Uzmetēju topiks
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- …
- 92
- chevron_right
Jaaaa... Ar katru dienu aizvien vairāk brīnos, ka cilvēkiem ir tik daudz brīva laika, lai sēdētu un spamotu... Man atšķirībā no citiem tā nav tik daudz, līdz ar to personīgi jāatvainojas lietotājam Uldis, ka neesmu atbildējis uz telefonu. Viens no iemesliem kadēļ ar laiku kādam neiespringstu atbildēt vai izskaidrot ir tas ka nevaru 3 reizes ieplānot diagnostikas, kuras nenotiek kā arī ar laika intervālu nedēļa vai divas. Lai arī pārējiem lietotājiem būtu skaidrs, man nav jālūdzas Jums lai atbraucat uz remontu. Es vēl aizvien nesaprotu tos cilvēkus, kuri zvana un jautā par detaļu cenām, sakot ka rīt būšu pie Tevis lai tās paņemtu, veltu laiku lai atrastu labāko un lētāko variantu, iegādāju, bet visu izrunājot cilvēks pazūd... Vai arī tos man vajadzētu visus uzskaitīt kā uzmetējus, kuru dēļ esmu veltījis savu laiku!? Kapēc lielai daļai zvanot ir vēlme, lai izskaidro darbības principus, ja tajā pašā laikā ja jau visi esam tik gudri nevaram atvērt kaut grāmatu un izlasīt to visu!? Novēlu visiem vairāk pieminēt labu un pateikties meistariem kuri taisa Jūsu auto, lai vairāk būtu ierakstu pasakam paldies topikā, nevis šeit... Nav nekādas piesegšanas, ja kādam kas nepatīk, tad konkrēti izklāstiet informāciju un varbūt risinājumu no savas puses, kā šo konflikta situāciju atrisināt, nevis kā tantiņas, ka tik kādu noliņčot, esmu varonis, pēc tam stāstot draugiem, iedomājies es arī ko uzrakstīju. Par adminiem runājot, visu cieņu viņiem, uzskatu ka viņu viedoklis ir adekvāts katrā situācijā. Šī topika mīļotājiem novēlu vairāk līdzināties adminiem, kuri palīdzēs jebkurā dienakts laikā, viņi sevi ir pierādījuši un ar saviem darbiem par tādiem kļuvuši. Dariet tā, lai paši par tādiem kļūtu, nevis izturaties kā pusaudži, kuriem pati stulbākā doma ir arī labākā doma.
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
ACTIVEPARTS FAMILY
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
Activity pie uzmetējiem? Jūs cilvēki esat galvā izdrāzti,vai kā!?
Nu nezinu...
Man ar Activity ir bijushi paaris diili, kaa sarunajam, ta ari notika!
Vienu reizi vins pat liidz riigai atgaadaaja detaljas ko MAN vajadzeeja!
Thanks to Activity
Man ar Activity ir bijushi paaris diili, kaa sarunajam, ta ari notika!
Vienu reizi vins pat liidz riigai atgaadaaja detaljas ko MAN vajadzeeja!
Thanks to Activity
M.K.
pilnībā piekrītu, Activity un Jolcinja ir tie cilvēciņi,kas vienmēr izpalīdz, pat tādos brīžos,kad izskatās bezcerīgi un visi uzmet
paldies Jums
paldies Jums
Tā kā man puisis, lietotājs siikais arī ir servisa meistars, tad zinu iemeslus kāpēc meistari bieži neceļ telefonu.
1. Ar eļļainām rokām grūti atbildēt.
2. Ja ik pēc 3 minūtēm tev kāds zvana, lai uzzinātu kādu tehnisku info, nesanāk nekāda strādāšana.
3. Un kāpēc, lai viņi visu laiku visiem sniegtu bezmaksas pamācības ???
Un tu Hoodiebro, labāk vispār klusē uzmetēj !!! Vispār tevis dēļ pāris cilvēki gribēja veidot šo topiku, jo kā jau daudzi zina, tu esi appisis uz naudām diezgan daudzus... Tā kā labāk turi muti
Par Adminiem, plika diršana! Viņi izvērtē katru situāciju undividuāli un dzēš gan citu bezjēdzīgos postus, gan arī viens otra, ja tādi parādās. Arī mani posti daudzi ir dzēsti, bet ok, neko nesaku, saprotu, ka iespējams reizēm par skarbu izsakos, tāpēc arī izdzēš.
