Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- …
- 470
- chevron_right
Turbo jau var uzregulēt uz mērīšanas brīdi, ka ies kā sprāgonis, jaudu viņi nekādīgi nevarēs nokontrolēt
Turba tak var pust ara, bus zem oem hp
Viņai taču paskaidroja, ka jāmaina apliecības dati,jo nesakrīt ar esošo dzinēju. Visi maina motorus,bet pārējie tie sliktie?-AF- rakstīja: ↑16 Dec 2018, 15:35 Nu kārtējo reizi pierādās ka vnk pašiem ir jābūt uzstājīgākiem un kamēr nav normāla izskaidrojuma vai arī nav reāla pamatojuma par neatbilstošu vērtējumu - papīrus neparakstiet, un no boksa nebrauciet ārā.
Tiem kas iet Rīgā , ja atnāk vecākais inspektors Agris Vītols uzreiz sūtiet to logu dirst, un lai nāk cits vecākais, jo Vītolam acis aug no tās pašas vietas kur smadzenes, un tas ir zem jostas vietas.
Linda, par pamatojumu kāpēc mainījāt uz jaunāku dzinēju vienmēr var paskaidrot - jaunāks, modernāks un pats galvenais mazāki izmeši!!!!! Jo mēs tak rūpējamies par dabu!
Tu dusmojies,jo m50 jāreģistrē?
1. dusma ir ka neļauj m54b30
2. dusma ir ka iekš 316i var būt m52b28, bet iekš 328i nedrīkst s5x, uz kāda pamatojuma?
2. dusma ir ka iekš 316i var būt m52b28, bet iekš 328i nedrīkst s5x, uz kāda pamatojuma?
Nedusmojos ne par ko. Saprotu maini motoru reģistrē, tik tālu viss pat laikam jau būtu ok. Runa ir par to, nu kāda jēga reģistrēt, mainīt apliecību, ja jūs pat nekur savā debīlejā sistēmā nejēdzat ierakstīt motora kodu, jaudu vai tilpumu. Kaut vai nobildēt to motoru. Nu kaut kādu identifikatoru, ka man ir mainīts motors uz citu konkrētu tilpumu. Padirst savu laiku lai sistēmā izdarītu atzīmi "6 cilindru motora maiņa uz 6 cilindru", jūs ņirgājieties? Teorētiski jūs man tāpat varat čakarēt smadzenes pasakot, ka sistēmā neredzat tilpumu un varbūt tur pirms gada esmu bijusi ar citu motoru. Tā būtu viena lieka rindiņa jūsu sistēmā. Citādi šis pasākums ir BEZJĒDZĪGS, nožēloju, ka nenobildēju tehnisko pasi pirms un pēc, jo man piešķirtajā jaunajā pasē nav pilnīgi nekādas atšķirības no vecās, tā ir identiska jaudas un tilpumu vietā abos gadījumos **, tieši tāpat kā šī e36 pirms 10 gadiem izdotajā pasē kuram nekad nekas nav mainīts, lai neteiktu, ka zvaigznītes ir pēdējo gadu izdomājums mainītiem motoriem. Tu nevari nepiekrist, ka pasākums, kurā jūs ierakstat 6 cil., motora maiņa uz 6 cil. motoru, bez jebkādām papildus piezīmēm ir bezjēdzīga laika izmešana un vēlme iekasēt liekus 16 eur. It īpaši ja Tu saki man vajadzēja mainīt tehnisko pasi, jo jauda nesakrita ar faktisko... ar ko tad viņa tagad sakrīt, kad ir nomainīta pase? Tieši tā pilnīgi ar to pašu ko iepriekš, vai arī neko, jo atzīmes par jaudu ta nekur navMikuzz rakstīja: ↑16 Dec 2018, 21:06Viņai taču paskaidroja, ka jāmaina apliecības dati,jo nesakrīt ar esošo dzinēju. Visi maina motorus,bet pārējie tie sliktie?-AF- rakstīja: ↑16 Dec 2018, 15:35 Nu kārtējo reizi pierādās ka vnk pašiem ir jābūt uzstājīgākiem un kamēr nav normāla izskaidrojuma vai arī nav reāla pamatojuma par neatbilstošu vērtējumu - papīrus neparakstiet, un no boksa nebrauciet ārā.
Tiem kas iet Rīgā , ja atnāk vecākais inspektors Agris Vītols uzreiz sūtiet to logu dirst, un lai nāk cits vecākais, jo Vītolam acis aug no tās pašas vietas kur smadzenes, un tas ir zem jostas vietas.
