Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- …
- 470
- chevron_right
Tad jau labāk ECU masters , nevis to sūdu, ja jau liec no 0 uzliec kko kvalitatīvu kas garantēti strādā.
Cik AF tagad maksa vispār uzstādīt regulejamo vadību ar visu regulēšanu?
ar kompatu pa brugji
Slavē tie kas maz no tā saprot. Uzprasi tam pašam Jurkam cik viņam bija problēmu ar pašu ecu, lv vienīgais bonuss ir tas ka Gints māk to Vemsu saregulēt perfekti. Bet pati kaste sastāv no vecām radiotehnikas detaļām - a tagad aizvien biežāk no Ķīnas lētā gala, līdz ar to daudzi splaudās dēļ nesaprotamiem eroriem ,kā piemēram mistiskas problēmas ar aizdedzi.
Vems vairs nav tas pats kas agrāk, un agrāk viņš tāpat bija akmens laikmeta kalkulators, un arī tagad ir ļoti mazbudžeta ECU
Vems vairs nav tas pats kas agrāk, un agrāk viņš tāpat bija akmens laikmeta kalkulators, un arī tagad ir ļoti mazbudžeta ECU
cik es zinu korvett.. ko par sho vari teikt?
Man ir Abit Korvet 11.3* jeb krievu pilnveidots Bosch.
Šis variants daudziem nepatika dēļ tā , ka to nav viegli saregulēt, pirmkārt lai to darīt vajag atslegu- individuālā atslēga kas tikai tas nesatajam ļauj redzēt savas kartes- svešam nē, līdz ar to neko nevar nošmaukt umt.t.
Atslēga maksā vien ap 700€
Lv var labi saregulēt tikai divi cilvēki ,Turbochip un Vasīlijs, tas arī nav daudziem izdevīgi.
Liels pluss ka viens no tiem cilvēkiem - Vasilijs ir Abit pārstāvis Baltijā , gan kā serviss gan kā suport, gan kā preces pilnveidotājs.
Šis variants daudziem nepatika dēļ tā , ka to nav viegli saregulēt, pirmkārt lai to darīt vajag atslegu- individuālā atslēga kas tikai tas nesatajam ļauj redzēt savas kartes- svešam nē, līdz ar to neko nevar nošmaukt umt.t.
Atslēga maksā vien ap 700€
Lv var labi saregulēt tikai divi cilvēki ,Turbochip un Vasīlijs, tas arī nav daudziem izdevīgi.
Liels pluss ka viens no tiem cilvēkiem - Vasilijs ir Abit pārstāvis Baltijā , gan kā serviss gan kā suport, gan kā preces pilnveidotājs.
Man kolēģis Tallinā nopirka poļu ECU masters, daudz krievu saitos slavēts, principā ļoti līdzīgs vemsam un ļoti user friendly , man patika kā alternatīva. Pietam nav dzirdēts ka kādam būtu problēmas ar bloka darbību.
tava skatijuma labakais budzeta variants butu abit?
aa... un m50b25 nak tikai viena veida vadiba vai ir dazadas?
vai m50b25 uzliekot turbo var aizbraukt un saregulet pie tevis AF?
vai m50b25 uzliekot turbo var aizbraukt un saregulet pie tevis AF?
Cik cilvēkiem uzlikts neviens nesūdzas, ja tev interesē varu tev aptuveni satamet izmaksas.
Pats ecu 400-500€ atkarībā no tā opcijām
Bosch štekeri 20-40€ (viens vai divi)
Vadi- palielam pats vari uztīt ja krievu valodu saproti, nekā sarežģīta- ir šādi tādi aspekti bet tev tos izklastīsim kā darīt.
Devēji - Sadalenes devējs - hola no m50b25tu.
Klokenes devējs OEM
Temp.devejs var veco OEM bet labāk VW - 4-5€
Map sensors - vislabāk no VAG , jauns 35-65 skatoties cik bar.
Tukšgaitas regulators - pofig kāds.
Boost regulators priekš wg - n75 solenoids - jauns 20€
Regulēšana jaskaidro atsevišķi.
Pats ecu 400-500€ atkarībā no tā opcijām
Bosch štekeri 20-40€ (viens vai divi)
Vadi- palielam pats vari uztīt ja krievu valodu saproti, nekā sarežģīta- ir šādi tādi aspekti bet tev tos izklastīsim kā darīt.
Devēji - Sadalenes devējs - hola no m50b25tu.
Klokenes devējs OEM
Temp.devejs var veco OEM bet labāk VW - 4-5€
Map sensors - vislabāk no VAG , jauns 35-65 skatoties cik bar.
