Ko Tu izdarīji savam e36
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- …
- 292
- chevron_right
It kā jau nav ko diži daudz tur rakstīt - atskrūvē amīti, izvelc atsperi, atskrūvē bukses skrūvi, izsit buksi, iepresē jauno un skrūvē kopā Bet nu apsolu mēģināt pacensties arī sabildēt. Arī par plaukta buksi uztaisīt topiku DIY sadaļā?Ruu rakstīja:Par peldošajām uztaisi DIY ar bildēm.
Doma jau laba, bet, piemēram, es esmu cilvēks, kam parasti nav laika ar bildēšanu nodarboties... Bet - centīšos labotiesRENIO rakstīja:Īstenībā laba ideja par to, ja kāds kaut ko taisa, tad uztaisa DIY, lai jebkuram lietotājam atvieglotu darba procesus.
gribējās šodien pielabot vad. puses logu mehānismu, bet viss beidzās ar nežēlīgu gemoroju vairāku h garumā!
Finālā, lai logs taisītos vispār ciet, pabūros, kā rezultātā salonā slēdzis: bultiņa uz augšu-logs veras vaļā, bultiņa uz leju-logs veras ciet!
Nekad vairs nepirkšu melnu mašīnu, lai ko es viņai labotu, vienmēr viss izvēršās gemarojā un jaunās problēmās!
Finālā, lai logs taisītos vispār ciet, pabūros, kā rezultātā salonā slēdzis: bultiņa uz augšu-logs veras vaļā, bultiņa uz leju-logs veras ciet!
Nekad vairs nepirkšu melnu mašīnu, lai ko es viņai labotu, vienmēr viss izvēršās gemarojā un jaunās problēmās!
Nee, nemainiju motoriņus, tas ir vēl lielāks čakars, jo jāmontē nost viss celšanas mehānisms!
Atskrūvēju to magnētisko korpusu motoram (kur spole iekšā), to apgriezu otrādāk, un viss sāka darboties!
Vienīgais, tagad jāpajauc podziņas no salona, un moš tur var vadiņus samainīt pret attiecīgām bultiņām (augšu, leju)!
P.S. Tagad bez visas vadotnes strādā perfekto!
Redzēsim cik ilgi, tad jau atkal labosim, ja vajadzēs!
Atskrūvēju to magnētisko korpusu motoram (kur spole iekšā), to apgriezu otrādāk, un viss sāka darboties!
Vienīgais, tagad jāpajauc podziņas no salona, un moš tur var vadiņus samainīt pret attiecīgām bultiņām (augšu, leju)!
P.S. Tagad bez visas vadotnes strādā perfekto!
Redzēsim cik ilgi, tad jau atkal labosim, ja vajadzēs!
Vakar veicu downgrade - izņemts xenons uz TA laiku...
Izskatās ka mēnesi braukšu bez
Izskatās ka mēnesi braukšu bez
[*] Nomainīju spārnu sānu pagriezienus no baltajiem uz smoked (tonētajiem, melnajiem)
[*] Nomainīju šofera puses durvju bremzi. Beidzot nav jāizmanto pagale, durvju turēšanai vaļā.
[*] Nomainīju pagriezienu slēdzi/kloķi. Beidzot no kreisā pagrieziena nav ar roku jāslēdz ārā, bet viss notiek automātiski.
[*] Nomainīts gaisa un eļļas filtrs. Dzinēja eļļa. Un arī beidzot kārbā ielieta pareizā eļļa.
[*] Nomainīju šofera puses durvju bremzi. Beidzot nav jāizmanto pagale, durvju turēšanai vaļā.
[*] Nomainīju pagriezienu slēdzi/kloķi. Beidzot no kreisā pagrieziena nav ar roku jāslēdz ārā, bet viss notiek automātiski.
[*] Nomainīts gaisa un eļļas filtrs. Dzinēja eļļa. Un arī beidzot kārbā ielieta pareizā eļļa.
kas tad tev līdz šim tai kārbā bij ieliets ?
Kā jau nopirku ar gandrīz sausu kārbu, tad paķēru Lukoilā vienīgo kas bija. Kkāda minerālā. Ziemā aukstam knapi ātrumos ielikt varēja..
Kā var paķert kaut kādu minerālo, tak kārbai ir jālej dextron's ko arī jebkurā normālā tankštellē var dabūt!
Tā gan labāk vairs nedari
Tā gan labāk vairs nedari
Nezinu kur var dabūt, bet Lukoilā nebija. Un tomēr labāk braukt ar kkādu eļļu nekā pa sauso.
Labs darbiņš, kas padarīts!
Es ar biju uz servisu pēc TA pasūtīju vienu lodbalstu un dienas beigās vienā pusē noņēmu rokasbremzi kura mani sāka kaitināt... varbūt kādam ir kāda laba ideja kā salabot roceni, jo man ir pačakarēts tas bremžu aizsargs kurā turas rocenes loku tapas ?
Aizmirsu pieminēt vēl vienu izdarīto lietu.
[*] Noplēsta no bagāžnieka bavariancar uzlīme..
[*] Noplēsta no bagāžnieka bavariancar uzlīme..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- …
- 292
- chevron_right