Linda, par pamatojumu kāpēc mainījāt uz jaunāku dzinēju vienmēr var paskaidrot - jaunāks, modernāks un pats galvenais mazāki izmeši!!!!! Jo mēs tak rūpējamies par dabu!
Tu dusmojies,jo m50 jāreģistrē?
Ja pieprasat šādu soli, tad vismaz kaut kādu loģiku tajā gribu redzēt. Ne jau tie 16 eur man derdzas, bet pilnīgs loģikas trūkums gan
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Pèc bremžu disku , kluču maiņas iedegàs panelī sarkanais bremžu indikators. Jautàjums, vai var iziet TA ar degošu.
Pasties vai pie priekšējā kreisās puses riteņa nodiluma sensors nav pušu.
- ikey07
Vispār rakstīju userim AFLinda rakstīja: ↑16 Dec 2018, 22:21
Nedusmojos ne par ko. Saprotu maini motoru reģistrē, tik tālu viss pat laikam jau būtu ok. Runa ir par to, nu kāda jēga reģistrēt, mainīt apliecību, ja jūs pat nekur savā debīlejā sistēmā nejēdzat ierakstīt motora kodu, jaudu vai tilpumu. Kaut vai nobildēt to motoru. Nu kaut kādu identifikatoru, ka man ir mainīts motors uz citu konkrētu tilpumu. Padirst savu laiku lai sistēmā izdarītu atzīmi "6 cilindru motora maiņa uz 6 cilindru", jūs ņirgājieties? Teorētiski jūs man tāpat varat čakarēt smadzenes pasakot, ka sistēmā neredzat tilpumu un varbūt tur pirms gada esmu bijusi ar citu motoru. Tā būtu viena lieka rindiņa jūsu sistēmā. Citādi šis pasākums ir BEZJĒDZĪGS, nožēloju, ka nenobildēju tehnisko pasi pirms un pēc, jo man piešķirtajā jaunajā pasē nav pilnīgi nekādas atšķirības no vecās, tā ir identiska jaudas un tilpumu vietā abos gadījumos **, tieši tāpat kā šī e36 pirms 10 gadiem izdotajā pasē kuram nekad nekas nav mainīts, lai neteiktu, ka zvaigznītes ir pēdējo gadu izdomājums mainītiem motoriem.
Tu nevari nepiekrist, ka pasākums, kurā jūs ierakstat 6 cil., motora maiņa uz 6 cil. motoru, bez jebkādām papildus piezīmēm ir bezjēdzīga laika izmešana un vēlme iekasēt liekus 16 eur. It īpaši ja Tu saki man vajadzēja mainīt tehnisko pasi, jo jauda nesakrita ar faktisko... ar ko tad viņa tagad sakrīt, kad ir nomainīta pase? Tieši tā pilnīgi ar to pašu ko iepriekš, vai arī neko, jo atzīmes par jaudu ta nekur nav
Ja pieprasat šādu soli, tad vismaz kaut kādu loģiku tajā gribu redzēt. Ne jau tie 16 eur man derdzas, bet pilnīgs loģikas trūkums gan
Nevajag man te piesiet ka mana sistēma, Jūs tur to un šito, es neko no tā nedaru.
Gribēju painformēt cik zināju par jaunumiem, lai visi nedzīvo tumsā, bet baigi sarežģīti, kad ir jāskaidro pats pamats "6cil maiņa pret 6cil"--tas ir programmas ieraksts, tāpat kā es kādreiz izņēmu sēdekļus un pārbūvēju no vieglā pasažieru uz vieglo pasažieru, jo tips jau nemainās, tikai sēdvietu skaits. Tev arī cilindru skaits nemainās, tikai tilpums un jauda, tapēc arī sistēmas ieraksts tāds un ieliek zvaigznītes, jo tik veciem kodi nav aktuāli un bez koda neko citur tur ielikt nevar, bet fakts, ka dokumenti pēc maiņas nesakrita ir fakts.
