Par un ap CSDD un TA
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- …
- 68
- chevron_right
Iedo mašīnas numurzīmiRPG rakstīja:Ja tā info palīdzēs pārrakstīt auto, tad visītis no manis, ja tikai info kurš neuzlabos situāciju tad viens walterītisbaumanis rakstīja:Cik maksāsi par info ?
Sveiki!
Ko TA vīri saka par šādiem durvju paneļiem?
Ko TA vīri saka par šādiem durvju paneļiem?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Domājams ka auto reģistrācija pa vecam tika dzēsta 10 pēc tam kad vairs ar to netiek veiktas nekādas darbības. Pa jaunam ja nekļūdos tie ir trīs gadi.RPG rakstīja:Kādam ir gali cēsdēdē?
Lieta sekojoša, ir auto, kuram pēdējā TA ir 1996.gādā, norakstīts nav. Tehniskā pase nav (bija,bet pazaudēta), ir tikai auto ar numura zīmēm. Ir tikai apmēram zināms no kurienes kādreiz auto nācis bez pārrakstīšanas. Ir vēlme atjaunot reģistrāciju un atgriezt ielās. Tātad vajadzīgi "gali", lai varētu iegūt īpašnieka vārdu, uzvārdu un gan jau ka dzīves vieta ja tur ir norādīta, tad tā ir tad kad tas juridiskais saimnieks viņu pircis, bet pastāv jau iespēja ka dzīvo turpat. Kad auto tika pirkts ~12gadus atpakaļ tad saimniekam bija ap 40 apmēram, tākā tas palielina iespēja ka saimnieks ir reāli atrodams.
Gan jau Baumanis zinās labāk
Sveiki! Par riepām. Kā zināms, ar šo mēnesi varam braukāt ar vasaras standartu, jeb protektoru kas nedrīgst būt mazāks par 1,6mm. Bet kā TA mēra protektora dziļumu, vienalga gurā vietā, vai tikai pie ražotāja atzīmes? Un ja protektors ir nodilis līdz ražotāja atzīmei, bet reāli ir vēl 3mm, viņi var pateikt, maini riepas, bet nemērīsim?
Cik man zināms protektora dziļums jāmēra riepas vidū.Rob rakstīja:Sveiki! Par riepām. Kā zināms, ar šo mēnesi varam braukāt ar vasaras standartu, jeb protektoru kas nedrīgst būt mazāks par 1,6mm. Bet kā TA mēra protektora dziļumu, vienalga gurā vietā, vai tikai pie ražotāja atzīmes? Un ja protektors ir nodilis līdz ražotāja atzīmei, bet reāli ir vēl 3mm, viņi var pateikt, maini riepas, bet nemērīsim?
Biju uz TA ar nepilnu 5mm riepām, pie ražotāja atzīmes bija redzams ka protektors ir dziļāks par 4mm, bet TA tomēr mērīja. Sākumā mērija ar parastu bīdmēru samērija 4.1, kaut ko jau tur sāka šķobīties, tad paņēma digitālo mērāmo un samērīja 4.6 un TA bij rokā.
Notikumi risinājās ogres CSDD.
Mēra 2/4 daļas no riepas vidus , ja kādā no šim vietām nav mm , sēdies 2
Pff to ogri. Tur viņi par visu ščobās.RobisLV rakstīja:Cik man zināms protektora dziļums jāmēra riepas vidū.Rob rakstīja:Sveiki! Par riepām. Kā zināms, ar šo mēnesi varam braukāt ar vasaras standartu, jeb protektoru kas nedrīgst būt mazāks par 1,6mm. Bet kā TA mēra protektora dziļumu, vienalga gurā vietā, vai tikai pie ražotāja atzīmes? Un ja protektors ir nodilis līdz ražotāja atzīmei, bet reāli ir vēl 3mm, viņi var pateikt, maini riepas, bet nemērīsim?
Biju uz TA ar nepilnu 5mm riepām, pie ražotāja atzīmes bija redzams ka protektors ir dziļāks par 4mm, bet TA tomēr mērīja. Sākumā mērija ar parastu bīdmēru samērija 4.1, kaut ko jau tur sāka šķobīties, tad paņēma digitālo mērāmo un samērīja 4.6 un TA bij rokā.
Notikumi risinājās ogres CSDD.
Kā bij ar tām miglăm? Ja es izņemu spùldzìtes un paslēpju vadus? Es varu braukt ar buferă atstātām miglām?
