu redzējis, ka kāds būtu arī par to atrakstījies...
da labi - nah man dino. būveju sev un ar pakaļu jūtu kas ir kas. Bet nu kā jau rakstīju - būs video. Kad uzlikšu jaunu sajūgu.
un necepies... nevis kruti aprakstīju, bet neesmu dzirdējis, ka uz rūpnīcas vadības kādam citam no foruma būtu kautkas no šī visa realizēts. Standalone ecu cits variants.... bet neesmu redzējis, ka kāds būtu arī par to atrakstījies...
man uz vietas arī nevarpacelt virs 3k, sanāk man no rūpnīcas jau stāv šitais?ROYALTY rakstīja:Tas ko Tu saki ir launch control. Precīzāk 2pakāpju rev limiteris. Bet rakstīju šī foruma publikai saprotamā valodā (vairāk vai mazāk) Un tas arī ir. Regulēju es.
Neesmu no rūpnīcas redzējis uz e36 tādu opciju. Bet varbūt kāds mācēs vairāk teikt...
Jauna mufta ar spārniem un ūdenssūknis... neplānots pasākums. Un atgaisošanas izklaides...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kas Tev ar augšējo trubu noticies pie savienojuma?
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Zinu, ka nav vizuāli estētisks skats, bet ir pasūtīta e36 oem. No e39 arī saīsinot tā truba tur ne pēc kā.
Tur jau izskatās ka ir iemīcīta purnu uzšķiļot vai tml.ROYALTY rakstīja:Zinu, ka nav vizuāli estētisks skats, bet ir pasūtīta e36 oem. No e39 arī saīsinot tā truba tur ne pēc kā.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Te nu šis tas lai nebūtu kā atklāšanā...
Un reposts lai nekur nepazūd no reverse fastlap...
Un reposts lai nekur nepazūd no reverse fastlap...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.