benzīns- gaze
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- chevron_right
Valču varu ieteikt. Ļoti ilgi čakarējos ar gāzes iekārtu, dzinu pie dažādiem meistariem, bet nekas īsti neuzlabojās. Pēc tam pāris reizes aizbraucu pie Valčas un tagad viss ir lieliski. Tagad tiktiešām var teikt, ka nejūtu atšķirību starp benzīnu uz gāzi, nejūt, kad pārslēdzas, nav smaku u.t.t Cipari un attieksme arī
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Chali, bajgaa problema..
Neiet uz gaZes.. Balons pilns un mirgo zalais gazes indikators un piikst. Bet neparsledzas, ko darit?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Neiet uz gaZes.. Balons pilns un mirgo zalais gazes indikators un piikst. Bet neparsledzas, ko darit?
Sent from my iPhone using Tapatalk
kickarse rakstīja:Chali, bajgaa problema..
Neiet uz gaZes.. Balons pilns un mirgo zalais gazes indikators un piikst. Bet neparsledzas, ko darit?
Sent from my iPhone using Tapatalk
pamēģini, izslēgt un ieslēgt atpakaļ
- ikey07
Atvieno no aķi un pievieno atpakaļkickarse rakstīja:Chali, bajgaa problema..
Neiet uz gaZes.. Balons pilns un mirgo zalais gazes indikators un piikst. Bet neparsledzas, ko darit?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Meginaju jau, tpt meems
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
kaut ko neredz: spiedienu, rpm, kādu sprauslu.
Cik sarežğīti tehniski un finansiāli ir pāriet no parastās gāzes trubas uz 4. paaudzi V6 motoram? Un vai tas vispār atmaksātos?
Sākot no 350€
Principā. paliek tikai balons un barošanas maģistrāle. Pārējais jāmaina.marux rakstīja:Cik sarežğīti tehniski un finansiāli ir pāriet no parastās gāzes trubas uz 4. paaudzi V6 motoram? Un vai tas vispār atmaksātos?
Reduktors? Pagaidām man tikai plāns galvā par to, kā prātīgāk būtu darīt. Shēmoju, tā teikt.Rob rakstīja:Principā. paliek tikai balons un barošanas maģistrāle. Pārējais jāmaina.marux rakstīja:Cik sarežğīti tehniski un finansiāli ir pāriet no parastās gāzes trubas uz 4. paaudzi V6 motoram? Un vai tas vispār atmaksātos?
Līdzīga prolēma bij kad parluza vads kur iet lidz reduktoram pie balona.kickarse rakstīja:Chali, bajgaa problema..
Neiet uz gaZes.. Balons pilns un mirgo zalais gazes indikators un piikst. Bet neparsledzas, ko darit?
Sent from my iPhone using Tapatalk
tie indikatori, tā vien šķiet, ka jau jauni neiet. Nobraucu ar svaigu 4to paaudzi pirmos 320km, un šis jau melo, ka ir tukšs, lai gan reāli var braukt vēl pāris simtu km. Balons 52litri.
indikātors nav pie vainas, parasti tur pludiņš ir vainīgs,jo mēdz iesprūst.Rob rakstīja:tie indikatori, tā vien šķiet, ka jau jauni neiet. Nobraucu ar svaigu 4to paaudzi pirmos 320km, un šis jau melo, ka ir tukšs, lai gan reāli var braukt vēl pāris simtu km. Balons 52litri.
principā indikātors arī ir jāregulē- ja tu pacelsi vai nolaidīsi purnu vai pakaļu, tad viņš tev nerādīs pareizi.
Indikatoru var ari atvienot un masina ies uz gazes tapatas - regulet indikatoru var piesledzot pie kompjutera! ja mirgo un neparsledzas 1. paskaties vai tosols limeni ....... 2 patausti reduktoru (gazes) vai ir silts..........
Reduktors arī mainās, jo vecie vakumnieki nederēs 4tajai paaudzei.marux rakstīja:Reduktors? Pagaidām man tikai plāns galvā par to, kā prātīgāk būtu darīt. Shēmoju, tā teikt.Rob rakstīja:Principā. paliek tikai balons un barošanas maģistrāle. Pārējais jāmaina.marux rakstīja:Cik sarežğīti tehniski un finansiāli ir pāriet no parastās gāzes trubas uz 4. paaudzi V6 motoram? Un vai tas vispār atmaksātos?