Viss kas atrodas uz auto, tam jāstrādāElvijsR rakstīja:Pff to ogri. Tur viņi par visu ščobās.RobisLV rakstīja:Cik man zināms protektora dziļums jāmēra riepas vidū.Rob rakstīja:Sveiki! Par riepām. Kā zināms, ar šo mēnesi varam braukāt ar vasaras standartu, jeb protektoru kas nedrīgst būt mazāks par 1,6mm. Bet kā TA mēra protektora dziļumu, vienalga gurā vietā, vai tikai pie ražotāja atzīmes? Un ja protektors ir nodilis līdz ražotāja atzīmei, bet reāli ir vēl 3mm, viņi var pateikt, maini riepas, bet nemērīsim?
Biju uz TA ar nepilnu 5mm riepām, pie ražotāja atzīmes bija redzams ka protektors ir dziļāks par 4mm, bet TA tomēr mērīja. Sākumā mērija ar parastu bīdmēru samērija 4.1, kaut ko jau tur sāka šķobīties, tad paņēma digitālo mērāmo un samērīja 4.6 un TA bij rokā.
Notikumi risinājās ogres CSDD.
Kā bij ar tām miglăm? Ja es izņemu spùldzìtes un paslēpju vadus? Es varu braukt ar buferă atstātām miglām?
Mēnesi atpakaļ tā izgāju, teicu ka ieliku lai nav caurumu un viss bija ok.ElvijsR rakstīja: Kā bij ar tām miglăm? Ja es izņemu spùldzìtes un paslēpju vadus? Es varu braukt ar buferă atstātām miglām?
Tā ir, cik noskaidroju zvanoties uz Rīgas CSDD un pēcāk konkrēto Ogres nodaļu, ja riepa nodilusi līdz ražotāja atzīmei, viņi automātiski pieņem, ka riepai ir mazāk par 1.6mm. Teicu ka riepai reāli ir 3mm. Turpinājums sekos nākamnedēļ, kad aizbraukšu uz vietas par to parunāt un pasaukt apskatīties riepas vēlreiz.RobisLV rakstīja:
Cik man zināms protektora dziļums jāmēra riepas vidū.
Biju uz TA ar nepilnu 5mm riepām, pie ražotāja atzīmes bija redzams ka protektors ir dziļāks par 4mm, bet TA tomēr mērīja. Sākumā mērija ar parastu bīdmēru samērija 4.1, kaut ko jau tur sāka šķobīties, tad paņēma digitālo mērāmo un samērīja 4.6 un TA bij rokā.
Notikumi risinājās ogres CSDD.
Nav runa par to, ka nav jāpērk jaunas riepas, protams ka ir, un tas tiks darīts vēlāk, bet likums ir likums, un nekur nav rakstīts, cik mm ir palikuši pēc ražotāja atzīmes, tā nosaka tikai riepas nolietojamību īpaši stulbajiem, kam pesso pilna kabata.
Jau pāris gadus miglas var būt uzstādītas un taj pat laikā nestrādāt..
d[-_-]b
Degvielas trubas varbūt armētas?
Jautājums zemo auto īpašniekiem?
Apskati ejot inspektoram nav bijusi problēma uzbraukt un izbraukt no bremžu pārbaudes bedres?
Apskati ejot inspektoram nav bijusi problēma uzbraukt un izbraukt no bremžu pārbaudes bedres?
Sigulda es pat csdd iebraukt nevarejuRA11 rakstīja:Jautājums zemo auto īpašniekiem?
Apskati ejot inspektoram nav bijusi problēma uzbraukt un izbraukt no bremžu pārbaudes bedres?
Pie nosacījuma, ka ir pilnīgi un galīgi pohuj uz savu auto, uzbraukt un nobraukt varēs
3 un 4 gadus atpakaļ uz un no bremžu stenda brauca prātīgi. Tagad kaut kā pēdējos 2 gadus galīgā pofigā gāzē virsū un nost. Pie atgāzēm arī divus gadus jau esmu brīdinājis, ja vēlreiz spiedīs līdz redlainam, tad auto nopirks turpat.
Domāju, ka viņiem tāpat pokuj būtu ja kkas noklapētu.Emteks rakstīja:3 un 4 gadus atpakaļ uz un no bremžu stenda brauca prātīgi. Tagad kaut kā pēdējos 2 gadus galīgā pofigā gāzē virsū un nost. Pie atgāzēm arī divus gadus jau esmu brīdinājis, ja vēlreiz spiedīs līdz redlainam, tad auto nopirks turpat.
Noraktstītu uz kkādu defektu
Gribi tici, negribi netici. Bet laikos kad man bija mazda, viens ūdens galva smagi aprāvās uz šito. Vecākais iedeva publiski iekšā viņam par apzinātu auto bojāšanu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- …
- 68
- chevron_right