Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- …
- 470
- chevron_right

Cik vīns tos dzinējus ir par jaucis un zondejis,lai konstatētu tādu faktu?
ar kompatu pa brugji
cipruss, shēma ļoti vienkārša - e90 tu tagad vari iegādāties ap 5k. vot ņem, ka tu "nepis kapeiku" un paņem pa 6k.
tagad tu brauc savā 6k e90 un ķēde mirst. sekojoši - jāpērk jauns klucis un ķēde arī tam jāmaina. klucis 1500e un ķēdes cenu es neatceros
. bet nu remonts ap 2k.
rēķini - 5-6k par auto nav daudz, to var atļauties gandrīz katra viduvējā ģimene. bet lūk 2k nolocīt kādu mēnesi, pieņemsim, pēc auto iegādes jau nu ir kā ir.
Ar to arī Inferno domā, ka daudzi var nopirkt, bet ne uzturēt. te jau nevajag jaukt motorus, vnk parēķini un saproti
tagad tu brauc savā 6k e90 un ķēde mirst. sekojoši - jāpērk jauns klucis un ķēde arī tam jāmaina. klucis 1500e un ķēdes cenu es neatceros

rēķini - 5-6k par auto nav daudz, to var atļauties gandrīz katra viduvējā ģimene. bet lūk 2k nolocīt kādu mēnesi, pieņemsim, pēc auto iegādes jau nu ir kā ir.
Ar to arī Inferno domā, ka daudzi var nopirkt, bet ne uzturēt. te jau nevajag jaukt motorus, vnk parēķini un saproti
nu Nejau katru dienu tas ķēdes plīst
Pēdējais labojis cipruss18 - 06 Nov 2018, 10:11, kopā labots 1 reizi.
ar kompatu pa brugji


Kad atmetīsies hidrauliskais ķēdes spriegotājs tad būs "prieki"
un tur tādi ir divi 


kāds LV nodarbojas ar oglekļa tīrīšanu tiešās iesmidzināšanas dzinējiem? (carboncleaner.lv neskaitās)
Esi dzirdējis,ka viņi atmetas uz audi dzinejiem?JānisK-[JK] rakstīja: ↑06 Nov 2018, 10:12 Kad atmetīsies hidrauliskais ķēdes spriegotājs tad būs "prieki"un tur tādi ir divi
![]()
ar kompatu pa brugji

Esmu pieredzējis, nobraucu četrus gadus ar audi A6 C5 4.2l tā kā ir pieredze nevis kas kaut kur saklausīts. Prmajā gadā aizdinu uz servisu samainīt visu kas maināms, zobeni, dzeses sūkni utjp... praktiski visas detaļas bija OEM, oliku 1800e, vienu gadu nobraucu daudz maz neko īpaši neremontējot, viens abs devējs un citi sīkumi. Atņirdzās imobilaizers, paliku uz ceļa, neviens serviss negribēja ķēpāties. Tad sāku pats iedziļināties, pēc tam arī visus lielos darbus darīju pats tā kā arī šajā jomā ir pieredze.cipruss18 rakstīja: ↑06 Nov 2018, 10:34Esi dzirdējis,ka viņi atmetas uz audi dzinejiem?JānisK-[JK] rakstīja: ↑06 Nov 2018, 10:12 Kad atmetīsies hidrauliskais ķēdes spriegotājs tad būs "prieki"un tur tādi ir divi
![]()
Priecājies ka Tev nebija FSIJānisK-[JK] rakstīja: ↑06 Nov 2018, 10:49Esmu pieredzējis, nobraucu četrus gadus ar audi A6 C5 4.2l tā kā ir pieredze nevis kas kaut kur saklausīts. Prmajā gadā aizdinu uz servisu samainīt visu kas maināms, zobeni, dzeses sūkni utjp... praktiski visas detaļas bija OEM, oliku 1800e, vienu gadu nobraucu daudz maz neko īpaši neremontējot, viens abs devējs un citi sīkumi. Atņirdzās imobilaizers, paliku uz ceļa, neviens serviss negribēja ķēpāties. Tad sāku pats iedziļināties, pēc tam arī visus lielos darbus darīju pats tā kā arī šajā jomā ir pieredze.cipruss18 rakstīja: ↑06 Nov 2018, 10:34Esi dzirdējis,ka viņi atmetas uz audi dzinejiem?JānisK-[JK] rakstīja: ↑06 Nov 2018, 10:12 Kad atmetīsies hidrauliskais ķēdes spriegotājs tad būs "prieki"un tur tādi ir divi
![]()
ar kompatu pa brugji

