318 Compact
Sveiki, ir bijuši vairāki 3er viens e30, daži e36 uz ātro atceros 5gab. iepriekšējais auto bija diezgan sakarīgs e90 330i, bet tā kā sagribējās nedaudz ekonomiskāku un remontos vienkāršāku auto tika nopirkts pirmais e46 tā nu iepazīstināšu ar savu jauno ikdienas braucamo.
Kopumā nekas īpašs, grīda ir loti smuka, ir mainīts viens spārns un izskatās ka remontētas aizmugures arkas , jo spaiņa tonis ne visam auto ir perfekti vienāds, bet pārvietoties ir ļoti okey, ērts auto ar pietiekamu dinamiku ikdienas braukšanai.
No patīkamajām lietām ir;
* melnie griesti
* elektriski alkantras un auduma rekaro tipa krēsli ar atmiņu un piepūšamajām muguriņām
* hi fi mūzika
* elektriskā štorka
Pagaidām veiktas tikai standarta apkopes, un bagāžniekā līdzi vizinās viena sprausla, pie kompa 5 cilindra uzrādīja palielinātu sprauslas korekciju.
Kā jau standartā samainīts Nr. apgaismojums.
Kopumā nekas īpašs, grīda ir loti smuka, ir mainīts viens spārns un izskatās ka remontētas aizmugures arkas , jo spaiņa tonis ne visam auto ir perfekti vienāds, bet pārvietoties ir ļoti okey, ērts auto ar pietiekamu dinamiku ikdienas braukšanai.
No patīkamajām lietām ir;
* melnie griesti
* elektriski alkantras un auduma rekaro tipa krēsli ar atmiņu un piepūšamajām muguriņām
* hi fi mūzika
* elektriskā štorka
Pagaidām veiktas tikai standarta apkopes, un bagāžniekā līdzi vizinās viena sprausla, pie kompa 5 cilindra uzrādīja palielinātu sprauslas korekciju.
Kā jau standartā samainīts Nr. apgaismojums.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
e36
Kāds laiks pabraukts ar pirmo BMW dizeli manā īpašumā., kopumā esmu apmierināts, lai gan nācās iziet cauri populārākajām 3,0 d slimībām:
1) Atrestaurēju augstspiediena sūkni
2)Nomainīju 1 gab sprauslu
3) interkūlera trubā pirms egr bija neliels caurums, ar to defektu nezinot nobraucu 2 menešus uzgāju pavisam nejauši, intereses pēc gribēju palūrēt cik tīrs ir EGR, defektu noveršot, auto manami izmainījās dinamika un samazinājās degvielas patēriņš.
4) Samainītas ellas, filtri dzineja un transmisija., un ta standarta apkopites.
5) Izņemtas klapites no iepludes kolektora
Plānos:
1) Atlēgt EGR.,
2) Uzmest koilas un sakarīgākus diskus
1) Atrestaurēju augstspiediena sūkni
2)Nomainīju 1 gab sprauslu
3) interkūlera trubā pirms egr bija neliels caurums, ar to defektu nezinot nobraucu 2 menešus uzgāju pavisam nejauši, intereses pēc gribēju palūrēt cik tīrs ir EGR, defektu noveršot, auto manami izmainījās dinamika un samazinājās degvielas patēriņš.
4) Samainītas ellas, filtri dzineja un transmisija., un ta standarta apkopites.
5) Izņemtas klapites no iepludes kolektora
Plānos:
1) Atlēgt EGR.,
2) Uzmest koilas un sakarīgākus diskus
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
e36
Kā jau daudzi paredzēja ka pie dīzeļa un automāta ilgi nenoturēšos, tika iegādāts daily& gāžamais rūpnicas 328 e36. Kaut kur ļoti jau redzēts forumā. Izskatās ka ar auto ar pieredzi, drifta uzlīmes un bukte kreisajā pusē virs spārna .,taču nav arī tas sliktākais.
No plusiem ir labs dzinējs, komplektācija, vel +/- ceļama bundža, 3.15 LSD bloķē labi taču ir padilis kaut kas viņā, pacelot un pagrozot ratus ir tāds ka sitiens no reduktora, vai ari straujāk uzsākot braukt. Dauz kas no poly piekarē.
To do listā:
# Nomainīt pečkas ezi
# Sametināt sliekšņus, pati grīda un landžeroni vel ir ļoti okey
# glāžu atsaites
# Taisnot rokas
No plusiem ir labs dzinējs, komplektācija, vel +/- ceļama bundža, 3.15 LSD bloķē labi taču ir padilis kaut kas viņā, pacelot un pagrozot ratus ir tāds ka sitiens no reduktora, vai ari straujāk uzsākot braukt. Dauz kas no poly piekarē.