Arī gribēju no vecā auto paņemt pilnīgi jauno reduktoru, bet nekā.
Jautājuns vairāk laikam būs domāts pašiem uzstādītājiem. Ja reduktora apsilde pieslēgta pie droseles trubas, tad kā tur ir, vai tiešām pastāv iespēja, ka ziemā reduktors var aizsalt?
Tosolam tomēr ir savi parametri, vai tad nu tīri var aizsalt.
Un vai tas ir slikti, ka sprauslas nav kārtīgi nostiprinātas, labi kratās ? Vai arī tas ir pohuj?
Tosolam tomēr ir savi parametri, vai tad nu tīri var aizsalt.
Un vai tas ir slikti, ka sprauslas nav kārtīgi nostiprinātas, labi kratās ? Vai arī tas ir pohuj?
Pārdodu pilnu komplektu 4. paaudzes 6 cilindru LPGTech 316 gāzes iekārtu, LPGTech sprauslas, reduktors, MAP utt., kā arī balons rezerves riteņa vietā.
Nobraukts ne vairāk kā 15k, visticamāk ka stipri mazāk.
Vēl stāv uz 325 E36, iespējams dabūt ar kolektoru, un visiem pārējiem lorīņiem maksimāli vieglai uzstādīšanai!
- 250Eur
Nobraukts ne vairāk kā 15k, visticamāk ka stipri mazāk.
Vēl stāv uz 325 E36, iespējams dabūt ar kolektoru, un visiem pārējiem lorīņiem maksimāli vieglai uzstādīšanai!
- 250Eur
Atbildēšu uz savu jautājumu, varbūt kādam noderēs. Par apsildi, pa lielam tas ir pohuj, paši saprotiet, tad jau drosele sen būtu aizsalusiRob rakstīja:Jautājuns vairāk laikam būs domāts pašiem uzstādītājiem. Ja reduktora apsilde pieslēgta pie droseles trubas, tad kā tur ir, vai tiešām pastāv iespēja, ka ziemā reduktors var aizsalt?
Tosolam tomēr ir savi parametri, vai tad nu tīri var aizsalt.
Un vai tas ir slikti, ka sprauslas nav kārtīgi nostiprinātas, labi kratās ? Vai arī tas ir pohuj?
Sprauslas ir jānostiprina, tā kā, tas gan nav pohuj, arī no ētiskās puses.
Spraislas atkal saregulētas, cerams ka vairs neēdīs uz šosejas 11l/100km.
Izmet tos valtekus miskastē un nečakarē sev prātu.Rob rakstīja:Atbildēšu uz savu jautājumu, varbūt kādam noderēs. Par apsildi, pa lielam tas ir pohuj, paši saprotiet, tad jau drosele sen būtu aizsalusiRob rakstīja:Jautājuns vairāk laikam būs domāts pašiem uzstādītājiem. Ja reduktora apsilde pieslēgta pie droseles trubas, tad kā tur ir, vai tiešām pastāv iespēja, ka ziemā reduktors var aizsalt?
Tosolam tomēr ir savi parametri, vai tad nu tīri var aizsalt.
Un vai tas ir slikti, ka sprauslas nav kārtīgi nostiprinātas, labi kratās ? Vai arī tas ir pohuj?
Sprauslas ir jānostiprina, tā kā, tas gan nav pohuj, arī no ētiskās puses.
Spraislas atkal saregulētas, cerams ka vairs neēdīs uz šosejas 11l/100km.
Pirmo jautājumu grūti saprast - tad tu uztraucies par reduktoru, tad par droseli. man liekas, ja ir normāla cirkulācija, nekas nevar apstāties. Ja pareizi atceros, man arī M50 ir caur droseli. Ziemā viss ok.
Laikam, ja var, tad reduktoru liek salīdzinoši zemu, lai nekad nav problēma ar gaisa burbuļiem vai ko tamlīdzīgu.
Cik zinu, sprauslas liek pēc iespējas ar izeju uz leju, lai nekrājas iespējamie puņķi.
P.S.
Ar uzstādīšanu man nav ne mazākā sakara
Laikam, ja var, tad reduktoru liek salīdzinoši zemu, lai nekad nav problēma ar gaisa burbuļiem vai ko tamlīdzīgu.
Cik zinu, sprauslas liek pēc iespējas ar izeju uz leju, lai nekrājas iespējamie puņķi.
P.S.
Ar uzstādīšanu man nav ne mazākā sakara
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- chevron_right