Piekusu, paldies par uzmanību
Saprotu, jau saprotu, ka ne tava sistēma un ne tehniskās apskates inspektors vainīgs, jo viss jau it kā bija pareizi. Un līdzīgi kā pensionārs maximā piesienas kasierai par nepareizu cenu, piesējos Tev
Tik loģiku cenšos izprast, jo šobrīd tai mašīnai jauda nekur nav norādīta, jo neparedz sistēma. Kā tad tehniskās apskates puisis zinās, ka tur drīkst būt tieši tas motors, tik cik ierakstiņš sistēmā, ka kaut kas uz kaut ko mainīts, tik sazin kas uz sazin ko lai jau nu tā būtu, ka tik jūs paši tiekat galā, jo ja nākamgad man par to piesiesies... aizslēgšu turpat boksā mašīnu un apsolu, ka ātrak no turienes prom nebraukšu kamēr ar to netikšu galā. Kaut vai mātes juristam jāzvana, vai beztabu, vai delfis raksts jāuzcep
Tik loģiku cenšos izprast, jo šobrīd tai mašīnai jauda nekur nav norādīta, jo neparedz sistēma. Kā tad tehniskās apskates puisis zinās, ka tur drīkst būt tieši tas motors, tik cik ierakstiņš sistēmā, ka kaut kas uz kaut ko mainīts, tik sazin kas uz sazin ko lai jau nu tā būtu, ka tik jūs paši tiekat galā, jo ja nākamgad man par to piesiesies... aizslēgšu turpat boksā mašīnu un apsolu, ka ātrak no turienes prom nebraukšu kamēr ar to netikšu galā. Kaut vai mātes juristam jāzvana, vai beztabu, vai delfis raksts jāuzcep
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Pilnīgi retarded sistēma. Linda teorētiski nākamgad brauc ar m54b30 iekšā. ir bijis ieraksts par 6cyl to 6cyl swapu un saki inspektoram, ka ieraksts par M54. Pierādīt nevar neviens neko.Mikuzz rakstīja: ↑16 Dec 2018, 23:19Vispār rakstīju userim AFLinda rakstīja: ↑16 Dec 2018, 22:21
Nedusmojos ne par ko. Saprotu maini motoru reģistrē, tik tālu viss pat laikam jau būtu ok. Runa ir par to, nu kāda jēga reģistrēt, mainīt apliecību, ja jūs pat nekur savā debīlejā sistēmā nejēdzat ierakstīt motora kodu, jaudu vai tilpumu. Kaut vai nobildēt to motoru. Nu kaut kādu identifikatoru, ka man ir mainīts motors uz citu konkrētu tilpumu. Padirst savu laiku lai sistēmā izdarītu atzīmi "6 cilindru motora maiņa uz 6 cilindru", jūs ņirgājieties? Teorētiski jūs man tāpat varat čakarēt smadzenes pasakot, ka sistēmā neredzat tilpumu un varbūt tur pirms gada esmu bijusi ar citu motoru. Tā būtu viena lieka rindiņa jūsu sistēmā. Citādi šis pasākums ir BEZJĒDZĪGS, nožēloju, ka nenobildēju tehnisko pasi pirms un pēc, jo man piešķirtajā jaunajā pasē nav pilnīgi nekādas atšķirības no vecās, tā ir identiska jaudas un tilpumu vietā abos gadījumos **, tieši tāpat kā šī e36 pirms 10 gadiem izdotajā pasē kuram nekad nekas nav mainīts, lai neteiktu, ka zvaigznītes ir pēdējo gadu izdomājums mainītiem motoriem.
Tu nevari nepiekrist, ka pasākums, kurā jūs ierakstat 6 cil., motora maiņa uz 6 cil. motoru, bez jebkādām papildus piezīmēm ir bezjēdzīga laika izmešana un vēlme iekasēt liekus 16 eur. It īpaši ja Tu saki man vajadzēja mainīt tehnisko pasi, jo jauda nesakrita ar faktisko... ar ko tad viņa tagad sakrīt, kad ir nomainīta pase? Tieši tā pilnīgi ar to pašu ko iepriekš, vai arī neko, jo atzīmes par jaudu ta nekur nav
Ja pieprasat šādu soli, tad vismaz kaut kādu loģiku tajā gribu redzēt. Ne jau tie 16 eur man derdzas, bet pilnīgs loģikas trūkums gan
Nevajag man te piesiet ka mana sistēma, Jūs tur to un šito, es neko no tā nedaru.
