Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- …
- 470
- chevron_right
Man bija sods kuru nemaksāju 10Ls un pēc kautkādiem 8 gadiem man uzlika liegumu uz transportiem un sods bija jav 80€
Loud N' Proud
Var kāds izstāstīt kā pareizi saregulēt maxspeedingrods koiloverus aizmugurējos?
Tam amītim gājiens ir tikai kādi 10cm. Esmu uzlicis atsperes pat bez regulācijas uzgriežņiem un tik un tā sanāk gandrīz izskrūvēt to amīša čaulu līdz galam ārā. Sanāk ka amītis turās tikai uz pāris cm vītnes. Tāda sajūta, ka nepareizie amīši.
Vai arī amīša štoks vēl kaut kā regulējas uz āru?
Tam amītim gājiens ir tikai kādi 10cm. Esmu uzlicis atsperes pat bez regulācijas uzgriežņiem un tik un tā sanāk gandrīz izskrūvēt to amīša čaulu līdz galam ārā. Sanāk ka amītis turās tikai uz pāris cm vītnes. Tāda sajūta, ka nepareizie amīši.
Vai arī amīša štoks vēl kaut kā regulējas uz āru?
Tā viņš ir. Es personīgi uzliku viņu LC amīša garumā (Arī nepatika ka maz uz vītnes) un uz auto vēl pagriezu vītni iekšā, lai minimāli "saspiež" atsperi. Bet reāli aizmugurē gan tie amīšu gan atbalsti sucks.arnis87 rakstīja: ↑14 Dec 2018, 08:07 Var kāds izstāstīt kā pareizi saregulēt maxspeedingrods koiloverus aizmugurējos?
Tam amītim gājiens ir tikai kādi 10cm. Esmu uzlicis atsperes pat bez regulācijas uzgriežņiem un tik un tā sanāk gandrīz izskrūvēt to amīša čaulu līdz galam ārā. Sanāk ka amītis turās tikai uz pāris cm vītnes. Tāda sajūta, ka nepareizie amīši.
Vai arī amīša štoks vēl kaut kā regulējas uz āru?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Tur jau tā problēma, ka braucot pa bedrēm štoks staigā tikai uz iekšu, bet kad nāk atpakaļ, tad atsitās. Ilgu mūžu viņiem neparedzu
Man arī līdzīgi ir ar savām esmu kkadi 20-30k nobraucis jau un pa ne tādu labu ceļu, vēl viss dzīvs vienīgi aizmugurē amitim apakšā parastā bukse uzreiz tikai nomainīta uz poly.
Tie lc amisi ir cietāki par msr? Vnk nepatīk viņi kka, domāju pēc ziemas jānomaina būtu
Tie lc amisi ir cietāki par msr? Vnk nepatīk viņi kka, domāju pēc ziemas jānomaina būtu
LC ir pilnīgs gateris. Esmu ar viņiem braucis, tad jau pat MSR (kas nav labi) ir krietni labāki.Garaisss rakstīja: ↑14 Dec 2018, 10:20 Man arī līdzīgi ir ar savām esmu kkadi 20-30k nobraucis jau un pa ne tādu labu ceļu, vēl viss dzīvs vienīgi aizmugurē amitim apakšā parastā bukse uzreiz tikai nomainīta uz poly.
Tie lc amisi ir cietāki par msr? Vnk nepatīk viņi kka, domāju pēc ziemas jānomaina būtu
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Man pat tehniskajā apskatē čalis pienāca klāt un tās oriģinālās bukses ieteica nomainīt pret poly.
Un runājot par poly- Kādam nav atgriezums diametrā uz 50mm un garumā apm 150mm? Rīga.
Un runājot par poly- Kādam nav atgriezums diametrā uz 50mm un garumā apm 150mm? Rīga.
Stulbs jautājums!:D kompaktam ielikts m52b20 dzinējs, vai Pārreģistrācijā būs problēmas par cik kompaktam nenaaca 2.0 dzineeji? Jaasaka ka b25 ???
Tu domā pārreģistrēt kā - mainās īpašnieks?
Viņi tak neredz kas tev tur stāv.
- ikey07
Domaju pārbūves reģistrāciju!
Domāju, ka nebūs problēmu, jo nepārsniedz to jaudu. Bet ei nu sazin, kas csdd vīriem tagad galvās darās un pie visa kā var piesieties. Idejiski jau viss ok
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Nu jā, tpc arī domāju vai neizdomā piesieties, par cik nav paradzēts kompaktā, vai vienkāršāk nesanāk negausīgi samelot , ka 323.
