Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- …
- 470
- chevron_right
Klokenes devēju līķi jaunu OEM? Ne oem mirst ātri.
Degvielas spiedienu mēram vienalga kur no sūkņa līdz rampai un pat ja aizdedzes lieki redzēsi ko tas tev dos?
Man izklausās pēc klokenes devēja problēmas
Degvielas spiedienu mēram vienalga kur no sūkņa līdz rampai un pat ja aizdedzes lieki redzēsi ko tas tev dos?
Man izklausās pēc klokenes devēja problēmas
Nu dos manā skatījumā to, ka varēs secināt, ka problēma tajā stipri grabošajā ķēdē/traki nodilušā vanosā, karoči mehānikskajās daļās un varēs meklēt potenciālo meistaru, kurš varētu atbilstoši izjaukt to motoru (cik saprotu, ne katrs gatavs tajā līst)... Devējs pirkts jauns, ražotāju tgd uz sitienu neatceros, nebija no paša dārgā gala, bet no lētajiem arī nebija. Ja tiešām tā mirst, tad vēl viens iemesls diagnostikai (ne jau tgd iet pirkt jaunu OEM sensoru neesot pārliecinātam, ka problēma tajā).
d[-_-]b
viņš tev pirmstam rija degvielu kā students hektoru? un sūdīgi leca un pēc 4k rpm rīstijās? ja tā - kloķenes devējs.Dj Plosky rakstīja: ↑18 Mai 2018, 10:06 Nu dos manā skatījumā to, ka varēs secināt, ka problēma tajā stipri grabošajā ķēdē/traki nodilušā vanosā, karoči mehānikskajās daļās un varēs meklēt potenciālo meistaru, kurš varētu atbilstoši izjaukt to motoru (cik saprotu, ne katrs gatavs tajā līst)... Devējs pirkts jauns, ražotāju tgd uz sitienu neatceros, nebija no paša dārgā gala, bet no lētajiem arī nebija. Ja tiešām tā mirst, tad vēl viens iemesls diagnostikai (ne jau tgd iet pirkt jaunu OEM sensoru neesot pārliecinātam, ka problēma tajā).
bet tas neizskaidrotu metāla skaņu.. vakuuma trubas labas? un kartera ventilācija arī ok?
Toreiz kad nomira pirmo reizi kloķenes devējs - nekas tāds nebija, vienreiz noslāpu uz ceļa, pēc tam nobraucu kādu 1K km, tad atkal pāris reizes biju noslāpis pa rīgu, līdz beidzot pie mājas vair nespēju piedarbināt, visu pārējo laiku leca no pusapgrieziena principā, gāja arī kā vienmer (nomainīju devēju, viss aizgāja). Degvielu teiktu, ka nerija, par raustīšanos nezinu (pāri 4K nemaz tik pieži negriežu).
Šoreiz pēc tās izteiktās grabēšanas parādīšanās arī minētās problēmas neesmu novērjis, neskaitot to, ka vakar vnk noslāpa.
"vakuuma trubas labas? un kartera ventilācija arī ok?" - par šo es hz, tik daudz personīgi nerubīju, par grabēšanas celoni un "vakumniku" kko servisā arī minēja, iespējams jaliek lai apskatās to, ja tas čalis rubīs to darīt...
Šoreiz pēc tās izteiktās grabēšanas parādīšanās arī minētās problēmas neesmu novērjis, neskaitot to, ka vakar vnk noslāpa.
