Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- …
- 470
- chevron_right
Piekritisu ciprusam parsvara tie v8 3.0 ir aizmigusi
Bet comam bija e38 v8 3.0 manualis sagazets ar mazliet parbuvetu izpludi gāja tiesam parsteidzosi labi. Vairak nevienu 3.0 nesmu redzejis kas būtu tik ass pat ne e34 v8
Bet comam bija e38 v8 3.0 manualis sagazets ar mazliet parbuvetu izpludi gāja tiesam parsteidzosi labi. Vairak nevienu 3.0 nesmu redzejis kas būtu tik ass pat ne e34 v8
Sveiki, vai varat palīdzēt, nevaru pievienot bildi ziņojumā.. kā pareizi to izdarīt?
Kads var paliidzet ar photoshopu kas prot darboties, nepieciešams izņemt tekstu ārā
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
ludzu ļoti nepieciešamas
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Apļa laiki ir kas cits, un e30 bija reika
Vnk ruksis, jo īpaši uz e34 ir super neprecīza stūres iekārta ar lufti stockā.
Vnk ruksis, jo īpaši uz e34 ir super neprecīza stūres iekārta ar lufti stockā.
nekad nebiju dzirdējis, ka kolonku sauc par ruksi. Mož kāds īsumā pastāstīs kāds stāsts tam ir apakšā?
labi neko, viņa izskatās pēc cūkas dirsas ar asti
Nu mana doma bija, ka E30 un MB brauca vienā klasē, viens ar reiku, otrs ar ruksi precīzs viņš vai nee, bet džeki viņu izstūrēja un izbrauca tīri ok sportā, tākā tik traki metams uzreiz viņš gluži nav, tas ka tur ir neskaitāma čupa ar kustīgajām daļām, kam luftēt un pie kā strādāt lai viss būtu ok, ir cita lieta
tipa speciāli trigger'o tautu sakot, ka drifts nav sports?
Pēdējais labojis thecadet - 05 Feb 2018, 08:48, kopā labots 1 reizi.
Nu driftā daudz kas ir pilnīgi savādāks nekā pierastajā auto sportā , vai rallijā.
Jeb var drośi teik pilnīgi otrādi.
Jeb var drośi teik pilnīgi otrādi.
No labajiem (ar tiltiņu/atsperi) shifteriem lētākais šķiet ir IRP v2 (350e), tie kas ir braukuši ar šāda tipa shifteriem saka ka ir to vērtsTomSkarsts rakstīja: ↑05 Feb 2018, 19:14 Par šifteri nebij pārmetums, bet gan salīdzinājums, ka šim ir reālāks pielietojums nekā tavam šifterim salīdzinot ar 3b/933 (kur minimāla atšķirība). CAE protams bestest
Pēdējais labojis kars - 05 Feb 2018, 20:16, kopā labots 3 reizes.
Sa*isos meistarībā, likās ka šie visi tiek apzīmēti ar CAEkars rakstīja: ↑05 Feb 2018, 19:41No labajiem (ar tiltiņu/atsperi) shifteriem lētākais šķiet ir IRP v2 (350e), tie kas ir braukuši ar šāda tipa shifteriem saka ka ir to vērtsTomSkarsts rakstīja: ↑05 Feb 2018, 19:14 Par šifteri nebij pārmetums, bet gan salīdzinājums, ka šim ir reālāks pielietojums nekā tavam šifterim salīdzinot ar 3b/933 (kur minimāla atšķirība). CAE protams bestest
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Reku tirgojas tas renis no tā Bez Tabu sižeta
https://www.ss.com/msg/lv/transport/oth ... mdobk.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/oth ... mdobk.html
- ikey07
Jautājums par m50b25 nv-detonē ieplūdes kolektorā(ieplūdniekam jauni ringi salikti,uzgriežņi pievilkti uz 25nm kā grāmatā rakstīts,gaisu īsti nekur nepiesūc),kaut kad atsakās viens cilindrs un diezgan dūmo(gredzenu vaina vai arī vārsti nenoslēdzas) un neiet tā,kā 2.5 vajadzētu iet. Kas varētu būt par iemeslu?
No dīvāna kosmosā nelido...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- …
- 470
- chevron_right