Priecājos, ka man vairs nav konkrētais auto. Kamēr viņi ir jauni tur viss ir labi, vadāmība, jauda, komforts, bet tādiem veciem kā mēs pērkam jo sevišķi ja iepriekšējie saimnieki ir pisuši kapeiku ir tikai žopa, pārlasi visu no jauna.cipruss18 rakstīja: ↑06 Nov 2018, 12:17Priecājies ka Tev nebija FSIJānisK-[JK] rakstīja: ↑06 Nov 2018, 10:49Esmu pieredzējis, nobraucu četrus gadus ar audi A6 C5 4.2l tā kā ir pieredze nevis kas kaut kur saklausīts. Prmajā gadā aizdinu uz servisu samainīt visu kas maināms, zobeni, dzeses sūkni utjp... praktiski visas detaļas bija OEM, oliku 1800e, vienu gadu nobraucu daudz maz neko īpaši neremontējot, viens abs devējs un citi sīkumi. Atņirdzās imobilaizers, paliku uz ceļa, neviens serviss negribēja ķēpāties. Tad sāku pats iedziļināties, pēc tam arī visus lielos darbus darīju pats tā kā arī šajā jomā ir pieredze.
Tā kā ja dzirdi aukstam motoram līdzīgu skaņu kā kompensatoru un dīzeļklaboņa tad zini, ka process ir sācies un kad arī siltam jau iegrabās tad rēķinies 700e par spriegotāju + 400 par maiņu ja pats nemaini.
Nezinu kur Tu pērc ķēdes,,bet man pilns komplekts bija 560 eiro ,tas ar jauniem ūdenssūknim utt
Tiešām nezinu no kurienes Tev tāds info,bet man paziņas brauc Enrijs gadus un nekas nav labot,māmiņ es pats gadu esmu nobraucis un bēdu nezinu,lai gan pirku ka vienu no lētākajiem
Katra zina šos dzinējus nevar likt viena maisa ar BMW v8,bet šeit nav īsta tēma lai turpinātu runāt par audi
Tiešām nezinu no kurienes Tev tāds info,bet man paziņas brauc Enrijs gadus un nekas nav labot,māmiņ es pats gadu esmu nobraucis un bēdu nezinu,lai gan pirku ka vienu no lētākajiem
Katra zina šos dzinējus nevar likt viena maisa ar BMW v8,bet šeit nav īsta tēma lai turpinātu runāt par audi
ar kompatu pa brugji

Pirku visu oriģinālo kā iepriekš minēju, viens oriģinālais ķēdes spriegotājs maksāja 700eiro alternatīvu nebija! viss komplekts ap 1000eiro, oriģinālais (oem) dzeses sūknis iz to brīdi 300eiro, bija alternatīvas par 200eiro dodot vietā veco sūkni. Pēc tā ko raksti ir skaidrs, ka esi pircis alternatīvas. Pēc dažiem auto nevar izveidot korektu statistiku es ceru tu to saproti. Pabrauc vēl kādus gadus un tad būs lielāka pieredze un saprašana. Pirmo gadu arī es bēdu nezināju... Protams audi V8 ir labāki par bmw V8. Droši vari rakstīt privāti.cipruss18 rakstīja: ↑06 Nov 2018, 15:13 Nezinu kur Tu pērc ķēdes,,bet man pilns komplekts bija 560 eiro ,tas ar jauniem ūdenssūknim utt
Tiešām nezinu no kurienes Tev tāds info,bet man paziņas brauc Enrijs gadus un nekas nav labot,māmiņ es pats gadu esmu nobraucis un bēdu nezinu,lai gan pirku ka vienu no lētākajiem
Katra zina šos dzinējus nevar likt viena maisa ar BMW v8,bet šeit nav īsta tēma lai turpinātu runāt par audi

Es laikam baigo tēmu parāvu
Izskatās ka tikai par pašu motoru ir jāuztraucas.