Kāds var padalīties ar info, kur būtu iepsējams iegādāties gāzes uzpildes vārstu, tādu kurā liek pistoli bez pārejas?
Tiem kuriem interesē epopeja ar to m52 maiņu uz m52... pati papīru lietas nekārtoju, bet tas viss process aizņēma ap 2h, izmaksāja zem 20 eur, tika prasīti visādi dīvaini pamatojumi kāpēc izlēmāt likt b28, un replikas, ka bmw īpašnieki paši pie tā esot vainīgi, jo mainīja motorus kā zeķes. To visu sīkāk nevaru komentēt, jo pati to nedarīju.
Visai liels pārsteigums bija iekš TA, kur inspektoriem pašiem bija visai interesanti kāpēc tāds 2 vispār ielikts. Ja jūs domājat, ka teh pasē tika norādīts cits tilpums vai jauda nē, nekā tamlīdzīga. Motors pat netika sabildēts. Brīdī lad inspektors kas pieņēma apskati, savam kolēģim skaidrojot parādija protokolu par motoru maiņu, nekaunīgi viņu izlasīju un kā par brīnumu - pat csdd sistēmā nekādas atzīmes par motora jaudu, kw vai jauno motora kodu nav. Tik vien cik pie motora maiņas atzīmēts - 6 cilindru motora maiņa uz 6 cilindru motoru. Un viss.
Tikpat labi tur varètu būt m50b20, vai b25 vai kas cits. Pajautāju puisim, vai tiešām nav nekādas atzīmes par tilpumu, jaudu utt., nē, neesot.
Uz manu jautājumu, vai nākamgad man atkal par šo nepiesies teica, ka nevajadzētu.
Csdd jūs esat ģeniāli. 6 cilindru motora maiņa uz 6 cilindru motoru. Nu vēl kaut ko ģeniālāku nebiju redzējusi ♀️
Skati gan izgāju un viss ok
Visai liels pārsteigums bija iekš TA, kur inspektoriem pašiem bija visai interesanti kāpēc tāds 2 vispār ielikts. Ja jūs domājat, ka teh pasē tika norādīts cits tilpums vai jauda nē, nekā tamlīdzīga. Motors pat netika sabildēts. Brīdī lad inspektors kas pieņēma apskati, savam kolēģim skaidrojot parādija protokolu par motoru maiņu, nekaunīgi viņu izlasīju un kā par brīnumu - pat csdd sistēmā nekādas atzīmes par motora jaudu, kw vai jauno motora kodu nav. Tik vien cik pie motora maiņas atzīmēts - 6 cilindru motora maiņa uz 6 cilindru motoru. Un viss.
Tikpat labi tur varètu būt m50b20, vai b25 vai kas cits. Pajautāju puisim, vai tiešām nav nekādas atzīmes par tilpumu, jaudu utt., nē, neesot.
Uz manu jautājumu, vai nākamgad man atkal par šo nepiesies teica, ka nevajadzētu.
Csdd jūs esat ģeniāli. 6 cilindru motora maiņa uz 6 cilindru motoru. Nu vēl kaut ko ģeniālāku nebiju redzējusi ♀️
Skati gan izgāju un viss ok
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Nu kārtējo reizi pierādās ka vnk pašiem ir jābūt uzstājīgākiem un kamēr nav normāla izskaidrojuma vai arī nav reāla pamatojuma par neatbilstošu vērtējumu - papīrus neparakstiet, un no boksa nebrauciet ārā.
Tiem kas iet Rīgā , ja atnāk vecākais inspektors Agris Vītols uzreiz sūtiet to logu dirst, un lai nāk cits vecākais, jo Vītolam acis aug no tās pašas vietas kur smadzenes, un tas ir zem jostas vietas.
Linda, par pamatojumu kāpēc mainījāt uz jaunāku dzinēju vienmēr var paskaidrot - jaunāks, modernāks un pats galvenais mazāki izmeši!!!!! Jo mēs tak rūpējamies par dabu!
Tiem kas iet Rīgā , ja atnāk vecākais inspektors Agris Vītols uzreiz sūtiet to logu dirst, un lai nāk cits vecākais, jo Vītolam acis aug no tās pašas vietas kur smadzenes, un tas ir zem jostas vietas.
Linda, par pamatojumu kāpēc mainījāt uz jaunāku dzinēju vienmēr var paskaidrot - jaunāks, modernāks un pats galvenais mazāki izmeši!!!!! Jo mēs tak rūpējamies par dabu!