Tukšgaitas regulators - pofig kāds.
Boost regulators priekš wg - n75 solenoids - jauns 20€
Regulēšana jaskaidro atsevišķi.
Krč . 28833457 uzzvani kkad.poweredgarage rakstīja: ↑06 Jan 2018, 20:14 aa... un m50b25 nak tikai viena veida vadiba vai ir dazadas?
vai m50b25 uzliekot turbo var aizbraukt un saregulet pie tevis AF?
P.s es nereguleju nevienam neko, to dara otrs Artūrs , man ir cits maizes darbs un es šeit nelienu.
paldies Tev..
Tā kā reti rokos pa netu, varbūt kāds var pastāstīt kāpēc daudzi lieto sačakarētu valodu, nu tieši tehniskos vārdus, piemēram spararats vietā raksta - flywheel, gaisa filtrs vietā - air filter utt., tā kaut kāda modes lieta vai kā? Vai arī vēlme lai izklausās iespaidīgāk?
Pasaki kur to esi redzējis!Kaskadieris rakstīja: ↑06 Jan 2018, 23:00 Tā kā reti rokos pa netu, varbūt kāds var pastāstīt kāpēc daudzi lieto sačakarētu valodu, nu tieši tehniskos vārdus, piemēram spararats vietā raksta - flywheel, gaisa filtrs vietā - air filter utt., tā kaut kāda modes lieta vai kā? Vai arī vēlme lai izklausās iespaidīgāk?
Jo nu, šaubos vai angļiem būtu jāraksta latviski, par cik šādus “angliskos nosaukumus” esmu novērojis tikai UK forumos, ne jau latviešu...
ja vien nav mainīts - nederēs. 2.8 ir 188mm reduktori un lielās pusasis
Labs vakars, mazs update. Pārbaudīju sveču vadus, viss čill , notestēju pretestību ar voltmetru, arī viss čill. Tad netīšām pamanīju ka crank position sensors ļurgājās pamatīgi, tur bija vismaz 5mm offsets. Pievilku to un aizgāju izgāzt. motoram pilnīgi cita aršana, ak jēziņ kāda atšķirība. Trešanā robā uz 7k rpm un smooth as silk.
Pieņemu ka vibrāciju dēļ no e34 solid engine mountiem man atnāca skrūve vaļā un augstos apgrieziensos pie slodzes dzinējs nolasīja nepareizu crank pozīciju un iedeva missfire vai arī nokatoja aizdedzi , tapēc arī tā raustīšanās.
Tas tā mazs updeits, ja nu vel kādam ir līdzīga vaina.
Pieņemu ka vibrāciju dēļ no e34 solid engine mountiem man atnāca skrūve vaļā un augstos apgrieziensos pie slodzes dzinējs nolasīja nepareizu crank pozīciju un iedeva missfire vai arī nokatoja aizdedzi , tapēc arī tā raustīšanās.
Tas tā mazs updeits, ja nu vel kādam ir līdzīga vaina.
SnowLatvia rakstīja: ↑13 Dec 2017, 02:02 Labs vakars , klau man Jums jautājums.
Kas varētu būt par vainu:
Mašīna piemēram ir pilna ar mantām, smaga, pilnā gāzē piemēram būdams 3ajā vai 4ajā robā ap 5000-6000 apgriezienu man reizēm mašīna noraustās un tad turpina kāpt apgriezieni jo gāzi nēesmu atlaidis. Pēc izbrauciena Polijā kur man bija aizdomas par sliktu degvielu es iztīrīju inžektorus ar liquid molly pielejamo degvielai, itkā palika labāk bet tomēr laikam nē, jo tas nav visu laiku. Īsi pēc tā nomainīju degvielas filtru kas bija ārkārtīgi aizsērējies, problēma nepazuda. Tas varētu būt sūknis kas nespēj turēt spiedienu un kādā kritiskā momentā kad būdam pilnā gazē tas spediens nokrītās tik zemu ka inžektori iesmiedzina nepietiekami ?
Tas arī nav visu laiku , ja pilnā gāzē tuvu pie red line neesmu ilgi tad problēma neparādās bet kad uz autobāņa esmu pilnā gāzē 1-2-3-4 robu tad pie ceturtā jau sāk parādīties tas '' stutter '' tā to angliski varētu nosaukt.
Ir kādas idejas ?
Motoriņš man ir - m42b18 , nekas dižš bet uz priekšu iet.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- …
- 470
- chevron_right