Un tas, ka jūs viņus ik pa laikam cenšaties aizvainot, tas ir pilnīgi lieki, jo ja nebūtu admini kuri šeit cenšas ieviest kārtību aizrādot, padzēšot un liekot brīdinājumus, tad šeit jau sen būtu miskaste.
Tā kā sakiet paldies un jauku dienu.
Un ne Jolciņa, ne Activity nav metēji. Viņi parasti cenšas izpalīdzēt citiem kaut vai naktī , ja ir vajadzība, bet varbūt ne vienmēr cilvēkiem viss izdodas kā gribētos...
1. Ar eļļainām rokām grūti atbildēt.
2. Ja ik pēc 3 minūtēm tev kāds zvana, lai uzzinātu kādu tehnisku info, nesanāk nekāda strādāšana.
3. Un kāpēc, lai viņi visu laiku visiem sniegtu bezmaksas pamācības ???
Un tu Hoodiebro, labāk vispār klusē uzmetēj !!! Vispār tevis dēļ pāris cilvēki gribēja veidot šo topiku, jo kā jau daudzi zina, tu esi appisis uz naudām diezgan daudzus... Tā kā labāk turi muti
Par Adminiem, plika diršana! Viņi izvērtē katru situāciju undividuāli un dzēš gan citu bezjēdzīgos postus, gan arī viens otra, ja tādi parādās. Arī mani posti daudzi ir dzēsti, bet ok, neko nesaku, saprotu, ka iespējams reizēm par skarbu izsakos, tāpēc arī izdzēš.
Un tas, ka jūs viņus ik pa laikam cenšaties aizvainot, tas ir pilnīgi lieki, jo ja nebūtu admini kuri šeit cenšas ieviest kārtību aizrādot, padzēšot un liekot brīdinājumus, tad šeit jau sen būtu miskaste.
Tā kā sakiet paldies un jauku dienu.
Un ne Jolciņa, ne Activity nav metēji. Viņi parasti cenšas izpalīdzēt citiem kaut vai naktī , ja ir vajadzība, bet varbūt ne vienmēr cilvēkiem viss izdodas kā gribētos...
Beautiful monster
viewtopic.php?f=29&t=641
viewtopic.php?f=29&t=641
+325 par to, ka Activity un Jolciņa vienmēr cenšas palïdzēt. Daudzas reizes ir pamatīgii izručījuši kad nu tiešām neesmu zinājis vairs ko iesākt. Tā kā šitos saukt par metējiem būtu
Ir bijis ka nevar zvanīt , tad nu zvanu kamēr sazvanu vai braucu pa taisno ciemos.
Ir bijis ka nevar zvanīt , tad nu zvanu kamēr sazvanu vai braucu pa taisno ciemos.
Es arī nezinu ko cilvēki ir saēdušies, ka te d**š pa Activity ! Viens no sakarīgākajiem un labākajiem meistariem, kas vienmēr mēģina atrast labāko risinājumu ! Vienmēr ir palīdzējis ar padomu arī savā aizņemtajā grafikā.
Tas apmēram būtu tā pat kā Siiko tagad apspriest un ielikt te, tak cilvēki domājat ar galvu ! Tā jau viņiem karstā līnija visu laiku japriecājas, kad vispār atbild !
Tas apmēram būtu tā pat kā Siiko tagad apspriest un ielikt te, tak cilvēki domājat ar galvu ! Tā jau viņiem karstā līnija visu laiku japriecājas, kad vispār atbild !
Podziņa rakstīja:Tā kā man puisis, lietotājs siikais arī ir servisa meistars, tad zinu iemeslus kāpēc meistari bieži neceļ telefonu.