"vakuuma trubas labas? un kartera ventilācija arī ok?" - par šo es hz, tik daudz personīgi nerubīju, par grabēšanas celoni un "vakumniku" kko servisā arī minēja, iespējams jaliek lai apskatās to, ja tas čalis rubīs to darīt...
d[-_-]b
nu tās trubas pats var pārbaudīt - paskaties diagrammu un ej cauri. ja viņš pēc gmm piesūc gaisu, daudz kas interesants var būt. man nomira pēc 4k un nebij bremžu. pačeko trubas, ja nē - kompis, tad vanosu apriņķī baudiDj Plosky rakstīja: ↑18 Mai 2018, 10:23 Toreiz kad nomira pirmo reizi kloķenes devējs - nekas tāds nebija, vienreiz noslāpu uz ceļa, pēc tam nobraucu kādu 1K km, tad atkal pāris reizes biju noslāpis pa rīgu, līdz beidzot pie mājas vair nespēju piedarbināt, visu pārējo laiku leca no pusapgrieziena principā, gāja arī kā vienmer (nomainīju devēju, viss aizgāja). Degvielu teiktu, ka nerija, par raustīšanos nezinu (pāri 4K nemaz tik pieži negriežu).
Šoreiz pēc tās izteiktās grabēšanas parādīšanās arī minētās problēmas neesmu novērjis, neskaitot to, ka vakar vnk noslāpa.
"vakuuma trubas labas? un kartera ventilācija arī ok?" - par šo es hz, tik daudz personīgi nerubīju, par grabēšanas celoni un "vakumniku" kko servisā arī minēja, iespējams jaliek lai apskatās to, ja tas čalis rubīs to darīt...
Nedaudz pamocījām - lētā diagnostika kļūdas neparādīja (tikai lkm atmiņā palikušo veco kļūdu par klok.devēju, kura pēc nodzēšanas vairs neuzrādījās). Vienā brīdī krita aizdoma uz siģeni, divas reizes pēc kārtas autiņš noslāpa tieši 30 sek pēc piedarbināšanas. Kautgan trešajā reizē kad mēģināju fiksēt laiku nogāja jau 4 min. Katru reizi slāpa momentāli, bez rīstīšanās. Pēdējo reizi tikai bija nedaudz citādāk - reizes 4 mēģināja slāpt ik pēc sek 10, bet tomēr pats pieķērās un gāja tālāk līdz noslāpa pavisam.
Ieteiktais meistars, kurš būtu gatavs pieķerties arī potenciālajam vanos'a remontam, (pagaidām tikai telefoniski) ieteica tomēr nomainīt kloķenes sensoru, jo e36 ir tāda līmeņa diagnostika, ka tā šī sensora kļūdu var arī neuzrādīt, pēc viņa teiktā.
Tāpēc pagaidām paliek jautājums, vai kāds nevarētu izlīdzēt par atbisltošu samaksu un piegādāt man kādu lietotu (bet 100% ejošu) devēju uz Ķengaragu (TC Zoom), varētu arī tikai izīrēt, tīri pārbaudīt vai problēma ir tajā sensorā.. Ceru uz atsaucību!
Ieteiktais meistars, kurš būtu gatavs pieķerties arī potenciālajam vanos'a remontam, (pagaidām tikai telefoniski) ieteica tomēr nomainīt kloķenes sensoru, jo e36 ir tāda līmeņa diagnostika, ka tā šī sensora kļūdu var arī neuzrādīt, pēc viņa teiktā.
Tāpēc pagaidām paliek jautājums, vai kāds nevarētu izlīdzēt par atbisltošu samaksu un piegādāt man kādu lietotu (bet 100% ejošu) devēju uz Ķengaragu (TC Zoom), varētu arī tikai izīrēt, tīri pārbaudīt vai problēma ir tajā sensorā.. Ceru uz atsaucību!
d[-_-]b
Pasties sūkņa vadus, pie paša sūkņa, var likties neiespējami, bet man ar bija random slāpšanas, gan braucot , gan pielaižot un pēc minūtes/30 secs.Dj Plosky rakstīja: ↑18 Mai 2018, 13:47 Nedaudz pamocījām - lētā diagnostika kļūdas neparādīja (tikai lkm atmiņā palikušo veco kļūdu par klok.devēju, kura pēc nodzēšanas vairs neuzrādījās). Vienā brīdī krita aizdoma uz siģeni, divas reizes pēc kārtas autiņš noslāpa tieši 30 sek pēc piedarbināšanas. Kautgan trešajā reizē kad mēģināju fiksēt laiku nogāja jau 4 min. Katru reizi slāpa momentāli, bez rīstīšanās. Pēdējo reizi tikai bija nedaudz citādāk - reizes 4 mēģināja slāpt ik pēc sek 10, bet tomēr pats pieķērās un gāja tālāk līdz noslāpa pavisam.