Un vēlreiz atkārtošos, līdzīgos gadījumos neslinkojiet, sazinieties Eizenšteina ielas pārbūves un sertificēšanas nodaļu, tur strādā ļoti profesionāli un zinoši cilvēki, atbildēs Jums , un vajadzības gadījumā arī izvērtēs pārbūves kvalitāti. Un kad viņi izvērtēs un dos atbildi tad ar kāju varat spert stacijas durvis vaļā un ar augsti izslietu vidējo pirkstu gudrajam inspektoram parādīt ka viņa vērtējums ir aplams.
Oi, ar maiņas vecākajiem tur interesanti. Šoruden par roceni e39 tiku pie 3, kaut gan iepriekšējā vakarā viņa uz stenda bija tik mazliet par vāju, attiecīgi 2, nedaudz pieregulēja salonā un no rīta iebrauc tajos pašos slavenajos 1majos vārtos, jāpameklē protokols varbūt šis pats inspektors, un ha 0.5 un 0 otrā pusē. Parunāju ar puisi kā tā nevar būt, un vai ja tepat pāri ielai pārbraukšu uz servisu un tūlīt būšu atpakaļ, vai viņš mani pieņems vēlreiz... nekā anulēs man tehnisko vispār, un aizskāra replika "un jūs maksāsiet vēlreiz, un iesiet pamatpārbaudi un mēs jums vēl defektus atradīsim" norāvā uzlīmi, aizbraucu prom (liela kļūda ), un iebraucu servisā un tur norautai rocenei viss ok, pat ar lauzni starp skrūvēm nav iespējams pagriezt, zvans maiņas vecākajam (tiešām sakarīgs vīrietis bija), un ar to pašu protokolu iebraucu atpakaļ un tiku pie skates un atvainošanās, jo viss bija kārtībā. Inspektors laikam putru maz ēdis un nebija roceni līdz galam norāvis
Šoreiz arī tika pieaicināts maiņas vecākais, uzvārdu neatceros, bet nākot pie auto un pēc izturēšanas spriežot Tevis minētais, priekā berzēja plaukstas, līdz motortelpā pamanīja parastu m52 (cik sapratu TUB gribēja ieraudzīt), nu ķip jā, tas neesot traki, jums veicas, bet tāpat brauciet uz pārbūvi, pamatojumu gan īsti nosaukt nevarēja, tik cik to jaudas punktu.
Šoreiz mani visvairāk pārsteidza pats fakts, ka 2 par jaudu, bet nekādas pat vismazākās atzīmes viņu sistēmā par to, kaut vai tilpumu. Tikpat labi pie krāsas maiņas varētu ierakstīt nevis sarkanas krāsas maiņa uz melnu, bet krāsas maiņa uz citu krāsu āksti
Pavisam reāli apsveru uz csdd turpmāk braukt ar diktafonu, jo viņi reizēm šo to tādu pasaka, ka pat beztabu būtu interesanti
Šoreiz arī tika pieaicināts maiņas vecākais, uzvārdu neatceros, bet nākot pie auto un pēc izturēšanas spriežot Tevis minētais, priekā berzēja plaukstas, līdz motortelpā pamanīja parastu m52 (cik sapratu TUB gribēja ieraudzīt), nu ķip jā, tas neesot traki, jums veicas, bet tāpat brauciet uz pārbūvi, pamatojumu gan īsti nosaukt nevarēja, tik cik to jaudas punktu.
Šoreiz mani visvairāk pārsteidza pats fakts, ka 2 par jaudu, bet nekādas pat vismazākās atzīmes viņu sistēmā par to, kaut vai tilpumu. Tikpat labi pie krāsas maiņas varētu ierakstīt nevis sarkanas krāsas maiņa uz melnu, bet krāsas maiņa uz citu krāsu āksti
Pavisam reāli apsveru uz csdd turpmāk braukt ar diktafonu, jo viņi reizēm šo to tādu pasaka, ka pat beztabu būtu interesanti
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
CSDD neko vēl nav izdomājuši par turbīnām? Nebūs tur kaut kādi jaudas testi jāiet, vai ko tamlīdzīgu? Gribējās uzlikt m42b18 turbu, m43b16 vietā. Kaut kā negribētos pēc tam mest ārā motoru un likt atpakaļ m43
Pēdējais labojis SeFeR - 16 Dec 2018, 17:16, kopā labots 1 reizi.
Nop, dotajā brīdī viss pa vecam
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- …
- 470
- chevron_right