1. Ar eļļainām rokām grūti atbildēt.
2. Ja ik pēc 3 minūtēm tev kāds zvana, lai uzzinātu kādu tehnisku info, nesanāk nekāda strādāšana.
3. Un kāpēc, lai viņi visu laiku visiem sniegtu bezmaksas pamācības ???
Un tu Hoodiebro, labāk vispār klusē uzmetēj !!! Vispār tevis dēļ pāris cilvēki gribēja veidot šo topiku, jo kā jau daudzi zina, tu esi appisis uz naudām diezgan daudzus... Tā kā labāk turi muti
Par Adminiem, plika diršana! Viņi izvērtē katru situāciju undividuāli un dzēš gan citu bezjēdzīgos postus, gan arī viens otra, ja tādi parādās. Arī mani posti daudzi ir dzēsti, bet ok, neko nesaku, saprotu, ka iespējams reizēm par skarbu izsakos, tāpēc arī izdzēš.
Un tas, ka jūs viņus ik pa laikam cenšaties aizvainot, tas ir pilnīgi lieki, jo ja nebūtu admini kuri šeit cenšas ieviest kārtību aizrādot, padzēšot un liekot brīdinājumus, tad šeit jau sen būtu miskaste.
Tā kā sakiet paldies un jauku dienu.
Un ne Jolciņa, ne Activity nav metēji. Viņi parasti cenšas izpalīdzēt citiem kaut vai naktī , ja ir vajadzība, bet varbūt ne vienmēr cilvēkiem viss izdodas kā gribētos...
Tieši tā, gan Jolciņa, gan Activity nekādā gadījumā nav uzmetēji!! Vienmēr palīdz, lai arī cik ļoti būtu aizņemti..!Ridlihs rakstīja:+325 par to, ka Activity un Jolciņa vienmēr cenšas palïdzēt. Daudzas reizes ir pamatīgii izručījuši kad nu tiešām neesmu zinājis vairs ko iesākt. Tā kā šitos saukt par metējiem būtu
Ir bijis ka nevar zvanīt , tad nu zvanu kamēr sazvanu vai braucu pa taisno ciemos.
man arī Activity ir necēlis telefonu, bet nu es saprotu ka cilvēks, kurš strādā servisā nav uzņemšanas nodaļas darbinieks. Vienu dienu nepacēla, bet nu nākošajā viss tika nokārtots- neesat tik nepacietīgi un beidzat te nomelnot cilvēkus.
Par ko jūs te visi cepās? Neviens jau nesaka, ka viņi tagad ir sliktie!
Situācija kā tāda, ka vajadzēja vienkārši pabrīdināt cilvēku par to, ka viņš nav vienīgais pretendents uz preci un, ka tomēr var nespīdēt dabūt nevis teikt... jā... jā... ir... mierīgi var dabūt! Un beigās cilvēkam pasaka... nu sorry. Aizgāja citam.
Cilvēks tomēr ir sapriecājies, gaida mantu, un beigās nekā.
Tik pasak, ka jūs paši arī nebūtu bišk uz dusmīgas nots...
Situācija kā tāda, ka vajadzēja vienkārši pabrīdināt cilvēku par to, ka viņš nav vienīgais pretendents uz preci un, ka tomēr var nespīdēt dabūt nevis teikt... jā... jā... ir... mierīgi var dabūt! Un beigās cilvēkam pasaka... nu sorry. Aizgāja citam.
Cilvēks tomēr ir sapriecājies, gaida mantu, un beigās nekā.
Tik pasak, ka jūs paši arī nebūtu bišk uz dusmīgas nots...
BMW
ĪPAŠI UZMANĪGIEM LASĪTĀJIEM ATKĀRTOJU VĒLREIZ - PRECE NAV NEVIENAM PĀRDOTA!!!!!daemon rakstīja:Par ko jūs te visi cepās? Neviens jau nesaka, ka viņi tagad ir sliktie!
Situācija kā tāda, ka vajadzēja vienkārši pabrīdināt cilvēku par to, ka viņš nav vienīgais pretendents uz preci un, ka tomēr var nespīdēt dabūt nevis teikt... jā... jā... ir... mierīgi var dabūt! Un beigās cilvēkam pasaka... nu sorry. Aizgāja citam.
Cilvēks tomēr ir sapriecājies, gaida mantu, un beigās nekā.
Tik pasak, ka jūs paši arī nebūtu bišk uz dusmīgas nots...
Nu, man jau it kā pa lielam popig, bet kāpēc nav izkonspektētas pēdējās lapas no liekajiem postiem? Ja jau topika formāts ir apvainotais-apvainotājs, bez komentiem no malas...