To do listā:
# Nomainīt pečkas ezi
# Sametināt sliekšņus, pati grīda un landžeroni vel ir ļoti okey
# glāžu atsaites
# Taisnot rokas
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
e36
dzivee izskatijas loti ok auto
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Dizelis ari labs auto!!! Lai labi ripo pasekosu lidz taviem darbiem !!! Tagad vismaz vins labas rokas tas toc!!!
Par 3.0d augstspiediena sūkni nepiekritīšu,tie šiem dzinējiem reti birst
Es laikam vienīgais nesapratīšu to,ka no jaunāka auto var kāpt atpakaļ vecākos koka ratos?
Bet nu lai veicas.mana skatījumā 3.0d ir ļoti labs un jaudīgs dzinējs
Es laikam vienīgais nesapratīšu to,ka no jaunāka auto var kāpt atpakaļ vecākos koka ratos?
Bet nu lai veicas.mana skatījumā 3.0d ir ļoti labs un jaudīgs dzinējs
ar kompatu pa brugji
Elementāri - ar e46 brauc uz baznīcu, bet e36 izmanto tam kam tas paredzēts.
Piedāvāju dažādus sportiskus aksesuārus Tavam auto - Koiloveri, Hidrauliskās rokasbremzes, sporta stūres un dažādi sīkumi. Droši raksti PM.
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Youtube - TheDriftGang
Instagram.com/thedriftgang
Facebook.com/thedriftgang
TikTok @The_drift_gang
Lidzīgi kā r3served minēja, tomēr, vairāk patīk asas izjūtas tagadējais auto kas skrūvējās, jeb precīzāk tiek uzlabots, jo dabūju jau diezgan labi saliktu vispār ir compakts izskatās pēc frankenšteina, bet dinamika ir diezgan pietiekama , varbūt kaut kad vēlāk atrādīšu forumā
Ir tā sakārtojies ka man transportu ar ko braukt uz darbu vairs nevajag, tikai brīvdienām un izklaidei , tāpēc top kaut kādi fun car.
e36
540 tik neproti,necenšos nevieni aizvainot
Man reāli būtu grūti pēc komforta iesēsties koka ratos
Vasara izbraucot pāris dienas ar kabrioletu un uzsēžoties e38,bija patikami
Man reāli būtu grūti pēc komforta iesēsties koka ratos
Vasara izbraucot pāris dienas ar kabrioletu un uzsēžoties e38,bija patikami
ar kompatu pa brugji
Bez problēmām, ja ari kadam ne parāk mans auto, tomer, man ar viņu jabrauc ne citam tapēc viedokļus uztveru diezgan neitrāli..
E38 , protams, ir cita klase un citas vertības, bet pašlaik man vairak tīkojās “kartings” ar ko noraut jumtu.
No jaunumiem topikā, sagatavotas sadalenes prekš m52
m50b25 iepludene
un m54b30 iepludene , īsumā stock budžeta setups
E38 , protams, ir cita klase un citas vertības, bet pašlaik man vairak tīkojās “kartings” ar ko noraut jumtu.
No jaunumiem topikā, sagatavotas sadalenes prekš m52
m50b25 iepludene
un m54b30 iepludene , īsumā stock budžeta setups
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
e36
Jā nepameriju gan cik mm bija tā starpība, bet virpotājs uztaisīja pec parauga - m52 izpludes sadelenes. Bildē sākonējā starpība NV un M52
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
e36
Uzliktas sadalenes, likt viņas ir vērts labs budžeta upgrade, dzinējs paliek dzīvīgāks
Notika arī neliela šaize, nolūza stūres pastiprinātāja šķīvis, pirmo reizi ko tādu piedzīvoju, labi ka nekur tālu nebiju aizbraucis.
Notika arī neliela šaize, nolūza stūres pastiprinātāja šķīvis, pirmo reizi ko tādu piedzīvoju, labi ka nekur tālu nebiju aizbraucis.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
e36
Nedaudz par jauno braucamo, sakritības pēc tiku pie šī auto, pirmais kompats.
No rūpnīcas 318i, 1996. gads. dzīva bundža izņemot vienu bukti aizmugurē zem luktura.
Pašlaik auto ir aprīkots ar
# M52b28 ar M50 ieplūdi, M54b30 ieplūdes sadaleni, M50b25 NV ieplūdes sadaleni izplūdes pusē, lielos vilcienos nedaudz uzfrišināts stocks.