Ieteiktais meistars, kurš būtu gatavs pieķerties arī potenciālajam vanos'a remontam, (pagaidām tikai telefoniski) ieteica tomēr nomainīt kloķenes sensoru, jo e36 ir tāda līmeņa diagnostika, ka tā šī sensora kļūdu var arī neuzrādīt, pēc viņa teiktā.
Tāpēc pagaidām paliek jautājums, vai kāds nevarētu izlīdzēt par atbisltošu samaksu un piegādāt man kādu lietotu (bet 100% ejošu) devēju uz Ķengaragu (TC Zoom), varētu arī tikai izīrēt, tīri pārbaudīt vai problēma ir tajā sensorā.. Ceru uz atsaucību!
Ja vads ir bojāts, tev pielaižot viņš iztērēs visu kas trubās un slāps nost, jo nepietiks ampēras.
Labs veids kā to pārbaudīt, ir pielaid, ļauj noslāpt, un pasties degvielas spiedienu, M43 vismaz bija riepu pupēšanas uzgaļa paskata uzgalis, kur piespiežot var redzēt vai ir degvielas spiediens.
- ikey07
Vēlētos mājas apstākļos likvidēt virspusējo rūsu, kas ir radusies pēc ziemas, vai ir kāds kas var kaut ko ieteikt, kādi materiāli ir vajadzīgi?
Paldies!
Edit : viss kārtībā, atradu forumus powerā.
Bet ja šeit iekš 3er arī ir kāds topiks par un ap rūsu - droši šērojat! :)
Paldies!
Edit : viss kārtībā, atradu forumus powerā.
Bet ja šeit iekš 3er arī ir kāds topiks par un ap rūsu - droši šērojat! :)
Nu kkāds manometrs man pat ir, tik jāsaprot kur tam M50B25tu to spiedienu var tikpat vienkārši nomērīt. Teorētiski tad jau var spriegumu uz sūkņa kontaktiem (nu max tuvu tiem, ja kontaktu fiška ļaus testeri pielikt) pamērīt, ja krītas, tad kkur problēmas vados/relejā... Pats sūknis tipa restaurēts un notestēts. Relejs šodien tika pajaukts ārā, vizāli viss ok.ikey07 rakstīja: ↑18 Mai 2018, 16:03Pasties sūkņa vadus, pie paša sūkņa, var likties neiespējami, bet man ar bija random slāpšanas, gan braucot , gan pielaižot un pēc minūtes/30 secs.Dj Plosky rakstīja: ↑18 Mai 2018, 13:47 Nedaudz pamocījām - lētā diagnostika kļūdas neparādīja (tikai lkm atmiņā palikušo veco kļūdu par klok.devēju, kura pēc nodzēšanas vairs neuzrādījās). Vienā brīdī krita aizdoma uz siģeni, divas reizes pēc kārtas autiņš noslāpa tieši 30 sek pēc piedarbināšanas. Kautgan trešajā reizē kad mēģināju fiksēt laiku nogāja jau 4 min. Katru reizi slāpa momentāli, bez rīstīšanās. Pēdējo reizi tikai bija nedaudz citādāk - reizes 4 mēģināja slāpt ik pēc sek 10, bet tomēr pats pieķērās un gāja tālāk līdz noslāpa pavisam.
Ieteiktais meistars, kurš būtu gatavs pieķerties arī potenciālajam vanos'a remontam, (pagaidām tikai telefoniski) ieteica tomēr nomainīt kloķenes sensoru, jo e36 ir tāda līmeņa diagnostika, ka tā šī sensora kļūdu var arī neuzrādīt, pēc viņa teiktā.
