Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- …
- 470
- chevron_right
Man E36 komforts ir lielāks par e46/e9*/e39/e53
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Kā izpaužas komforta vērtējums?
Ar E53 un E9* braucis neesmu. Tikai sēdējis E92, kuram bija stock ādas krēsli, kas reāli ir tikpat bēdīgi kā E36 ne-recaro. (E46 gan ir vēl sliktāki, sajūta ka uz plakanas grīdas sēdi)
Bet ņemot vērā, ka E46 ir klusāks un salīdzinot ar E36 vadās smagāk un bišku kā govs, tad nu ir skaidrs, kāpeč tas tā ir taisīts un kas ir panākts. Kaut kāds komforts vairāk tur ir (joprojām neiesaku 3. sēriju, ja tiecamies pēc komforta)
Ja E39 nav komforts, tad protams jātiecās pēc Lexus un/vai Merc, bet ņemot vērā, ka E39 nevadās vispār, kā viņš var būt tajā pašā laikā nekomfortablāks par E39?
Gaidu tavus comfort reviews par šiem auto, reāli interesē
Being second is being the first of the losers. /Senna/
E36 sedans ar m52 benzīnu, oem izplūdi, stock piekari, gumijas buksēm, plānajiem stabilizātoriem + 195/65r15 varētu būt viskomfortabākais e36 variants.
Kāds varbūt ar tādu ir braucis?
Bet salīdzināt ar e39
Kāds varbūt ar tādu ir braucis?
Bet salīdzināt ar e39
Protams tur ir 101 mainīgais, kas visu to ietekmē. Un katram ir savs labākais.
Pagaidām labākais ko esmu atradis ir
E36 sedans bez lūkas ,max nabadzīgs ,lai svars mazs
e36 sportsitze krēsli ar nelielu izbīdījumu stūrē.Protams elkoņbalts, gariem gabaliem ir bomba.
TA koili priekšā ar BCracing 10kg atsperēm + e46 3.0d unversāļa amartiņi aizmugurē ar BCracing 8kg atsperēm(žiguļa bukses atbalstos).
Poli bukse priekša plaukta gala bukse + poli bukse aizmugurē slieksnī.
R17 ar 225 /40 riepām pagaidām ir atrasts vidus ceļš starp normālu riepas laukumu uz ceļa un skatu uz auto.
933 motorsport atsaites priekšā augšā + priekšā apakša + aizmugurē.
Protams short sifts.
E46 2.8 bremzes visos stūros.
Pagaidām labākais ko esmu atradis ir
E36 sedans bez lūkas ,max nabadzīgs ,lai svars mazs
e36 sportsitze krēsli ar nelielu izbīdījumu stūrē.Protams elkoņbalts, gariem gabaliem ir bomba.
TA koili priekšā ar BCracing 10kg atsperēm + e46 3.0d unversāļa amartiņi aizmugurē ar BCracing 8kg atsperēm(žiguļa bukses atbalstos).
Poli bukse priekša plaukta gala bukse + poli bukse aizmugurē slieksnī.
R17 ar 225 /40 riepām pagaidām ir atrasts vidus ceļš starp normālu riepas laukumu uz ceļa un skatu uz auto.
933 motorsport atsaites priekšā augšā + priekšā apakša + aizmugurē.
Protams short sifts.
E46 2.8 bremzes visos stūros.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Ar ko mēs šeit mēramies?
Žurka ir un paliks kartings uz ceļa, nekas vairāk - tieši tas kas man patīk.
Žurka ir un paliks kartings uz ceļa, nekas vairāk - tieši tas kas man patīk.
Kādā tieši veida tas izpaužas?
ar kompatu pa brugji
e39 nevadas????????nu nu,šim pamatojumu es gribētu dzirdētTomSkarsts rakstīja: ↑07 Dec 2018, 01:25Kā izpaužas komforta vērtējums?
Ar E53 un E9* braucis neesmu. Tikai sēdējis E92, kuram bija stock ādas krēsli, kas reāli ir tikpat bēdīgi kā E36 ne-recaro. (E46 gan ir vēl sliktāki, sajūta ka uz plakanas grīdas sēdi)
Bet ņemot vērā, ka E46 ir klusāks un salīdzinot ar E36 vadās smagāk un bišku kā govs, tad nu ir skaidrs, kāpeč tas tā ir taisīts un kas ir panākts. Kaut kāds komforts vairāk tur ir (joprojām neiesaku 3. sēriju, ja tiecamies pēc komforta)
Ja E39 nav komforts, tad protams jātiecās pēc Lexus un/vai Merc, bet ņemot vērā, ka E39 nevadās vispār, kā viņš var būt tajā pašā laikā nekomfortablāks par E39?
Gaidu tavus comfort reviews par šiem auto, reāli interesē
ar kompatu pa brugji
nevadas, jo vislaik saplīsis
es reali lasu te tekstus,ka e36 nevadas,e46 esot spainis,e39 ir nevadams vispar,e38 drosi vien ka ari
man tada sajuta,ka jus nesat braukusi ar nevadamām mašīnām
izbrauc ar veco quattro un tad pasaki ka bmw nevadas
man tada sajuta,ka jus nesat braukusi ar nevadamām mašīnām
izbrauc ar veco quattro un tad pasaki ka bmw nevadas
ar kompatu pa brugji
Kas vainas vecajam quattro? Divus gadus atpakaļ visu vasaru ar tādu nobraukāju pa lauku ceļiem, pret vadāmību pretenziju itkā nebija.
Nu nezinu,varbut ar quattro vispar ir jamak braukt pa cik vinam purnu viisu laiku stumj ara un tev bija c5 kuzavs.es runaju par tyle 89 uun tyle85
ar kompatu pa brugji
Pārfrāzēšu. Protams E39 ir labāk nekā braukt ar Golf unīti vai kkādu kvatru, kurai dzinējs ir 5 metrus priekšā glāzēm vēl. Bet te jau salīdzināja ar 3er. Protams, ka 3er vadīsies labāk par 5er jau stock formā.
Es saprotu, ka tu laikam būvē kartingu komfortam, bet joprojām - kāpēc priekšā vajag cietākas atsperes kā aizmugurē?!
Being second is being the first of the losers. /Senna/
3er vajag cietākas priekšā un mega cietu/resnu satbilizātoru, pierakes īpatnības, parasti gan ir otrādāk, ka vajag cietāku aizm.
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... understeer
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... understeer
Slēpts saturs: Parādīt
šodien ārā forš laiciņš
C5 man ir FWD. Runāju par b2 quattro 84 gada kas man savulaik bija. Pie katra auto pierod, iespējams ka stūma ārā putnu un es to vienkārši nejūtu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- …
- 470
- chevron_right