# Aizmugurējais tilts ar bremžu diskiem (hidro būs pēc skates)
# 3.64 LSD vid korpusā
# Poly piekare un motora atbalsti
# Koiloveri priekšā, ražotāju nepateikšu
#H&R atsperes ar amortizāciju aizmugurē
#316 bļemba uz bagažnieka, lai audikus kaitinātu.
# Rekaro tipa pusādas salons
Bildes drīzumā būs
No rūpnīcas 318i, 1996. gads. dzīva bundža izņemot vienu bukti aizmugurē zem luktura.
Pašlaik auto ir aprīkots ar
# M52b28 ar M50 ieplūdi, M54b30 ieplūdes sadaleni, M50b25 NV ieplūdes sadaleni izplūdes pusē, lielos vilcienos nedaudz uzfrišināts stocks.
# Aizmugurējais tilts ar bremžu diskiem (hidro būs pēc skates)
# 3.64 LSD vid korpusā
# Poly piekare un motora atbalsti
# Koiloveri priekšā, ražotāju nepateikšu
#H&R atsperes ar amortizāciju aizmugurē
#316 bļemba uz bagažnieka, lai audikus kaitinātu.
# Rekaro tipa pusādas salons
Bildes drīzumā būs
e36
#933 atsaites
#933 kulise- ļoti patīk kā slēdzās.
Vizuali kompats ka kompats
#933 kulise- ļoti patīk kā slēdzās.
Vizuali kompats ka kompats
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
e36
Auto godam nokalpojis ziemu, drīzumā ies nelielā atpūtā , jo pa vasaru ir japakustina cits braucamais. Lielus iegūldījumus auto kopumā nav prasījis, tik cik 5x gāju TA, lai decibelus normā dabūtu
Pašlaik nomainīti ripuļi uz r16 nedaudz noskrūvēts zemāk, bet vel kādus 2cm priekša ies zemāk. Nekādi būtiski plāni ar auto nav, bet autiņam ir potenciāls, dzīva bundža un dzinējs, laika gaitā ispejams kaut ko ar viņu izdomāšu
Pašlaik nomainīti ripuļi uz r16 nedaudz noskrūvēts zemāk, bet vel kādus 2cm priekša ies zemāk. Nekādi būtiski plāni ar auto nav, bet autiņam ir potenciāls, dzīva bundža un dzinējs, laika gaitā ispejams kaut ko ar viņu izdomāšu
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
e36
Liekot NV sadaleni izplūdē apvipoji zobrata sēžu dziļāk lai ir kā stock un nelauž ķēdi?
100% apgalvot nevaru to, virpotājam bija uzdevums uztaisītu 1:1 no m52 parauga Nekāds lamzaks virpotājs nebija, domājams jābūt ok, bet pārbaudīšu pie nākamajiem darbiem
e36
nē nu ja kko virpoja nost tad gan jau saprata, daudzi vispār neredz atšķirību, uzliek un vālē
Nabaga ziemas kompats braukā vel tagad un sakritības pēc atbrauca arī uz sezonas atklāšanu, no jaunumiem ir pie Dogma nočipots pēdējo 3 dienu laikā ticis pie 2 citiem degvielas sūkņiem. Sezonas atklāšanā ,protams, uzbraucot uz dragrace starta uz sitiena izbeidzās auto, pa laimi Nixonam bija līdzi degvielas sūknis, tas arī izrādījās vainīgais., kārtējo reizi paldies Nixonam.
Auto gan leca, bet slikti, bija doma ka nobeidzies kaut kas vel pie ROYALTY pieslēdzām auto pie kompa , itkā nekas būtisks neuzrādījās. ROYALTY ieteica ka varētu būt beigts sūkņa pretspiediena vārsts, no ROYALTY (paldies) dabūts cits sūknis un jā kompakts ir atpakaļ pie dzīvības un izskatās ka beidzot varēs iet vasaras miegā. Varbūt tiks vel kaut kas viņā pamainīts kamēr nebraukā.
Paldies Sidnas par bildi!
Auto gan leca, bet slikti, bija doma ka nobeidzies kaut kas vel pie ROYALTY pieslēdzām auto pie kompa , itkā nekas būtisks neuzrādījās. ROYALTY ieteica ka varētu būt beigts sūkņa pretspiediena vārsts, no ROYALTY (paldies) dabūts cits sūknis un jā kompakts ir atpakaļ pie dzīvības un izskatās ka beidzot varēs iet vasaras miegā. Varbūt tiks vel kaut kas viņā pamainīts kamēr nebraukā.
Paldies Sidnas par bildi!
e36