Tāpēc pagaidām paliek jautājums, vai kāds nevarētu izlīdzēt par atbisltošu samaksu un piegādāt man kādu lietotu (bet 100% ejošu) devēju uz Ķengaragu (TC Zoom), varētu arī tikai izīrēt, tīri pārbaudīt vai problēma ir tajā sensorā.. Ceru uz atsaucību!
Ja vads ir bojāts, tev pielaižot viņš iztērēs visu kas trubās un slāps nost, jo nepietiks ampēras.
Labs veids kā to pārbaudīt, ir pielaid, ļauj noslāpt, un pasties degvielas spiedienu, M43 vismaz bija riepu pupēšanas uzgaļa paskata uzgalis, kur piespiežot var redzēt vai ir degvielas spiediens.
d[-_-]b
CIF`s un švammīte/lupatiņaKaktuss rakstīja: ↑18 Mai 2018, 17:01 Vēlētos mājas apstākļos likvidēt virspusējo rūsu, kas ir radusies pēc ziemas, vai ir kāds kas var kaut ko ieteikt, kādi materiāli ir vajadzīgi?
Paldies!
Edit : viss kārtībā, atradu forumus powerā.
Bet ja šeit iekš 3er arī ir kāds topiks par un ap rūsu - droši šērojat! :)
///LLP
Labs joks!TFP rakstīja: ↑18 Mai 2018, 19:44CIF`s un švammīte/lupatiņaKaktuss rakstīja: ↑18 Mai 2018, 17:01 Vēlētos mājas apstākļos likvidēt virspusējo rūsu, kas ir radusies pēc ziemas, vai ir kāds kas var kaut ko ieteikt, kādi materiāli ir vajadzīgi?
Paldies!
Edit : viss kārtībā, atradu forumus powerā.
Bet ja šeit iekš 3er arī ir kāds topiks par un ap rūsu - droši šērojat! :)
Sveiki. Varat lūdzu izpalīdzēt?
Kas varētu būt par vainu, kad tukšgaitā lēkā apgriezieni. Citreiz pat neturās un slāpst nost, labi tā gadījās vienreiz bet pēc tam nevarēju pielais un aķis izlādējās mēģinot pielaist. Un tad sākās problēmas ka vislaik slāpa nost kā atlaida gāzi. Aķim jau tur nekāds sakars? Jo man viņš ir tāds pašvaks un maziņš Motors ir e36 M50B25 swaps
Kas varētu būt par vainu, kad tukšgaitā lēkā apgriezieni. Citreiz pat neturās un slāpst nost, labi tā gadījās vienreiz bet pēc tam nevarēju pielais un aķis izlādējās mēģinot pielaist. Un tad sākās problēmas ka vislaik slāpa nost kā atlaida gāzi. Aķim jau tur nekāds sakars? Jo man viņš ir tāds pašvaks un maziņš Motors ir e36 M50B25 swaps
Nopietni. CIF`s ir pietiekami abrazīvs, lai, ja viegli berzējot, ar kādu lupatiņu/švammes mīksto pusi, noņemtu notecējumus. Protams, iespēja kaut ko safist ir liela + tā palielinās ar katru reizi, kad tīri, bet, ja gribi pa lēto tikt vaļā no rūsas, īsti nezinu citu variantu...Kaktuss rakstīja: ↑18 Mai 2018, 20:20Labs joks!TFP rakstīja: ↑18 Mai 2018, 19:44CIF`s un švammīte/lupatiņaKaktuss rakstīja: ↑18 Mai 2018, 17:01 Vēlētos mājas apstākļos likvidēt virspusējo rūsu, kas ir radusies pēc ziemas, vai ir kāds kas var kaut ko ieteikt, kādi materiāli ir vajadzīgi?
Paldies!
Edit : viss kārtībā, atradu forumus powerā.
Bet ja šeit iekš 3er arī ir kāds topiks par un ap rūsu - droši šērojat! :)
///LLP
TFP rakstīja: ↑18 Mai 2018, 21:51Nopietni. CIF`s ir pietiekami abrazīvs, lai, ja viegli berzējot, ar kādu lupatiņu/švammes mīksto pusi, noņemtu notecējumus. Protams, iespēja kaut ko safist ir liela + tā palielinās ar katru reizi, kad tīri, bet, ja gribi pa lēto tikt vaļā no rūsas, īsti nezinu citu variantu...