Izskatās ka tikai par pašu motoru ir jāuztraucas.
- ikey07

N47 ķēdes plīst gan katru dienu

ar e90 ir tā ka ja gribi FL, tad no N sērijas dzinējiem izvairīties nevarēsi. Tātad pirkt FL vari tikai tad kad esi piekrājis vēl attiecīgo summu uzreiz ķēdes maiņai.
Ja pērc pirms FL, tad tikai M sērijas dzinējus. Reguālas standarta apkopes un nobrauksi vairāk kā taksists.
Arī detaļu tirgotāji un servisi nav muļķi. M45/m57 ķēdes komplektus var nopirkt par kapeikām jo viņus nevienam nevajag. Arī nomainīt tās ir kā 2 pirkstus apmīzt (ne visiem

Ar N sēriju viss ir dirsā - ķēdes komplekts maksā kosmosu, nomainīt jebaķ kas pa pisienu jo dzinēja aizmugurē.
Pēc tam jādomā par sprauslām... ja mans info ir pareizs, N sērijai ir pļēpļē (laikam pjezo) sprauslas, kas nerestaurējas - tātad ierēķini pērkot auto arī 1k jaunām sprauslām :)
M sērijas dzinējiem sprauslas var restaurēt, kas ir tas pats kas jauns, tikai vismaz par 1/3 lētāk.
Un vispār varbūt čalis grib pirkt bendzīnu. Tur vispār ir āmen...
Pabēra te drupačas interneta ekspertiem un pats nozuda

Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.

Nē arī par spararatu

Piekare vienkārša. Nemaksā dārgāk par e46 (ja vien neesi pieradis vilkt lētāko no šrotiem)
ā. un ja vari atļauties labu e90, pie pirkšanas ierēķini arī naudiņu IGLAi.
Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
Es lasu jūsu scenārijus un reāli hujeju
Ja būtu tik skarbi,tad tie auto pa pilsētām nebraukātu un maksātu kapeikas remontu un aploki dēļ
Protams ir nobraukti eksemplāri,bet nevajag man dirst,ka pie pirkšanas uzreiz sprauslas jāmaina
Par siksnām ,nu tas tā ka standart ka jāmaina,ķēdes,nu tas arī nav jau pirmajā mēnesi jamaina
Es protams nesmu dzinēju guru,bet nu te reāli minhauzena stāsti iet vala

Ja būtu tik skarbi,tad tie auto pa pilsētām nebraukātu un maksātu kapeikas remontu un aploki dēļ
Protams ir nobraukti eksemplāri,bet nevajag man dirst,ka pie pirkšanas uzreiz sprauslas jāmaina

Par siksnām ,nu tas tā ka standart ka jāmaina,ķēdes,nu tas arī nav jau pirmajā mēnesi jamaina

Es protams nesmu dzinēju guru,bet nu te reāli minhauzena stāsti iet vala

ar kompatu pa brugji

Tev ir kāds E9x?
Varbūt Tu esi no tiem kas pērkot 10 gadīgu dīzeli no DE tic ka tur ir 200k nobraukums
Nu jā, tad iespējams Tu arī domā ka ar sprauslām tur viss ir kārtībā.
Te arī rodas tie stāsti ka vienam auto kas uzturēts kārtībā patērē 5l /100km, otram tāds pats auto ar 200k panelī un naivu īpašnieku patērē 10l/100km, jo sprauslas nevis smidzina bet vnk lej cilindros. Un no tā sākas arī daudz citas problēmas.
Gan jau speciālisti pastāstīts kas notiek ja sprausla pilina cilindrā...
p.s. N sērijas dīzeļa dzinējiem ķēde ir rūpnīcas brāķis - tām bija atsaukums. Kas nenomainija, to dara pa savu naudu. Un uz LV parasti nenāk tie auto kam viss kārtībā
Tā kā tā jāmaina uzreiz, nevis jācer ka izvilks vēl vienu ziemu - laimes spēle.
Varbūt Tu esi no tiem kas pērkot 10 gadīgu dīzeli no DE tic ka tur ir 200k nobraukums

Nu jā, tad iespējams Tu arī domā ka ar sprauslām tur viss ir kārtībā.
Te arī rodas tie stāsti ka vienam auto kas uzturēts kārtībā patērē 5l /100km, otram tāds pats auto ar 200k panelī un naivu īpašnieku patērē 10l/100km, jo sprauslas nevis smidzina bet vnk lej cilindros. Un no tā sākas arī daudz citas problēmas.
Gan jau speciālisti pastāstīts kas notiek ja sprausla pilina cilindrā...
p.s. N sērijas dīzeļa dzinējiem ķēde ir rūpnīcas brāķis - tām bija atsaukums. Kas nenomainija, to dara pa savu naudu. Un uz LV parasti nenāk tie auto kam viss kārtībā

Apnicis sēdēt tumsā? Apnicis pirkt mēslus no kuriem nav gaismas? LED Pasaule piedāvā kvalitatīvus LED produktus.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- …
- 470
- chevron_right