Par tām rezerves daļām runājot, te lielāka daļa ir jauni studenti, kuri domā ka var kko nopirkt utt, bet reāli kad rezerves daļas ir nopirktas un klients tiek gadīts, tad protams netiek ne atbraukt pakaļ un kad uzprasa priekšapmaksu, tad arī pazūd, otra grupa ir tie kas pierakstās uz remontu, apkopi vai diagnostiku, pieraksts ir 2 nedēļas uz priekšu, un tad kad kāds tiek gaidīts konkrētajā pieraksta laikā, tad vienkārši neatbrauc. pačakarēta stunda darba laika, kura laikā varēja pierakstīt citu klientu.activity rakstīja:Jaaaa... Ar katru dienu aizvien vairāk brīnos, ka cilvēkiem ir tik daudz brīva laika, lai sēdētu un spamotu... Man atšķirībā no citiem tā nav tik daudz, līdz ar to personīgi jāatvainojas lietotājam Uldis, ka neesmu atbildējis uz telefonu. Viens no iemesliem kadēļ ar laiku kādam neiespringstu atbildēt vai izskaidrot ir tas ka nevaru 3 reizes ieplānot diagnostikas, kuras nenotiek kā arī ar laika intervālu nedēļa vai divas. Lai arī pārējiem lietotājiem būtu skaidrs, man nav jālūdzas Jums lai atbraucat uz remontu. Es vēl aizvien nesaprotu tos cilvēkus, kuri zvana un jautā par detaļu cenām, sakot ka rīt būšu pie Tevis lai tās paņemtu, veltu laiku lai atrastu labāko un lētāko variantu, iegādāju, bet visu izrunājot cilvēks pazūd... Vai arī tos man vajadzētu visus uzskaitīt kā uzmetējus, kuru dēļ esmu veltījis savu laiku!? Kapēc lielai daļai zvanot ir vēlme, lai izskaidro darbības principus, ja tajā pašā laikā ja jau visi esam tik gudri nevaram atvērt kaut grāmatu un izlasīt to visu!? Novēlu visiem vairāk pieminēt labu un pateikties meistariem kuri taisa Jūsu auto, lai vairāk būtu ierakstu pasakam paldies topikā, nevis šeit... Nav nekādas piesegšanas, ja kādam kas nepatīk, tad konkrēti izklāstiet informāciju un varbūt risinājumu no savas puses, kā šo konflikta situāciju atrisināt, nevis kā tantiņas, ka tik kādu noliņčot, esmu varonis, pēc tam stāstot draugiem, iedomājies es arī ko uzrakstīju. Par adminiem runājot, visu cieņu viņiem, uzskatu ka viņu viedoklis ir adekvāts katrā situācijā. Šī topika mīļotājiem novēlu vairāk līdzināties adminiem, kuri palīdzēs jebkurā dienakts laikā, viņi sevi ir pierādījuši un ar saviem darbiem par tādiem kļuvuši. Dariet tā, lai paši par tādiem kļūtu, nevis izturaties kā pusaudži, kuriem pati stulbākā doma ir arī labākā doma.
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Satīrīs vēlāk.. Lai forumieši arī paspēj uzsūkt info, kas tev ir.marux rakstīja:Nu, man jau it kā pa lielam popig, bet kāpēc nav izkonspektētas pēdējās lapas no liekajiem postiem? Ja jau topika formāts ir apvainotais-apvainotājs, bez komentiem no malas...
Atzīstās, kurš no šejienes nupat ir pamatīgi ieberzies ar lietotāju Puika20 A.K.A. binladens!?
kas tad atkal
viens gadijums ir 2000 eur! tā vismaz saka cietušais. sīkāk negribu stāstīt, lai cietušais stāsta.yanks rakstīja:kas tad atkal
otrs ka nokrāsojis diskus- bija pilnīgs piz***ts, aizveda pārkrāsot un diski pazuduši!
Pielej ugunij eļļu - iemet poweri ari.. tur ar pāris chali kam ir ko pateikt....
neesmu orākuls, bet man liekas ka labi viņam nebūs.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- …
- 92
- chevron_right