Gribēju painformēt cik zināju par jaunumiem, lai visi nedzīvo tumsā, bet baigi sarežģīti, kad ir jāskaidro pats pamats "6cil maiņa pret 6cil"--tas ir programmas ieraksts, tāpat kā es kādreiz izņēmu sēdekļus un pārbūvēju no vieglā pasažieru uz vieglo pasažieru, jo tips jau nemainās, tikai sēdvietu skaits. Tev arī cilindru skaits nemainās, tikai tilpums un jauda, tapēc arī sistēmas ieraksts tāds un ieliek zvaigznītes, jo tik veciem kodi nav aktuāli un bez koda neko citur tur ielikt nevar, bet fakts, ka dokumenti pēc maiņas nesakrita ir fakts.
Piekusu, paldies par uzmanību
Otrkārt atbildot uz Kars teikto, ka nevar M54B30. Uz kāda pamata? Jo B30 pēc papīriem paŗsniedz M52B28 jaudu? Kāpēc 328 tiek skatīts kā konkrētās šasijas TOP modelis, ja tajā pašā šasijā nāca M3 motori ar 300hp?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Linda rakstīja: ↑16 Dec 2018, 23:44 Saprotu, jau saprotu, ka ne tava sistēma un ne tehniskās apskates inspektors vainīgs, jo viss jau it kā bija pareizi. Un līdzīgi kā pensionārs maximā piesienas kasierai par nepareizu cenu, piesējos Tev
Tik loģiku cenšos izprast, jo šobrīd tai mašīnai jauda nekur nav norādīta, jo neparedz sistēma. Kā tad tehniskās apskates puisis zinās, ka tur drīkst būt tieši tas motors, tik cik ierakstiņš sistēmā, ka kaut kas uz kaut ko mainīts, tik sazin kas uz sazin ko lai jau nu tā būtu, ka tik jūs paši tiekat galā, jo ja nākamgad man par to piesiesies... aizslēgšu turpat boksā mašīnu un apsolu, ka ātrak no turienes prom nebraukšu kamēr ar to netikšu galā. Kaut vai mātes juristam jāzvana, vai beztabu, vai delfis raksts jāuzcep
Tev taču izņēma 2.0 tilpumu un jaudu kw no apliecības? Tagad Tavā virsbūvē var būt jebkurš E36 6cil motors, jo jauda un tilp. nav norādīts.
Neviens nepiesienas, ir noteikumi, ir likumi, tas tāpat kā cp piesietos ka brauc pār sarkano
Pierādīt arī nevienam neko nevajag, jo ja ir ielikts M54, tad par to apliecibā būs attiecīgs ieraksts, jo tā ir pārbūve,motors no citas paaudzes, nevis iepriekš minētā apliecības maiņa datu korekcijai, nejauc divas dažādas lietas.TomSkarsts rakstīja: ↑16 Dec 2018, 23:47
Pilnīgi retarded sistēma. Linda teorētiski nākamgad brauc ar m54b30 iekšā. ir bijis ieraksts par 6cyl to 6cyl swapu un saki inspektoram, ka ieraksts par M54. Pierādīt nevar neviens neko.
Otrkārt atbildot uz Kars teikto, ka nevar M54B30. Uz kāda pamata? Jo B30 pēc papīriem paŗsniedz M52B28 jaudu? Kāpēc 328 tiek skatīts kā konkrētās šasijas TOP modelis, ja tajā pašā šasijā nāca M3 motori ar 300hp?
Jo 328 ir attiecīgā tipa apstiprinājuma topmodelis, m3 ir cits tipa apstiprinājums-uz tāda pamata.
Gāja runa par to, ka viņa šobrīd saņēmusi ierakstu jau 6cyl uz 6cyl. Uz nākamo TA ieliks M54, ko viņai pateiks? Nekur nav rakstīts kāds 6cyl viņai ir ielikts un apstiprināts. Nav bilžu, nav kodu, nav tilpuma, nav jaudas.Mikuzz rakstīja: ↑17 Dec 2018, 00:07Pierādīt arī nevienam neko nevajag, jo ja ir ielikts M54, tad par to apliecibā būs attiecīgs ieraksts, jo tā ir pārbūve,motors no citas paaudzes, nevis iepriekš minētā apliecības maiņa datu korekcijai, nejauc divas dažādas lietas.TomSkarsts rakstīja: ↑16 Dec 2018, 23:47
Pilnīgi retarded sistēma. Linda teorētiski nākamgad brauc ar m54b30 iekšā. ir bijis ieraksts par 6cyl to 6cyl swapu un saki inspektoram, ka ieraksts par M54. Pierādīt nevar neviens neko.