Latviešu valodā 2, vai arī krievu skolā ej/gāji.
Man nevajag “pa lēto” !! Neko tādu nebiju pat minējis!
Interesē lietas ko pirkt lai PATS darītu, šajā gadijumā “mājas apstākļos” ir domāts - savā pagalmā, nevis ar “virtuves apkopes līdzekļiem”
Tikai ieteicu variantu :)Kaktuss rakstīja: ↑18 Mai 2018, 22:09TFP rakstīja: ↑18 Mai 2018, 21:51Nopietni. CIF`s ir pietiekami abrazīvs, lai, ja viegli berzējot, ar kādu lupatiņu/švammes mīksto pusi, noņemtu notecējumus. Protams, iespēja kaut ko safist ir liela + tā palielinās ar katru reizi, kad tīri, bet, ja gribi pa lēto tikt vaļā no rūsas, īsti nezinu citu variantu...
Latviešu valodā 2, vai arī krievu skolā ej/gāji.
Man nevajag “pa lēto” !! Neko tādu nebiju pat minējis!
Interesē lietas ko pirkt lai PATS darītu, šajā gadijumā “mājas apstākļos” ir domāts - savā pagalmā, nevis ar “virtuves apkopes līdzekļiem”
P.S. Neaizmirsti par komatiem
///LLP
TFP rakstīja: ↑18 Mai 2018, 23:09Tikai ieteicu variantu :)Kaktuss rakstīja: ↑18 Mai 2018, 22:09TFP rakstīja: ↑18 Mai 2018, 21:51
Nopietni. CIF`s ir pietiekami abrazīvs, lai, ̶j̶a̶ viegli berzējot, ar kādu lupatiņu/švammes mīksto pusi, noņemtu notecējumus. Protams, iespēja kaut ko safist ir liela + tā palielinās ar katru reizi, kad tīri, bet, ja gribi pa lēto tikt vaļā no rūsas, īsti nezinu citu variantu...
Latviešu valodā 2, vai arī krievu skolā ej/gāji.
Man nevajag “pa lēto” !! Neko tādu nebiju pat minējis!
Interesē lietas ko pirkt lai PATS darītu, šajā gadijumā “mājas apstākļos” ir domāts - savā pagalmā, nevis ar “virtuves apkopes līdzekļiem”
P.S. Neaizmirsti par komatiem
///LLP
E46 aizmugures tilta pastiprinajuma plāksnes ir kadam uz tirdziņu?
Varēji vēl ieteikt, lai rūsu ar krītiņiem nokrāsoju!TFP rakstīja: ↑18 Mai 2018, 23:09Tikai ieteicu variantu :)Kaktuss rakstīja: ↑18 Mai 2018, 22:09TFP rakstīja: ↑18 Mai 2018, 21:51
Nopietni. CIF`s ir pietiekami abrazīvs, lai, ja viegli berzējot, ar kādu lupatiņu/švammes mīksto pusi, noņemtu notecējumus. Protams, iespēja kaut ko safist ir liela + tā palielinās ar katru reizi, kad tīri, bet, ja gribi pa lēto tikt vaļā no rūsas, īsti nezinu citu variantu...
Latviešu valodā 2, vai arī krievu skolā ej/gāji.
Man nevajag “pa lēto” !! Neko tādu nebiju pat minējis!
Interesē lietas ko pirkt lai PATS darītu, šajā gadijumā “mājas apstākļos” ir domāts - savā pagalmā, nevis ar “virtuves apkopes līdzekļiem”
P.S. Neaizmirsti par komatiem
Vari smieties -_-, bet tas reāls variants, kā ar visprimitīvākajiem līdzekļiem “mājas apstākļos” 'tikt vaļā' no rūsas. Par kvalitāti, protams, nerunājot.
///LLP
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- …
- 470
- chevron_right