Ko Tu izdarīji savam e36
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- …
- 292
- chevron_right
Jap, līdz ar to arī diez gan dārgāks gultnis iznāk nekā aizmugurei..
Tikai runa ier par ģeneratora gultni Tāds mazs sīkumiņš vai ne?beeSharp rakstīja:Prieksējais gultnis mainās ar visu "stupicu"(riteņa rumba)!Kobreti rakstīja:Ka Tu priekšejo gūltni noņemi? Atskruvēji to abjomu priekšejo? Vai kaut kā presēji viņu nost no rotora?marux rakstīja:Samainīju ģeneratoram gultņus (SKF), secināju, ka saplēsta iekšējā gultņa bukse, kurā presējas gultnis), un jāvirpo jauna. Tātad - būs vēlreiz ģenerators jājauc laukā.
Biju savu izaucis,aizmugurējo dabūju nomainīt,bet prieksejo nekā
Es nemaz neizlasīju, tik sapratu ka priekšējais gultnis jāmaina.
Tā ir, kad lasa "pa diagonāli" !
uzlikts "powered by sikais" plastmas uz motora
Nomainītas logu slotiņas,jo vecajām tomēr kirdikt+pieliets logu šķidrums!
Nomainītas logu slotiņas,jo vecajām tomēr kirdikt+pieliets logu šķidrums!
coupe 2.8
shodien pieslēgts pie diagnostika... nevienas kļūdas, zonde strāda nevainojami... bet raustās tik un tā.. rīt jāpačeko štekeri un vēl šur tur jāpalūr...
Atskrūvēju mazā vāciņa skrūves. Tad ar viegliem āmura sitieniem noklapēju lielo vāku un tālākais jau ir elementāriKobreti rakstīja:Ka Tu priekšejo gūltni noņemi? Atskruvēji to abjomu priekšejo? Vai kaut kā presēji viņu nost no rotora?marux rakstīja:Samainīju ģeneratoram gultņus (SKF), secināju, ka saplēsta iekšējā gultņa bukse, kurā presējas gultnis), un jāvirpo jauna. Tātad - būs vēlreiz ģenerators jājauc laukā.
Biju savu izaucis,aizmugurējo dabūju nomainīt,bet prieksejo nekā
Par tēmu - pielēju bāku un braucu, braucu, braucu, braucu, braucu, braucu, braucu, braucu, braucu, braucu, kamēr atbraucu atpakaļ. Kopā 550km...
sodien uzladets akumulators masinai un beidzot iedarbinata masina, nebija darbinata no oktobra beigam , sajuta uber superiga, ka masia darbojas jaiet dzert snabi piereizes uzlikts atpakal jumts un paskatijos ka izskatas xenono jaunajas miglas + tuvie un ieliku savi milako muzikas cd, tagad tikai janomazga un sezona var sakties kura saksies aprila viduu
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
es kkā pēdējā laikā esmu novērojis,ka uz ielām sāk jau parādīties kabri ar cietajiem jumtiem,tā teikt winter edition agrā kkā nebiju viņus tik daudz novērojis!
coupe 2.8
Vai arī vienkārši nebiji tā tos ievērojis....
iemestas piechuraataas miglas
riit ja nebus slinkums, ielimeeshu pleevi taalajiem
riit ja nebus slinkums, ielimeeshu pleevi taalajiem
Šodien nomazgāts auto-pašrocīgi-pie Sky uz Krasta ielas
beidzot ielikta magnetola, neliels šoks par esošo vadu midzeni, bet ir ok
Bubulis rakstīja:Nē nu pa glauno, mirusī cūka ir aizvākusies no tava salona .
vot jūs te visi tās pļonkas lipinat! Jautājums,kā jūs viņas lipinat? ar celtniecības fēnu vai kā,ir kādi spešeli knifi,paņēmieni? Gribētos,a kko paeksperimentēt,kamēr vēl esmu ar savu autiņu (pēdējās 3 nedēļas ) Varbūt kāds var uztaisīt mazu DIY par to līmēšanu vai vnk cilvēkiem saprotamā valodā īsumā izskaidrot čo pa čom,lai varu pa eksperimentēt!matissc rakstīja:iemestas piechuraataas miglas
riit ja nebus slinkums, ielimeeshu pleevi taalajiem
coupe 2.8
Vienam bembītim nomainīts termostats,otram stūres mehānisma putekļu gumija.
Kads tev ģenerators? Man ir bosch 80A! Un nav tā ka mazajiem 40! Viņam ir savādāk-gultnis nāk uz rotora virsū,un vel tad ir tads abjoms kurš tur gūltni un uz kura škivoks skrūvējās..marux rakstīja:Atskrūvēju mazā vāciņa skrūves. Tad ar viegliem āmura sitieniem noklapēju lielo vāku un tālākais jau ir elementāriKobreti rakstīja:Ka Tu priekšejo gūltni noņemi? Atskruvēji to abjomu priekšejo? Vai kaut kā presēji viņu nost no rotora?marux rakstīja:Samainīju ģeneratoram gultņus (SKF), secināju, ka saplēsta iekšējā gultņa bukse, kurā presējas gultnis), un jāvirpo jauna. Tātad - būs vēlreiz ģenerators jājauc laukā.
Biju savu izaucis,aizmugurējo dabūju nomainīt,bet prieksejo nekā
Par tēmu - pielēju bāku un braucu, braucu, braucu, braucu, braucu, braucu, braucu, braucu, braucu, braucu, kamēr atbraucu atpakaļ. Kopā 550km...
p.s. Tev pa trasi tik aizgaja? Es pilsetā varu ar pilnu nobraukt 500km
Godīgi sakot, nezinu, kāds man tas ģenerators, bet uzbūve viņiem visiem ir gandrīz identiska. Protams, ka gultnis presējas gan ģeneratora korpusā, gan uz rotora ass. Mļin, izstāstīt grūti, laikam pie nākamās reizes jātaisa DIY...
Pēc tiem 550km bāka nepalika tukša, vnk dienas maršruts izbeidzās
Pēc tiem 550km bāka nepalika tukša, vnk dienas maršruts izbeidzās
šodien paniekojos ar melno krāsas baloniņu un nāsis rezultātā ieguva melnu izskatu
Lai noskaidrotu šo jautājumu, tika izrakts M52 ģenerators (paldies Mafijam). Jā, ir savādāk. Tur ir tāda fīča, ka jāvieno nost plate, kas atrodas ģeneratora aizmugurē un ir pielodēta pie statora ar 6 kontaktiem. Kad tas ir izdarīts, var noņemt ģeneratora aizmuguri un tikt pie skrūvēm, kas neļauj novilkt priekšas vāku. īsāk sakot - tuvākajās dienās būs razklads par šo pasākumuKobreti rakstīja: Kads tev ģenerators? Man ir bosch 80A! Un nav tā ka mazajiem 40! Viņam ir savādāk-gultnis nāk uz rotora virsū,un vel tad ir tads abjoms kurš tur gūltni un uz kura škivoks skrūvējās..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- …
- 292
- chevron_right