Otrkārt atbildot uz Kars teikto, ka nevar M54B30. Uz kāda pamata? Jo B30 pēc papīriem paŗsniedz M52B28 jaudu? Kāpēc 328 tiek skatīts kā konkrētās šasijas TOP modelis, ja tajā pašā šasijā nāca M3 motori ar 300hp?
Jo 328 ir attiecīgā tipa apstiprinājuma topmodelis, m3 ir cits tipa apstiprinājums-uz tāda pamata.
Kas skaitās 'tipa apstiprinājums'? Tehniskajos papīros nekāds tips neuzrādās. Kur tad ir publicēts kas skaitās tips, kādi tie ir, kā ir iedalīts katrs auto? Ja jau M3 neskaitās, tad kur ir pamatojums kāpēc ar visiem parametriem, ar ko M3 ir savādāka šasija, ka M3 E36 ir ok, bet ielikt 3.0 iekš 328 bundžas nav ok?!
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Vienīgais loģiskais pamatojums M3 sakarā ir bremžu izmērs, tai pat laikā 316i kuram drīkst likt m52b28 arī bremzes ir par knapu (priekšā nevent. aizm. trumuļi)
man tāds jautājums - r129 sl500 motora kronšteini der uz 2JZ bez nekādām modifikācijām. ja ar tādu atbrauc uz skati - epopeja tāda kā ar e36 ar m54?
Nedomāju ka TA cilvēki ir tik zinoši.
- ikey07
Jā, bet kur to ierakstīja pats zini? Numuru salīdzināšanā, jo vajag pamatojumu kapēc jāizņem jaudas/tilpuma dati,attiecīgi uzstādīts CITS 6cil motors, no tās pašas markas un modeļa.TomSkarsts rakstīja: ↑17 Dec 2018, 00:21
Gāja runa par to, ka viņa šobrīd saņēmusi ierakstu jau 6cyl uz 6cyl. Uz nākamo TA ieliks M54, ko viņai pateiks? Nekur nav rakstīts kāds 6cyl viņai ir ielikts un apstiprināts. Nav bilžu, nav kodu, nav tilpuma, nav jaudas.
Kas skaitās 'tipa apstiprinājums'? Tehniskajos papīros nekāds tips neuzrādās. Kur tad ir publicēts kas skaitās tips, kādi tie ir, kā ir iedalīts katrs auto? Ja jau M3 neskaitās, tad kur ir pamatojums kāpēc ar visiem parametriem, ar ko M3 ir savādāka šasija, ka M3 E36 ir ok, bet ielikt 3.0 iekš 328 bundžas nav ok?!
Tipa apstiprinājums ir rūpnicas sertifikācija ko dīleris izdod, veciem auto pasē nerakstīja, un ar jautājumu par pamatojumu, kāpec M3 ir cits tipa apstipr.nr, vari doties pie ražotāja.
Tam E36 jau iepriekš, vismaz e-csdd, līdz ar to tehniskajā pasē arī gan jau, nebija nekas par motora tilpumu vai jaudu minētsMikuzz rakstīja: ↑17 Dec 2018, 07:30Jā, bet kur to ierakstīja pats zini? Numuru salīdzināšanā, jo vajag pamatojumu kapēc jāizņem jaudas/tilpuma dati,attiecīgi uzstādīts CITS 6cil motors, no tās pašas markas un modeļa.TomSkarsts rakstīja: ↑17 Dec 2018, 00:21
Gāja runa par to, ka viņa šobrīd saņēmusi ierakstu jau 6cyl uz 6cyl. Uz nākamo TA ieliks M54, ko viņai pateiks? Nekur nav rakstīts kāds 6cyl viņai ir ielikts un apstiprināts. Nav bilžu, nav kodu, nav tilpuma, nav jaudas.
Kas skaitās 'tipa apstiprinājums'? Tehniskajos papīros nekāds tips neuzrādās. Kur tad ir publicēts kas skaitās tips, kādi tie ir, kā ir iedalīts katrs auto? Ja jau M3 neskaitās, tad kur ir pamatojums kāpēc ar visiem parametriem, ar ko M3 ir savādāka šasija, ka M3 E36 ir ok, bet ielikt 3.0 iekš 328 bundžas nav ok?!
Tipa apstiprinājums ir rūpnicas sertifikācija ko dīleris izdod, veciem auto pasē nerakstīja, un ar jautājumu par pamatojumu, kāpec M3 ir cits tipa apstipr.nr, vari doties pie ražotāja.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- …
- 470
- chevron_right